easyCALL usługi telefonii stacjonarnej dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej świadczy pod marką ekotel. Operator - analogicznie jak w swojej podstawowej działalności, czyli telefonii VoIP - również i w przypadku klasycznej telefonii stacjonarnej zamierza konkurować swym głównym atutem, czyli niskimi cenami.
- W ekotelu klient nie musi instalować żadnych dodatkowych linii telefonicznych czy urządzeń, pozostaje przy dotychczasowej linii telefonicznej, może również korzystać z usług dotychczasowego dostawcy internetu - wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. - Ograniczyliśmy również do niezbędnego minimum formalności związane ze zmianą operatora. Osoba chcąca zmienić usługodawcę telefonii stacjonarnej na ekotel wypełnia przez internet umowę, drukuje ją, podpisuje a następnie wysyła do nas pocztą. Wkrótce potem może już korzystać z naszej oferty, czyli dużo tańszych niż w Telekomunikacji Polskich połączeń zarówno krajowych jak międzynarodowych - dodaje Michał Jakubowski.
Użytkownik ekotel może samodzielnie na bieżąco kontrolować swoje połączenia. Poprzez internetowy panel administracyjny istnieje możliwość sprawdzania billingu połączeń - wybieranych numerów, czasów trwania, kosztów. Internetowy panel administracyjny umożliwia również zarządzanie pakietem usług dodanych - np. włączanie i wyłączanie prezentacji własnego numeru.
- Do korzystania z panelu administracyjnego wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostęp do Sieci. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi szczegółowe zestawienia połączeń, możliwość ich filtrowania według zadanych parametrów - takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń - mówi Michał Jakubowski. - Dane bilingowe można również zapisywać jako pliki xls, czyli w formacie popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel.
Billingi tworzone i aktualizowane są na bieżąco. Oznacza to, że koszt połączenia można sprawdzić on-line tuż po jego zakończeniu.