Agencja marketingu mobilnego EL2 wprowadziła program lojalnościowy dla sprzedawców detalicznych firmy OCB, reprezentowanej w Polsce przez spółkę Promotorzy. Jest to pierwszy tego typu program lojalnościowy w branży tytoniowej, kierowany wyłącznie do detalistów. Przedsięwzięcie w całości zostało powierzone firmie EL2.
Program kierowany jest do ściśle określonej grupy - sprzedawców wyrobów i akcesoriów tytoniowych. Sprzedawcy zamawiając produkty objęte promocją, mogą przystąpić do programu lojalnościowego. Gromadzenie punktów na wirtualnych kontach odbywa się przy użyciu SMSów, wysyłanych z kodem ukrytym pod zdrapką umieszczoną na promocyjnych opakowaniach zbiorczych produktów firmy OCB.
Każdy prawidłowo przesłany kod zasili konto uczestnika punktami, które następnie będzie mógł wymienić na wybrane nagrody, takie jak: sprzęt RTV, doładowania Pre Paid, koszulki. Liczba przyznanych punktów jest uzależniona od rodzaju produktu objętego promocją. Dla sprzedawców, którym w czasie danego miesiąca uda się zgromadzić największą liczbę punktów, zostanie przyznana nagroda specjalna - wysokiej klasy telewizor. Zaletą programu jest także możliwość sprawdzenia posiadanej liczby punktów w każdym etapie gry. W tym celu należy wysłać SMS z zapytaniem o stan konta, a system automatycznie prześle odpowiedź z informacją o liczbie zebranych punktów.
EL2 zaproponowała i w całości przygotowała program - począwszy od opracowania koncepcji kreatywnej, projekt i produkcję materiałów, obsługę techniczną, aż po obsługę logistyczną.