Era chce mieć na koniec 2003 r. 6 mln abonentów

Newsy
Opinie: 75

Polska Telefonia Cyfrowa opublikowała w dniu dzisiejszym swoje wyniki za czwarty kwartał i rok 2002. Prezentowane dane są przedstawione według Międzynarodowych Standardów Rachunkowości ("MSR") i wyrażone w złotych.

Liczba nowych abonentów przyłączonych do sieci Era w czwartym kwartale 2002 roku wyniosła 520,3 tysiąca i 1.893,3 tysiąca za rok 2002, skonsolidowana liczba abonentów wzrosła o 28,9% do 4,87 milionów. PTC jako liderem no rynku abonamentowym posiada 38,8% udziału w tym rynku. Całkowity udział Ery w w rynku telefonii bezprzewodowej kształtuje się na poziomie 35,0%.


Przychody ze sprzedaży w czwartym kwartale 2002 roku wyniosły 1.292,7 miliona złotych, co oznacza wzrost o 12,3% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2001; całkowite przychody za 2002 wzrosły o 13,5% w stosunku do poprzedniego roku, do 4.929,8 milionów. Wskaźnik EBITDA do przychodów ze sprzedaży wzrósł do 45,3% w czwartym kwartale i wyniósł 41,8% w 2002 roku w porównaniu do 38,9% w czwartym kwartale 2001 i 38,7% za 2001. Średni przychód na klienta ("ARPU") w czwartym kwartale 2002 roku wyniósł 88,9 złotych miesięcznie; wskaźnik ten wyniósł 92,5 złotych dla całego roku 2002. Wskaźnik "churn", oznaczający przymusowe bądź dobrowolne odłączenie klienta od sieci, w czwartym kwartale 2002 roku wynosił średnio 1,4% miesięcznie, co oznacza spadek z 1,8% w czwartym kwartale 2001 roku. Za cały rok 2002 wskaźnik ten wyniósł 1,6%. Zysk netto za czwarty kwartał 2002 wyniósł 204,3 miliona złotych w porównaniu do 227,3 miliona w czwartym kwartale 2001, zysk netto za rok obrotowy wyniósł 346,5 miliona.

Zadłużenie całkowite PTC na dzień 31 grudnia 2002 roku wyniosło 4.162,9 miliona złotych; oznacza to spłatę blisko 1 miliarda zł długu. Stosunek całkowitego zadłużenia do rocznego EBITDA (okres 12 miesięcy kończący się: 31 grudnia 2002 roku) wyniósł 2,0 w porównaniu do poziomu 2,8 na dzień 31 grudnia 2001 roku.

Na 2003 r. Era planuje wzrost przychodów do około 5.5 mld zł. Poziom inwestycji się nie zmieni i ich wartość będzie oscylowała wokół wydatków zeszłorocznych. Zarząd firmy nie chciał prognozować wartości zysku za 2003 r., będzie on bowiem w dużej części zależny od ruchów kursowych. Od tego samego czynnika będzie zależna kwota zadłużenia jaką Era spłaci w tym roku. PTC planuje na koniec bieżącego roku mieć 6 mln klientów. Być może Era zaoferuje swoim abonentom technologię EDGE, ponieważ wdrożenie tego rozwiązania jest rozpatrywane przez operatora. Wdrożenie EDGE rozpatruje też konkurent Ery, sieć Plus GSM.

Pełne wyniki finansowe PTC znajdują się tutaj (plik PDF)

Opinie:

Opinie archiwalne (75):

Komentuj

Komentarze / 75

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2003-03-20 17:02
    a niechaj maja i 10 mln aby tym abonentom bylo lepiej!
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-20 17:04
    wdrozenie edge - no prosze, jakies nowinki techniczne i u nas. Mimo, ze Era jest najostrzej wg mnie dotujacym telefony opem nie zapomina tez o wprowadzaniu nowych uslug. Przy obecnych promocjach te 6 mln wydaje sie prawdopodobne. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-20 17:04
    Jak będzie stosować dalej taką politykę cenową aparatów, to pewnie im się uda. Dobrze, żeby jeszcze zaczęli dbać o starych abonentów bardziej, bo jakoś niespecjalnie się starają ich utrzymać przy sobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-20 17:09
    trybik: dlatego niektorzy robia taki numer - przechodza z abo na tt z zachowaniem numeru, a za pare dni jako uzytkownicy tt przechodza znowu do abo na warunkach wybranej promocji :)) Tak wiec mozna byc w erze i korzystac ciagle z promocji ;) oczywiscie to troche postawione na glowie i powinno sie bardziej dbac o klientow - bo pakiet bezplatnych minut dla klientow to nie jest rawelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    jersie pisze: 2003-03-20 17:17
    Coz. Chciec mozna wiele.
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2003-03-20 17:23
    Niech Era ma jak najwięcej abonentów. Jest najlepsza więc jej tego życzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-20 17:34
    Chcieć zawsze moze .... :P Ale czy 6 mln abonenetów, czy abonentów i uzytkowników? Bo to jest różnica!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2003-03-20 17:47
    mattle:swieta racja :-) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-03-20 17:48
    nie wiem czy jej sie to uda po wprowadzeniu nowej platnej bramki sms-owej
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-20 17:53
    pafnucy: zgadza się, ale chyba nie o to chodzi, chociaż każdy sposób jest dobry :) Właśnie kończy mi się cyro na jednym z numerów i jakoś nie mieli dla mnie nic ciekawego do zaoferowania. W tym momencie bardziej mi się opłaca wziąć nowy, lepszy fon w promocji, niż przedłużać starą. No i kolejny nowy (stary) klient i tak coraz bliżej 6 milionów :) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-20 17:54
    smichal: Pewnie za niedlugi czas wszystkie opy beda mialy platne bramki i to juz nie bedzie milo znaczenia dla klientow :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-03-20 18:02
    **wyniosło 4.162,9 miliona złotych** chyba jednak miliarda
    0
  • Users Avatars Mini
    marek54 pisze: 2003-03-20 18:03
    a ja sadze ze maja szanse na te 6 mln, bo sa jedyni ktorzy cos konkretnego robia...
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-20 18:04
    kmc: 4 tys. 162,9 miliony to przeciez 4,1629 miliarda.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek54 pisze: 2003-03-20 18:05
    chyba 4.ooo miliona to miliardy, co?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek33 pisze: 2003-03-20 18:11
    marek ma racje, inwestycje widac i to erze trzeba przyznac. i lepiej wydawac kase na inwestycje niz placic dywidendy...
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2003-03-20 18:13
    nawiazujac do tytulu: A ja chce milion $... Jednak im pewnie sie uda, a mi.... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-20 18:15
    A wtym newsie nie ma , ze zysk netto ery za 2002 r.spadł o 18,9 proc - tak pisze na swojej stronie Rzeczpospolita.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-03-20 18:17
    z tych cyferek wynika ze sa z przodu i nie maja zamiaru z pozycji lidera ryzygnowac
    0
  • Users Avatars Mini
    frthskdjrl pisze: 2003-03-20 18:23
    no i to znaczy ze inwestuja chlopaki coraz wiecej i coraz wiecej zarabiaja no i chyba o to chodzi w tym interesie
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-03-20 18:25
    jesli beda mieli tak dobre promo jak teraz to na luzie im sie uda
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-20 19:09
    era idzie ostro w przód. Te 6mln im się uda zrobić ale nie jestem przekonany czy tak na luzie. No ale zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-20 19:13
    Ciekawe, że podłączyli w 2002 roku 1,8 mln ale w tym samym czasie z usług Ery zrezygnowało 800 tys. klientów - 42 % przyłączeń brutto!!! Ciekawe z czego to wynika?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-20 19:16
    Już wiem... Klienci Ery wolą po okresie promocyjnym i zakończeniu obowiązkowej umowy kupić nowy numer w swojej sieci niż przedłużać dotychczasową umowę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mixi pisze: 2003-03-20 19:49
    niech będie ich jak naj więcej bo chyba obniży się cena abonentu
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-03-20 21:06
    Chce i pewnie bedzie miala te 6mln,nalezy im sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    set68 pisze: 2003-03-20 21:23
    Bardzo watpie w te 6 mln przy takim traktowaniu starych abonentow!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2003-03-20 21:34
    trybik.... walcz o swoje mi tez na poczatku nic nie mieli do zaoferowania tylko jakies fony za zlotowke, potem juz moglem wybrac kazdy jaki znajdowal sie w promocji. Teraz dostalem propozycje 25 min. darmowych przez 24 miechy, 20 zl. upustu na 12 miechow, 200min darmowych do wykorzystania do konca czerwca do wszystkich sieci i o kazdej porze, w roku 2004 tez od marca do konca czerwca dostane te pule 200 min darmowych oraz 67% znizki z wybranym numerem w sieci era oraz darmowe przejscie na nowe taryfy. mam taryfi biznes i moje rachunki to ok 150 zl. I teraz mam dylemat co wybrac czy dobrago fona czy te darmowe minuty. Pozdrowka for all. marcio.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-20 21:38
    hehehe długo czekałem na ten raport i chyba na konkurencyjnym portalu udało mi się newsa czy raczej notkę o tym zamieścić ponad 10 minut wcześniej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-20 21:45
    Marcio11, w sieci, jak to niektórzy mówią "z drwiącym uśmiechem" miałbyś i jedno i drugie czyli telefon i minuty. I bez prowadzenia z operatorem bliżej nieokreślonej "walki". Po prostu proponują to i to i albo przystajesz albo nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2003-03-20 22:05
    GZ.. zgadzam sie z toba, wiem ze w plusie tak jest ale min dostajesz po 24 miechach a fon po 36 miechach, a w ere to masz po roku tylko ze jedno albo drugie. Wiec i podejscie plusa ma swoje+ i era ma swoje +. Duzo nie walczylem tylko przestalem sie skupiac tylko na fone a spytalem sie co moge dostac zamiast fona, bo jak zaczynasz sie pytac co ci przysluguje za fon to od razy oni w BOA od razu przelaczaja cie w oferte fonow i wtedy faktycznie sa tzw. fony za zl. (nie mowie ze zle, ale troche starsze). Ja tez sie nie zdecydowalem cco mamzrobic czy wziac fona kazdego jakiego chce w cenie promo czy wziac ten pakiet darmowych min (25+ 2*200min) i jeszcze upust przez 12 miechow. Chcialem tez zerwac umowe i podpisac druga z rezerwacja numeru za 100+vat ale wtedy nie mam min. tylko upust i nowy fon. Moze GZ cos mi poradzisz co ty bys zrobil na moim miejscu. Dzieki. marcio.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2003-03-20 22:07
    sorry nie po roku tylko mozesz miec juz w erze wymiane po 18 miecach. pomylka z wynikla z pospiechu.
    0
  • Users Avatars Mini
    raku5 pisze: 2003-03-20 22:25
    mam prosbe: niech mi ktos wyjasni co to jest technologia EDGE???
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-20 22:30
    raku5**: to transmisja danych zwiękaszjaca przepustowośc , masz dzieki temu transfer 384kb/s
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-03-20 22:35
    marcio: w erze jest "wymiana aparatu" po roku? tak napisales? czy moze zle czytam. o ile mi wiadomo, to jest do wyboru: minuty / aparat, ale po 2 latach (24 "PELNE OKRESY ROZLICZENIOWE" :| . wydaje mi sie, ze w plusie po 24 miesiacach jest wymiana aparatu + dodatkowe minuty. jezeli cos mieszam, to mnie poprawcie. (a moze cos sie zmienilo w tzw. miedzyczasie?? ). dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-20 22:43
    Ale po so sie qr...wa taj chwala ta ilościa? Co to ma do rzeczy. Nie jest wazner ilu ma sie abo... tylko czy abo sa zadowleni z sieci...bla bla
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-20 22:47
    looc: w Erze wymiana fona lub darmowe minuty uzależniona jest tylko i wyłącznie od wysokości rachunków...tak się składa że kończy mi się jedna umowa niedługo, więc łażę im trochę potruć już teraz...usłyszałem że z moimi rachunkami (około 170-180 miesięcznie) mogę mieć każdy fon w cenie promocyjnej, obecną promo, czyli 20 minut upustu, zmianę taryfy za darmo i wcześniej coś przebąkiwali o zestawie Taktak-a , ale teraz już marudzą...generalnie wymiana fona jest po 23 miesiącach umowy, ale cena jego jest zależna od wysokości rachunków za ostatnie 6 miesięcy...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    raku5 pisze: 2003-03-20 22:50
    dzieki za wyjasnienie
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2003-03-20 22:59
    lukebor.. masz racje ze po24 miesiacach, ale mozna tez juz po 18 przy wyzszych racunkach podpisac aneks. Tak bylo w moim przypadku jak podpisywalem pierwszy aneks to po 18 mies. a teraz czekalem do 24 bo chcialem wykorzystac darmowe min ktore dostalem.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-20 23:07
    marcio11: ale ja nie powiedziałem , że po 24 miesiącach, tylko po 23 i to GENERALNIE...nie wiem też, czy przeczytałeś moje pierwsze zdanie...napisałem , że zmiana fona uzależniona jest tylko i wyłącznie od wysokości rachunków...bo taka jest prawda...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2003-03-21 00:03
    w pozyskiwaniu klientow to oni sa dobrzy, ale CHURN to maja najwiekszy
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-03-21 00:56
    Dobre tanie aparaty to jest to!!! tylko może się zastanowicie kto za nie płaci (przecież ERA nie dostaje ich darmowo) Odp: Abonenci!!! Więc będąc abonentem ERY nie podniecaj się promocją bo Ty płacisz za telefonik kolejnego nowego!!! A Pan prezes ERY tak krzyczał że chce budować UMTS, chyba zapomniał bo raport mówi co innego. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-03-21 00:57
    A ja wam powiem że jest sposób na wymiane fona nawet z rachunkami za 25 zł miesięcznie przez ostatni rok. Oraz wszelkie przywileje z aktualnych promo. Troche mnie wkurzyli nie chcąc dać fona, ale za 2 tygodnie biore nowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-03-21 00:58
    jeśli ktoś jest ciekawy moge podzielić się informacją :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-03-21 01:13
    "cro" podziel się nowiną;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-03-21 04:52
    ja tam w erze już 2 razy wymieniałem aparat po roku - a nawet za drugim razem po 11 miesiacach (ale rachunki były w ok. 800 zł) co prawda sami nie dali tylko trzeba ich było trochę pomolestować
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-03-21 04:58
    a ta nowa technologia ma być chyba namiastką opóźniającego się UMTS-u. Sporo kasy zaoszczędzą na tym opóźnieniu - już teraz długi ostro im spadają
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2003-03-21 07:10
    Właśnie co to jest to EDGE???
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2003-03-21 07:12
    A tak przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji PIERWSZEGO DNIA WIOSNY :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-21 08:30
    Heh..no właśnie.. przyłączam sie do zyczeń!!1
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-21 09:31
    marcio11, look - przeczytajcie cenniki Plusa... tam jest wszystko. Dodatkowe minuty automatycznie doliczane są po 18 i 36 miesiącach (w starych taryfach Echo, Akcja itd. tylko raz - po 18 miesiącach, ale więcej jest tych minut). I nie trzeba nigdzie dzwonić, groszić zerwaniem umowy! To jest oferta cennikowa (oczywiście warunkiem jest terminowa płatność zobowiązań - przy "poślizgach" zabierają i oddają dopiero po uregulowaniu zaległości). Natomiast PWA swoją drogą (też jest regulamin na stronach Plusa) - albo za pieniążki, albo za punkty 5Plus (za punkty mozną wziąć również telefon bez podpisywania umowy - jako nagrodę, ale to sporo więcej punktów kosztuje). Te zasady nie są skomplikowane - wystarczy przeczytać, a nie powtarzać co się gdzieś usłyszało. Plus ma zasady nie mieszania w ofertach jak pozostałe sieci, więc tym bardziej po tylu latach obowiązywania tych zasad wszyscy zainteresowani "interesujący się" GSM powinni to wiedzieć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-21 09:35
    niech beda sobie mieli do konca roku nawet 8 mln, ale dobrze by było aby poleciały ceny w dól, choc mysle, ze tak bedzie, a tak poza tym jezeli chodzi o starszych abonentów to przydał by sie lepszy program lojalnościowy, a nie tylko jakas smieszna stokrotka
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-21 10:19
    bluebird**; pisałem wyżej co to jest, w skrucie to transmisja danych zwiękaszjaca przepustowośc , masz dzieki temu transfer 384kb/s (8 kanałowa)
    0
  • Users Avatars Mini
    raku5 pisze: 2003-03-21 10:26
    dokladnie borysj!!! stokrotka jest po prostu tragiczna!!! niech wezma przyklad chociazby z idei. sam jestem w erze i zazdroszcze ideowcom programu lojalnosciowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-03-21 11:04
    Pamiętacie jak IDEA obiecywała zaszaleć z udziałem w rynku jeszcze niedawno??? Patrzcie jak dotrzymuje słowa i jak ładnie przegrywa z Erą. Lubie idee, ale szczerze muszę przyznać, że życzę szczerze wzrostu abonentów ERZE. Wiedzą jak to osiągnąć. Żal mi patrzeć jak ME45, który chcę kupić w Zmiennikach w idei kosztuje 249 zl w Optimie, a w Erze od dawna jest za 19 zl...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2003-03-21 12:10
    Przyznaje wam racje ze stokrotka to gow..nie program lojalnosciowy ja im to w erze powiedzialem. Co mi po gadzetach, katalogach czy zakupach w empiku. To jest zenujace ze talon pieniezny moge wydac na bzdety w salonie ery, po co mi nowa bateryjka, etui na telefon i inne gowna. WLO zgadzam sie z toba ze tak jest w +, moze nie znam tych zasad dokladnie, ale uwazam zae podejscie+ jest jak najbardziej pozytywne w stosunku do klienta stalego bo nie z,uszaja cie do wybory albo rybki albo akwarium ja jest w erze. Jak jest w ideii to nie wiem. Pozrow.marcio
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-21 12:29
    dla zainteresowanych EDGE - definicja: (Enhanced Data Rates for Global Evolution) -Pozwala operatorom sieci GSM wykorzystywać pasma radiowe do bezprzewodowej, multimedialnej łączności opartej na aplikacjach i protokołach internetowych przy prędkości 384 Kbit/s lub większej. EDGE pozwoli na pełne wykorzystanie zalet GPRS takich jak: szybkie połączenie układu, wyższa szerokość pasma w porównaniu z tradycyjną siecią GSM. Połączenie GPRS i EDGE doprowadzi do poprawienia stopnia wykorzystania sieci radiowej. (interia.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-03-21 14:32
    **pafnucy**: oczywiście masz racje. spojarzałem szybko i zmyliła mnie ta kropka po 4.
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-03-21 14:52
    Jezeli nadal beda wprowadzac takie atrakcyjne promocje z dobrymi telefonami, to na pewno ludzie beda przylaczac sie do tej sieci i osiagnie ona spokojnie 6 mln.
    0
  • Users Avatars Mini
    lang pisze: 2003-03-21 15:23
    jezeli chodzi o telefony to maja najlepsze i najtansze ale taryfy mogliby poprawic
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-21 18:10
    a co się dzieje z Plusem i Ideą???
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-21 18:13
    Era teraz daje takie promocje, że ja ledwo wszedłem do salonu Ery w Toruniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-21 18:16
    A w Plusie i Idei pusto.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-03-21 23:56
    "EDGE" jest rozwiązaniem chwilowym, musisz kupić terminal który to obsługuje (inwestycja) 384Kbit/s pewnie też będzie dostępne tylko teoretycznie, jest jeszcze kwestja kosztów użytkowania a pojawi się UMTS prędzej czy później i znowu inwestycja w terminal, więc czy użytkowanie EDGE się zamortyzuje? wątpie w to. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-03-22 11:23
    6 mln to raczej niezbyt trudne zadanie biorąc pod uwagę że kwartalnie przybywa ok. 400 tys klientów (przy dobrych promocjach), a Era na koniec lutego chwaliła się że ma 5,1 mln.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-22 13:11
    kRk: no właśnie Tobie to nic raczej nie da...ale nie o to tu chyba chodzi, nie uważasz...?tu chodzi o wyniki finansowe, bo na to najłatwiej przełożyć liczbę abonentów, ERY, a nie Twoje...prawda?zresztą to swoisty paradoks-przynajmniej analizując Twoją wypowiedź: przecież skoro są wysokie ceny, to liczba abonentów nie powinna rosnąć a w szczególności w takim tempie...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-03-22 15:17
    kRk : "Właściwie to teraz trudno spotkać usera Ery, który ma fon więcej niż 2 lata i jest naprawdę zadowolony" - z tym to akurat się nie można zgodzić bo podobne brednie można mówić o idei czy plusie kilka osób akurat z twojego otoczenia jeszcze nie świadczy o ogóle, no sorry chyba że znasz wszystkich 5 100 000 klientów ery i większośc z nich zwierzyła ci się z tego
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-22 20:06
    Marcio11, kompletnie wszystko pokreciles. Minuty po 18 miesiach, telefon po 24 i w dodatku jedno i drugie a nie jak ktos przede mna powiedzial "albo rybki albo akwarium"
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-22 20:09
    leh, no to ja Ci powiem - od 2,5 roku jestem abonentem Ery, mam 4 simy, od 11 marca wszystkie zawieszone za 70 zl netto kazdy za 3 miesiace. Poprzednio chcialem rozwiazac dwie umowy, oplacilem nawet kary, ale puknalem sie w czolo i zrezygnowalem z rezygnacji, za to zawiesilem 4 karty na 4 miesiace. Bede miec za to stokrotki i jesli bede przedluzal zawieszenie to do konca roku to mniej wiecej do konca roku ani grosza juz Erze nie zaplace, bo mam teraz 704 zl nadplaty. I z pewnością teraz jako abonent Ery "jestem naprawdę zadowolony"
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-03-23 15:46
    nie wszyscy muszą byc zadowoleni, jeden jest zadowolony a inny nie ale nie mozna uogólniać, poza tym dziwi mnie fakt że komuś cos nie odpowiada i się tego trzyma. jak mnie uwierają buty to je wyrzucam i kupuje takie co mi pasują a nie jak ostatni kretyn uzywam czegos co mi kompletnie nieodpowiada.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-23 19:33
    Mysle ze zachowalbym sie wlasnie jak ostatni kretyn placac im 700 zl nic z tego nie majac poza rozwiazaniem dwoch umow. teraz dostane 700 stokrotek (+300 w lipcu za staz) nie placac do konca roku ani grosza. A w lutym przyszlego roku pierwsza umowa sie skonczy, nastepna w maju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-23 19:34
    eeee...ludzie! wiem jak w Erze co dwa lata dostac i pule minut i telefon! Wiecie jak? Placic dwa abonamenty! Za jeden dostajesz minuty za drugi - sluchawkę!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-23 21:27
    no to Grzegorzu Z. odkryłeś nam tajemnicę...pewnie bym na to nigdy nie wpadł, gdyby nie to że mam dwa abonamenty...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-03-26 13:34
    wow gragorz twoja inteligencja mnie rozwala
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-30 22:09
    No plany niezle .A idea chce miec 1 miejsce wsrod klientow!Zobaczymy czy ktoras z tych sieci osiagnie zalozenia!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: