Era bardziej doceni utrzymanie klienta

Newsy
Żródło: Parkiet
Opinie: 11

Dziennik Parkiet napisał, że Era wprowadza nowy system wynagradzania dilerów. Obecnie system wypłat zależy od wartości nowych umów abonamentowych podpisanych dla Ery. Od 2011 r. ten sam mechanizm będzie dotyczyć także przedłużania umów. Nowością będą również indywidualne plany sprzedażowe dopasowane do możliwości poszczególnych sklepów. Od ich realizacji operator będzie wypłacał dodatkową premię. W pierwszej połowie tego roku wysokość premii zależała od efektów statystycznego, a nie indywidualnego punktu dilerskiego.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2010-12-09 12:33
    Dlaczego tak późno? I dlaczego tylko Era na to wpadła? Zorientowali się po x latach że salony partnerskie traktują obecnych klientów jak intruzów chcących wyłudzać telefony i próbują im wciskać byle co, bo klient przedłużający jest mało opłacalny. We wszystkich sieciach jest tak samo, brawo dla Ery za zauważenie problemu, późno, ale zawsze
    0
  • Users Avatars Mini
    bulbas pisze: 2010-12-09 12:39
    Sprytnie - większe prowizje dla salonów z jednej strony, a z drugiej pogorszenie oferty przedłużeniowej...(patrz oferty biznesowe) Zobaczymy czym się to skończy. Traktowanie obecnych klientów jak intruzów i wciskanie im standardowych oferty(czasem gorszych od ofert dla nowych abonentów) to już standard w Polskich sieciach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wolles pisze: 2010-12-09 13:09
    Czas pożegnać ERE!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zdepko pisze: 2010-12-09 13:11
    Bardzo dobra wiadomość dla przedłużających abo, bo w końcu salony będą realnie starały się zatrzymać takiego klienta, negocjując oferty. Patrząc na ostatnią ofertę Ery dla przedłużających, która jest niezła widać już założenie utrzymania klientów było. Teraz pozostaje czekać, czy inne opy nie obudzą się i też takiego systemu nie wprowadzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jatzek pisze: 2010-12-09 15:50
    Do tej pory klient przedłużający umowę był traktowany jak zło konieczne, imbecyl bez znajomości współczesnej techniki i usług w GSM. Mam u nich trzy numery od ponad 10 lat, ale po zakończeniu umowy na 80% przejdę do Playa.
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwek pisze: 2010-12-09 17:21
    @Jatzek no to zobacz obecną ofertę, jest o wiele lepsza dla przedłużających niż dla nowych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2010-12-10 06:51
    @Jatzet do idz do Palya i zobaczymy jak będziesz zadowolony z jakości obsługi i usług świadczonych. Zapewne w Era są dla Ciebie ceny usług i telefonów są w porównaniu do Palya kiepskie ale jak poznasz już jakość usług w Play to zrozumiesz czemu u innych opów ceny są wyższe. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-12-11 14:19
    Bartosz - popieram w 100 % Twoje zdanie! Sam zrezygnowałem z usług Play i tylko się cieszę że miałem frescha a nie abo bo bym się załamał! Jakość usług w Play była dla mnie uciążliwa, o zasięgu nie wspomnę a obsługa klienta to już istna masakra! Tak jak w poprzednim wpisie - cena odpowiada jakości usług! i to wszystko!
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2010-12-11 16:21
    co wy za przeproszeniem pieprzycie, że Era obudziła się jako pierwsza? w orange już dawno podniesli stawki dla dilerów za tzw. "utrzymaniówki" oferta też w 99% przypadków była lepsza przy przedłużaniu niż przy nowej aktywacji! więc nie wiem skąd takie gadanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2010-12-12 02:23
    Bartosz,Skory Rozumiem.To normalna procedura zniechęcająca do P4. Mądrzy wiedzą o co chodzi. Nawet osoba posiadająca abo w Erze ma PF i jakoś nie narzeka. Narzekała wcześniej na Erę, ja dzwoniła do Play, a dlaczego o Wy już wiecie doskonale. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzesiek pisze: 2010-12-16 21:39
    Witam Dla tych co psioczą na Play-a, podam mój przykład. W miesiącu mam 2000minut -2500 minut przychodzących i około 1000 minut wychodzących. Dzwonię wszędzie (kraj, zagranica) korzystam z internetu (maile, newsy) etc... Mam (proszę się nie śmiać) Fresh-a i nie chcę żadnego abonamentu. Średnio płacę ( kupuję kartę ) 70- 100 zł brutto/ miesiąc. Ktoś da mi lepsze warunki ??? Nadmieniam że w jednej z sieci tzw W3 płaciłem miesięcznie 300-600 zł rachunku co miesiąc. Dziękuję :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: