Era chroni swoich abonentów przed anonimowymi SMS-ami

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 102

Od dziś sieć Era w pełni udostępnia nowe Internetowe Bramki SMS na www.eraomnix.pl. Uruchomienie tego rozwiązania jest realizacją światowych trendów w tej dziedzinie i odpowiedzią sieci Era na potrzeby klientów. Wprowadzone rozwiązania pozwalają na wysyłanie wiadomości tekstowych z Internetu na wiele sposobów w zależności od preferencji użytkowników. 

To technologicznie zaawansowane rozwiązanie sieć Era wprowadziła jako pierwsza, po wielomiesięcznych przygotowaniach. Abonenci wcześniej skarżyli się na otrzymywanie niechcianych SMS-ów i zgłaszali sugestie chronienia ich przed nieodpowiedzialnymi nadawcami reklam i bulwersujących informacji, dotychczas często korzystających z anonimowości.

Opinie:

Opinie archiwalne (102):

Komentuj

Komentarze / 102

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mariusz pisze: 2003-05-23 15:59
    no i baRRdzo dobrze. dosc SMSpamu !
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-05-23 16:18
    Lepiej by było gdyby Era "chroniła" wysyłaczy esemesów ze swojej bramki, bo mnie kiedys trafi szlag :( Panowie i Panie z szanownej Ery zróbcie coś ze swoją brameczką bo to tak być nie może !!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-05-23 16:19
    Lepiej by było gdyby Era "chroniła" wysyłaczy esemesów ze swojej bramki, bo mnie kiedys trafi szlag :( Panowie i Panie z szanownej Ery zróbcie coś ze swoją brameczką bo to tak być nie może !!
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2003-05-23 16:24
    ja nie widze powodu dlaczego Era mialaby sie zajmwac wysylaczami SMSow, skoro ci czasem molestuja ich klientow - abonentow. Jestem za takim rozwiazaniem jak najbardziej plusior dla Ery jak krzyzyk z dwoch rolek papieru toaletowego
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2003-05-23 16:27
    ja nie widze powodu dlaczego Era mialaby sie zajmwac wysylaczami SMSow, skoro ci czasem molestuja ich klientow - abonentow. Jestem za takim rozwiazaniem jak najbardziej plusior dla Ery jak krzyzyk z dwoch rolek papieru toaletowego - rozwinietych i skrzyzowanych
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-05-23 16:42
    to fakt spam jest czyms niewybaczalnym, zreszta teraz w stanach odbywa sie cala batalia z wysylaczami spamu, wiec dobrze ze ktos w polsce tez sie za to bierze w solidny sposob
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2003-05-23 16:47
    chwala Erze za to posuniecie i plus taki duzy jak krzyzyk z dwoch rozwinietych rolek papieru toaletowego
    0
  • Users Avatars Mini
    vinetou pisze: 2003-05-23 16:54
    kontynuujac model wielkiego "rolkowego" plusa, chcailem powiedziec, ze kolega radek i tom maja moje poparcie. Spam do zajezdni
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-05-23 16:59
    skoro taka byla wola i potrezba abonentow dobrze ze ERA poszla za ich prosbami a to ze nie kazdemu sie to podoba to juz zecz normlana....
    0
  • Users Avatars Mini
    konrad pisze: 2003-05-23 17:00
    bardzo dobre posuniecie ERY. dlugo sie do niego przygotowywali ale naprawde im sie udalo i jestem pewien ze nam wszystkim wyjdzie to na dobre! Brawo ERA!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-05-23 17:01
    A czy jest już możliwe w Erze wysłanie e-maila (z internetu) jako SMSa (na komnórce) - bez dodatkowych opłat etc. - tak - jak to elegancko działa w Plusie (chodzi o to, że często w firmach internet jest przyblokowany i do dyspozycji pozostaje tylko e-mail).
    0
  • Users Avatars Mini
    misio pisze: 2003-05-23 17:03
    sadze, ze wola abonentow jest ogolniedostepna i dzialajaca bramka WWW-SMS, a nie jakies glupoty, ktore Era wymysla. Ja nigdy nie dostalem w Plusie zadnego spamu z ich bramki internetowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    aldonka pisze: 2003-05-23 17:03
    brawo, brawo!! Już nie ma normalnego, darmowego wysyłania SMS-ów do ERY.
    0
  • Users Avatars Mini
    misio pisze: 2003-05-23 17:03
    sadze, ze wola abonentow jest ogolniedostepna i dzialajaca bramka WWW-SMS, a nie jakies glupoty, ktore Era wymysla. Ja nigdy nie dostalem w Plusie zadnego spamu z plusowej bramki internetowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    pafcio pisze: 2003-05-23 17:08
    mi sie ta bramka podoba bardzo. jestem pelen uznania dla ERY za to co zrobila. i bardzo dobrze ze trzeba sie logowac - spamerzy beda musieli sie ujawnic!!!!!!!!! albo beda musieli zaprzestac wysylania glupot!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx.xxx.xxx pisze: 2003-05-23 17:12
    myślę, że ochrona przed spamem powinna byc wprowadzona u wszystkich opów ps. dziwią mnie te wasze podwójne wpisy...
    0
  • Users Avatars Mini
    BusteR pisze: 2003-05-23 17:13
    Nie wiem co za glupoty piszecie o zaprzestaniu spamu albo przymusie lgowania! Jest to do obejscia na miliony sposobow. Jezeli ktos nie chce otrzymywac spamu z sieci to niech ma mozliwosc blokowania bramki tak jak w plusie, jest to imo o wiele lepsze ozwiazanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2003-05-23 17:20
    nie lubię jak mi ktos przysyła syf na telefon. a bramka omnix mi sie bardzo podoba, na początku się wkurzałem ze jakieś nowe wymysły Ery a teraz ciągle z niej korzystam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Deedee pisze: 2003-05-23 17:22
    Przyznam, ze az sie niedobrze robi gdy czyta sie takie bzdury. Jakie zabezpieczanie przed spamem? Autorowi informacji chyba sie cos przysnilo, albo dobrze Go Era zasponsorowala. Tak jak napisal Buster, zabezpieczenia spamowe mozna obejsc, a jesli juz nawet chce sie je wzmacniac to mozna to zrobic tak jak uczynila to Idea. Erze chodzi tylko i wylacznie o pieniadze i to jest jedyny motyw wprowadzenia nowych bramek sms. Wszak za korzystanie z bramek omnix trzeba placic i to w wysokosci czasem nawet przekraczajacej wyslanie sms z telefonu. Jedyna mozliwosc wysylania za darmo to tzw. bramka podstawowa, ale z niej mozna wyslac tylko 5 smsow,a procedura logowania zniecheca swoja zmudnoscia. Po co zatem dorabiac jakas idotyczna ideologie antyspamowa, gdy motorem jest czysty zysk???
    0
  • Users Avatars Mini
    vw9 pisze: 2003-05-23 17:24
    czekamy na pozostałych operatorów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-05-23 17:30
    no coz misio jak ci wiadomo lub nie plus ma najmniej abonentow, idea zaczela ich miec coraz wiecej i wprowadzila tokeny by chronic swoich abonento, era robi to samo juz w bardzo profesjonalny sposob
    0
  • Users Avatars Mini
    whitepablo pisze: 2003-05-23 17:33
    Nigdy nie otrzymałem SMS-spamu (korzystam z telefonu w sieci Era od 5 lat). Rozwiązanie, które przyjęła Era uważam za bzdurne (nie dopatruję się w takim postępowaniu operatora teorii spiskowej, lecz wiele wskazuje, że podjęte działania mogą mieć na celu zniechęcenie internautów do wykorzystywania styku WWW-SMS - przecież PTC nie czerpie z tej działalności żadnych zysków). Jakość nowej bramki pozostawia wiele do życzenia; podam przykład: w ostanim tygodniu "pobiła" rekord w opóźnieniu dostarczenia wiadomości (piszę o takim, który znam autopsji) - 102 godziny (odbiorca przez cały ten czas znajdował się w Warszawie). Podoba mi się rozwiązanie, jaki przyjęła dla swojej bramki SMS sieć Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    patryk pisze: 2003-05-23 17:34
    BRAWO ERA!!!! naprawde super posuniecie. tak trzymac. nie przejmujcie sie tymi wszystkimi marudami - oni zawsze musza na cos ponarzekac!
    0
  • Users Avatars Mini
    fascik pisze: 2003-05-23 18:00
    Ale jaki spam??? Cos sie chyba komus pokrecilo...albo rozdaje swoj numer na prawo i lewo to niech sie potem nie dziwi, ze mu ktos o 4 nad ranem sle sms. Niech zdziERA zalozy lepiej jakis filtr na serwerze pocztowym (bo juz w dniu aktywacji konta dostalem 4 maile ze spamem) a nie bierze sie za bramki.
    0
  • Users Avatars Mini
    szerlok holms pisze: 2003-05-23 18:04
    Czy zauwazyliscie ze ostatnio ktos uparcie chwali ere. Osoba ta uzywa roznych nickow ale zawsze z domeny XXX.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl . Laczac sie przez dial-up dostaje on rozne poczatki XXX i udaje ze to rozni ludzie pisza. Wyglada to jakby to robil ktos z ery ale jest to bardzo nieudolne i wrecz smieszne. Sytuacja ta wystepuje nie tylko w tym niusie ale tez w wielu poprzednich na temat ery. Dla mnie te wpisy sa juz troche irytujace, choc osobiscie lubie ere.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dr Watson pisze: 2003-05-23 18:13
    Ciii.. Holmsie, przeciez to my!...
    0
  • Users Avatars Mini
    szerlok holms pisze: 2003-05-23 18:17
    Dr Watson siedzi obok mnie wiec ty sie pod niego podszywasz nedzniku :P
    0
  • Users Avatars Mini
    tajemniczy don pedro pisze: 2003-05-23 18:19
    wszyscy zirytujmy szerloka: ERA JEST SUPER, nei wwazne co szerlok holmes mowi, :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szerlok holms pisze: 2003-05-23 18:20
    a kto bedzie chronil swiat jak ja bede zirytowany ??? :))
    0
  • Users Avatars Mini
    tERAz ja pisze: 2003-05-23 18:21
    ja tez nei wiem kto tERAz jest najlepszym opERAtorem komorkowym.... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pani Watson pisze: 2003-05-23 18:24
    drogi Holmsie. Dr. Watson siedzi obok mnie a nie obok Ciebie. wymysl sobie lepsze wytlumaczenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    la ique pisze: 2003-05-23 18:25
    ja tez zauwazylem ze duzo ludzi sie laczy przez dial up z warszawy. to jest jakies wieksze miasto?
    0
  • Users Avatars Mini
    la ique pisze: 2003-05-23 18:27
    o, i jeszcze jedno. zauwazylem ze wiekszosc z nich sie laczy przez TP SA, to jakas duza firma?
    0
  • Users Avatars Mini
    szerlok holms pisze: 2003-05-23 18:27
    Dr Watson nigdy by mnie nie zadradzil z jakas Pania Watson. To nie wyobrazalne. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bater pisze: 2003-05-23 18:30
    LUDZIE- To wszystko pisze pod dyktando tej samej osoby !!!!!!!!!!! (z kilku miejsc). Czy wy qrwa tego nie widzicie ?!!! Najgłupszy slogan reklamowy jaki widziałem :"na początku się wkurzałem ze jakieś nowe wymysły Ery a teraz ciągle z niej korzystam."- TO BRZMI JAK REKLAMA JAKIEGOŚ ULIZANEGO DUPKA Z PUBLIC RELATION !
    0
  • Users Avatars Mini
    no wiesz pisze: 2003-05-23 18:31
    no wiesz "la ique" dziwi mnie ze Ciebei nie dziwi, ze wsrod takiej wielosci numerow dostepowych tak wielu ludzi z malutkiej warszawy laczy sie przez tpnet wlasnie z tamtad... Ty chyba rzeczywiscie jestes laik
    0
  • Users Avatars Mini
    szerlok holms pisze: 2003-05-23 18:35
    Widze u mojego przeciwnika rozdwojenie jazni. "No wiesz" "la ique" rozmowa z samym soba to choroba ciezka moze byc. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sherlock holmes pisze: 2003-05-23 18:40
    stanowczo sie sprzeciwiam przeciwko uzywaniu mojego nazwiska w pisowni fonetycznej i firmowanie moim nazwiskiem dochodzen nie wartych detektywa wszechczasow
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2003-05-23 18:42
    sluchajcie umowcie sie za szkola i dajcie ludziom dyskutowac o tym o czym jest wortal
    0
  • Users Avatars Mini
    szerlok holms pisze: 2003-05-23 18:43
    to nie dochodzenie tylko mala przygoda intelektualna w oczekiwaniu na herbatke o piatej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2003-05-23 18:51
    choc trudno mi sie doszukac intelektu na tej stronie, to jednak robta co chceta moze za gupi jestem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2003-05-23 18:53
    Ja uwazam ze to glupie posuniecie ery.Idea fajnie zagrala i brawo dla Idei za ochrone abonetow.W idei chociaz nie trzeba placic!!A co do spamu to nieznam tego pojecia w moim telefonie.Trzeba wiedziec komu sie daje numer, a nie! Siedzi sie na glupich czatach,rozdaje swoj numer, a potem dziwne smsy!!Ludzie tyluzujcie!Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2003-05-23 18:54
    co za belkot.....Popieram Deedee i innych krytycznie nastawionych do ostatniego posuniecia Ery. To nie ochrona przed spamem ale tylko chciwosc PTC. Mozna przeciez ograniczyc spam poprzez wprowadzenie tokena jak zrobila to Idea, mozna tez zrobic tak jak Plus. Po raz pierwszy zycze mojemu operatorowi jak najwiecej niezadowolonych klientow - moze jak milion ludzi przejdzie do konkurencji to Era sie opamieta. Chytry traci podwojnie...!! I tez mnie zastanawia ta ilosc 'dziwnych proerowskich komentarzy'....Ja przez kilka lat nie dostalem zadnego spamu - ale to wlasnie Era w ostatnich dniach zasypuje mnie g.w.n. wartymi smsami.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-05-23 18:56
    masz racje szerloku, ale to raczej prowokacja ze strony konkurencji, by wkur... nas tym calym slodzenie, nie dajmy sie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2003-05-23 19:02
    Chyba ich powalilo w tej ERZE. Dawno takich bzdur nie czytalem. Zlikwidowanie bezplatnych SMS-ow to sa oczekiwania klientow? Zapomnieli wspomniec, iz to oni sami sa najwiekszymi wysylaczymi spamu, typu wez udzial w dyskusji, wyslij SMS-a na numer .... Jak tak zależy im na klientach to mogli zrobic takie rozwiazanie jak w IDEI, token graficzny i zgoda klienta na otrzymywanie SMS-ow z internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2003-05-23 19:09
    a po co sie godziles na wysylanie ? ja sie nie zgodzilem i nie narzekam, a moj brat co chwile w idei ma jakies zwodzenia do udzialu w konkursach w ktorych jedna osoba wygrywa megane po wyslaniu 300 smsow...
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-05-23 20:00
    Wojtek - to nie zawsze tak działa, ja na swoim telefonie z Idei nie mam aktywowanego otrzymywania sms-ów z internetu, a mimo to dostaje sms-y o różnych konkursach.
    0
  • Users Avatars Mini
    dred pisze: 2003-05-23 20:51
    Beznadziejnie przepisany tekst propagandowy z Ery. Trudno nazwać zlikwidowanie bezpłatnej bramki jako ochronę klientów. Przecież każdy jak chce może zablokować smsy przychodzące z internetu. A co do spamu, nie zdażyło mi się dostawać czegoś takiego, a mam Ere od 3 lat (no chyba że macie na mysli to dopisywanie kilku słów do treści smsa- ale to chyba nie jest wysoka cena za bezpłatne wysłanie smsa) po prostu szanuje swój numer... Teraz jest co prawda bramka Omnix, ale korzystanie z niej jest bardziej czasochłonne i kłopotliwe,zwłaszcza dla osób ,które mają ograniczony dostęp do netu. Jeżeli zostanie zlikwidowana bezpłatna bramka, to myśle że tylko ze względów finansowych i wkurza mnie że Era sie tak produkuje by wcisnąć ludziom że robi to dla ich dobra A tak poza tym to przede wszystkim w Idei atakuje się abonentów powiadomieniami o różnych konkursach i.t.p. (coby też troche bronić Ere:-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-05-23 21:05
    ja juz nie pamietam kiedy dostalem wiadomosc o jakims konkursie :) teraz bedzie trzeba wiecej czasu by wyslac sms :( a czy teraz lepiej bedą dochodzic czy tak samo jak wczesniej :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek-turek pisze: 2003-05-24 01:13
    czekekam na pozostalych operatorow plus i idea
    0
  • Users Avatars Mini
    brodzky pisze: 2003-05-24 04:34
    Do nosa ta bramka ERY. A co do spamu to w Plusie jeszcze nie dostalem :) Jedyne smsy, ktore mnie o czyms mialy poinformowac dotyczyly tego, ze dostalem 10 minut gratis lub z okazji urodzin...bla bla bla (i 200 pkt w 5 Plus:D ). I juz. Zawsze na Plus :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2003-05-24 05:47
    No coz kolejny dziadoski gniot w wykonaniu Ery. I bardzo glupio to wszystko tlumacza, ze chodzi im o dobro klienta. Ja poki co nie mam takiego czegos jak spam. A ci ktorzy sie na niego uskarzaja, powinni sie nauczyc, ze po 6 piwie nie nalezy rozdawac wszystkim swojego numeru telefonu. No i trzeba sie zastanowic, czy jest sen uczestniczenia w roznych systemach zarabiania kasy za otrzymywanie smsow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregory pisze: 2003-05-24 09:18
    Zabawne rzeczy tu piszecie ...jak narazie i tak z erą nie jest tak źle można się logować do bramki na maila 5 sms na dzień (na jedno konto mailowe) Zobaczcie co się dzieje w niemieckich sieciach...praktycznie nie można wyslac sms-a (1 na dzień, 10 w miesiącu) nie ma co narzekać przecież idziemy do dobrej UE... ;) Podejrzewam ze niedługo idea i plus postąpią podobnie kwestia czasu (oby nie)....
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2003-05-24 10:20
    Ludzie po raz 1546 pisż eto co jest oczywiste firmy (nie tylko PTC) prywatne to nie instytucje charytatywne - ich pierwszym i podstawowoym celem jest osiąganie zysków z swej działalności. Jeśli sposobem na zarobienie kliku (MLN) nowych PLN jest wprowadzenie takiej bramki to nie ma co się dziwić. Trzeba się cieszyć że jest jeszcze możliwość wysyłania free. Niestety tak jest ten świat zbudowany że ludzie liczą pieniążki za darmo to nie bardzo chcą coś dać! Pieprzenie za przeproszeniem że to nie fair itp że inni op są pod tym wzgl. lepsi to mowa trawa. LICZY SIĘ TYLKO ZYSK. Jeśli firma uzna że opłacalne jest wrowadzenie opłat za np. próbę wykonania połączenia to to zrobi i jej sprawą bedzie to czy się to opłaci!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2003-05-24 10:23
    Jeśli komuś nie odpowiadają takie warunki to niech nie kożysta z usług ww firmy. Mamy konkurencję i zawsze możemy poszukać kogoś innego (nier zawsze lepszego)! Jak mówi stare przysłowie "CZŁOWIEK NIE ŚWINIA I ZJE WSZYSTKO" - jest tylko kwestią reklamy żeby mu to sprzedać i żeby uwierdzył że jest to rozwiązanie idealne dla niego! A to że przy okazji trochę ponarzeka to sprawa całkowicie normalna - w końcu i tak to łyknie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2003-05-24 10:25
    Dobrz że maturę mam już dawno za sobą bo z tymi błędami to teraz bym chyba popłynął Sory!
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-05-24 13:19
    tomi: wszystko co napisales jest prawda, tylko glupi by protestowal, ale dodam do tego jeszcz 3 grosze. Kto ma obecnie najasilniejsza pozycje na rynku poprawcie mnie jesli nie jest to ERA;kogo stac by podarzac za trendami europejskimi, poprawcie mnie ale jest to chyba ERA.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-05-24 13:19
    Teraz troche gdybania: Plus wprowadza ograniczenie dla swoich bramek, co sie dzieje z juz marna popularnoscia Plusa, spada drasycznie w dol.Plus nie mogl wprowadzic tego jako pierwszy. Idea, niedoszly lider caly czas wspinajacy sie w procentach mialby wprowadzic ograniczenia do bramki, coz te procenty "popularnosci moglyby zaczac spadac.Idea nie mogla tego wprowadzic jako pierwsza. Ale teraz gdy juz ktos to zrobil, ktos kogo bylo stac podazac zachdnim stylem to wczesniej czy pozniej Plus i Idea zrobia to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-05-24 14:59
    wiecie co znalazlem swojego POPa i teraz mam na omnixie 100 sms gratis to jest SUPER teraz mam na 3 numerach prawie 300 SMSow, coz juz troche wykorzystalem
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-05-24 15:15
    polemika jak o 0-700 w tepsie
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-05-24 15:55
    jacenty itpodobni era nie zlikwidowala bezplatnej bramki widac wy wszyscy co piszecie takie bzdury nie odwiedziliscie nawet strony omnix wspolczuje wam wszystkim
    0
  • Users Avatars Mini
    dagon pisze: 2003-05-24 15:59
    Panowie i panie jeśli tak bardzo przeszkadza wam bramka Ery (nie twierdzę że jest OK) to wysyłajcie SMSy z bramki w Zairze albo innym badziewku, albo co jest alternatywą jest świetna brameczka w Mieście Plusa, kąsa wszystkich operatorów (jest ograniczenie ale z wiekszą tolerancję niż na średniodziałającej bramce Plusa), nie ukrywajmu że jeśli ktokolwiek cokolwiek ogranicza to zawsze chodzi o kasę, jak ci się spieszy to zamiast z bramki wyślesz z fonu, jak ptrzekroczysz limit to też bęziesz się jakoś ratować (a rachuneczki przychodzą ) no i to tyle odnośnie bramek, co do spamu to żeczywiście ktoś jest wielkim fantastą (i powinien zabrać się za walkę ze smokami), no i jeszcze jeśli chodzi o operatorów i ichnie wspaniałe pomysły to nie martwcie się i tak trafiacie na listę liku tysięcy klienttów do których jest skierowana akcja (mróweczki)
    0
  • Users Avatars Mini
    dagon pisze: 2003-05-24 16:00
    A zapomniałem jeszcze dodać że istnieje coś takiego jak ICQ, ale nie testowałem wiec sie bardziej nie wypowiem
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-05-24 17:33
    ICQ na ere dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-05-24 17:34
    ale i tak trzeba miec PC dostep do www itp. itd. I LOGOWAC SIE HE HE HEeeeeee
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2003-05-24 18:22
    przepraszam, ale to jest wieksza sciema, niz to, ze saddam miał broń- CZY KTOŚ KIEDYKOLWIEK DOSTAŁ JAKIŚ SPAM PRZEZ SMS'a??? CHYBA TYLKO JAKIS DEBIL, KTORY SWÓJ NUMER PODAJE KAŻDEMU NAPOTKANEMU RUMUNOWI SPRZEDAJĄCEMU MAJTKI I PAPIEROSY NA BAZARZE!
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2003-05-24 18:22
    przepraszam, ale to jest wieksza sciema, niz to, ze saddam miał broń- CZY KTOŚ KIEDYKOLWIEK DOSTAŁ JAKIŚ SPAM PRZEZ SMS'a??? CHYBA TYLKO JAKIS DEBIL, KTORY SWÓJ NUMER PODAJE KAŻDEMU NAPOTKANEMU RUMUNOWI SPRZEDAJĄCEMU MAJTKI I PAPIEROSY NA BAZARZE!
    0
  • Users Avatars Mini
    bater pisze: 2003-05-24 19:24
    Tu nie chodzi tylko o to czy bramka Ery jest dobra czy zła. Chodzi o żałosny tytuł tego artykułu. Gdyby GOL był niezależny to brzmiałby "Ograniczenie bezpłatnych sms-ó w erze", niestety mamy typowy propagandowy tekst :"Era chroni swoich abonentów..."- to po prostu żałosne- gsmonline.pl schodzi na psy. Dla fanów "ERA omnix"- radzę wam przeczytać jeden z warunków umowy dotyczącej wysyłania sms-ów : pkt13 Uczestniczący w serwisie zgadza się na przetworzenie poniższych informacji m.in. TREŚĆ WIADOMOŚCI- Wielki Brat czuwa..........
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-05-24 20:39
    Fakt, tytuł jest beznadziejny. To oczywiste, że Era chce zarobić kolejne siano. I pomyśleć, że kilka miesięcy zdecydowałem się na telefon u nich, bo działania Ery wydawały mi się bardzo sensowne. Na razie ratuje mnie jeszcze bramka w mieścieplusa (***dagon popieram, rzecz pierwsza klasa). I wiem jak stosunkowo tanio obejść ograniczenia w nowej bramce Ery (przynajmniej do momentu, kiedy będą dochodzić SMSy z miastaplusa do Ery. Poproście kogokolwiek posiadającego telefon w sieci PlusGSM (także simplus), aby zalogował się na stronie www.miastoplusa.pl, a następnie podzielił się z Wami hasłem dostępowym. Bramka w mieście, choć nie bezawaryjna, to jednak jest bardzo solidna. Wybaczcie Panowie z Ery, ja nie jestem z natury kombinatorem, ale Sami się o to prosiliście. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Deedee pisze: 2003-05-25 10:55
    dagon i Tomi: Nie chodzi o to, ze firma nastawiona na zysk chce ciagnac kase z smsow z internetu. Denerwujace jest robienie z ludzi idiotow, sugerujac, ze chciwosc wlasciciela sieci, to dzialanie majace na celu ochrone interesow klienta. Na Zachodzie jakis czas temu spece od marketingu doszli juz do wniosku, ze oklamywanie klientow i robienie z nich polglowkow nie oplaca sie. Naszym madralom od reklamy caly czas wydaje sie, ze kleinci maja IQ 10, a oni sami sa geniuszami. Gdyby Era powiedziala: sorry, nie oplaca nam sie umozliwianie wysylania smsow za darmo i chcemy wiecej kasy, dla wielu nie byloby problemu, denerwuje wlasnie ten idiotyczny sposob tlumaczenia: to dla dobra naszych kochanych abonentow. Stosunek Ery do klientow nie od dzis jest wlasnie taki, pelno lekcewazenia i nic wiecej. Bylem klientem Ery ponad 5 lat i w koncu powiedzialem dosc, przenioslem sie do konkurencji, gdzie troche bardziej dba sie o klienta i zauwaza takze jego potrzeby, a nie tylko swoje...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-05-25 14:26
    Swoją drogą to bardzo zabawna sytuacja typowa dla Polski i Polaków. Zauważcie jak większość z nas reaguje na ograniczenia. Natychmiast masa propozycji jak to obejść. Jesteśmy bardzo kreatywnym narodem i mamy 100.000 pomysłów na to, jak nie płacić komuś, kto chce, aby mu zapłacić. No i dobrze. Niech tak zostanie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    hockeymen pisze: 2003-05-25 15:03
    qmpel chcial na swojej stronie zrobic bramke ery... to ja wylaczali co chwila i sie wkurzyl chlopak!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2003-05-25 18:09
    mam nadzieje, ze operatorzy podobnie jak we wloszczech dogadaja sie i zamkna wspolnie tego samego dnia swoje bezplatne bramki-i dyskusja sie utnie i bedzie spokoj : )
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2003-05-25 21:49
    ERA Frajera
    0
  • Users Avatars Mini
    chriss pisze: 2003-05-26 01:12
    To jest skandal!!!!! Bramka SMS - platna.... - to ma byc ochona przed spamem???? - bzdura ochrona interesow tej dziadowskiej firmy!!!! Bramka podstawowa to doskonale potwierdza - dlaczego??? LIMIT WYSYLANYCH SMSow Era sie broni przed darmowymi smsami!!!! PRECZ Z ERA!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2003-05-26 10:54
    ....jak czytam część z tym komentarzy to mie od razu trafia !!!! idealni internaucji korzystający z tego serwisu są niezadowoleni ze wszystkiego co im się podsunie ....najlepiej aby telefony było za darmo (i to np 9210i) ...połącznia za darmo, sms'y za darmo ...do tego w liście od operatorów 100 zł w prazencie i kolejne kilka stów od rodziców na drobne wydatki..... Może każdy z takich marudów założy własną firmę ze świadczeniem usług za darmo i to oczywiście tylko na najwyższym poziomie !!!! oczywiście stale go podnosząc i na każdą sugestię innego marudy zmienia to co zrobił na "lepsze" :-) ..... jak komuś się nie podoba niech zmienia operatora .....
    0
  • Users Avatars Mini
    JaNeK23 pisze: 2003-05-26 11:48
    Dyskusja wydaje mi sie troche idiotyczna. Przeciez na omnixie jest rowniez bramka darmowa,a jedyne utrudnienie to koniecznosc zalogowania sie, ale to wydaje mi sie, ze ma za zadanie wykluczenie anonimowych sms'ow. Jedynym ograniczeniem jest mozliwosc wyslania do 10 sms'ow dziennie,ale wczesniej wszystkie bramki mialy podobne ograniczenia. Jesli ktos chce miec bramke bez ograniczen moze wykupic sobie dostep do bramki platnej.....
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj pisze: 2003-05-26 11:58
    Faktycznie - ktoś tu robi wała i propagandę wpuszcza pozytywną dla zdziERY. prześledziłem kilka tygodni w tył.... ale trzeba przyznać że jest to jakiś sposób na kryptoreklamę - a oni tam u tego opa głupi nie są - ale czasami niedoceniaja poczciwych internautów i użytkowników!! Ponadto - tytuł jest oryginalny - z serwisu ERY... życze powodzenia w wodzeniu za nos - ale nie ze mną ten nr - po tym jak mnie dwa razy naciągnał ten OP - zrezygnowałem z niego. za frajer płacił nie będę
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-05-26 23:05
    kawa*** popieram w 100 %...ciężko polemizować z kimś, kto liczy tylko i wyłącznie na darmową wyżerkę, bo ON zawsze będzie szukał czegoś za darmo...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    trutu pisze: 2003-05-27 04:17
    Z tej syfnej bramki nie chce się korzystać. I pewnie o to Erze chodziło, a nie o jakiś tam spam. Ja z bramki Plusa nigdy spamu nie dostałem. Era po prostu nie chce dopłacać do darmowo wysyłanych SMSów. Więc blokuje i utrudnia dostęp.
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-05-27 10:55
    @kawa, @lukebor: tu nie chodzi o sam fakt wprowadzenia ograniczen tylko o glupie tlumaczenie sie czemu tak zrobili, chyba kazdy kto ma troche inteligencji nie uwierzy w ten ich marketingowy belkot.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2003-05-28 12:26
    ciekawy sposob na wytlumaczenie abonentom powodow wprowadzenia platnej bramki sms :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2003-05-28 16:29
    Rzeczywiscie, jakos nie widac tu specjalnych rozwiazan ochronnych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-05-28 18:32
    Ludzie bramka podstawowa jest nadal darmowa mozna wyslac z niej 10 a nie 12 smsow jak przedtem zadna mi roznica, poza tym dostep do bramki kocztowal 1 smsa nie wydaje mi sie ze to majatek, a spam coz troche to i moze pomoze, zreszta ludzie co tu gadac jezeli chcecie korzystac tylko z bramek internetowych to zycze powodzenia, chyba nie samym smsem czlowiek zyje...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-05-29 17:22
    Ba wynika z tego ze przed tym klienci zacnej Ery niebyli dobrze chronieni mi nikt nic nieprzysyła juz od 5 lat zadnych bzdur i bulwersujacych informacji i u wszytskich moich znajomych w idei jest tak samo!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rever pisze: 2003-05-30 14:54
    hmm a ja mam ere i mnie to wqrwilo lekko mowiac bo ja sobie dam rade z sms z omnixa ale mojej mamie sprawia to troche trudu ... i to mnie denerwuje idea zrobila najlepiej! i choc mam ere wole rozwiazanie idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr_26 pisze: 2003-06-01 01:58
    Po co sobie utrudniać życie moja dziewczyna dostała ode mnie Popa. Żegnaj tak tak :) A jeśli mam się logować do internetowej bramki to szybciej wyśle smsa z telefonu. Smutne ale prawdziwe
    0
  • Users Avatars Mini
    zorro7 pisze: 2003-06-01 21:19
    Gregory (zary-TPNet-1. zar. vectranet. pl) szkoda, że podałeś fałszywy e-mail !!
    0
  • Users Avatars Mini
    zorro7 pisze: 2003-06-01 21:54
    Ciekawe ilu z Was próbowało się zalogować na eraomix jako abonent Plusa? To horror, albo mam pecha. Cztery razy SMS o HASLO i nic. Raz tylko nieczytelne badziewie. Mam 1rstwap ale 15 SMS tygodniowo to trochę maławo... SMS płatne = oczywiście, ale... np. po 5 gr !!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-03 02:44
    bardzo dobre posuniecie!! zorro7 ja mam plusa i bez problemu wszystko poszlo w ciagu 10 minut juz slallem smski z eraomnix
    0
  • Users Avatars Mini
    wehico pisze: 2003-06-03 13:05
    Od przeszło tygodnia korzystam z tej bramy i jakoś przy całych mankamentach (logowanie!!!!!) pozytywnie ją oceniam, zwłaszcza eraomnix i możliwości wysyłania SMS-ów na zagraniczne opy. Najbardziej jednak rozbawił mnie KONKURS Ery, gdzie za prawidłową odpowiedz dostaje się żetony do bramki (4). Koszt takiego SMS-a to 1PLN+VAT. Dla przypomnienia jak się chce naładować jak w opisie piszą to wydaje się ...... też 1PLN+VAT :) Chyba Ci od marketingu w Erze mają nie równo pod sufitem :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    p7778 pisze: 2003-06-03 15:59
    sprawdzałem wczoraj i jest ok. przynajmniej na razie
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-04 03:02
    Jezeli to ma rzeczywiscie chronic przed spamem to jest jak najbardziej za!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-04 03:16
    No bo teraz musisz to robic przez bramke operatora. A na gg pewnie znajda jakis lepszy sposob w kolejnego wersji tego programu
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-06-06 05:20
    tak naród prosil zeby koniecznie wprowadzili coś płatnego bo wszystkim darmocha juz dawno się znuuudziła !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-06-06 05:21
    jak dotąd najwięcej spamu dostawalem od samej Ery - o jej durnych konkursach smsowych itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    miloszf pisze: 2003-06-06 19:00
    nareszcie. bo już mnie ten spam wkurzał. miejmy nadzieje że inne operatorzy też postąpią tak jak era
    0
  • Users Avatars Mini
    trueboy pisze: 2003-06-06 21:25
    glupie rozwiazanie
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-15 22:01
    Poprostu nei mogli sobie poradzic systemowa z barmka a nie ze chronia klientow!paranoja.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-15 22:02
    To juz nawet idea z tokenami nei jest taka zla.Ale po tym jak wprowadzili tokeny do gg i innych programow juz jest spoko!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-15 22:04
    miloszf oby nei.Jestes w erze wiec sie ciesz a do innych sieci to sie nawet nei waz wtracac!
    0
  • Users Avatars Mini
    swieczka pisze: 2004-01-30 20:38
    Ja uwazam ze to glupie posuniecie ery.Idea fajnie zagrala i brawo dla Idei za ochrone abonetow.W idei chociaz nie trzeba placic!!A co do spamu to nieznam tego pojecia w moim telefonie.Trzeba wiedziec komu sie daje numer, a nie! Siedzi sie na glupich czatach,rozdaje swoj numer, a potem dziwne smsy!!Ludzie tyluzujcie!Pozdrawiam
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: