Era 35.6 Idea 32.5 Plus 30.8

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 164

W Warszawie Idea otworzyła nowy salon firmowy w centrum handlowym Blue City. Obecny na otwarciu Leszek Narowski, dyrektor pionu sprzedaży PTK Centertel, poinformował, że na chwilę obecną z usług sieci Idea korzysta 6,03 mln klientów. 

W pierwszym kwartale jego sieć pozyskała 300 tys. klientów netto. Rozkład aktywacji brutto w Idei kształtował się następująco:

Udział rynkowy tej sieci w aktywacjach brutto w segmencie postpaid wyniósł w I kw. aż 49%:

Na koniec I kw. udział Idei w rynku kształtował się na poziomie 32.5 %. W segmencie postpaid udział ten był większy i wynosił 33.3%.

Sieć sprzedaży Centertela to obecnie 1 250 punktów sprzedających aktywacje oraz 28 000 miejsc sprzedających Karty POP:

  • Salony Firmowe (własne) - 25

  • Salony Firmowe (franchising) - 55

  • Punkty Sprzedaży Autoryzowanych Przedstawicieli - 790

  • Przedstawiciele Handlowi - 550

  • Telepunkty - 166

  • Sieci Handlowe i Hipermarkety - 250

80 salonów firmowych generuje około 20% wszystkich aktywacji, ale udział ten ma stopniowo rosnąć.

Nowy salon w Blue City to: 3 stanowiska sprzedaży, 1 stanowisko informacyjne, 2 stanowiska Biura Obsługi Posprzedażnej. Salon zatrudnia 23 osoby.

Opinie:

Opinie archiwalne (164):

Komentuj

Komentarze / 164

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-21 18:37
    heh - jestem dumnym pracownikiem idei
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-21 18:39
    oczywiście żartuje - nie kręcą mnie takie rankingi - dla mnie to żadne pieniądze
    0
  • Users Avatars Mini
    pawelt pisze: 2004-04-21 18:39
    Idea sie pnie w górę w przeciwięstwie do ery i plusa. Wygląda na to że idea moze stać sie liderem rynku! Gratuluje
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-04-21 18:39
    No tak, wszystko ładnie i pięknie. Przy następnej takiej statystyce idea nie będzie juz tak ładnie się prezentować. Heyah zamiesza ... i to sporo ...
    0
  • Users Avatars Mini
    sharqy pisze: 2004-04-21 18:39
    DeeM.... Niby z czego "dumnym" ???
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-21 18:43
    No nie wiem, czy to aby nie kolejne kłamstwo IDei??? Ostatnio oni już tak nakłąmali, że im wcale nie wierzę;(
    0
  • Users Avatars Mini
    damianthebest pisze: 2004-04-21 18:49
    Idea jest zajebista!!!!!! Jam mam Idee MIX i jest fajnie!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-21 18:56
    **lukas-lah: ja też tego nie chcę, Era jest lepsza. PIękne wykresy im porobili i piękne zdjęcia i w ogóle są fajni jak cholera. Od tego żółtego niedobrze się robi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Novac pisze: 2004-04-21 18:57
    Idea wcale nie jest taka cudowna. Moze i otwiera nowe salony ale w miastach w ktorych sie one znajduja. Nie wiem czy ktos probowal wyrobic sobie duplikat karty sim w Idea Mix. Nie wiadomo dlaczego robia to tylko w salona firmowych a u zwyklego dilera nie mozna co ma miejsce w przypadku kiedy jest sie abonentem w sumie nie wice tutaj duzej roznicy i nie wiem jaki ma to zwiazek z kartami. Ja mieszkam w gorzowie i zeby sobie wyrobic nowa karte musze jechac az do szczecina ponad 100 km tracic czas i pieniadze. Czy takie zachowanie Idei jest wpozadku w stosunku do swojego klienta chyba raczej nie bo naraza mnie na dodatkowe koszty zwiazane z wymiana kart. Czuje tutaj bezsens Idei rodem wziety z TPSA. damianthebest pilnuj sowjej karty bo mozesz miec problemy hehe;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-21 18:58
    Jedyne co jest pozytywne w tym niusie to to, że te dwadzieścia osób ma pracę, chociaż niedawno czytałem w Wybiórczej (jak były te takie dodatki o zarobkach Polaków), że Idea to nieźle potrafi swoich pracowników wmanewrować w jakieś 56/74 etatu itp. Jest w tym równie mocarna co hipermarkety, ale czegóż się innego spodziewać, hipermarkety należą do Francuzów i takoż Idea, więc mają współną politykę zatrudnieniową (oczywiścei nieco generalizuję, ale taka smutna rzeczywistość)....
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-04-21 19:00
    tak się chwalą tym pre paid, a ciekawe ile im klientów odeszło od początku roku i ile odeszło po wprowadzeniu heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-04-21 19:04
    oj ***loco*** ja zazwyczaj zwalam na TPSA, co zresztą słusznie robie, zresztą ostatnimi czasy tepsa wysterowała kilka tyś swoich pracowników !!! więc co tu się dziwić wszyscy jadą na tym samym wózku
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-21 19:07
    Widać wszystko czarno na białym, że to głównie dzięki ofercie pre-paid (Dla Każdego) Idea wskoczyła na 2 miejsce. Poprostu zaatakowała rynek tą ofertą we właściwym momencie (nie było wtedy Heyah) i teraz są tego efekty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2004-04-21 20:36
    *Ola. jestesmy z Toba :))) W walce z monopolem musimy byc razem. Idea dla frajera!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominik pisze: 2004-04-21 19:13
    ja jestem ciekawy skad w Idei maja takie dokladne informacje o wynikach z poczatku roku innych firm. O ile sie orientuje to nie jest informacja jawna. poza tym jak do PTC dolicza Heyah to reszta zostanie daleko, daleko w tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominik pisze: 2004-04-21 19:15
    widac, ze Idea podobnie jak TPSA chce dostac nagrode w konkursie na manipulatora roku. moze nawet dostana za to certyfikat jakis :)
    0
  • Users Avatars Mini
    niunia pisze: 2004-04-21 19:17
    a może w ramach zatrudniania, nówka sztuka rzecznik prasowy do Idei trafi?? Ja proponuję kobietę, może nieco delikatności wsadzi, bo ten to gbur niezły;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 19:21
    Źródło : Idea - też mi wiarygodność , ale może zamiast kolejnej porcji newsów dotyczących nowych serwisów sms to będziemy mieć teraz o otwarciach nowych salonów , he he :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-21 19:23
    do gumek - coś kolega słabo śledzi posunięcia Idei - przecie tu nie chodzi i prepaid`a a o oferte idei w postaci MIX - tego nikt nie miał na początku roku :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-21 19:38
    samochwala w kacie stala az sie ze strach przed innymi wkoncu osrała ;-) - juz nie wiedza jak maja zachwalac to baska tak boska siec [tylko czy dal jej abo. tez ??] ;-//
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-21 19:44
    DeeM: Tak, masz racje, chodziło mi o co innego a napisałem co innego (pomyliłem poprostu post-paid z pre-paidem). ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 19:53
    wiecie co idea tak samo sie chwali i manipuluje jak era, tylko jak era taki manipulatorski tekst rzuca, to poklony bijecie, a na idee najezdzacie! a wykresy pokazuja, ze era przed heyah to zaczela tracic....i sie nie dziwie, bo oferta obecnie ma slaba abonamentowa! zrezsta jakby era nie tracila to by nowosci w pre-paidzie nie wprowadzila...ciekawe czy wreszcie po macoszemu traktowany abonament zmieni??? a co do heyah to super sprawa fakt, ale idea kusi swoja mega,ktora jest rewelacyjna.-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-04-21 19:54
    A ja chcę nowych serwisów sms i roamingu.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 19:54
    narzekacie na ta idee ale faktem jest ze dzieki niej jest jakas konkurencja i bez trzeciego gracza duzo drozej by bylo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominik pisze: 2004-04-21 19:57
    Zastanawia mnie tylko jedno czy GOL przypadkiem nie ma jakiegos dealu z Idea :) dziwnym trafem od jakiego czasu poajwiaja sie entuzjastyczne newsy o Idei, jakies okrojone informacje o PTC i prawie nic o Plusie. Widac monopolista siega lapskami bardzo daleko.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 19:58
    jak czytam kalinowskiego wypowiedzi to tez mi sie cos przewraca...ale uwazam ze idea ma niezla oferte....przynajmniej duza lepsza od mojej ery....ale te durne teksty o tej idei sprawiaja, ze boje sie przejsc do tej sieci, ciagle ktos mowi ze dodzwonic sie nie mozna, ze zasieg do bani, ze to lub tamto nie dziala....no nie wiem ostatnio w erze tez sie wszystko rypie, system bilingowy nawala, numer sprawdzania kosztow, platny oczywiscie podaje nieprawdziwe informacje, a spece erowscy probuja to naprawic...ciekawe dlaczego nic sie o tym fakcie nie ukazalo????
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordek pisze: 2004-04-21 20:09
    Najsmieszniejsze w tym newsie jest: Zrodlo: Estymacja PTK Centertel. :))) nie moge. kiedys w dobie centralnego planowania tez wszystkim roslo :))) widac propaganda sukcesu wiecznie zywa. Idea szybko sie uczy od swojej mamusi TPSY.
    0
  • Users Avatars Mini
    dremek pisze: 2004-04-21 20:14
    **Dominik: wydaje mi sie, że możesz mieć rację z tym maniupulowaniem gola przez ideę... piękne szacunki, nie ma co... ale tego, że Era np. przekroczyła 7 mln abonentów to już nikt na golu nie zauważył??? nie wydaje się to dziwne?? I o plusie też cichutko...
    0
  • Users Avatars Mini
    dremek pisze: 2004-04-21 20:16
    *kordek: Idea nie musi się uczyć manipulatortwa i centralnego planowania, ona ma to we krwi, z mlekiem mamusi wyssała i tkwi noga w poprzedniej epoce tak jak i telekomuch tepsowy:(
    0
  • Users Avatars Mini
    dremek pisze: 2004-04-21 20:21
    Idea woli pokazywać grafy niz wziąć się do roboty, tyle Wam powiem. A prawda jest taka, że cała ta klika tpsa-idea to złodzieje, bo za każdą ale to każdą obniżkę w idei płacą tysiące abonentów TPSA. Czy widzieliści np, że żeby założyć neistyradę trzeba mieć pakiet co najmniej standardowy, a ni ten oszczędny, czy jak on się teraz nazywa??? I czy to nie jest złodziejstwo??? A idea takie same złodziejstwo jak TPSA....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordek pisze: 2004-04-21 20:22
    ***dremek i dominik. juz nawet w internecie nie mozna znalezc dobrego zrodla informacji, bo wszystko sponsorowane. Jesli zamieszczaja takiego newsa to niech napisza "promocja" albo news sponsorowany, a nie ciemnote ludzia wciskaja z estymacjami :) noz sie w kieszeni otwiera.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-21 20:27
    Dzień dobry wszystkim:) Wpadam jak zwykle tylko po to, by się wyżyć na moją wredną ideę:) Do wiadomości tych, którzy śledzili moją walkę o podwójnie naliczony abonament: musiałam go zapłacić!!! :((( I już nie dojdę do tego, czy mnne wyrolowali czy nie:( A dzisiaj kolejna sytuacja wnerwiająca maksymalnie: profit mi przysłał że jak im maila wyślę to punkty dostanę a oni reklamy mi będa przysyłać. więc wysyłam jednego smsa z adresem mailowym, drugiego: przychodzi po dwóch dniach odpowiedź, że adres nieprawidłowy i żeby jeszcze raz wysłać. No to wysyłam po raz trzeci. Czy oni tak kasę sobie nabijają???? No przecież mnie kiedyś z nimi krew zaleje:( Za to co wysyłam do nich smsowo to sama se moge te punkty nabić.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-21 20:30
    No id odam tylko, że wczoraj w salonie było "tylko" 30 osób oczekujących do kas, więc wyjątkowo mało... Niech oni zamist nowe salony robić zreorganizują [pracę tych co już są, bo to skandal jeden!!! Ludzie krzyczą, złoszczą się, temu minuty zjadło, tamtem ma źle naliczone, ale o tym się głośno nie mówi, że idea ma posrane naliczanie i wszytsko u nich pogmatwane jak za przeproszeniem w ZUSie!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-21 20:32
    Poczytałam, co wy tu chłopcy wypisujecie i z jednym się z Wami zgadzam: uczciwości i niezawodności Ide uczyła się w poprzednim systemie i jest teraz tak samo niezawodna jak ich właściciel, czyli TPSA i TPSOWa linia Błękitna, która moim zdaniem jest najgorszym serwisem w historii całej telekomunikacji od momentu jak Bell wymyślił telefon! No to pokrzyczałam, pewnie znowu będziecie się ze mnie nabijać, ale trudno...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2004-04-21 20:33
    *dremek. popieram. TPSA i Idea to zlodziejskie firmy. Kazda promocja w tych firmach odbijana jest na emerytach i rencistach placacych te swoje malutkie rachunaczki i niedostajacych nic w zamian. za 50 zl abonament nie ma zadnych minut ani innych uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-04-21 20:39
    czyżby te brakujące 1,1% w wykresach pre-paid to była Heyah?? jeśli tak to nieźle zważywszy na to że pod koniec marca HEYAH była na rynku około 2 tygodnie i nie łatwo było zdobyć starter, przynajmniej u mnie - na prowincji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-21 20:40
    ale goebelsowska propaganda
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-21 20:42
    **Roman: dzięki:) Po to krzyczę, żeby nie być samą w tym grajdołku. jezu, niech juz mi się wreszcie ta umowa z ideą skończy:( ale numeru to mi żal będzie... Wpadnę jutro to opowiem czy ten cholerny profit wreszcie mi ruszył:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-04-21 20:53
    Olenko nie martw sie. nie ty jedna masz takie przejscia z monopolistami. Moga olewac klientow bo i tak odbija to sobie z nawiazka na emerytach i rencistach skuszonych "tanimi" pakietami i seriwsami sms-owymi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-21 20:56
    Widzę że się tu zgropmadziło niezłe antyideowskie lobby :-) A tak poważnie to uważam że mocno przesadzacie, jak Era się chwali to większość pieje z zachwytu a jak Idea to od razu be. Kierowanie się uprzedzeniami stereotypami i tym co napiszą inni świadczy o słabej psychice, to jest trochę jak z Microsoftem, wszyscy nażekają na Windowsa i jednocześnie wszyscy go używają. Niedługo to aż strach będzie wyjść z domu, bo bandy zwolenników Ery będą likwidować każdego kto nie kocha PTC lub co gorsza ma komórkę w Idei lub PLusie. A że MEGA jest w tej chwili najkokurencyjniejszą ofertą Post-Paid to nikt nie zauważa. Mnie nie obchodzi że Idea i TP S.A to pokrewne firmy, ja chcę mniej płacić i Idea mi to zapewnia. A kolejki w salonach są wszędzie, ostatnio stałem 2 godziny chcąc wyrobić sobie duplikat karty SIM. Notabene w ERze żeby wyrobić duplikat SIMa też trzeba udać się do salonu i to niezależnie od tego czy jesyt to TT, czy ABO. POzdrawiam i życzę więcej obiektywizmu
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-21 20:57
    Oczywiściie ta kolejka była w salonie Ery :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-21 20:57
    Dzisiaj widziałem powtórke programu ekonomicznego "Plus - minus".Jednym z tematów była telefonia komórkowa.Podali,że Heyah pozyszkała około 500 tyś klientów.Zastanawia mnie tylko ile osób wykorzystało pieniązki na starterze i wrzuciło sima do szuflady,albo kosza.Oprócz tego była jeszcze mowa o tym,ze telefony będą drożeć a ceny połączeń spadać,ale bardzo powoli - nawet około 2 lat!No i wejście czwartego operatora ma poprawić sytuację telefonii mobilnej,tzn obnizyć ceny.Oczywiście ekonomiści w studio przyznali,ze w Polsce istnieje zmowa operatorów,zresztą na świecie takie zmowy też istnieją,także Polska nie mogłaby być wyjątkiem w tej dziedzinie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-04-21 21:02
    Co do samego GOL-a to coraz czesciej pojawiaja sie tu newsy, ktorym do obiektywnosci bardzo daleko. jesli ja bylbym dziennikarzem na pewno nie zamiescilbym "estymacji" wykonanych przez osobe/firme, z ktora prowdze wywiad. no chyba, ze dotyczylyby wylacznie jego. A to co zrobil GOL w tym newsie i kilku innych z ostatnich dni to po prostu manipulacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2004-04-21 21:03
    to co napiszę wcale nie musi odzwierciedlać jakiegoś trendu, ale tak sie składa że skupuje telefony i ok.70% przynoszących nówki, prosto z salonu, kupiło je w Idei...ciekawe ile tych aktywacji będzie leżało w szufladzie :) aha, z kilku moich dobrych znajomych posiadających aktywację w tej sieci raczej nikt juz nie ma zamiaru jej przedłużać (z róznych względów)- wybierają Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-21 21:03
    Wyjasniam,to zdanie,że Polska nie mogłaby byc wyjątkiem na arenie miedzynarodowej to już takia moja osobista dygresja :) Takie zdanie w tym programie nie padło,choć przytoczyli przykład jakiegoś europejskiego kraju,w którym taka zmowa istniała i Komisja Europejska musiała interweniować.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-04-21 21:05
    Tylko nie odpwiadajcie mi, ze jak sie nie podoba to zebym nie czytal, bo szczytne cele internetu jako takiego leza mi gleboko na sercu i chcialbym zeby zrodlo, ktore chce byc obiektywne bylo takie w jak najwiekszym stopniu. jak bede chcial poczytac troche kalinowszczyzny to wejde na www.idea.pl (o ile akurat nie bedzie zapchane). uprasza sie o wiecej obiektywizmu. p.s. ale mi wyszla epistola dluga :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-21 21:06
    windu: ja i kilku moich znajomych wlasnie to zrobiliśmy :-) Wszyscy interesujemy się telefonią komórkową, więc kupiliśmy sobie starterki żeby przyjżeć się tej nowości. Obecnie służą one do testowania telefonów i czekają sobie spokojnie jak ERa odłączy je od tego matrixu :-) Niezapominajmy też o darmowych kartach SIM rozdawanych np w Krakowie, na których było 5 PLN, duża część z nich też pewnie wylądowała w koszu lub w szufladzie. Podobnie było z TakTakami, era rozdając "zestawy dla dwojga" sztucznie powiększyła sobie liczbę klientów. Tak na koniec żeby było jasne : Nie jestem przeciwnikiem Ery, nawet mam jedną aktywację (oprócz tej z Idei) Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-21 21:21
    hm... my możemy sobie tak dywygować do %&*%$&^ A i tak Panowie "z góry" w Idei plusa i ery piją razem wódke - tworzą monopol=po co zmieniac ceny?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-21 21:21
    Te statystyki to jedna wielka bzdura. Sa to jak w komunizmie pozorowane dzialania i wskazniki. Wszak idea jest najbardziej komunistyczna bo wiaze sie z TP, a TP z PPTT!!! Tak jak Era rozdawala drugiego SIMa z bez telefonu w zestawach dla dwojga, tak teraz wiele POPow lezy po prostu nie doladowywanych!!! One sa aktywne, ale ich uzytkownicy przeszli do Heyah albo innej sieci. Ja sam jako zadeklarowany zwolennik Plusa mam w domu jednego swiezego taktaka ktory tylko lezy jeszcze nie aktywny!!! Ale numer formalnie era sprzedala i tak jest w erze i ideii! Plus czegos takiego nigdy nie robil, zeby rozdawac numery! Malo tego jesli teraz sie przyjdzie po telefon z abo, to mozna dostac ladny prefiks 601, 603, 605 a nie tak jak w erze 696, 698 i to w abonamentach!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-21 21:27
    tkubon: popieram Cię w 100%, Plus zachowuje się najuczciwiej, świadczy o tym np informacja o odłączeniu 300 000 nieużywanych Simplusów. Idea i Era często utrzymują takie karty, sam msam TT który powinien wygasnąć rok temu a dalej działa. Ciekawe czy z Heyah będzie tak samo ? Obsługuje ją tasama platforma co TT (nawet pod 9797 zadzwonić się da :-) ) więc jest to prawdopodobne. POzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    DUPA pisze: 2004-04-21 21:34
    IDEA EXTRA JEST
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-21 21:39
    **tkubon,**szybowiec,Plus ostatnio tez zaczął dodawać do zestawów drugi starter z 3zł na koncie,zresztą na Allegro jest pełno tych starterków.Jesli chodzi o wrzucanie zuzytego pre-paida do szuflady,to i ja tak ostatnio zrobilem z popem ponieważ przesiadłem się na aktywacje w Plusie.Do tego,podobnie jak **tkubon mam jeszcze jednego niekatywnego popa z ciekawym numerem,który miala używać moja mama,ale skończyło się na tym,ze przedłużyła umowę z Ideą,bo zaproponowali jej imho ciekawą propozycję- jak dla niej - przedłużeniową.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-21 21:56
    wreszcie idea wziela sie do roboty heheheh widzie ze sie spr prognozy dla rynku komorkowego z roku 2002 :] ze idea bedzie najwiekszym konkurentem ERY ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-04-21 22:00
    Ten salon otworzyli już 31marca, otwarcie BLUE CITY, Idea Dla Każdego do remontu(należy dodać 1/1s, obnizyć poł i smy wewn. sieci do poziomu heyah ) i jest kontroferta no i może prefix 500 badź 555 i wtedy bedzie sie działo ... ale jak zrobia porzadki i zwolnią Kalinowskiego oraz całą reszte szmaciarzy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jorgus pisze: 2004-04-21 22:06
    klinowski powinien miec nowa ksywa: Estymator :))) ale miarodajne wyniki podali, szkoda gadac. praktyki jak za wujaszka stalina ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    :-) pisze: 2004-04-21 22:24
    BIG Bull shit !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jozek pisze: 2004-04-21 22:26
    macie sie nad czy rozczulać :-)dziecinada
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2004-04-21 22:45
    Kalinowski musi odejść! (C)VS ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tutti pisze: 2004-04-21 23:03
    Balcerowicz musi odejść!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-21 23:24
    ale się idea znowu skompromitowała:) pewnie ktoś tydzień siedział, ścibiolił, rysował wykresy i robił tabelki a potem się zrzucili na jakąś fajową komórrę czy inny gadżecik i przekupili tu kogoś żeby niusa zamieścił:))
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-21 23:34
    A z tym tutaj anty-ideowo-tpsowym lobby to ja się szczerze mówiąc nie dziwię, że ono powstaje. Niezależnie od tego czy np. oferta Mega jest dla kogoś korzystna czy nie to niestety idea i tpsa to jedno ciało, a chyba nikt mi nie wmówi, że oferty tpsy są korzystne? więc jak się doda 2 do 2 to wychodzi, że rzeczywiście co tu odejmą to tam dodadzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-21 23:37
    Jestem rozgoryczony ale to po wczorajaszych moich walkach z Błękitną, po których po raz kolejny stwierdziłem, że gdyby nie neostrada to bym w ogóle ze stacjonarki zrezygnował i się na komórkę przeniósł... Dlatego jestem pełen złości na TPSę a co za tym idzie na Ideę też. A te tabelki i wykresy jeszcze bardziej mnie rozeźliły, bo są moim zdaniem mocno "podkręcone". No i na dodatek ten idiotyczny wywiad. Czy ktoś wreszcie zajmie się tym Kalinowskim?? Bo już chyba wszyscy cierpliwość tracą... idea sama sobie na siebie bat kręci.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-04-22 00:08
    No ladne miejsce sobie wybrali na salon ;D a co do wynikow IDEI...wszytsko dzieki POP-owi i MERITUM(dosc tanie fony i abo).
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-04-22 00:54
    Gdyby wyniki prezentowały Era lub Plus, wyglądałyby całkiem inaczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-22 01:30
    **windu: Nie bierzmy pod uwage, ze ktos sprzedaje nr Simplusa na Allegro. To nie ma nic do rzeczy. Czasy kiedy plus dodawal drugi starter to byla naprawde rzadkosc i zamiast startera mozna bylo wybrac cos innego. Byly takie promocje stosunkowo niedawno. Teraz wprowadzili moim zdaniem swietna oferte w sim+ poza teamem2, ktory czesto wypada lepiej niz heyah!!! to cena startera to tylko 15zl! Jak ktos chce korzystac z uslug to daje 15 a nie 50zl! To jest w moim przekonaniu dobre posuniecie. Szkoda ze numery to 697, ale + przynajmniej stawia sprawe uczciwie, Wywalil 300 tys nieaktywnych sim+ i dzieki temu w abonamencie mamy normalne prefiksy, a tak ktos zajmowal niepotrzebnie jakis nr 601...., bo sobie kiedys tam kupil startera, a teraz nie uzywa! Co do ideii, to niedawno wygralem zestaw POP za 3410 i moja matka go uzywa. Ale ten pop to jest w tej chwili porazka.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-22 01:33
    Jak ci sie skonczy waznosc wychodzacych to kradna cala kase z konta, zamiast robic tak jak sim+, ktory zamraza ja to oni sobie zabieraja i maja uzytkownika w d.... Jesli sie spoznie np. 1 dzien z doladowaniem to kasa mi przepada, chodzilo mi o 17zl i bylem zmuszony doladowac to badziewie. Nie wspominajac o tym, ze jak sie dzwoni na *111 to czesto jest tak ze sie tonowo cos wklepuje a ich system na to nie reaguje trzeba sie rozlaczyc i ponownie. Nie ma jak sim+ wszystko kodem i bez komplikacji, no ale na razie jestem troche na tego popa skazany bo mi szkoda gwarancji na telefon, ktory jest nowka... o stawce 1,70zl z taktem 60/30 nawet nie mowie bo szkoda nerowow!
    0
  • Users Avatars Mini
    carnil pisze: 2004-04-22 01:41
    Szybowiec: chciałbym ustosunkować się do Twojej wypowiedzi odnośnie kart SIM i sprostować, że karty SIM abonemnentowe i TAK-TAK można wymieniać w dowolnym punkcie dealerskim a nie tylko w salonie. Co do kolejek w salonach Ery to potwierdzam. Czasem 2h nie wystarczą, ale jest to wina klientów a nie pracowników (nie raz stałem w kolejce i słyszałem jak przychodzili klienci z problemami które można załatwić przez Hotline). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 02:03
    ***Ola: trzymaj sie, ale na 2gi raz to plac rachunki przez net z konta, nie zgubisz pokwitowania ;) i taniej. ***loco: pomyslalem dokladnie to samo odnosnie njusa - jedyna dobra wiadomosc to praca dla 20osob... ktos z was moze spojrzal na tabelke od aktywacji i porownal ilosc brutto do podanej wyzej netto? 750tys. do 300tys. ;))) czyli przylaczyli 750 a odlaczylo sie/odlaczonych zostalo w tym czasie 450tys., dobrze kombinuje? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 03:04
    Ludzie tylko era nie odłancza numerów. IIdea odrazu numery odłącza. Proste ostatnio straciłem numerek 505 i nie mam żadnej sieci po włozeniu karty. Jeżeli chodzi o Heyah. To szczerze mówiąc jak będą mieli 300 klijentów to bedzie dobrze czemu? A to temu że wiele osób kupiło eyaha jako ciekawostke, albo dostało na pietrynie czy w durzych centrach handlowych heyaha z kwotą 5zł. I takie karty częst gesto idą do kosza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 03:09
    I denerwuje mnie że Ludzie traktują ideę jak rpsa. Bo ja ideę szanuje. Bo dla mnie to najlepsza sieć. Ludzie Idea jest najszybciej rozwijającą się firmą telekomunikacyjną w polsce o dlatego że mają fajne pomysły a wy odrazu obrzucacie ją bluzgami i oszczerstwami. Kazdy wybiera sieć która mu odpowiada. Porste. I nie powinno być tak że era spoko a idea zła, plus cacy a era i idea zła. LLudzie macie co macie. I to wasza sprawa. Macie to co wam się opłaca i to co lubicie lub to na co jesteście skazani. Proste. Ja ideę bardzo lubie a nie wrzucam na Heyaha czy ere czy plusa choć np. era czy plus denerwują mnie bo musze rodzinie załawiać sprawy związane z problemami z tymi sieciami (tych problemów nie mam w idei). Zresztą na rynku GSM znam się dobrze i jestem z tym na bierząco.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 03:10
    Jeżeli chodzi o ceny to musi wejść 4 normalny operato. Wtedy mamy szanse na niższe ceny. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 03:11
    znaczy się szybki spadek cen post i pre. :). Operator niech sprzedaje same aktywacje bvez telów. :) I koniec.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 03:15
    Zachowujecie się czasami ja dzieci. Dobre jest to co ja mam a inne jest bee
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-22 03:32
    *Andrez, ja po prostu nie lubie jak ktos wykorzystuje swoja sytuacje do czerpania korzysci. dlatego nie lubie TPSY, idei i PKP. a jesli za fajne pomysly uwazasz strategie marketingowa pana Kalinowskiego to gratuluje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-22 03:35
    a te wyliczenia to moga sobie w buty wsadzic. jakos nie widze zeby era czy plus publikowaly cos takiego pod swoim szyldem, a Idea i owszem i jeszcze beda ludzia wciskac ciemnote, ze sa najlepsi i w ogole super. No, ale 70 procent pan nie widzi roznicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-04-22 09:23
    Poziom komentaży jadących na IDEĘ jest wprost proporcjonalny do poziomu inteligencji piszących. Ja nie jestem w IDEI, a byłem i mam wielu znajomych i dziwnym trafem nikt nie ma takich strasznych przeżyć jak tu opisywane. Pomijam że w każdej sieci zdażają się pomyłki i reklamacje. No i te wszystkie buraki wypisujące coś o telekomunie itp. a mające problemy z ułożeniem dłuższej wypowiedzi pokazują kto komentuje te wiadomości. Ja nie wychwalam TPSA bo korzystam i musze płacić, ale obiektywnie mogło by być gorzej i było niż jest aktualnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-04-22 09:27
    A zapomniałm jeszcze "TPSA" Rulez, czy jakoś tak bo podłapałem tu taki tekścik:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 09:32
    ***tkubon - mam pytanie: chodzi mi o Twoją tezę o popach które dawno już powinny być odłączone a nie są tylko żyją sobie swoim życiem w "Szuflandii"? Sprawdziłeś to kiedyś doświadczalnie czy to tylko Twój wymysł który prezentujesz jako fakt?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 09:36
    ***tkubon - bo ja pop'a miałem. Odłączono go w terminie 14 dni od zakończenia wązności karty. I wbrew Twej chorej opinii o stronniczości GOL'a nie znalazłem tu niusa " IDEA ODŁĄCZYŁA POP'A OJCA DYREKTORA A WRAZ Z NIM 299,999 INNYCH KTÓRE TRZYMAŁA TYLKO PO TO ŻEBY CHOĆ NA JAKIŚ CZAS POPRAWIĆ SOBIE CHUMOR I ZATUSZOWAQĆ PRAWDĘ" :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-04-22 09:57
    msm*** az miło poczytac taki komentarz, stwierdzam ze agresywna reklama heyah zrobiła niektorym wode z mozgu... LUDZIE powtrzam jest taki wybor ofert ze kazdy znajdzie cos dla siebie nie pasi ci w IDEI idz do ERY czy PLUSA masz wybór nikt na siłe nikogo nie trzyma... ale Polak to juz tak ma 'defoltowo' ze sobie musi pojeczec nawet jak by mu op dopłacał to byłoby zle. ola*** nie dziw sie ze jest tyle reklamacji w duzym procencie niesłusznych - abonenci nie czytaja regulaminow, nie znają zasad działania usług a potem krzycza ze im przepadło, inaczej policzyło.... ja czytam regulaminy i jakos problemu nie mam... i wam proponuje abyscie tez zaczynali je czytac...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-22 10:01
    juz czas by idealna siec byla idealnie pierwsza!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-04-22 10:03
    Hmm. Czy ktoś wie, jak wyłączyć tego cholernego Lenina?
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-04-22 10:13
    Lenin to h** bo zafundował nam telekomune i jej cureczkę Idee tak powinien brzmieć typowy komentaż na Gol-u, a tak na serio to lepiej jak by ta pani z goracych tapet sie tak rozwijała:-) Kończe juz czepiać sie tych komentarzy bo i tak ci co je piszą nie zrozumieją:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 10:24
    ***eh - poruszyłeś niezwykle ważną kwestię. Większość nie czyta regulaminów i to smutna prawda. Bo cierpią potem za własne lenistwo ale pretensje oczywiście mają do sieci. Mój staruszek śmiertelnie obraził się na plusa (niestety racji nie miał i nawet ja Go nie przekonałem), przeszedł do ery... i twierdzi dziś, że era to taki sam złodziej jak + bo mu jakieś mninuty przepadły...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 10:30
    ***msm - święta prawda! Dodać należy, że 99% abonentów idei to imigranci tęskniący za komuną (z DDR, Rumunii, Białorusi) ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-04-22 10:43
    ojciec.dyrektor*** wolałabym abys pisał "poruszyłAŚ" :))
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 10:51
    ***eh - bardzo przepraszam. Nie wiedziałem jak bardzo błądzę. Na zgodę posyłam Ci w czółko "ojcowskiego" :-*
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-04-22 10:56
    ojciec.dyrektor*** masz przebaczone :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-22 11:07
    Tylko znow nie przesadzajcie w druga strona, ze w idealnej wszystko idealne, ze te wyliczenia co prawda stronniczie i naciagane, ale co tam :) Monopolista moze sobie czesem te pare procent podciagnac, innemu obnizyc, co to wlasciwie za roznica :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-22 11:11
    Mnie i wielu pewnie jeszcze tu osobom chodzi o rzetelnosc informacji. Dobry dziennikarz powinien umiec przefiltrowac papke, ktora dostaje od firmy i umiescic to co najwazniejsze, albo przynajmniej postarac sie o dane z innych zrodel. na podstawie tych wyliczen nawet rownie dobrze mozna by napisac jakies peany o Erze, bo w podanych tu rankingach jest najwyzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 11:16
    ***Janush - napiszę za siebie. Staram się pisać prawdę o mojej współpracy z ideą. I jak mnie zdenerwują (bo coś nie działa jak należy) to piszę o tym na GOL-u.
    0
  • Users Avatars Mini
    MenTos pisze: 2004-04-22 11:27
    ja mialem tel w ideii przez 3lata i nie narzekalem -teraz przeszedlem do plusa bo poporostu byl tanszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-04-22 11:30
    :DD Ranking Idei pokazuje na dynamiczny wzrost udziału w rynku tej sieci, ranking Ery pokazuje sukcesy tej sieci, a ranking Plusa pokazuje jak to innych udział w rynku spada a Plusa wzrasta - paranoja i komedia za jednym razem :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-22 11:30
    **Janush: uważam, że masz rację. GOL ostatnio prezentuje różne rzeczy do których można mieć wątpliwości. Szkoda, bo jak przeglądałem w necie różne serwisy o telefonach to zdecydowanie Gol podobał mi się najbardziej.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 11:34
    ***msm ***Ojcze! ***eh: tu nie chodzi o narzekanie na idee (inna psrawa ze jakies powody na kazdego opa sie znajda - np. ja mam echo tylko gadajac z abonentami idei, mam plusa). tu chodzi o zawartosc tej informacji ktora to PR centertela podal a ktora jest nachalna, cienka tresciowo i, z powodu, ilosci nadprogramowo niewylaczonych popow (i taktakow) nieprawdziwa ;) spojrzeliscie juz na te liczby aktywacji? walic taaaka tabelke zeby udowodnic jak wiele przylaczen nastapilo, choc de facto liczba ideowcow zwiekszyla sie o polowe tego... coz.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-22 11:35
    **Andrez: jasne, że nie wszystko jest be w tpsie i w idei, ale tak się składa, że chciałbyś np. 4 operatora, a taka Idea stanowczo wypowiada się przeciwko 4 opowi czy to wirtualnrmu czy nie. Na szczęście nie Idea o tym będzie decydować, ale ich macki sięgają daleko i na pewno utrudni to życie potencjalnemu MVNO czy 4 opowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 11:42
    ***blobi: ktory/kiedy/gdzie to byl ranking plusa, bo chyba przeoczylem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-04-22 11:43
    ***klops, zgadza się, ale wszyscy operatorzy są siebie warci, nie lubie gloryfikować i tak są w zmowie. W powyższych komentażach ktoś pisał coś o zmowie operatorów w krajach EU ja pamietam chodziło o Danię i Holandię, u na spewnie wiele sytuacja nie odbiega od tego jak tam grali z klientami. A te komentaże skrajne wyprowadziły dzis mnie z równowagi przeczytaj moje dzisiejsze komentaże na stonie głosowania na oferty przedpłatowe, chyba trochę przesadziłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 11:54
    ***msm: nie , nie przesadziles. tylko komentarzy sporo ;) a "rulez" to pewnie znaczy ze "ruluje" Cie na pieniadze. kapitalizm rulez ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-22 12:30
    **ojcze dyrektorze:: Tak znam wiele takich przypadkow, szczegolnie w erze ze taktaki byly nie odlaczane a numery wazne jeszcze przez pare lat! W popie moze sie to mniej zdarza, choc idea daje rok na odbieranie polaczen i gdy ktos po 3 miesiacach stwierdzi ze nie chce popa, to to numer jeszcze jest 9 miesicy wazny! Poza tym nie moge sie pogodzic z zabieraniem kasy po uplywie waznosci konta. Prepaid jest dla ludzi, ktorzy malo gadaja (sporadycznie) lub sa durni i nie potrafia zapanowac nad swoimi potrzebami jesli chodzi o korzystanie z fona. I potem jak maja abo to narzekaja ze maja rachunki 400zl w taryfie za 15zl.... no ale pomijam to. Stawka 1,70 jest nie do przyjecia, i nawet gdyby mozna miec wszystkie znizki w ZTS to i tak nie umywa sie to do sim+ ktory jest duzo tanszy niz heyah np. na weekendach i nie tylko. Najbardziej dobija mnie to zerowanie konta jak sie spoznie np. 1 dzien z doladowaniem...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-22 12:34
    nie wiem jak u Ciebie ***ojcze dyrektorze: ale jak dzwonie na *111 to czesto mam cos takiego, ze system nie reaguje na wpisywane prze mnie cyfry! Musze sie rozlaczyc i jeszcze raz to zrobic. Zaznaczam ze telefon jest nowy z zestawu POP. Dlaczego nie mozna tego zrobic jak w sim+ kodem i bez niepotrzebnego dzwonienia i kombinowania. Poza tym jesli to co jest teraz tj. 5zl do doladowania, 1/1 do ideii i tylko wtedy gdy mamy znizke taniej wewnatrz sieci oraz smsy 17gr to jest ta rewelacyjna odpowiedz na heyah to chyba robia z ludzi idiotow. Tak czy inaczej trzyma mnie w popie tylko gwarancja na telefon, ktory ma sim locka. Moze dozyjemy kiedys lepszych czasow w tej sieci. Choc z tego co pamietam to lepsze czasy juz byly, wtedy gdy byla stara optima, ktora nawiasem mowiac byla korzytstniejsza od nowej. Umowy na 12 miesiecy z telefonem, co druga min gratis. Wtedy bylo cool, teraz po przejciu przez zabojadow jest do d....
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 12:47
    ***tkubon - Ty masz POP???? WOOOOW! Nie spodziewałem się tego po Tobie ;-))) POP'y miałem dwa i odłączono je w terminie. W kwestii przepadania kasy i jakości usług prepaid nie dyskutuję bo to co piszesz to prawda. Miałem również TakTak'a i przyznam, że od czasu zakupu abo skończyły się wszelkie problemy z jakością :-) W taktaku położyłem telefon koło stacjonarki i zadzwoniłem do siebie 10 razy. Dodzwoniłem się 3 (Trzy) razy. W tydzień później miałem już N3210 w idei optimie :-) Później musiałem używać POP (z przyczyn niezależnych ode mnie) przez wakacyjne 2 miesiące. Masakra. Szkoda pisać :-((( Na myśl o przetestowaniu simplus lub choojach robi mi się niedobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 12:50
    ***tkubon - "co druga minuta gratis" do dziś mi się śni po nocach :-) łączyła się z wszystkim! trzy i ja, przyjaciel. Ale licznik bijący co 60s :-( Czekam na "co druga sekunda gratis"
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-22 12:51
    **tkubon,zapewne wiesz,że plus dodawał do zestawów simplusa z telefonami drugą startówkę z 3zł,a Allegro podałem jako przykład gdzie te startówki teraz można znaleźć.Zresztą gdzies od 2 tygodni w sprzedaży jest nowy zestaw Simplus 15 kosztujący 18zł z 3zł na połączenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-22 12:52
    Jeszcze jedna rzecz była świetna - taryfa malejąca sms, zainwestowałem złotówkę w aktywację i pisałem, pisałem, pisałem... taniej było niż w pakietach SMS!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-22 12:57
    Oczywi ście nie chce żebyś odebrał to jako jakieś najeżdżanie na Plusa,jestem daleki od tego,podaje tylko przykłąd,ze Plus poszedł za przykładen Ery...Co do narzekania,a raczej nienarzekania,to nie mam nic do zarzucenia zarówno Plusowi jak i Idei.Od 3 miesiecy mam abo w Plusie i jestem zadowolony,wcześniej Plusa miała moja mama i też była zadowolona.Plus ma u mnie duży plus odka mamuśce anulowali zapłatę kary umownej w wysokości 650zł,choć wcale tego nie musieli robić,bo trochę było winy ze strony mojej mamy.Teraz matula ma Idee i 3 miesiace temu przelużyła umowę.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-22 13:02
    Jeszcze wyjaśniam w związku z tą karą w Plusie.Chciałem podkreślić,ze moja mama nie jest klientem biznesowym u naszych opów,ani nigdy nie była.Także tym bardziej mły to był gest ze strony Plusa,ze anulowali karę.Ale myślę,ze wpływ na tą decyzję miał m.in. fakt,że my płacimy terminie swoje zobowiąznia wobec operatorów,takze ja nie wiem co to windykacja,albo ponaglenie do zapłaty.Podejrzewam,ze wiekszość narzekających tutaj nie jest bez jakieś winy,nie płącą w terminie a poźniej się dziwą,ze telefony w propozycji są kiepskie itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-22 13:28
    **windu: O zestawach za 15 zl wiem, nawet pisalem o tym wyzej. Kiedys plus dodawal starter to fakt, ale teraz tego nie robi. Jesli ktos chce korzystac z uslug to kupuje sobie z wlasnej wolu starter! I coz w tym zlego ze jest tani? Dawniej era dodawala ZAWSZE (np. promocja zimowa rok temu, bylo duzo aktywacji) nr taktaka czy to sie komus podobalo czy nie. Teraz troche spasowali postawili chyba cala stawka na heyah, bo obecne ich promocje post-paid to smiech na sali. Chyba tylko frajer sie teraz aktywuje w erze. **ojcze dyrektorze: Zeby byla jasnosc ja mam 2 simy abo w plusie, a tego popa wygralem teraz niedawno i troche szkoda mi gwarancji wiec go podarowalem mojej matce, ktora go uzywa, ale jakosc uslug pozostawiam bardzo wiele do zyczenia, ceny rowniez. Sam oczywiscie uzywam plus_abo
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-22 13:39
    **windu: Patrz no, Twojej Mamie Plus na rękę idzie a moim znajomym z firmą pod górkę. Nie będę zaśmiecać gola tymi samymi komentami, więc jak ktoś zainteresowany to pod ofertą glamura napisałem co i jak...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-22 13:43
    **loco - no właśnie,to samo mi się sanunęło ja przczytałem Twój komentarz pod ofertą glamoura zanim jeszcze zajrzałem tutaj :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dzaimdziak pisze: 2004-04-22 13:55
    Dziwię się bardzo, że gsmonline, który zazwyczaj miał bardzo konkretne wiadomości zamieszcza materiały propagandowe Idei...:( U mnei momentalnie taki serwis traci na wartości i zaczynam automatycznie podważać rzetelność innych wiadomości.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 14:14
    ***loco hcce 4 opa bo te 3 dogadaly się do cen. Proste. I kazdy chce. Czym jest więcej sprzerdawców uslug tym jest większa konkurencja i ceny maleją.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-22 14:15
    ***loco a jeżelio chodzi o to że chwale ideę to dlatego że ma dla mnie dobrą ofertę. Ja na plusa i ideę nie wrzucam i na Heyah też nie wiec nie che aby ktoś wrzucał też na ideę bo to dziecinne.
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2004-04-22 14:43
    Jak zwykle ciekawe informacje z tytułu wynika, że w polsce cały rynek to jest 35,6+32,5+30,8=98.9 a nie 100 % :-))))) - ciekawe komu zabrali brakujące 1,1 % :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-22 14:44
    *** ola - to nawet ja męczący Idee ze wszystkich możliwych stron , nie mam aż takch problemów. Bywało źle , ale Ty masz naprawdę ciężko ;-))) Może abonament naliczyli Ci podwójnie , bo z reguły abonament jest płatny zgóry , przy aktywacji , lub np. przy zmianie taryfy sumowane 2 i odejmowany od tego stary abonament . Pomyśł o tym ***ojcze.dyrektorze - także czekam na 2 sekundę gratis :-) Co do wiarygodności takich wykresów , to miałbym wątpliwości w każdym wypadku. Moja mam też by powiedziała , że jestem najgrzeczniejszy na świecie. :-))) ( Oczywiście jestem). No i na koniec , nie podejrzewałem , że **eh jest kobietą , to z ojcem.dyrektorem , to już prawie romans , całuski , itp. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-22 14:57
    Ja wczoraj np. konwersowałem z BOK Idei i oddzwaniała do mnie Pani z Bok-u o 00.30 , bo mieliśmy problem. Otóż przenoszę się znów z wapInterOptimy do GPRSManiak i zgodnie z regulaminem promocji "Promocja GPRS" , dekatywacja usługi wapInterOptima skutkuje w momencie zgłoszenia deaktywacji , natomiast aktywacja usługi GPRSManiak skutkuje w dniu zgłoszenia prośby o jej aktywację. No i według BOK Idei nie jest tak , to znaczy deaktywacja wapInetrOptimy skutkuje na koniec okresu rozliczeniowego , a aktywacja GPRSManiak od początku nowego okresu rozliczeniowego. Ponieważ wolę tego nie sprawdzać w praktyce , bo mogłoby mnie to słono kosztować , (tradycyjne opłaty za wap, lub gprs) poczekam te 7 dni i od 29.04 będę miał znów tani internet. Fajna jest wapInterOptima , bo mogę sobie super tanio wysyłać sms-y z bramek wap , ale jak zacząłem "oszczędzać" na internecie "dial-up" przez telenet Idei , tradycyjny gprs i Strefę Plus , to już mi wystarczy....
    0
  • Users Avatars Mini
    StalyBywalec pisze: 2004-04-22 15:00
    GOL dal po tylach, Idealna telekomuna signela swoimi mackami az tutaj, a taki to byl kiedys fajny serwis. rozumiem, ze recesja ale newsy sponsorowane powinno sie jakos oznaczac.
    0
  • Users Avatars Mini
    StalyBywalec pisze: 2004-04-22 15:02
    na szczescie w sieci jest jeszcze pare innych serwisow i o dziwo tylko na golu taka propaganda :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2004-04-22 15:40
    jak mozna miec ere jak era sponsoruje Wisle Krakow? przeciez to obciach. nigdy nie wezme telefonu w tej sieci. Idea i Plus najlepsi są i już! Era sieć frajera
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-04-22 16:19
    Plus Gsm 5 kwietnia 2004 roku otworzył Nowy Salon Firmowy w Warszawie na ulicy Marynarskiej 11!!!! Tej informacji na GOL-u (chyba) nie było, ale warto odwiedzić ten salon, są specjalne promocje dla nowych i starszych abonentów!!!!! Również tam znajduje się kasa, gdzie można zapłacić rachunek za koma, no i nie ma takich kolejek jak w centrum!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2004-04-23 01:37
    kalinowski=obywatel dzojstik ;-) pzdr dla wszystkich z tej badziewnej sieci !!!! :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 16:24
    ***snake: masz racje, nawet dostalem o tym smsa od nich (plusa). pewnie jako warszawiak. jakos nie widzialem powodu zeby robic z tego njusa ;) ale coz, kazdy ma osiagniecia na swoja miare ;))) oooo, zakotluje sie?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 16:25
    ***mati": chyba pomyliles adresy w zakladkach, to jest serwis o telefonii ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-04-22 16:33
    ***klops, miałeś rację, jednak niestety nie przesadziłem:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 16:45
    ***msm: Ty o mojej malej zloscliowsci? wlasnie testowalem jaki bedzie odzew na zaczepke ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-04-22 16:52
    ***klops, ok niezłe:-), to tak można sobie hosty zmienić? ale ja jestem ciemny w komputerach:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-22 17:20
    **issa: ja już podejrzewam, że rzeczywiścei nie zapłąciam tego rachunku, bo ja mam podobne do siebie te sumy bardzo. No ale to się więcej nie zdarzy bo mam już polecenie zapłąty z visy i nie będę już w kolejkach stała. Ale z tym konetem i punktami profit nadal nic. Może trzeba mieć konto na idea.pl? Ale podobno nie trzeba... No bo jak trzeba to ja olewam te punkty bo płacić za konto w idei nie będę.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-22 17:27
    ***ola: na prawde sie nie martw, ja mialem kiedys 2miesieczna kampanie walki z tepsa, bo dostalemw zeszlym roku w II i IV takie same sumy na rachunku (a bylo to cos 174,xy zl wiec kuriozum) i zaplacilem oba ale system platnosci tespy nie uwierzyl ;) i zabukowal tylko jedna oplate. ich komputer sobie pomyslal tak: "to, kurde, niemozliwe zeby gosc mial taka sama sume na rachunkach" ;) punkty powinnas dostac z atego mejla tylko w idei takie rzeczy trwaja z tego coi slyszalem, oj trwaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-22 17:49
    **msm,**Andrez popieram was w 100% ludziom brakuje obiektywizmu i zdrowego rozsądku. **tkubon dzine rzeczy piszesz o *111, mam POPa 4 lata i jakoś zawsze wybieranie tonowe działa, **carnil może Era to zmieniła, ale pamiętam, że jeszcze dwa miesiące temu żeby wyrobić duplikat karty TT w ERze musiałem się fatygować do salonu w Krakowie, u lokalnego dilera nie chcieli mi tego zrobić. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-22 20:00
    Luknelim i jeśli to prawda to strasznie zamącone i kiszka ogólnie, idea się nie popisała. Ale poczekajmy z ostatecznymi sądami aż ogłoszą szto zacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    jamirq pisze: 2004-04-22 22:41
    Tylko ktos zapomniel dodac ze te wszytskie wykresy to sa estymacje centrtela....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-22 23:59
    Plusowi opłaca się dla swoich 30% klientów zaoferować coś takiego jak książka abonentów (dostępna z menu obsługa klienta/książka telefoniczna... Ale newsa nie porozsyłali do redakcji... Bo i po co? Użytkownicy i tak o tym wiedzą :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 00:04
    Właśnie przed chwilą zauważyłem tą książke telefoniczną na www :)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-23 00:23
    *wlo: nie zdziwiłbym się gdyby Plus przesłał niusa ale został zbojkotowany przez GOLa ktory wyraźnie idee faworyzuje. wystarczy wspomnieć o tysiącach serwisów smsowych i roamingów i każdej innej pierdułce którą idea im tu wsadza...
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-04-23 00:35
    %#$@$%#@% warte: aktywacje brutto 49%, aktywacje netto 30%. Stąd wniosek że na 5 aktywacji są 2 deaktywacje a następne 2 karty (pop) po odpaleniu leżą w szufladzie. Wykresy niech sobie robią jakie chcą a my wiemy swoje. Kalinowski jak Gomułka - staliśmy nad przepaścią a teraz zrobiliśmy krok naprzód.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-23 01:44
    plan codzienny w idei....myslicie ze to prawda??? ciekawe jak to bedzie wygladac...a ja myslalem ze calkiem nowe plany taryfowe idealna siec wypusci....ciekawe czy era nowe plany taryfowe wypusci???
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-23 02:03
    a do wszystkich tych co narzekaja na idee, to co sie teraz w erze dzieje przechodzi ludzkie pojecie...dodzwonic sie do Boku ery nawet o 23:57 graniczy z cudem, system informacji o kosztach sie posypal, a bilingi rozne bzdury wskazuja!!!! jeszce do niedawna tylko na ceny moglem narzekac, jakosc byla przednia...w miedzyczasie jest beznadziejnie!!!!!!co to ma znaczyc?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-23 02:11
    **T-Mobile EU: POPIERAM!!! Właśnie dzisiaj rachunek z Ery przysłali...Chyba "niechcący" zapomnieli mojemu ojcu przenieść minut z poprzedniego miesiąca, mnie za to SMSki które teoretycznie mam w pakiecie naliczyli jako płatne. Informacja o kosztach w Erze to kupa śmiechu (z przewagą kupy), ostatnio jak dzwoniłem to mi J.Magnetofon powiedział że mam 1633 PLN do zapłacenia :-) Aż mi ciśnienie skoczyło, z tym że kiedy dzwoniłem drugi raz owa kwota spadła do 7 PLN. POzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-23 03:03
    ***T-Mobile: wiem ze raczej Cie ciagnie do idei, ale jak bedziesz przedluzal to pomysl tez o plusie, mam 2,5 roku i oprocz tego ze mnie jakis czas cenami wkurzali (chyba juz nie prowadza tej "polityki" bo sa konkurencyjni teraz) to nie pamietam wpadek w jakosci, procz moze tego zwisu w sieci z pol roku temu w piatek w warszawie przed poludniem. cala reszta chodzi bez zarzutu, szczegolnie info ile masz do zaplacenia ;) i jest za darmo ;) hmmm, plus powinien mi zaczac placic za te marketingi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-23 09:23
    Czytałem o tej nowej ofercie idei i sam nie wiem co o tym myśleć. W sumie ilość minut w miesiącu powala (560 - 620), że są tylko do sieci mnie wcale nie martwi. Ale kwestia zamawiania na następny dzień - z jednej strony fajnie bo ogranicza koszty ale z drugiej jest jak na dupie czyrak - zapomnisz wysłać to przepłacisz :-( dalsze komentowanie nie ma sensu bo nie wiadomo co z usługami dodatkowymi. Pozdrówka.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2004-04-23 10:37
    *** T-Mobile : ja tam na pomylki ERY narzekam heheh - w zeszlym miesiacy przyszla faktura i zestawienie na ktorym wyraznie widac ze przenosza mi 35 min na nastepny miesiac. Z tego co pamietalem to wykorzystalem pelne 80+10 ale ok - jak pisza pewnie tak jest :D Przyszedl po miesiacu rchunek i to strasznie duzy. Podliczylem sobie minutki i wyszlo ze nie przekroczylem 80+10+35. Zadzownilem na BOA. Oddzwonili ze system pomylkowo wypisal 35 min przechodzacych mimo ze ich nie bylo. Ale wszystkie polaczenia taryfikowane mi anulowali i wystawili korekte :D SUPER
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-23 11:14
    Ja miałem w Erze pomyłkę w lutym bodajże, ale przysłali przeprosiny iskorygowali w nastepnym rachunku.Sprawdziłem kolejne rachunki ale są bez pomyłek, także ja osobiście nie narzekam, przeprosili, skorygowali i już:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-23 12:35
    **klops: no i się wyjaśniło z moim rachunkiem. Wina leży po stronie i mojej i ich, a właściwie już po niczyjej. Zapłaciłam ten rachunek, znalazłam wreszcie kwitek, ale na poczciem go płaciła wraz z innymi i do nich nie wpłynęło jeszcze jak mnie ścigali (zazwyczaj płacę w salonie, ale jak mam inne rachunki to nie stoję w dwóch kolejach). Fakt, że płaciłam po terminie:( Ciekawe jak mi to teraz wyrównają?? Bo jak kiedyś miałam kaucję zwrotną, to zanim się zorientowałam, że już jest zwrócona i że mogę rachunku niepłacić bo się to zniesie nawzajem, to minęły 4 miesiące:( Teraz mam polecenie zapłaty więc już w ogóle nie wiem, jak mi to mają wyrównać? Zaraz do nich dzwonię, tylko śniadanie zjem, żeby sił nabrać na ewentulne kłótnie. A maila z profitu ni widu ni słychu...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-23 12:47
    ***ola: podziwiam Twoje patriotyczne poczucie obowiazku wspierania poczty POLSKIEJ 3zl od kazdego rachunku zamiast placic rachunki przelewem przez jakis e-bank. ale to Twoje pieniadze ;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-23 12:54
    **klops: na przelewy nie mogę sobie niestety pozwolić bo zawsze mam minus na koncie po spłaceie kredytowej, a z Visy tylko judea pobiera. W banku jest jeszcze wyższa prowizja, do mojego latać nie będę bo mi za daleko, a nie wmoim chcą 20 zeta za każdy blankiecik. Zostaje poczta albo "moje rachunki", ale nie wszystko podpada pod "Moje rachunki" niestety:(
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-23 12:56
    Na o żeby te 3 zeta oszczędzić to po to stoję czasem w różnych częściach miasta z każdym rachunkiem:) Ale wtedy muszę za bilet autobusowy wybulić albo benzinę więc na to samo wychodzi:) No kończę, bo moje wywody mało telekomunikacyjne i jeszcze mnie tu kto sieknie w balonik;)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-23 13:30
    **klops** o plusie wlasciwie bym myslal, bo z jakoscia to klopotow nie mialem, niestety kilkanascie reklamacji zdazylem napisac z ktorymi sie nauzeralem zanim je uznali.:-(wiec watpie zebym kiedys jeszce do plusa wrocil....najchetniej to bym w zdziErze zostal, tylko musialaby wreszcie cos ze swoimi cenami zrobic!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-23 13:31
    i oczywiscie do dawnej jakosci powrocic....
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-04-23 13:34
    Co do Ery to w tym misiacu tez sie pomylyli lecz na moja korzysc.Nietety.A dlaczego niestety?Bo chcialem miec zawyzony rachunek (srednia) zeby ewentualnie wyemigrowac do ideii (30% przez rok upustu w abo dla firm).A tu niespodzianka tylko 92 zeta.A mialo byc ponad 120zl zeby sie przesiasc:).Mam wlaczone 1/1 i w tym miesiacu w tel mialem ok.100 min wychodzacych a mam moja40 i za to zaplacilem 92zeta.Chyba przeczuwali ze mam zamiar ich opuscic:) a tu lipa i musze jeszcze miesiac dluzej przeplacac:( A moze te bledy w rachunkach wynikaja z wdrazania nowych taryf??Co Wy na to??
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-23 14:29
    ***Kozo: jesliby bledy w rach. wynikaly z prob nad nowymi taryfami to by bardzo to zle swiadczylo o erze, a az takiego zlego o nich zdania to nie mam, wielu ludzi jest zadowolonych z jakosci...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 14:36
    Fajna ta książka ! *** wlo , sprawdzałem Twoje numery , masz ich trochę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-23 15:25
    ola - nieprawda... zlecenia płatności kartą kredytową już od baaaaardzo dawna możesz dokonać w Plusie - odbywa się to oczywiście przez sieć :-) 20 złotych za blankiecik? Boże!!! Czy Ty na pewno mieszkasz w Polsce? Coś mi się zdaję, że tym razem lekko przesadziłać... i stajesz się mało wiarygodna na dodatek :-) Nie musisz płacić poleceniem zapłatu - a mam w swoim banku DARMOWE przelewy elektroniczne - płacę kiedy chcę (mam pieniądze) - żaden problem - teraz każdy bank przecież ma system elektroniczy dostępny przez internet. Nie kombinuj z tymi biletami i jeżdżeniem po mieście, brakiem czasu itd. bo jak mówiłem stajesz się niewiarygodna ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-23 15:29
    T-Mobile EU - no widzisz - a ja przez tyle lat może ze dwa razy do nich pisałem - i też nigdy w sprawach bieżących - nigdy się system nie pomylił - ale np. przy nowej aktywacji, czy przy zmianie taryfy jak ostatnio w zeszłym roku na Plus zmieniałem i nie mogłem dojść dlaczego nie wydzwoniłem swojego limitu, podczas kiedy licznik telefonu mówił, że powinienem go wykorzystać (testowałem jak się sprawdza taktowanie sekundowe). Jak się okazało, dostałem (przez pomłkę konsultanta, dodatkowe 100 minut i 100 esemesów :-) A żeby już nie komplikować sprawy, uznalismy wspólnie, że moje niezadowolenie i stracony czas na zastanawianie się zostały w pełni zrekompensowane :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 15:33
    A tak zupełnie nie na temat. Na Onecie przeczytałem właśnie ile zażyczyła sobie Monika Olejnik za prace w TVP. I coś mi się wydaje , że jeśli ktoś oczekuje 80 tyś złotych za miesiąc parcy , to ma niepokolei w głowie. Ależ to jest wstrętne , niedobrze się robi po prostu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-23 15:35
    issa - no cóż... książka jak książka - ma działać i to robi... Pewnie, że fajna - dotychczas korzystałem z WAP-owej wersji. Teraz jeszcze taniej będę miał :-) Żeby jeszcze Idea zrobiła taką książkę - nie wiem czemu najwięcej niepłacących moich klientów korzysta z usług Idei... Czy należy to jakoś tłumaczyć, czy to tylko zbieg okoliczności?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 15:47
    ***wlo - oni wszystko wydają na rachunki w Idei i na abonament radiowo telewizyjny , żeby było na "skromne" wypłaty dla "gwiazd" ;-))) Oczywiście żartuję , ale to wszystko jest doszczętnie pomylone. Dobrze , że wiem jak się rozwinie się bieg wypadków , bo innaczej bym tego długo nie wytrzymał...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-04-23 16:21
    No no Idea coraz bardziej sobie podporządkowuje rynek, ciekawę co to bedzie za rok, może 1 miejsce w Polsce? I tak wiadomo że Idea The best!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-04-23 16:25
    *issa - wlasnie jechalem sobie pociagiem sluchajac radyjka na swojej 5510 :) ....no ale do rzeczy i wlasnie w zetce o 7.00 rano pani Monika kategorycznie to zdementowala - i jestem w stanie jej uwierzyc bo zrodlem tej "rewelacji" jest kochany superexpress!!!A tak na marginesie to tyle oficjalnie dostawal Tomek Lis w TVN. Ale co do jego osoby to nie mam zastrzezen gdyz to dzieki niemu przede wszystkim TVN jest w czolowce stacji telewizyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-23 16:33
    *Kozo: w tvn to moga sobie dostawac ile chca za prace - to prywatna buda i broszka ich wlascicieli, tvp to tv publiczna znaczy sie w jakiejs czesci z naszej kasy, wiec przegieliby z takimi pensjami. inna sprawa ze plus tez po czesci jakby jest panstwowy (udzialowcy) ale to uczciwy biznes, przynoszacy dochod. no i zastepuje panstwo w wielu jego obowiazkach (glodne dzieciaki, badania sluchu noworodkow itp). to tak zeby nie bylo OT ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 17:25
    **Kozo - tn to na psy schodzi,a Pani Olejnik juz dawno nie ma w tej stacji.Zbliza sie poziomem do Polsatu.Zresztą wszyscy po mału z tvn uciekają,ostatnio Pan Rywiński z Panem Piasecznym.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-04-23 17:46
    Ale moj komentarz dotyczyl pani Moniki i tego ze sie stanowczo i kategorycznie wypiera wytargowania z tvp takiej kasy!!!!a Wy zrobiliscie OT w OT :)*windu -a co to ma do rzeczy ze Olejnikowej nie ma juz w tvn - Lisa juz tez nie ma, ale ja nie o tym chcialem:)Jesli juz tak bardzo chcecie pogadac o tvn, to dla mnie osobiscie jest to najbardziej zjadliwa stacja- jesli chodzi o prywatne stacje,bo ostatnio zaczela mi sie podobac ramowka "2":) A tak wogole to nie jestem dobry w tym temacie bo wole sobie posiedziec na necie niz tv ogladac:)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 17:55
    *Kozo IMHO ma do rzeczy,ze Lisa,Olejnik,Rywińskiego nie ma już w TVN,bo się po prostu kaszanka robi mała z tej stacji.Ale jest za to pan Wiśniewski,oto w jakim kierunku podąża ta stacja.Normalnie płakac sie chce :) że taki chłam jakaim jest program Pana Michała albo Pani Szczuki ma oglądalnośc.Dlatego ja też nie oglądam TV.Jak dla mnie to telewizja dawno już przegrała z netem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 18:01
    W pewnym sensie nawet pracując na prywatnym , czy na państwowym , takie pensje urągają człowieczeństwu. Jak Real kupował Zidana , papież nazwał cenę transferu - obrazą dla ubogich. Można się z nim zgadzać , lub nie w niektrych kwestiach , ale każdy kto ma choć jakieś elementarne wewnętrzne hamulce , przyzna , że to przegięcie. Biorąc taką pensję , trzeba mieć naprawdę wysokie mniemanie o sobie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-04-23 23:37
    Kolejna reklama idei na stronach GOL-a. Nie podoba mi sie to
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: