Effie dla kampanii Orange i PLAY

Newsy
Opinie: 0

14 października w Teatrze Wielkim odbyła się XIV gala rozdania nagród Effie.

Złotą Effie nagrodzono kampanię Publicis, MEC i Lemon Sky za „Serce i Rozum” Orange Polska - kategoria LONG TERM MARKETING EXCELLENCE.

W kategorii PROMOCJA MIEJSC I WYDARZEŃ ORAZ SPONSORING KULTURY I SPORTU nagrodę otrzymali: MediaCom Warszawa i Grey Group Poland za wydarzenie Woodstock dla marki Play.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury, złożone z: pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, marketerów, pracowników mediów, instytutów badawczych i niezależnych konsultantów, pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, Prezesa Zarządu Netia SA oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich.

Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: