Era - 4.2 tys. iPhone 3G, Orange milczy

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 57

Era podała, że sprzedała już ponad 4.2 tys. telefonów iPhone 3G. "Mamy już ponad 4,2 tys podpisanych umów. Dotyczy to przedsprzedaży i pierwszych godzin sprzedaży w salonach. To dobry wynik, zwłaszcza, że nie jest to tani telefon i że nie prowadziliśmy kampanii reklamowej" – mówi dziennikowi Puls Biznesu Zbigniew Lazar, rzecznik PTC.

Orange nie podał liczby sprzedanych w pierwszym dniu telefonów iPhone 3G. "Nie podajemy liczby pozyskanych abonentów. Zresztą, po tak krótkim okresie czasu nie można wyciągać żadnych wniosków" – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

"Liczymy, że klienci przejdą do nas z powodu iPhone’a od innych operatorów" – mówi Zbigniew Lazar.

Opinie:

Opinie archiwalne (57):

Komentuj

Komentarze / 57

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Patrol pisze: 2008-08-23 00:36
    Era, podała że znalazła już ponad 4,2 tys. frajerów którzy kupili iPhona...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2008-08-23 00:40
    A geniusze to ci którzy go nie mają?
    0
  • Users Avatars Mini
    kruki pisze: 2008-08-23 00:47
    Tak ... tylu już kupiło i będzie szpanowało... bo do tego tylko ten "telefon" się nadaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paw pisze: 2008-08-23 01:58
    Ten iPhone doslownie jest tylko gadgetem do szpanu. Wiem co pisze, bo takiego 3G wlasnie mam w O2 i w mojej opini jest przereklamowany, duzo funkcji mu brakuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2008-08-23 10:02
    Jeżeli Orangutan nie podaje liczby naciągniętych frajerów, oznacza to, że jednak nie udało się im zbyt wielu Orżnąć... I oby tak dalej... Na pohybel AjSromowi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    qomo pisze: 2008-08-23 10:36
    dajcie spokój z tymi frajerami - iPhon jest swietny dla zwykłego usera który nie ma ochoty walczyc z personalizacją WM i tyle;) jeżeli ktoś potrzebuje neta, odtwarzacza MP4 i telefonu to nie ma nic lepszego... po warunkiem że komuś nie chce sie dłubać w systemie;)
    0
  • Users Avatars Mini
    o pisze: 2008-08-23 10:37
    orange liczy bo musi wyliczyc tak ze sprzedali wiecej niz era <lol>
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-08-23 11:12
    *qomo- weź mnie nie rozśmieszaj... widzisz problem z personalizacją WM, ale z każdorazową aktywacją w iTunes po wyjęciu SIM problemu już nie widzisz, *zawiasa - tak inteligenty człowiek nie poleci na tanią reklamę i nie kupi zabawki w tej cenie, nie mówię, że iPhone jest dnem najgorszym, ale twierdzę, że cena jest stanowczo nie adekwatna do zalet tego "urządzenia" bo przecież cytując Ciebie "to nie jest telefon"
    0
  • Users Avatars Mini
    qomo pisze: 2008-08-23 11:18
    nie nie widze bo używam najróżniejszych pda od kilku lat, od takich bez GSM do takich z GSM - aktualnie Diamond.... nie zapomniajcie ze cene dyktuje Apple a nie siec bezposrednio. Zreszta widac to po reklamach iPhona w TV - nie reklamuje sie dana siec tylko Apple z podpisem w jakich sieciach jest dostepny. A co do ceny - widziales kiedy cos z Apple w rozsadnej cenie? taka polityka jak Harman/Kardon, Bosse i tak dalej... i zeby nie bylo - mialem iP, uzywalem i sie pozbylem
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomo pisze: 2008-08-23 13:02
    Po ci mi sprzet, którym nie moge wysłać choćby prostego mms-a?
    0
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2008-08-23 15:27
    orange milczy bo pewnie to co sprzedali da sie policzyc na palcach jednej reki. mieli problemy z konfiguracjami umow, bo nie umieli tego zrobic. a wine zrzucili na it. nawet sztuczna kolejka nie pomogla im w pozyskaniu klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    mini pisze: 2008-08-23 17:10
    dzięki iPhone Era znów bedzie no. 1 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2008-08-23 18:06
    Hehe ... Pewnie w Orange sprzedano kilkaset modeli i wstyd się przyznać że nie wyszła im kampania :D
    0
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2008-08-23 22:20
    Jak się będzie sprzedawał słabo to przynajmniej ceny szybko spadną za tego cudaka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    void pisze: 2008-08-23 22:43
    Ten artefakt dodaje co najmniej +30 do lansu posiadającej go postaci
    0
  • Users Avatars Mini
    Waldi pisze: 2008-08-24 00:36
    Ludziska leca do sklepu za byle czym.
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-24 04:40
    jack - widzę że masz info z pierwszej ręki. Pracujesz tam, że wiesz co nie zadziałało? Wyobraź sobie, że jest coś takiego jak złośliwość rzeczy martwych i choćbyś się zesrał to nie poradzisz. jerry1 - nie widzę problemu bo nie zmieniam w słuchawce kart SIM. Z resztą po kiego diabła to robić? IPhone jest banalny w obsłudze i tam żeby coś popsuć to trzeba być magikiem. Co do WM - nie raz widziałem jak sobie klient "przez przypadek" porty przekierował i nawigacja mu nie działała, a później...
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-24 04:43
    ...z ryjem do salonu, że nie działa. Podaj mi rozwiązania w Iphone których nie da się obejść, a są w innych urządzeniach czy telefonach. Na razie to widzę tylko czepianie się pierdół, jak np mmsy (wypowiedź Tomo). Jakość zdjęcia w mmsach jest dramatyczna i już nie pamiętam kiedy wysłałem jakiegoś (i jak ktoś powie, że mają 1000 znaków, to w dobie smsów za 1gr nie jest to żaden argument).
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-24 04:46
    Kto chciał to kupił, bo miał na to kasę, kaprys i tyle. Gadanie o tym, że lans, że frajer jest tylko przejawem jakichś kompleksów.
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-24 10:31
    *nataseva chodzi o to ze posiadacze tego pseudo pda nie widza w nim wad a jest ich sporo i jakie kolwiek argumenty by sie nie przedstawialo to i tak nie przekonasz.WM ma wad co nie miara wiem bo mam juz od lat i poprawiaja co moga i tak daleko do doskonalosci ale iphon nie bo super marketing apple przekonal ludzi ze to dzielo sztuki inżynieryjnej pozbawione wad z najszybszym na swiecie modemem,lustrzanka w telefonie z najstabilniejszym osem jaki mozna sobie tylko wyobrazic.Wmawiacie sobie ze ..
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-24 10:40
    nie potrzebujecie bluetootha ze mms sie nie przydaje ze modem 3G w iPhonie jest o wiele słabszy. Tam gdzie poniższe telefony mają zasięg sieci 3G, tam iPhone go po prostu nie ma ale dla was to nic a ze modem nie ciagnie tak jak powinien a ze nagrywac filmow specjalnie sie nie da tego Fan Boy Appla juz nie widzi.A ja jak juz pisalem wielokrotnie jestem pod wrazeniem szybkosci osa ale wiem jak to zrobili i ile ma to wad no i jasnosc tego ekranu to rewelacja z tym ze teraz chyba nad nim juz plastik
    0
  • Users Avatars Mini
    edyp pisze: 2008-08-24 13:34
    Na 11 mln kupiło 4 tysiące. To naszczęście nie jesteśmy tak głupim narodem jak USA. Brawa dla Polaków
    0
  • Users Avatars Mini
    MaRCO pisze: 2008-08-24 13:48
    kogo nie stac to nie kupi i potem jedzie z takimi glupimi tekstami jak wyzej. MMSy? Nie ma ale moge wyslac maila... Modem? Jaki modem???. Na codzien korzystam z telefonu i sms'a. Przegladam net i slycham muzy. Nie musze nosic przy sobie malego komputera chociaz i tak funkcje biznesowe ma rozbudowane! Ktos kto wytyka, najczescie albo jest techno-freakiem i lubi miec milion funkcji chociaz korzysta z 10ciu albo po prostu gada bzduryz z zazdrosci... Ten telefon ma swoja grupe docelowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-24 14:23
    x - dla jasności - nie jestem fanem produktów firmy Apple, natomiast posiadam IPhone od ok miesiąca i uważam, że jest dobry. Nie jest idealny, natomiast jest dobry. Mieszkam w Gdyni i w całym trójmieście problemów z zasięgiem 3G nie miałem. Używam też P1i i z bluetootha skorzystałem raz. Powiedzmy sobie szczerze, że większość osób które kupiło będzie używało funkcji tel, netu i ipoda, bo... po co więcej. Pokaż mi 20 osób w Twoim otoczeniu, którzy kupili WM bo używają wszystkich funkcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    MEEF pisze: 2008-08-24 16:22
    Nie rozumiem ludzi którzy czepiaja sie pierdół, np ze nie ma mmsów. Chyba przemawia przez Was zazdrosc, ze nie posiadacie takiego urzedzenia jakim jest Iphone. Jesli nie chcesz to nie kupuj, a nie wymyslasz minusy który w porównaniu z plusami sa niczym. Iphone jest oryginalnym i chyba najbrdziej funkcjonalnym telefonem jaki poki co jest na rynku, i pewnie jeszcze długo tak bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    MEEF pisze: 2008-08-24 16:32
    Do Edypa : Era ma ponad 13mln klientów ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2008-08-24 17:55
    Po co komu telefon 3G, w którym nie ma podstawowej usługi 3G jaką jest videorozmowa? Dyskwalifikujące minusy: - brak videorozmów, - brak MMS-ów, - brak video recordera, - brak pełnej implementacji bluetooth (tylko headset), - brak gniazda kart pamięci, - brak funkcji modemu do korzystania z internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    ryba pisze: 2008-08-24 21:19
    Orange milczy bo pewnie prawie wszystkie ajfony się sprzedały podstawionym kolejkowiczom (pracownikom orange) i się zastanawiają czy ich liczyć czy nie :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2008-08-24 21:37
    ***xxx: videorozmowa jest mało popularną usługą i nie każdy jej potrzebuje. Ja np. nie. brak mmsów mozna nadrobić zewnętrzną aplikacją, a jeśli ktoś ma ryczał na internet to po prostu wysyła maile. Lepsze, szybsze, dokładniejsze, zamiast bluetooth można użyuwać WLAN Ad hoc jako modemu i też wszystko pasuje, więc dla chcącego nie ma nic trudnego
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-24 22:24
    wiekszych bzdur nie czytalem bo z tego co wiem to aplikacja mms jest platna,jak mi znajomy wysle z noki @ zamiast mms tak zeby nie musial placic jeszcze za neta.Video rozmowa malo popularna bo malo telefonow z kamera i iphone tu sprawy nie polepsza ja chce miec mozliwosc rozmowy video,jak mam za pomoca wlanu polaczyc sie z innym telefonem nie placac za to?Nie da sie poprostu iphone ma wiele brakow i juz nic tu nie wymyslisz ale spokojnie kazdy ma jakies wady i zalety.
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-24 22:40
    xxx - podstawowa usługa w 3g to szybka transmisja danych a nie videorozmowa, mmsy można olać bo jest rewelacyjny system wysyłania zdjęć przez maila, video recorder w większości telefonów to dramat bo jakość jest dramatyczna - więc po co, wszystko można ściągnąć z appstore, lub wysłać mailem i odebrać na innym urządzeniu więc po co inna funkcjonalność blue niż słuchawka, gniazdo kart pamięci - przy pojemności 8 i 16 GB - po co? funkcja modemu nie potrzebna bo na wyświetlaczu wszystko widać...
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-24 22:41
    ...znakomicie i można sobie odpuścić korzystanie z laptopa jeśli chodzi o przeglądanie stron. Proszę Cię następnym razem wymyśl coś lepszego bo te wady to nie wady, tylko czepianie się pierdół.
    0
  • Users Avatars Mini
    z pisze: 2008-08-25 00:05
    Jaaasne !!! Mam przeciek że orange w pierszy dzień ledwo kilkaset !!! Era pisze że mają umowy przedsprzedaży - czyli do sprzedaży jeszcze daleko !!! Generalnie iphone w Polcse żenada !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-25 00:32
    nataseva no i jednak pokazales ze jestes fanboy apple bo moje pytania sa gluche.Ja sie czlowieku pytam jak przeslac znajomemu fajna fotke na telefon tak zeby nie musial placic za neta bo nie kazdy chce bulic za neta bo używa do tego laptopa gdzie ma monitor 17 cali a nie 3,5.Iphone to okrojony telefon z wielu pożytecznych rzeczy i swoim bezsensownym gadaniem nic nie zmienisz bo juz wiem ze jestes typowym fan boyem apple i zadna rozmowa juz z toba nie ma sensu.koncze z toba temat uzywaj sobie ip
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-25 01:07
    x - Twoje pytania są głupie nie głuche. Transmisja danych w przypadku wysłania fotki tej samej wielkości co mmsem, kosztuje mniej od samego mmsa. Jak byś potrafił czytać co napisałem to byś wiedział, że fanem nie jestem bo się nie jaram IPhonem. Napisałem, że jest dobry, a nie idealny. Poza tym jak byś go trzymał w rękach i pokorzystał trochę to byś zmienił zdanie. A tak tylko pieprzysz bez sensu to co wyczytasz na forach internetowych. Daruj sobie bo mnie nie przekonasz i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2008-08-25 01:09
    Nie przekonuje mnie ta maszynka. Naprawdę ma braki, których taka firma jak apple mogła bardzo łatwo uniknąć. Nie kupie go. Raczej zdecyduje się na jakieś porządniejsze PDA!!.
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2008-08-25 01:24
    nataseva tansze ? wysylanie mailem a nie MMSem ? prosze w takim razie o porownanie cen MMSów a pakietowej transmisji danych .. No nie wyrobie jak można w ogóle taki gadżet jak iPhone porównywać do urządzeń stworzonych do usług telekomunikacyjnych ... wole nosić lapsa w torbie niż iPhona w kieszeni ...
    0
  • Users Avatars Mini
    MaTi pisze: 2008-08-25 02:39
    *******y nie *******y to po prostu wady, czy ktos korzysta z mms czy nie to jednak kazdy nowy telefon to ma ale nie iphone, bluetooth jako headset to jest juz porazka, lepiej jakby juz go w cale nie bylo. a telefon jako modem jest to istotna zaleta i niech nie mowia ze nie ale w iphone sie tak nie da. a z tego co wiem to 3g powstalo dla video rozmow. i wideo cienkie, nie powiedzialbym w nokii nagrywasz 640X480 px 30 fps moze to zlej jakosci jest?? fani jak fani wad nie widza i ich nie przekona
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-25 02:45
    ATieQ - wysłanie mmsa w Orange kosztuje 29gr a transmisja danych ok. 50gr za 1MB taktowanie co 10 kb. Policz sobie ile będzie ważył mail ze zdjęciem ograniczonym do 100 kB bo z moich wyliczeń wychodzi... ok 5 gr. Jak wolisz nosić laptopa to Twój wybór. Ja go nie potępiam. Wkurza mnie tylko marudzenie niektórych pod tytułem - nie kupię bo nie ma mmsów, lub nie wezmę bo tylko frajerzy i lanserzy sobie kupią. Poza tym co to są wg Ciebie te Usługi Telekomunikacyjne z którymi sobie IPhone nie poradzi
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-08-25 10:29
    *nataseva- pewnie przy takim zestawieniu wychodzi taniej, tylko wg innych stawek np. mms do sieci 2gr, a każde 50kB -25gr przy takim samym taktowaniu i więc wyśle 12 mms za tą cenę, każdą wytkniętą wadę zbijasz jakbyś się od much opędzał, jakby Apple wogóle bluetootch nie zamontował to byś pewnie pisał, że słuchawkę można zamontować, gdyby nie było aparatu to przecież cyfrówkę każdy może sam kupić, jakbt nie było słabego modemu 3G, to w Polsce króluje EDGE itd..
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-08-25 10:36
    i w pozostałych dostępnych na rynku urządzeniach nie muszę się zastanawiać czy da się to obejść czy też nie ponieważ producent postarał się i udostępnił mi taką możliwość, chcę nagrać film to mogę, chcę przesłać aplikację czy zdjęcie bluetootch to mam taką możliwość, a przecież w Apple marketing opieral się na funkcjonalności i prędkości iPhone, której brak
    0
  • Users Avatars Mini
    MEEF pisze: 2008-08-25 10:52
    XXX wymyslasz problemy. Ze nie ma mmsów.. jest aplikacja która pozwala na wysyłanie, ze nie ma kart pamięci.. a po co komu skoro jest 8 lub 16 Gb.. ludzie jak Wam sie nie podoba to zostawcie w spokoju a nie wypisujecie minusy, a ze nie ma suszarki i zamrazarki to nie minus??
    0
  • Users Avatars Mini
    crazy pisze: 2008-08-25 12:08
    Orange nie ma się czym pochwalic to milczy. A czemu nie chwali nowej promocji - w ich regulaminie jest błąd, kara za zerwanie umowy z IP wynosi...300 pln :) zachęcam do szturmowania salonów, brania IP i zrywania umów w sieci, która robi płatne kolejki
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-25 12:19
    jerry1 - marketing w Apple opierał się na tym, że zrobili coś innego, coś od nowa. Proponuję poczytać zanim się wypowiesz. Każdą wytkniętą wadę zbijam bo to nie są wady tylko pierdoły. Dużą wadą było permanentne wieszanie się OS w nokii N70. Poza tym macie jakiś uraz. Jak jest news o nowym telefonie dowolnego producenta to połowa pieje z zachwytu, a druga marudzi. Tutaj większość marudzi chociaż góra 20% z Was miało go w rękach dłużej niż 20 min. A to nie uprawnia do krytykowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2008-08-25 13:23
    Popieram ***natasewe. Ci którzy z wielu powodów nie będą iPhona mieli próbują zainteresowanym i użytkownikom wmówić, ze niezbędne są im funkcje bez których można sie obyć. Niedawno miałem N6120 i wideorozmowy nie przeprowadziłem żadnej, mmsy wysyłam ze dwa w roku, tak samo często kręcę "filmy"
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2008-08-25 13:34
    Moje opinie krytykowane są przez chyba biznesmenów wyposażonych w wypasiony sprzęt z którego przeprowadzają wideorozmowy z szefami oddziałów a setkami mmsow dokumentują powstawanie nowych inwestycji. Przykładem takiej patologii jest x który między jedna transakcja na giełdach a druga zaszczyca nas swoją obecnością na GOLu
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2008-08-25 13:51
    A tak naprawdę osobnik ten używa zapewne funkcji swojego aparatu do robienia zdjęć siedzących na nocniczkach młodszym koleżankom ze swojego przedszkola i rozsyłania ich zainteresowanym. Najczęściej chamskie i prostackie argumanty których używa pozwalają zaliczyć go do grona dresiarzy których już wielu przewinęło sie przez GOL. Ten portal nic by nie stracił gdyby tacy osobnicy nie pojawiali sie więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-08-25 13:53
    *nataseva- "coś innego - coś od nowa" a wyszło PDA z nowym OS i troche bardziej rozbudowanym iPod, pokaż mi fukcję urzytkową nie wizualną (przerzucanie okładek płyt w katalogu czy inne fajerwerki), której nie posiadają konkurenci? i też zaczne udowadniać, że wbudowany iPod, można zastąpić WM_Playerem itd. Powiedziałem to wielokrotnie i powtórze kwoty za tą zabawkę są wygórowane i tyle każdy zrobi jak zechce, choć cena u opa poza abo i tak niższa niż niedawne stawki na allegro i tu pozytyw
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-08-25 15:23
    jerry1 - jedna rzecz która jest innowacyjna to taka, że na tak rozbudowane urządzenie to jest ono banalne i debiloodporne. Żaden producent nie dał jeszcze telefonu, w którym nie dało się nic zepsuć z pozycji urządzenia. I to jest innowacyjne. I to jest funkcja użytkowa, że każdy sobie poradzi z tym urządzeniem. Co do ceny to już dawno Apple przyzwyczaił swoich klientów, że płaci się u nich dużo. Tak się zastanawiam czym jeździsz na codzień bo chyba matizem. Bo po co płacić więcej skoro jedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2008-08-25 16:35
    niestety ceny sa spore i to u obu operatorów - przynajmniej w abonach indywidualnych, wiec pewnie stad narzekania i krytyka pod adresem iphona - dla wiekszosci ludzi to troche spory wydatek. lepiej maja wlasciciele firm, np w orange mozna dostac iphona z wypasionym planem za ok 100 zł, ale tylko z tego powodu nikt chyba nie założy firmy...
    0
  • Users Avatars Mini
    ryba pisze: 2008-08-25 17:09
    popieram, jerry1 dobrze mówi. iPhone jest niedopracowany a za taką kasę można kupić coś lepszego. Bez braków. Ale jak ktoś sięuprze to nie widze problemu. Na zdrowie. Ja na pewno nie kupię bo dla mnie stosunek możliwości do ceny jest zdecydowanie za niski.
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-25 18:00
    jedna rzecz która jest innowacyjna to taka, że na tak rozbudowane urządzenie to jest ono banalne i debiloodporne. Żaden producent nie dał jeszcze telefonu, w którym nie dało się nic zepsuć z pozycji urządzenia.***nataseva a jak mozna rozwalic n95 nie grzebiac w sofcie?Co tam jest trudnego co by cie zagielo?Wiekszosc telefonow ma taki banal jak mms,bluetooth,modem,kamere video a iphon nie ma i to jest minus i juz.Zawiasa jaral sie ze nokia nagrywa filmy w jakosci DVD a konkurencja jest daleko...
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-25 18:07
    a teraz co siedzi cicho jak mysz koscielna i jara sie 2mpx w iphonie,pieprzy farmazony ze mu w google odswieza sie mapa co 2 godziny i widzi kto mu miejsce parkingowe zajmuje,gadacie takie *******y ze az smiac sie chce ******nataseva nie mozesz poprostu napisac ze w iphonie brak mmsow i video kamery co jest minusem ale za to ma takie zalety jak chyba najlepszy wyswietlacz,bardzo szybki os ktory nie haczy jak w WM,czy tez zajebiste rozwiazanie rozpoznawania dotyku,przewijanie kinetyczne i innetam
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-25 18:16
    jak by nokia dala N95 bez bluetootha to by ja wszyscy wysmiali (zawiasa oczyw. nie ) a tu prosze to zaleta bo po co wysylac pliki radiem jak mozna przez skrzynke pocztowa,po co mam miec mozliwosc podlaczenia zewnetrznego gps po co mam uzywac telefonu polaczonego BT do zestawu glosnomowiaccego w aucie albo gra wieloosobowa przez BT no pytam po co mi to?
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-25 19:06
    jak by nokia dala N95 bez bluetootha to by ja wszyscy wysmiali (zawiasa oczyw. nie ) a tu prosze to zaleta bo po co wysylac pliki radiem jak mozna przez skrzynke pocztowa,po co mam miec mozliwosc podlaczenia zewnetrznego gps po co mam uzywac telefonu polaczonego BT do zestawu glosnomowiaccego w aucie albo gra wieloosobowa przez BT no pytam po co mi to?
    0
  • Users Avatars Mini
    cloud pisze: 2008-09-05 16:22
    wydaje mi sie osobiscie, ze Era ta kampania z IPhonem podbudowała swoj image, w dodatku kosztem orange ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek pisze: 2008-09-06 19:34
    nie wiem czy wiecie ale na telix.pl pojawila sie dzisiaj informacja o tym ze era sprzedala juz 13,9 tys iphone`ow! swietny wynik, pogratulowac. a orange jak milczalo tak milczy, no z danymi ze sprzedazy milczy. bo jezeli chodzi o reklame to dziala na potege. ciekawe kiedy orange oglosi swoj wynik
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: