W czasie XX gali SAR Effie Awards Poland, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.
Orange został też zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.
W konkursie Effie Awards nagradzane są efekty rynkowe kampanii reklamowych. Ważne jest połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.
Kolejna do kolekcji nagroda @EffieAwards trafiła do @Orange_Polska. Tym razem za reklamę oferty na kartę. Gratulacje dla zespołu komunikacji marketingowej https://t.co/VsrpyTRDpJ
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) October 29, 2019
Paweł Patkowski, szef komunikacji marketingowej @Orange_Polska ma się czym pochwalić. Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia. Jest jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards. pic.twitter.com/piCo91v3CI
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) October 30, 2019