8 lipca 2004 ruszyła kampania radiowa, będąca kontynuacją wakacyjnej akcji marki Heyah. Ciąg dalszy będzie stanowić kampania telewizyjna. Wszystkie spoty informują o epidemii Heyah. Można je usłyszeć w najbliższych dniach m. in w : w Radiu ZET, Radiostacji, RMF FM, Esce i in. Przekaz oparty został, jak i pozostałe elementy kampanii, na przekornej negacji - na odwróceniu przekazu.
Reklama telewizyjna Heyah – element nowej kampanii pojawi się jutro we wszystkich stacjach telewizji publicznej i telewizjach prywatnych oraz w muzycznych i filmowych stacjach tematycznych. Będzie ją można śledzić w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN7, TVN, Canal +, MTV, Viva i in. W tej części kampanii wykorzystanych zostanie aż dziewięć dziesięciosekundowych filmów.
Outdoorowa kampania teaserowa marki Heyah rozpoczęła się pod koniec ubiegłego tygodnia na ulicach polskich miast i miejscowości. Na czarnym tle charakterystyczną czcionką wypisano dość przewrotne hasła: „Nie jedźcie na Mazury, „Nie wychodźcie z domu”, „Unikajcie przyjaciół” i in. Łącznie przygotowano 9 kreacji. Po prawej stronie każdego plakatu widnieje słowo „negatyw” – sugerujące, że hasła należy traktować z przymrużeniem oka.
Niebawem rozpoczną się także wakacyjne imprezy Heyah w nadmorskich miejscowościach. Zaplanowano 35 imprez.
Agencja: Agencją kreatywną Heyah jest G7, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się OMD.