Era Biznes - Pierwsze urodziny marki sukcesu - komunikat

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 66

Komunikat:

 

Era Biznes

Pierwsze urodziny marki sukcesu

 

Dla operatorów polskich sieci komórkowych klienci biznesowi są szczególnie ważnym partnerem rynkowym. Nie tylko ze względu na gwarancje stałych i wysokich przychodów, ale także ze względu na prestiż.

Przykładem specjalistycznej oferty dla klientów biznesowych jest propozycja sieci Era, która pozwoliła operatorowi zaledwie w ciągu roku osiągnąć pozycję lidera i zwiększyć bazę klientów biznesowych o ponad 30 procent. Prawie 70% największych polskich firm korzysta obecnie z usług Ery Biznes.

Jeszcze przed rokiem oferta sieci Era była skierowana do wszystkich klientów, nie selekcjonowała klientów na tzw. biznesowych i prywatnych. Była to właściwa strategia na początku działania firmy, kiedy jej celem było przede wszystkim zdobycie jak największej ilości klientów. Kiedy cel ten został osiągnięty narodziła się potrzeba stworzenia różnej oferty dla poszczególnych grup klientów. Dlatego w listopadzie 2000 r. powstały dwie submarki:
Era Moja i Era Biznes.

Wraz z rozszerzeniem marki specjaliści firmy stworzyli nowy, odrębny system taryfikacyjny, zmienili system dystrybucji i dokonali istotnych zmian w organizacji firmy. Najgłębszych zmian dokonano w pionie strategii, marketingu i sprzedaży, dostosowując go do obsługi segmentowej.

Oferta Ery Biznes skierowana jest do szeroko pojętego biznesu. Abonentem Era Biznes może zostać każdy kto prowadzi działalność gospodarczą.
W ramach segmentu, nazywanego biznesowym, wyróżnia się przynajmniej trzy podstawowe grupy klientów. Pierwszą są klienci korporacyjni, drugi element to małe i średnie firmy (SME). Według szacunków jest ich około 200 tysięcy. Stanowią więc ogromny, ale często, niedoceniany potencjał. Trzecia grupa - SOHO (Small Office Home Office - nazwa zapożyczona z angielskiego, nie mająca odpowiednika w języku polskim) - to wszystkie firmy jednoosobowe, których jest w Polsce około 1,5 miliona.

Każdy z tych segmentów, ze względu na specyfikę jest obsługiwany inaczej, w sposób zindywidualizowany i elastyczny.

Segment korporacyjny, podobnie jak na całym świecie, to segment specjalny. To ten rodzaj klientów, dla których nie ma jednego cennika, warunki współpracy negocjuje się indywidualnie. SME, czyli małe i średnie przedsiębiorstwa to ogromny potencjał i możliwości. Dotrzeć do nich trzeba jednak indywidualnie. Segmentacja jest wielostronna oparta nie tylko na ocenie ilościowej. Poza ilością kart istotne są inne aspekty marketingowe jak przychody, specyfika działalności klienta czy wewnętrzna infrastruktura firmy, sposób dotarcia do klienta, a także obsługi tego klienta.

Era Biznes to nie tylko najciekawsza oferta na rynku inteligentnej komunikacji uwzględniająca potrzeby danej firmy, jej wielkość i specyfikę branży. To także oferta pozwalająca na optymalizację kosztów.
Wielokrotnie klienci sieci mogli się przekonać, że Era wychodząc naprzeciw ich potrzebom wprowadzała nowe, niespotykane dotychczas na rynku rozwiązania telekomunikacyjne, dzięki którym mogli oni efektywnie zarządzać kosztami swojego przedsiębiorstwa. Era Biznes przystosowuje się do konkretnych potrzeb klienta, na jego życzenie jest w stanie stworzyć nowy produkt. Na bazie produktów, którymi dysponuje przygotowuje dla większych przedsiębiorstw rozwiązania indywidualne.

Jako jedyny operator w Polsce Era Biznes może się pochwalić systemem upustów, który jest z górny opisany w oficjalnych informatorach docierających do potencjalnych klientów. Pozwala to na bardzo przejrzystą strategię określania cen usług, choć ostateczne rozwiązania i ceny są dostosowywane do potrzeb klienta. Era Biznes dba o optymalizację kosztów, które ponosi klient. To właśnie stało się niezaprzeczalnym atutem sieci Era na rynku usług telekomunikacyjnych.

Działanie Ery Biznes, wymagało zerwania z filozofią czekania na klienta. Wymagało też stworzenia sprawnej struktury pozwalającej nie tylko na dotarcie do klienta, ale również na kompleksową opiekę podczas jego " obecności" w sieci.

Era Biznes zapewnia firmom kompleksową obsługę przez Doradców Biznesowych. Era zaprosiła do współpracy sprawdzonych partnerów biznesowych, którzy w ciągu 4 lat udowodnili swoje zaangażowanie prowadząc punkty sprzedaży charakteryzujące się wysokim standardem obsługi. Partnerzy wspierają nas zatrudniając doradców.
Era rozszerzyła sieć Doradców Biznesowych tak, aby za ich pośrednictwem oferta firmy mogła w jak najkrótszym czasie dotrzeć do Klienta. Era Biznes zaproponowała profesjonalną obsługę każdej firmy ze strony jednej, specjalnie do tego przygotowanej i dedykowanej osoby.

Zadaniem Doradców jest nie tylko prezentacja atrakcyjnej oferty, ale także zagwarantowanie Klientom biznesowym starannej, kompleksowej obsługi zarówno w momencie sprzedaży, jak i w trakcie dalszego korzystania z usług Ery.

Każdy doradca biznesowy zobowiązany jest do szczegółowego przedstawienia oferty oraz wybrania wspólnie z Klientem najbardziej korzystnej opcji, dostosowanej do jego potrzeb. Doradca także po podpisaniu umowy pozostaje w stałym kontakcie z Klientem systematycznie informując o nowych ofertach i wprowadzając Klienta w tajniki nowych produktów proponowanych przez Era Biznes. Doradca jest reprezentantem i rzecznikiem interesów Klienta w sieci Era.

Jakość usług i właściwe podejście do obsługi abonentów przyniosły efekty. Pomimo, że marka Era Biznes istnieje dopiero od roku jest uznawana za jedno z najlepszych rozwiązań w biznesie. Świadczą o tym między innymi prestiżowe nagrody i wyróżnienia. W ubiegłym roku Era Biznes otrzymała nagrodę specjalną "za najlepszą sieć usług ułatwiających pracę menedżerom". Nagroda została przyznana przez Stowarzyszenie Menedżerów w Polsce. Wręczenie nagrody odbyło się w Warszawie na X Międzynarodowych Targach Telekomunikacyjnych Komtel 2000. W lutym tego roku PTC, operator sieci Era, została desygnowana przez Polską Radę Biznesu i Business Centre Club do nagrody "Złoty Grosz" przyznawanej przez tygodnik "Przekrój". Otrzymała wtedy wyróżnienie dla najlepszej firmy w Polsce w 2000 roku. W marcu 2001 r. Erę Biznes uhonorowano Złotą Anteną przyznawaną przez miesięcznik "Świat Telekomunikacji". Nagrodzono całą ofertę skierowaną do rynku biznesowego. W maju 2001 r miesięcznik "Mobile Internet" przyznał Erze Biznes nagrodę "Wirtualnego Telefonu". Czerwiec 2001 roku to piąta z kolei nagroda za rozwiązania Ery Biznes "Inteligentny Budynek 2001".

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-11-21 22:09
    "Prawie 70% największych polskich firm korzysta obecnie z usług Ery Biznes" i to po roku!!! Coś nie chce mi się wierzyć. Coś kitują. Meritum bije ich o głowę, nie mówiąc o plusie. Taki narcyzm bije z tego tekstu, że nie da się go w całości przeczytać. Trochę pokory panowie - konkurencja jast przed wami. 70% rynku biznesowego, a dlaczego nie 100... Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-11-21 22:20
    a jedzie mnie tu czolg?
    0
  • Users Avatars Mini
    bzyk77 pisze: 2001-11-21 22:26
    Jak oni mają 70% to ja zarabiam tyle co Bill Gates ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-21 22:31
    dexter: zgadzam sie z Toba, bo o ile pamietam Plus oglaszal, zejest liderem w obsludze firm w Polsce. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    xxxbit pisze: 2001-11-21 22:47
    era biznes ma najkorzystniejsze warunki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-21 23:00
    Trochę za dużo filozofii! A tak wogóle to znam wiele osób, które przechodzą, bądź przeszły teraz z Plusa do Ery (biznes oczywiście) bo im się to bardziej opłacało. Ale jak kalkulowali jakiś ponad rok temu, zwyciężył Plus. Brawa dla Ery. Idea zaś, sądzę że ma mały udział w tym segmencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-21 23:33
    To co Era tu pisze jest chyba prawda. Wszendzie gdzie sie spotkam z firmami to wiedze nr. Ery. Maja naprawde korzystne warunki. Sam nawet uzywam taryfy Biznes.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bzik pisze: 2001-11-21 23:59
    I co w zwiazku z tym moze URODZINOWA PROMOCJA ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-22 00:10
    Bzik: promocji niebawem bedzie tyle ze nie nadazymy z ich dokladniejszym zapoznaniem sie. Nadchodza swieta.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-22 00:40
    hmm z tego co ja zaobserwowalem to b duzo firm ma plusa i idee malo kiedy ere hmm moze to specyfika regionu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 00:55
    jeszcze tydzien temu slowa zlego bym nie powiedzial o erze biznes w ktorej jestem od poczatku jej istnienia, ale zostalem zrobiony w balona...........firma w ktorej jestem wspolwlascicielem z powodu zmiany formy spolki miala nowy nip zatem jak uslyszalem w boku- by zmienic dane firmy musze zrobic cesje umowy ? ok-nawet zrobili to bezplatnie(tak to 100zl) milo zaskoczyli mnie iz zakonczyla mi sie juz umowa(a miala jeszcze trwac 4miesiace) :-))) bylem w osmym niebie, zaproponowali motorolle v50 za zlotowke lub sl45 za 799 netto, ale ja mowie poczekam na s45 czekam na nego dlugo to jeszcze chwilke poczekam, teraz gdy juz jest(po tygodniu) powiedzieli ze nie moge go kupic( strasznie mi zamieszali czemu nie moge! na poczatku zreszta mowili ze nie ma moich danych itp..) niemile wymowki no to ja sie troszke spocilem jak to uslyszalem ale CDN..
    0
  • Users Avatars Mini
    dariusz pisze: 2001-11-22 00:58
    era jest do kitu!
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 01:02
    ale pani zapewnila ze tylko dane w warszawie w centralnym komputerze i wszystko bedzie ok. przyszedem tego samego dnia, pani mowi nic jeszcze nie wiem zadzwonie tylko do pana jak bede cos wiedziala.......poczulem sie niemilo....... C.D Ale coz mowie bede kwardy i czekam dalej, po 3 dniach zjawilem sie znowu(pani wcale nie zadzwonila :-(... Pytam sie jak tam z moja sprawa ona mowi : wszystko w porzadku moge kupic dowolny fon w promocji za 50% ceny promocyjnej-mysle super tylko po chwili dodala skierowanej do klienta indywidualnego.......az sie spocilem(jak ja teraz kupie swoj wymarzony s45 ;-(( i teraz wegetuje wsciekly i rozzalony na ere Biz., ktora tego samego tygodnia jeszcze jeden numer mi wykrecila, zamowilem za stokrotki kupon na 250zl z empiku (ktroy mi zaproponowano) mysle kupie gazetek full a wiecie
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 01:03
    cd. co przyszlo...voucher na 250zl British Airways... (za 250zl to sobie polece ale chyba do innego operatora).. :-/ i jak ja teraz mam powiedziec cos dobrego o erze Biz. w ciagu jednego tygodnia DWA TAKIE NUMERY! :-(( klientowi ktory zawsze placil w terminach i mial dobry abonament biz.. 100
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 01:04
    Oj ero ero doczekalas sie teraz juz dobrego slowa nie powiem o tobie......................
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-22 01:15
    dariusz: nie koniecznie, szkoda tylko że usługa era biznes jest oki dla dużych korporacji, dla ludków prowadzących działalność gosp. wydaje mi się najlepsza będzie Meritum
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-11-22 01:44
    czarek: to nieladnie pograli, a ten tekscik traci patetyzmem, choc nie sadze zeby byla wnim prawda, co jak co ale plus obsluguje korporacje
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 02:23
    dziobek wszystko co bylo napisane jest szczera prawda! i wydazylo sie na poczatku tego tygodnia, i w czwartek w tamtym tygodniu w razie watpliwosci zapraszam do glownego salonu ery, do pani konsultantki ktora juz z dalek zaczela mnie rozpoznawac.....moze zobaczyla ta desperacje czlowieka ktory czekal pol roku na nowego fonaa i zostal nagle totalnie rozczarowany!
    0
  • Users Avatars Mini
    scout131 pisze: 2001-11-22 02:57
    czarek - polecam kontakt bezpośrdnio z centrala. Osobiście nie korzystam z EBiznes, ale przed wkacjami walczyłem 2 tygodnie o Ericssona 310. Nigdize go nie było - ale w promocji jest. Co do Ery Biznes - korzysta z niej firma mojego taty i zauważyłem spory spadek rachunków - wynika z tego, że oferta jest konkretna i dobrze dobrana.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-22 02:57
    Szczerze Jej (Erze) gratuluje.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-22 03:21
    Czarek, wydaje mi się, że to jest do pokonania (mam na myśli Twój problem), trzeba będzie tylko trochę czasu poświęcić. Prawdopodobnie zrobił się im bałagan w wyniku tej pseudo-cesji to się wszystko powywracało! Zrób sobie ksero 1 i ostatniego rachunku, wyprodukuj odpowiednie pisemko do działu reklamacji i tyle!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-22 03:23
    PlaYMode, dla dużych korporacji to są taryfy, których my na oczy nie zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2001-11-22 04:57
    krotko mowiac, polkomtel jest jedynym liberalnym operatorem bo nie "selekcjonuje swoich klientow" na takich i owakich ;-). pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-22 05:48
    jesli chodzi o mnie to jestem jesynym "OPTIMIARZEM" wsrod lubelsich kierowcow BMW, oczywiscie tych znanych w Lublinie!!! Reszta to era biznes! I zawsze EreB strasznie cenilem ale to co pisze CZAREK ......... oj ............ i wszystko jasne :((( wielki minus dla EB (nie mylcie z pifkiem:))
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-22 05:52
    a propo POLKOMTELA: nie wiem jak u Was ale na tak zwanym wschodzie polski to polkomtel sie nie liczy ..... tylko era biznes i idea !!! Mowie to ja lubelak!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    oliveira pisze: 2001-11-22 09:02
    Tak, tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-22 09:30
    czarek, a nie masz tzw doradce czy konsultanta, który załatwia wszystkie sprawy zwiazane z erą biznes?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-22 09:42
    Zobaczymy co pokaza od 01.12.2001, bo wtedy ma wejsci ich nowa oferta! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2001-11-22 10:28
    Gratuluje Erze choć w te 70% nie wierzę!
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-22 10:49
    No cóż, fakt jest faktem. Era na polu biznesowaym coraz lepiej sobie poczyna. Firma znajomego teraz niedawno przeszła z IDEA do Ery. Nawet im się to opłacało. No i N9210 za 99zł to chyba jest niezła cena ;))).
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-22 11:33
    W telekomunikacji nie można spoczywać na laurach a era jak wprowadziła nowe taryfy w zeszłym roku to nic nowego nie słychać prócz trwającej od toku promocji "4 gr za dzień"tymczasem meritum ciągle brnie na przeciw oczekiwanium klinta i dlatego wybrał bym meritum który się stara udoskonalać a nie ere która od roku stoi w miejscu
    0
  • Users Avatars Mini
    jaca pisze: 2001-11-22 11:48
    Jakością usług Plus ma i tak najlepszą!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-22 12:02
    hm 70%.. to dlaczego ARPU Plusa jest ciagle wyższe od ERY, i to pomimo faktu, że w ostatnim okresie Plus (przed jubileuszową) zyskał najmniej klientów "abonamentowych". Taryfy biznesowe Ery są naprawdę OK - choć firma ojca od lat jest w Plusie, Jednak Plusem w tym wypadku sa tańsze połączenia wewnatrzsieciowe, co skłania do posiadania telefonów prywatnych i firmowychw jednej sieci. Mam na prywatnym numerze Czasami i roznowy z numerami Sami Swoi po 0,25 netto po 18 mnie rajcują.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-22 12:05
    a co do komentarza marcinka (2 komentarz): plus całkeim rozsądnie zalożył, ze nie jest tak istotne, czy jesteś firmą czy osoba prywatną, ale jak używasz telefonu i ile dzwonisz. znam ludzi którzy maja telefon pryweatny i dzwonią po 300 minut miesięcznie -pracują np dużo na zlecenia (graficy, administratorzy itd)
    0
  • Users Avatars Mini
    ufo2001 pisze: 2001-11-22 12:10
    Hej! Ten materiał to propaganda ERY! Era ma 70% Klentów biznesowych (Klienci Korporacyjni, średnie i duże firmy)? BZDET! Plus ma ok. 60-65% tego rynki i ogromne zyski), IDEA ma ok 20% rynku a ERA 70% (??????). Razem daje to hmm...150%-155% rynku. Jak to możliwe? Zwykle w takich firmach funkcjonują telefony jednej sieci.... Z drugiej strony Plus ma lepsze taryfy (usługa 5 telefonów w \"korporacji czy coś takiego. Era ma w najdroższej taryfie Biznes 220 czy coś takiego najlepszą cenę bo 0,59 zł za min. (Plus 0,70 do innych sieci i 0,60 zl do plusów) jednak... 1 min. rozmowy między operatorami komórkowymi w szczycie kosztuje 0,60 tak więc Era dopłaca do swoich klientów, więc co to za Biznes? Może 1 grosz to mało, jednak nie ma sie czemu dziwić, że Plus ma duże zyski! Z drugiej strony, nowy zarząd Plusa BARDZO OGRANICZYŁ rozbudowę sieci (zasięg) a teraz tylko chapie forsę. Jak tAK DALEJ BĘDZIE TO IDEA go już niedługo przegoni w zasięgu!!! Ci z Plusa niech lepiej stawiaja nowe BTSy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-22 12:21
    ufo: 220 minut w erze kosztuje 199 netto co daje 90 gr za minutę, dla uproszcenia nie liczę SMSów Jak ktoś juz tyle przegadał, to stać ich dalej na 0,59 /min. Jak ktoś już napisał, Era nie dokłąda, bo interconnect rozliczany jest co do sekundy -czyli jeśli rozmowa trwałą 58 sekund a klient zapłaci za minutę -co wynika z taktowania - to Era już nie dokłada
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 12:30
    hansen nigdy z czegos takiego nie korzystalem, zreszta domyslaja sie wiekszosc z nas nie korzystal z doradcow itp. przeciez w koncu tez sie znamy na tych sprawach. Choc teraz wiem ze przydalby mi sie ktos taki do tych co watpia: zawsze bylem b. zadowolony z ery bznes-nigdy zadnych problemo, taryfikacja 30s fajne ceny fonow naprawde zlego slowa nigdy ne mowilem o erze coz po takich dwoch swoich przypadkach sory ale zmienilem zdanie! do graffi az juz stracilem sily na dociekaniu w tej calej sprawie i chyba poprostu poczekam do tego 1 grudnia, ja lubie zalatwiac sprawykompromisowo, nie lubie klotni i ostrych dyskusji wiec poczekam do 1.12 i zobaczymy jesli sie okaze ze nie ma s45 dlaq indywidualnych to wtedy poprosze cie o pomoc-slyszalem ze masz tam jakies kontakty z era-no i jestes tez z lodzi to moze byc latwiejsze jak narazie bede sobie w smutku i przygnebieniu czekal :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    Rami pisze: 2001-11-22 12:37
    ufo2001: z ciekawosci - skad masz te dane, dotyczace kosztow rozmowy w szcycie? lkosztow dla operatora, jak zrozumialem z Twojej wypowiedzi... 60 gr????
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 12:44
    60 groszy potwierdzam tez juz to slyszalem na gsmonline
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-22 12:45
    czytajcie dokladnie 70% rynku korporacyjnego a nie biznesowego
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-22 12:56
    No to fajnie plus ma okolo 60% rynku najwiekszych polskich przedsiebiorstw, era 70% to wychodzi, ze Idea ma minus 30%.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-22 12:57
    dexter, popieram. nie wierzę, że ponad 70% firm korzysta z ery. a już na pewno nie na terenie wrocławia. tutaj przewagę ma plus. widziałem wyniku badań. chyba że faktycznie tak sie to pozmieniało przez 6 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-22 12:58
    zresztą widzę, że popieram wszystkich:)) jak era może wysyłać tak bzdurne komunikaty. czasy propagandy już się skończyły...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomko pisze: 2001-11-22 13:19
    czarek: wal do Plusa oni chetnie obniżą Ci abo na 24 miechy jak do nich przejdziesz (promo Kameleon)
    0
  • Users Avatars Mini
    idziu pisze: 2001-11-22 13:37
    Fakt! te 70% wyssali z palucha!Może o 70% zwiększyło im sie w stosunku do tych klientów co posiadali!To możliwe!Bp fakt jest taki że Polkomtel potrafi zyskac klienta a nie potrafi go utzrymać. Bo ingerenci z ich strony po jakimś czasie niema.Jak sie sam nie przypomnisz to sie nie odezwą.Zreszta moje zdanie jest takie ze powinni wymienic tam do gory cala ekipe bo bujaja w oblokach a ten od marketingu to juz na 1000%!A szkoda bo dobrze sie zaczynało a spoczeli na laurach!Tak to jest w tym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rami pisze: 2001-11-22 14:26
    Czarek: mowisz, ze slyszales na gsmonline - to nie jest jakies specjalnie miarodajne zrodlo, zwlaszcza, ze nie wiem, czy nie bylo o tym slychac w np. komentarzach (a w komentarzach to wiadomo, nie do zweryfikowania). Nie mowie, ze to 60gr nie jest prawda, ale wydaje mi sie ono kosmicznie zawyzone... no, chyba, ze to na podstawie wyliczenia kosztuy calkowite / wygadane minuty w jakimstam okresie ;) ale wtedy koszt minuty zmienia sie co miesiac, co tydzien, co dzien ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-22 14:37
    gm: Że Plus ogłaszał, że jest liderem w obsłudze firm w Polsce... To też tylko słowa! Era mówi, że 70% dużych firm. Też słowa. Każdy przecież słowje chwali, a tych danych nikt właściwie nie jest w stanie zweryfikować.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-22 14:49
    Czarek: złap kontakt na Autoryzowanego Doradcę Biznesowego gdzies w punkci eEry lub przez BOA 602900 powalcz o swoje. Tam najszybciej Ci pomogą, jak dobrze zagadasz. Nestety zdaża się, że obsługa w fimówkach jest słaba...
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-22 14:51
    a meritum i tak najlepsze...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-22 15:14
    cieglo, a szaliczek nie uwiera?
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 15:22
    Amper dzieki za porade tak sobie teraz o wszystkim mysle i chyba najlepiej bedzie to wszsytko zalatwiac przez doradce, dosyc juz mam tego salonu i rozmowy z ludzmi ktozy czasami zachowuja sie tak jakby nie wiele wiedzieli o swojej pracy-moze nie wszsycy ale ja tak trafilem :-( szczerze mowiac to chyba obudziliscie we mnie chec ponownej walki, nic zaczne od nastepnego tygodnia albo od soboty o wynikach calej sprawy opowiem na swojej stronce pozdrawiam serdecznie rozumiejacych moj problem!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-22 17:28
    czarek, z tego doradcy można tez czasami cos wydusić, poza tym bedziesz go znał z imienia i nazwiska i on bedzie znał firme, która obsługuje - a jak goscia znasz to jest juz troche inna rozmowa. Dlatego zawsze gdy dzwonie do boku to prosze /nawet kilka razy o podanie nazwiska i zapisuje z kim mam przyjemnośc.. Nie odpuszczaj sieci bo oni i tak kroja nas na niezłe pieniądze. Ja od tygodnia z plusem i jego konsultantami w bok przechodze przez takie wygibasy, ze można o tym napisac ksiazkę. Co dzwonię to inna odpowiedź - niegy jeszcze tak samo żaden konsultant nie mówił /6 prób/.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-22 17:35
    RAMI: w newsie z 24-10 było o tych 60 gr. News o wojnie cenowej Ery o klientów instytucjonalnych...
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 18:06
    hansen bede tak dzialal to chyba najlepsze wyjscie- to prawda ciezko sie rozmawia z konsultantami bok-u szczegolnie nam osobom dociekliwym tematu pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-22 18:39
    Czarek, chętnie Ci pomogę. Nie tyle mam kontakty, co raczej doświadczenie w walce z nimi. Nie odpuszczaj!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-22 22:18
    Coz jak bede mial trudnosci w dogadaniu sie z doradca biz. to zglosze sie do ciebie :-) i cosik najwyzej sie wymysli dzieki za dobra wole, mam nadzieje ze zakoncza sie te problemy pomyslnie :-). Coz bedziemy w kontakcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    luzak pisze: 2001-11-23 04:52
    Szanowni rozmówcy.Poczekajcie na nową promocje ERY BIZNES .Rusza od 26 listopada. Połączenia o 80 % tansze od stawki podstawowej z wybranym prefiksem np.602 przez 6 miesiaczków. Policzcie w Biznes 220 stawka 0.59 minus 80% = niech każdy policzy dokładnie(nie zapominajcie ze połączenia do 30 sek. połowa stawki) Pzdr luzak
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregory_Zary pisze: 2001-11-23 12:02
    Era dba tylko o swoją kase gdyby nie zasięg to dawno bym zrezygnowal. Zyskali 70 % klientów pozostałych na rynku :) Oferta plusa jest lepsza w dużych korporacjach stawiają swoje BTS aby zminimalizować koszty !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Janik pisze: 2001-11-23 12:06
    Gregory ma racje pracyje w takiej DUZEJ firmie mamy BTS plusa rozmowy w jego obrebie sa po promocyjnie znikomych (o) stawkach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomii pisze: 2001-11-23 12:40
    mówicie tylko o ERZE i PLUSIE a zapominacie o Idei oferta biznesowa MERITUM też jest w stosunku do nich konkurencyjna chociażby biznes grupa od 6 aktywacji
    0
  • Users Avatars Mini
    tomii pisze: 2001-11-23 12:44
    błedem jest tylko 10zł opłaty od jednego
    0
  • Users Avatars Mini
    tomii pisze: 2001-11-23 12:46
    tak naprawdę to era nie ma rewelacyjnego zasięgu tylko wmawia , że tak jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-23 12:58
    tomii : mow tylko za siebie ze Era nie ma rewelacyjnego zasiegu. Tam gdzie Ty uzywasz pewnie nie , ale tam gdzie ja uzwywam to Era ma b.d zasieg a Plus odwrotnie. Wiec to juz tylko zalezy od lokalizacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomii pisze: 2001-11-23 13:50
    według mnie oferty biznesowe wszystkich trzech operatorów są podobne wystarczy tylko przeliczyć Plus troszkę zostaje w tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    tomii pisze: 2001-11-23 13:54
    Ja mieszkam na południu Polski , a tam wszystkie sieci mają dziury i wcale nie dyskryminuję kobiet 606 trudno określić kobieta czy facet?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomii pisze: 2001-11-23 14:12
    a tak w ogóle Era pierwsza ruszyła z propozycją dla klientów biznesowych i nie miała w tym segmencie konkurencji a teraz już ma
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: