W Warszawie Idea otworzyła nowy salon firmowy w centrum handlowym Blue City. Obecny na otwarciu Leszek Narowski, dyrektor pionu sprzedaży PTK Centertel, poinformował, że na chwilę obecną z usług sieci Idea korzysta 6,03 mln klientów.
W pierwszym kwartale jego sieć pozyskała 300 tys. klientów netto. Rozkład aktywacji brutto w Idei kształtował się następująco:
Udział rynkowy tej sieci w aktywacjach brutto w segmencie postpaid wyniósł w I kw. aż 49%:
Na koniec I kw. udział Idei w rynku kształtował się na poziomie 32.5 %. W segmencie postpaid udział ten był większy i wynosił 33.3%.
Sieć sprzedaży Centertela to obecnie 1 250 punktów sprzedających aktywacje oraz 28 000 miejsc sprzedających Karty POP:
Salony Firmowe (własne) - 25
Salony Firmowe (franchising) - 55
Punkty Sprzedaży Autoryzowanych Przedstawicieli - 790
Przedstawiciele Handlowi - 550
Telepunkty - 166
Sieci Handlowe i Hipermarkety - 250
80 salonów firmowych generuje około 20% wszystkich aktywacji, ale udział ten ma stopniowo rosnąć.
Nowy salon w Blue City to: 3 stanowiska sprzedaży, 1 stanowisko informacyjne, 2 stanowiska Biura Obsługi Posprzedażnej. Salon zatrudnia 23 osoby.