Firma EL2 przeprowadza dla firmy Pepsi-Cola SMS-ową kampanię promującą wśród konsumentów napoje: Pepsi, Pepsi Twist, 7Up oraz Mirinda Orange. Od 1 czerwca 2003 do końca sierpnia 2003 będzie trwała loteria promocyjna "Pepsi Muza. podkręć dźwięk! ". Jej celem jest promocja marek oraz wsparcie sprzedaży. Grupa docelowa brandów objętych promocją są głównie nastolatki i osoby do 35 roku życia, pasjonujące się muzyka. Konsumenci, którzy zakupią produkt z promocyjna nakrętką mogą wygrać atrakcyjne nagrody wysyłając SMS-y z odpowiednimi kodami na nr 7047 bądź też znajdując symbol nagrody pod nakrętka. Do wygrania m.in.: sprzęt muzyczny Sony, telefony komórkowe Sony Ericsson, doładowania kart telefonicznych typu "pre-paid", plyty CD. Promocja będzie wspierana kampania w mediach: TVP1, TVP2, Polsacie i TV4.