Agencja marketingu mobilnego EL2 przygotowała konkurs SMS-owy dla firmy Halo, sprzedającej karty do tanich połączeń w technologii VoIP. Osoby kupujące karty będą mogły wygrać m.in. odtwarzacz DVD lub telewizor. EL2 odpowiada za za całość działań: począwszy od opracowania mechaniki konkursu, po obsługę komunikacji z zastosowaniem telefonu komórkowego.
„Konkurs z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego to nasz nowy pomysł na promowanie kart HALO. Nie boimy się wyzwań i nowych technologii, do których wiele firm podchodzi jeszcze sceptycznie. Jesteśmy pewni naszej decyzji, tym bardziej, że działania powierzyliśmy w ręce prawdziwych specjalistów” – mówi Ahmed Hadib, Prezes Halo Sp. z o.o.
Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS-a o treści „Halo” wraz z ostatnimi pięcioma cyframi kodu PIN umieszczonego pod zdrapką na karcie na nr 7116.( na przykład: Halo 12345). Po przesłaniu SMS-a uczestnik otrzyma komunikat powitalny z informacją o przystąpieniu do konkursu. Zwycięzcami zostaną osoby, które zakupiły karty o największej łącznej wartości i wysłały SMS-em kody, potwierdzające ich zakup.