1 grudnia 2015 r. Elżbieta Wójcik obejmie stanowisko członka zarządu T-Mobile Polska oraz dyrektora ds. rynku prywatnego.
23 września br. Rada Nadzorcza T-Mobile Polska podjęła uchwałę o powołaniu Elżbiety Wójcik na stanowisko członka zarządu, dyrektora ds. rynku prywatnego, które obejmie 1 grudnia 2015 r. Będzie odpowiadała za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów rynku prywatnego, jak również za komunikację i pozycjonowanie marek.
Igor Matejov, który od początku roku tymczasowo zarządzał tym obszarem, pozostaje członkiem zarządu i dyrektorem ds. rynku biznesowego.
Bardzo się cieszę się, że Elżbieta przyjęła zaproszenie do zespołu T-Mobile. Jest nie tylko menedżerem o wysokich kompetencjach i bogatym doświadczeniu marketingowym, ale także doskonałym ekspertem w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami. Wierzę, że dzięki temu kierunek, który wyznaczyliśmy dla T-Mobile Polska, czyli mocna orientacja na potrzeby klienta będzie w pełni zrealizowany - powiedział Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.
Elżbieta Wójcik obecnie jest wiceprezesem Avivy, gdzie od 2008 roku odpowiada za biznes direct (sprzedaż przez telefon i Internet), a także za działania marketingowe grupy i pozycjonowanie marki (od roku 2012). Uczestniczyła we wdrażaniu strategii cyfryzacji biznesu w grupie Aviva na poziomie międzynarodowym. Jest wiceprezesem Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych i prezesem Fundacji Aviva.
Karierę zawodową zaczynała w branży FMCG (Master Foods i Raisio Polska) w obszarze marketingu i rozwoju biznesu.
W latach 2002-2005 Elżbieta Wójcik odpowiadała za rozwój biznesu i marketing, również jako członek zarządu Link4. Następnie, w okresie 2005-2008, była szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden, jednego z liderów rynku ubezpieczeń na życie.
Elżbieta Wójcik ukończyła historię sztuki na KUL. Jest absolwentką programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston (Wielka Brytania) i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie. Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy i uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau). Uczestniczy w programie Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.