T-Mobile w Polsce w tym roku będzie nadal prowadziło projekt muzyczny pod marką Electronic Beats. Electronic Beats to projekt/marka muzyczna stworzony przez Deutsche Telekom. Jest od 2000 r. związana z muzykę taneczną.
Na portalu electronicbeats.pl znajdą się wywiady z artystami, relacje z wydarzeń oraz Electronic Beats TV. Użytkownicy serwisu będą mogli obejrzeć streamingi z koncertów i festiwali, na których pojawią się sceny Electronic Beats.
T-Mobile będzie sponsorem festiwali Audioriver, OFF i Up To Date. Pojawią się tam sceny T-Mobile Electronic Beats.
Mówiąc o T-Mobile, myślimy o dobrych emocjach, pozytywnej energii i pasji. To nasze cechy wspólne z młodszą publicznością, dla której życie bez dostępu do kultury (muzyki, sztuki, mody, stylu życia) nie istnieje. – mówi Elżbieta Wójcik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska, dodając – W Polsce muzyka elektroniczna i taneczna to jeden z najważniejszych nurtów nieustająco obecnych w top 10 airplay chart stacji radiowych i telewizji muzycznych, a jej słuchacze to grupa najchętniej dzieląca się muzyką i doświadczeniami z nią związanymi w mediach społecznościowych. Chcemy uczestniczyć w ważnych dla nich wydarzeniach, wspólnie z nimi chcemy wyznaczać nowe trendy i tworzyć społeczność skupioną wokół dobrze pojętej kultury.
Electronic Beats będzie silnie wspierany także na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, przy jednoczesnej współpracy z influencerami.
Studio T-Mobile Electronic Beats działa w warszawskich Złotych Tarasach. W wakacje Studio pojawi się na Bulwarach Wiślanych.
Dla widzów 4Fun TV oraz 4Fun Fit & Dance przygotowano specjalne pasmo Electronic Beats, które emitowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach wieczornych. Gościem specjalnym programu jest Patrycja Kazadi. Marka Electronic Beats obecna będzie również w radiu Eska i Eska TV.