EL2 przygotowało kampanię SMS dla Pepsi-Cola

Newsy
Żródło: EL2 Sp. z o.o.
Opinie: 37

Firma EL2 przeprowadza dla firmy Pepsi-Cola SMS-ową kampanię promującą wśród konsumentów napoje: Pepsi, Pepsi Twist, 7Up oraz Mirinda Orange. Od 1 czerwca 2003 do końca sierpnia 2003 będzie trwała loteria promocyjna "Pepsi Muza. podkręć dźwięk! ". Jej celem jest promocja marek oraz wsparcie sprzedaży. Grupa docelowa brandów objętych promocją są głównie nastolatki i osoby do 35 roku życia, pasjonujące się muzyka. Konsumenci, którzy zakupią produkt z promocyjna nakrętką mogą wygrać atrakcyjne nagrody wysyłając SMS-y z odpowiednimi kodami na nr 7047 bądź też znajdując symbol nagrody pod nakrętka. Do wygrania m.in.: sprzęt muzyczny Sony, telefony komórkowe Sony Ericsson, doładowania kart telefonicznych typu "pre-paid", plyty CD. Promocja będzie wspierana kampania w mediach: TVP1, TVP2, Polsacie i TV4.

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-02 22:55
    spoko promo. dobrze, ze ten sms tani...
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-02 23:13
    nagrody wydaja sie byc fajne...ale mi i tak jeszcze nigdy nie udalo sie nic wygrac...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-02 23:20
    zawsze kiedys musi byc ten pierwszy raz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-06-02 23:22
    Ja raczej nie wezmę udzialu w tej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    zorro7 pisze: 2003-06-02 23:37
    a co mają powiedzieć Ci po... 35 roku życia? Czy nie mają prawa kupić, wypić i wysłać SMS-a? Niepoważne...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-02 23:47
    Pfff, ja tam wole promocje Coca-Coli .. zbieram na dmuchany fotel :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-06-03 00:31
    Nie podoba mi sie zastrzezenie, ze tylko dla osob do 35 roku zycia. To nie fair. Co prawda nie mam tyle, ale po co takie beznadziejne ograniczenie??? Czemu to ma słuzyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-06-03 00:38
    wpe: to prawie rasizm :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-06-03 00:39
    hehe - dmuchana kanapa to jest to :)
    0
  • Users Avatars Mini
    p_i_o_t_r pisze: 2003-06-03 01:09
    Te wszystkie konkursy smsowe to jedno wielkie wyciąganie kasy
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 01:20
    wpe: a pewnie - mam juz 36 korkow :)) a od 12 czerwca mozna obierac nagrody :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-06-03 01:45
    A dlaczego nie w tvn?
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-03 01:47
    piotr - nagrody z promocji musza sie z czegos zwrocic ;) przeciez...
    0
  • Users Avatars Mini
    idea_pop pisze: 2003-06-03 01:56
    promocja to dobra rzecz dla obydwu stron - kilent może prawie za nic coś dostać a firma sie reklamuje w niesztampowy sposób _ to tak działa od zawsze wiec nie bardzo rozumem skąd te wszystkie negaywne komentarze ..... o to w tym wszystkim chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel1810 pisze: 2003-06-03 02:41
    nie obraził bym się jakbym dostał taki sprzęcik sony o np odtwarzacz mp3 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin_z pisze: 2003-06-03 02:47
    pij pepsi bedziesz lepszy :DDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-03 02:59
    bo tvn-u nie sciagniesz z siatkowki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-06-03 09:03
    szkoda tylko że niewygram Powód jest prosty nie pije pepsi
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-03 09:27
    Zeby wygrac cos w tego rodzaju konkursie trezba miec tylko ogromne szczescie nio i wsylac tego smsa;))ja go nie mam wiec nawet nie wysylam...a pozatym i tak pije Sprite..:)):P
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-03 10:16
    kenner** od 16;)mozna odbierac,a co do konkursow kapslowych to jak do tej pory pepsi nie wykazala sie niczym szczegolnym i konkursy jej byly takie nijakie, a na pewno w cieniu promocji cocacoli
    0
  • Users Avatars Mini
    neuronek pisze: 2003-06-03 10:19
    Przeczytajcie uważnie ten tekst raz jeszcze... "Grupa docelowa brandów są _głównie_ nastolatki i osoby do 35 roku życia". W ten sposób został określony target (tak to się teraz łądnie mówi) tej promocji. Wziąć udział może każdy, ale reklama już do nie każdego musi trafiać. Gdyby targetem byli 50-latkowie, to do wygrania pewnie byłyby płyty Tercetu Egzotycznego lub innej Ireny Santor, a większość z Was nawet nie chciałaby plunąć na taką promo... Teraz już jasne
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2003-06-03 11:39
    teraz takich akcji będzie więcej - ta forma marketingu wprowadzona na nasz rynek przez firmy BTL. bedzie można coś wygrać i będą całe tony nowego spamu!
    0
  • Users Avatars Mini
    wierzchol pisze: 2003-06-03 12:17
    no tak znow chca od nas kase wyrwac !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2003-06-03 12:49
    Coca Cola ma lepszą promocje, przynajmniej nie trzeba wysyłać smsów.
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-06-03 15:26
    dobra jak takie cos beda robic na browarach to moge zapewnic ze na pewno bym cos wygral
    0
  • Users Avatars Mini
    KAI15 pisze: 2003-06-03 15:50
    Świetna promcja , tylko trzeba posiadać telefonik ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-06-03 17:42
    Promocja jak kazda nic nadzwyczajnego a co Kai15 niemasz telefonu??
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek-turek pisze: 2003-06-03 19:21
    ale bezsensu
    0
  • Users Avatars Mini
    Martin17 pisze: 2003-06-03 20:06
    No fajniutka promocja, i sms taniutki chyba wezme w nieh udzial ale to sie jeszcze zobaczy teraz mam klopot z pamiec w mojej Motce T720i
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2003-06-03 21:37
    Właśnie taki marketing nakręca sprzedaż, pomysł stary jak płatne usługi SMS ale wciąż działa na ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-04 09:27
    I ostatnio tego rodzaju konkursy satly sie bardzo popularne, praktycznie kazdy moze teraz zrobic swoj konkurs lub glosowanie przez sms to jest najwygodnieszy sposob...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek1 pisze: 2003-06-04 19:55
    I tak nie pije Pepsi, tylko Coca-Cole (ktora ma o WIELE lepsze promocje). Za zbieranie nakretek lub symboli z etykiet dostalem juz 10 plyt CD, ok. 30 szklanek, kilka ksiazek H Potter :), pelno pluszowych miskow i inne! A teraz zbieram na fotel i recznik :) Zreszta i tak mnie ta akcja promocyjna Pepsi nie dotyczy, bo nie ogladam prawie wcale innych stacji niz TVN! Aha i Cola nie zdziera kasy za SMSy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-10 04:58
    Czerstwy: zgadza sie, pomysl dziala - czego jestem najlepszym przykladem. Uzbieralem juz ponad 60 nakretek i tylko czekam,az bedzie mozliwy odbior fotela. Wiec skoro znalazly sie takie jelenie jak ja (nie obrazajac innych,ktorzy zbieraja nakretki:)) to na pewno znajda sie tez tacy, ktorzy wysla tego smsa do Pepsi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-20 00:15
    No ja jush zbieram nakretki na doladowanie dla kolegi!Ale wole promocje Coca-Coli.I tam tez zbieram na fotel!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-20 00:16
    MISIEKZZ na zachodzie robia to we wszystkich typach napojow!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-20 00:21
    zorro7 ale ty chyab masz problemy z rozumieniem tekstu.To jest powiedziane ze skierowane jest glownei dla tej grupy.No bo kto powyzej 35 lat slucha ostrej techniawy????, albo czegos takiego!
    0
  • Users Avatars Mini
    swieczka pisze: 2004-01-30 21:26
    promocja to dobra rzecz dla obydwu stron - kilent może prawie za nic coś dostać a firma sie reklamuje w niesztampowy sposób _ to tak działa od zawsze wiec nie bardzo rozumem skąd te wszystkie negaywne komentarze ..... o to w tym wszystkim chodzi
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: