T-Mobile nadal stawia na Electronic Beats

Newsy
Opinie: 9

T-Mobile w Polsce w tym roku będzie nadal prowadziło projekt muzyczny pod marką Electronic Beats. Electronic Beats to projekt/marka muzyczna stworzony przez Deutsche Telekom. Jest od 2000 r. związana z muzykę taneczną.

Na portalu electronicbeats.pl znajdą się wywiady z artystami, relacje z wydarzeń oraz Electronic Beats TV. Użytkownicy serwisu będą mogli obejrzeć streamingi z koncertów i festiwali, na których pojawią się sceny Electronic Beats.

T-Mobile będzie sponsorem festiwali Audioriver, OFF i Up To Date. Pojawią się tam sceny T-Mobile Electronic Beats.

Mówiąc o T-Mobile, myślimy o dobrych emocjach, pozytywnej energii i pasji. To nasze cechy wspólne z młodszą publicznością, dla której życie bez dostępu do kultury (muzyki, sztuki, mody, stylu życia) nie istnieje. – mówi Elżbieta Wójcik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska, dodając – W Polsce muzyka elektroniczna i taneczna to jeden z najważniejszych nurtów nieustająco obecnych w top 10 airplay chart stacji radiowych i telewizji muzycznych, a jej słuchacze to grupa najchętniej dzieląca się muzyką i doświadczeniami z nią związanymi w mediach społecznościowych. Chcemy uczestniczyć w ważnych dla nich wydarzeniach, wspólnie z nimi chcemy wyznaczać nowe trendy i tworzyć społeczność skupioną wokół dobrze pojętej kultury.

Electronic Beats będzie silnie wspierany także na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, przy jednoczesnej współpracy z influencerami.

Studio T-Mobile Electronic Beats działa w warszawskich Złotych Tarasach. W wakacje Studio pojawi się na Bulwarach Wiślanych.

Dla widzów 4Fun TV oraz 4Fun Fit & Dance przygotowano specjalne pasmo Electronic Beats, które emitowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach wieczornych. Gościem specjalnym programu jest Patrycja Kazadi. Marka Electronic Beats obecna będzie również w radiu Eska i Eska TV.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: