Era ma EDGE już od dawna

Newsy
Opinie: 84

Sieć Era już od kilku miesięcy oferuje swoim klientom transmisję danych w standardzie EDGE. Zasięgiem EDGE są pokryte największe aglomeracje w Polsce. PTC traktuje EDGE jako trochę szybszy GPRS i nie komunikuje dodatkowo swoim klientom tego, że na pewnych obszarach mogą oni szybciej pobierać dane. Era większy nacisk stawia na rozwiązania gwarantujące znacznie większą prędkość pobierania danych, czyli UMTS i w niedalekiej przyszłości WiMAX. Antoni Mielniczuk, Dyrektor Departamentu Spraw Publicznych i Komunikacji PTC, podkreśla jednak, że EDGE w Erze jest najlepiej działającym rozwiązaniem tego typu w Polsce - PTC korzysta bowiem z technologii firmy Ericsson, która zapewnia największe szybkości i największą stabilność transmisji.

Obecnie wszystkie nowe instalacje antenowe Ery są standardowo wyposażane w obsługę EDGE.

Opinie:

Opinie archiwalne (84):

Komentuj

Komentarze / 84

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-29 14:40
    No i co z tego? Plus też ma od dawna...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 14:40
    HEJ! :) Nic o tym nie wiedziałem!:) ALe czad:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 14:45
    Tak , tylko trzymali to w tajemnicy. Tylko czekać , jak zaraz Pan Kalinowski powie , że UMTS w Idei jest już od dwóch lat. Bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 14:46
    He he he, kto by się spodziewał, że Era po cichutku wszystko sobie porobi? Nie zdziwiłbym się, gdyby Era miała już całą infrastrukturę 3G gotową tylko czekała jeszcze na odpowiedni moment na start. Ale widać, że Era się nie spieszy, żeby takiego obciachu jak Plus ze swoim 3G sobie nie narobić he he he :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 14:48
    "PTC traktuje EDGE jako trochę szybszy GPRS" - ha , ha , ha... Cóż za brednie , trochę szybszy gprs... To chyba jakiś sen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-29 14:50
    Śmieszny ten news o ile można go nazwać news-em. Pewnie że ERA ma EDGE i to od około 4 miesięcy. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 14:51
    Jakie telefony z oferty Ery umożliwiają transmisję EDGE ? Mam wrażenie , że u każdego z operatorów jest jeden pracownik , który czyta Gol i w zależności od tego co przeczyta , to taki tworzy news;-D Kto pamięta sprawę mms-ów i gprs ten wie o czym mowa. Poniżej news o EDGE w Idei , teraz Era już o lata świetlne przed Ideą , a nawet Plusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-10-29 14:51
    Pewnie wprowadzili EDGE na dzień przed komunikatem wciskając kit, że mają to od dawna ale zapomnieli poinformować.!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-10-29 14:55
    ***dude - taaak. era ma gotową infrastrukturę ale czeka na odpowiedni moment np. rocznica rewolucji pażdziernikowej a może czeka na gwiazdkę ! Siedzi i owija kit w sreberka!
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 14:57
    A mnie się wydaje, że to właśnie pismaki nie wywęszyli na czas, że Era już ma EDGE, a Era się nie chciała pchać z tym do mediów, skoro tele nie gotowe, a poza tym EDGE ma być uzupełnieniem UMTS. Moim zdaniem jeszcze Era wszystkich na dudka wystrychnie, ma wszystko gotowe i czeka na gwizdek startowy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 14:59
    ***zawiasa: mówię o momencie rynkowym - na razie patrzą, że w PLusie lipa z 3G - ludziskom niepotrzebne, to co mają się wyprztykać z pomysłów? Lepiej po cichu uruchomić tak, żeby działało poważnie a nie tak jak w Plusie w samym centrum Warszawy i jak wystrzelić to z hukiem - z działającym systemem, który ludzie będą chcieli kupić i który dochody przyniesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-10-29 14:59
    Super oni po prostu nie wiedza co instaluja :) Zainstalowali nowy sprzet i po kilku miechach odkryli: "Ale czad to ma EDGE?! Super nawet nie wiedzielismy co kupilismy! Może by tak sprawdzic czy dziala teleportacja co?"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:02
    ***dude - "na dudka wystrychnie" ? Przecież Plus ma oficjalnie (rzekomo) od dawna EDGE w miastach powyżej 100tysięcy mieszkańców. Sprawdzałem telefony w promocjach na era.pl , z EDGE jest tylko 6820 , w liście modeli są dodatkowo Nokia 6230 oraz Nokia 7610. Chyba , że coś przeoczyłem. Może nie było po prostu kogo i po co informować ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-10-29 15:04
    A! juz lapie: Dział techniczny przesłał pewnie info do marketingu: "Uruchomiliśmy usługę EDGE w najwiekszych aglomeracjach" marketing odpisał z prosba o doprecyzowanie "co to jest EDGE, do czego to służy?" Techniczni odpisali: "EDGE to taka szybsza odmiana GPRS", Na co marketing "E, zawracanie gitary GPRS maja już wszystcy to było dobre 2-3 lata temu" :) :) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 15:04
    Głupoty opowiadacie. Wystarczy popatrzec na źródło tej informacji - jest tam "ERA" ??? ---- nie ma! więc sprawa jasna - Era zrobiła ale nie chciała tego publicznie ujawniać. Panowie pismaki zreflektowali się dziś, ale to nie powód żeby jechać po Erze że nie wie co ma. To my raczej nie wiemy, jakie są asy w rękawach pani Ery. Ale chętnie się dowiemy! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:06
    Z ściemnianiem , to Plus (UMTS) jest czasem godny Ery , a zresztą Idea też nie gorsza. Jak to czytam , to mam złe przeczucia , co do Nowych Genialnych Taryf Idei , gdzie każdy sobie będzie sam ustalał wysokość rachunku. Jak dla mnie do tej pory była to domena pre-paid i nie wiem jakim cudem będzie można komuś sprzedać telefon w post-paid , bez zobligowania go do wnoszenia stałej opłaty , aby ten telefon się zwrócił. Już była taka jedna sieć - PlusGSM i promocja "Zero abonamentu". Taaa....
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 15:06
    ***issa: otóż to własnie - skoro nie ma telów w promocji i wszytsko jeszcze nie przygotowane, to po co było informować? nie miałoby to sensu. A tu klrzyk, że Era nie wie sama co ma jakiś zwariowany siępodniósł. A co do wystrychnięcia Plusa na dudka - no właśnie w Plusie wszystko oficjalnie działa a w praktyce działa źle ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:08
    ***dude - to znajdz mi news na stronie era.pl mówiący o tym. Dlaczego nie pochwalili się wcześniej? Słyszałeś o takiej sytuacji kiedyś u naszych opertorów ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 15:10
    ***issa: oby się nie potwierdziły Twoje krakania! ;-) a tą wiadomością nie ma co się tak jarać - EDGE działa w Erze, a dowiedzieliśmy się o tym po czasie. Ale gdybyśmy wiedzieli z momentem startu tej usługi i tak byżmy z niej nie skorzystali - o co więc się kłócić? Plus i ERA mają EGDE a IDea będzie miała dopiero. No cóż Idea zawsze była zapóźniona w technologiach. ALe na razie i tak z tego nikt nie korzysta i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-10-29 15:10
    Dude masz racje nawet swieta! tylko ta usluga ma byc dla nas i kupujac telefon przystosowany do jej uzywania powinienem robic to swiadomie! Jeżeli szybki dostęp jest mi koniecznie potrzebny do kupie drogi telefon i bede uzywal, natomiast nie bedac swiadomy oferowanych uslug (ot co czy to slyszysz "oferowanych") bede sie meczyl z tym co mam i wsciekal sie "czemu koles z Plusa ma a ja nie".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:11
    ***dude - argumentacja Pana Mielniczuka jest nieco inna niż "nie ma telefonów w promocji" , chyba , że źle czytam ;-) Bo to taki tam szybszy gprs , więc co tam będziemy o tym mówić he , he... ***jawal dobrze to ujął
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 15:12
    ***issa: a mnie się wydaje, że na stronie Ery już o EDGE czytałem, sprawdzę potem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-10-29 15:12
    Taki kit to pan Antoni może wciskać swojej babci a nie golowcom :p
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-29 15:14
    ***issa: a tak po prawdzie, to czy ten Mielniczuk racji nie ma? Dla mnie EDGE to też taki szybszy GPRS i tyle ;-) musze lecieć już. pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-10-29 15:15
    Fajna ściema i niezłe posunięcie marketingowe. "My to już od dawna mamy ale się nie chwalimy jak inni no bo niby czym?" :) Brawo Era! I ostatecznie wyszło, że i tak to Wy byliście pierwsi.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 15:18
    Ja zrozumiałem z tej wiadomości, że na razie EDGE dziąła w Erze jak szybszy GPRS i dlatego się nim nie chwalą. Dla mnei przekaz jest jasny - skoro na razie w Erze EDGE taką rolę pełni to chyba nie było sensu na razie tego głośno komunikować? Czy się mylę?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-29 15:18
    latem jechalem po www w wawie przez modem pcmc2 bo nie mam fonu z edge i fakt znacznie szybciej niz w moim rodzinnym miescie tylko przez gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:20
    ***dude - Nokia 6230 EDGE* klasa 10 (4+1, 3+2): maksymalna szybkość 236,8 Kb/s , o ile się nie mylę najszybszy GPRS jest w Siemensie S55 (był nawet sprzedawany w Licencji Gprs , a to mówi samo za siebie) ok. 52.40 Kb/s. "Mała" różnica... Gprs hula świetnie via SE T610 , nie wyobrażam sobie co musi się dziać z telefonami z EDGE.
    0
  • Users Avatars Mini
    FRANTIC pisze: 2004-10-29 15:22
    TAAAAAAAAAAAAAAA...... oferuje ??? To dlaczego nikt o tym nie wie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:23
    Info o 6230 ze strony nokia.com.pl , spójrz na "osiągi" przy Noki 6630. O Siemensie S55 czytałem kiedyś na stronach Ery , zaś z doświadczenia dosyć sporo wiem , jak działają telefony z gprs i sam gprs , bo niejeden testowałem i u każdego z opertorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:25
    ***locco - 13.18 czy tak samo motywowałbyś , gdyby się okazało , że "są na rynku" od dłuższego czasu nowe taryfy w Erze ? Po co komunikować , skoro w Erze na razie świetnie sprawdzają się stare taryfy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:29
    ***kmiś - sprawdzałem Twoją stronę , po odniesieniu się w komentarzy do **wlo. Masz zNokię 6230 oraz konto na idea.net.pl. Nie wyklucza to , że masz Plusa , ale chyba nie ściągasz danych przez EDGE Idei ;-) Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2004-10-29 15:31
    issa: konto na idea.net.pl już dawno nie aktualne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:32
    ***locco - za linkiem podanym przez ***kmiś ,z całą sympatią ku wiedzy Pana Mielniczuka ;-) Cytuję: "EDGE to najnowocześniejsza technologia transmisji danych w sieciach GSM. Jest to znacznie szybsza wersja standardu GPRS, oferująca maksymalną szybkość transmisji danych sięgającą w praktyce 236 kbit/s (sieć oferuje większe możliwości, ale na rynku nie ma wykorzystujących je w pełni telefonów). Aby korzystać z tej metody transmisji wystarczy posiadać odpowiedni terminal z aktywacją w sieci Plus GSM. Opłaty są identyczne jak w przypadku GPRS, a komfort pracy nieporównywalnie większy."
    0
  • Users Avatars Mini
    mozo pisze: 2004-10-29 15:33
    moim zdaniem powiedzieli o tym zeby ludzie wiedzieli jak jest. Wiadom ze każdy ma moż,liwości pracuje i rozwija nowe technologie, ale nie każdy chce wyskakiwać z tym jak plus z umts zeby wyjscx na durnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:34
    ***kmis - wszystko jasne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 15:45
    Oznacza to ni mniej ni więcej , że teraz będzie można w czerwcu postawić jeden nadajnik , pod koniec sierpnia napisać , że (to co wyżej) , a pod koniec października to co jeszcze wyżej.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel_k pisze: 2004-10-29 15:58
    jak ten EDGE bedzie dzialal tak jak ten GPRS w ERZE to ja dziekuje za taki EDGE . specjalnie kupilem sobie tak taka aby to przetestowac i dziekuje bardzo . zrywanie sesji . komunikaty na ALLERO :ten adres IP jest zablokowany do logowania" . cos nie tak w tym systemie TAK TAK . :-) jednak zostalem przy POPie .... tam nie mialem nigdy problemow z GPRSEM . mam nadzieje ze jak uruchomia EDGE w IDEI to bedzie dzialal tak jak gprs. pzdr pawel
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 16:05
    Troszkę nie na temat , wracając do tematu nr.1 ostatnich dni , czyli nowych taryf Idei , ***ktos się przełamał;-) - " Ktos 29-10-2004 13:06 gy98.internetdsl .tpnet.pl IDEA JEDYNA sms 12gr w sieci 35 poza 60 cenny netto. pozdrawiam.". Bo news zniknąłłównej strony...
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-10-29 16:06
    issa nagroda za dociekliwosc. Ostatnio (jeżeli nie zawsze) operatorzy wprowadzali uslugi chyba po to aby sie nimi pochwalic. Z niecierpliwoscia czekam aż ktos wyglosi komunikat "z dniem jutrzejszym uruchamiamy nowa usługe, w chwili obecnej obejmie ona swoim zasięgiem 20% naszych uzytkowników, pozostałych bardzo przepraszamy ale nie było możliwości technicznych uruchomienia wszedzie. Jednoczesnie informujemy iz dolozymy wszelkich staran aby w mozliwie krotkim czasie zapewnic rowny dostep do naszych uslug wszystkim naszym klientom" Obecny standard to "mamy juz w duzych aglomeracjach! jestesmy najlepsi!" Ludzie w domu to ja mam .... i duzo wiecej. A z komory to uzywam jak jestem w terenie czyli przewaznie tam gdzie niem zasiegu i nie wiadomo kiedy bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 16:08
    "zniknął z głównej strony" oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 16:16
    ***issa: gdyby chodziło o nowe taryfy zdecydowanie inaczej bym o tym mówił! :)))) Masz rację ! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 16:18
    CHciałbym już żeby było 3G dostępne dla wszystkich:) Żebym mógł necik mieć szybki wszędzie, gdzie chcę - żeby było tak, że leżę sobie na leżaku na działeczce, piwko z boku, laptop na kolanach i TV albo filmiki jakieś via komórkowy net lecą bez zatykania się.... eh, na to jeszcze trzeba poczekać, ale sobie tak myślę, że się to ziści szybciej niż mi się wydaje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-10-29 16:19
    A to dobre, moze idea też ma i sie nie chwali, trzeba to jakoś sprawdzić! :P
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 16:21
    A jeszcze ***issa 13:32: czy to ""EDGE to najnowocześniejsza technologia transmisji danych w sieciach GSM. Jest to znacznie szybsza wersja standardu GPRS" to nie jest toćka w toćkę to samo co Mielniczuk mówi? : "PTC traktuje EDGE jako trochę szybszy GPRS" - wychodzi na jedno i to samo, no może prócz słówka "trochę" ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 16:22
    Ale na serio - chciałbym już mieć fonik z EDGEm i UMTSem, tylko żeby był taki ładny jak moja motka, a nie takie pudło jak te, co w ofercie Plusa są na razie:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 16:55
    Czy ktoś może mi powiedzieć na czym dokładnie polega WiMAX? Czy to takie szybsze WIFI?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-29 17:52
    Bzdura totalna. Najbardziej innowacyjna sieć nie poinformowałaby o takiej nowości??
    0
  • Users Avatars Mini
    cyk pisze: 2004-10-29 17:55
    Karta PC GC85 EDGE
    0
  • Users Avatars Mini
    cyk pisze: 2004-10-29 17:57
    chwala sie ze maja od dawne a to, to co? [28-10-2004 13:11] Ericsson wdrożył streaming w Erze
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-10-29 18:09
    A co wy żeście się tak uczepili UMTSu w Plusie? Przecież on DZIAŁA !! Mam w firmie w tej chwili dwa telefony SE Z1010, które kupiliśmy żeby to potestować i po prostu wszystko funkcjonuje jak trzeba a że tylko w Warszawie, no to co ? Przecież nie obiecywali, że będzie działał wszędzie ?? Videocall jest zarąbisty ale najlepszy jest transfer plików... jak się połączysz z netem, to transferty dochodzą do 40 - 45 kB (kilobajtów) na sekundę w downlinku.
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-10-29 18:10
    A sam komunikat Ery to jakaś wielka ściema - i chyba to nerwowa reakcja na Ideę - bo oficjalne Era nie mówiła że ma EDGE. Zresztą ten cały ruch danych w Erze to jest lipa :-( w porównaniu do Plusa są dużo dużo gorsi erowcy. Jak biznes i transmisja danych to tylko do Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-29 18:33
    Mój tata ma biznes i ma (sim)plusa :D
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-29 18:59
    ***januszX - a gdzie Ty widzisz komunikat Ery? Jak teraz zobaczyłem to samo o Plusie to sobie pomyślałem - ocho, nasz redaktor Piechocki miał dziś zadanie specjalne - sprawdziś jak to jest z tym EDGE u operatorów - i dowiedział się - że Idea planuje, że Era ma, ale jeszcze nie trąbi o tym oraz że Plus ma i komunikuje o tym już. I tyle, nic więcej tam nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-29 19:46
    Ciekawe jak to naprawdę jest z tym ich EDGE... Wyłączyłem sobie dzisiaj powiadomienia smsem na Plusnecie. Wirusy znów przychodzić zaczęły, do teog spam. Dosyć mam już tego! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-29 20:29
    nie wiem czy to wada czy zaleta nic nadzwyczajnego
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-29 21:34
    **pajorro - u mnie dziś od 15.30 wściekły atak wirusów , na simplusnet i na plusnet. Antywirus plusnetu ma chyba nieaktualną bazę wirusów ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-10-29 21:53
    u mnie też śiakiś atak był,bo co chwila sesemes ze jakiś dziwny e-mail na plusnecie
    0
  • Users Avatars Mini
    amanda pisze: 2004-10-29 22:13
    Give this news to friends that are looking to learn more about where the candidates stand on the issues
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-10-29 22:49
    ciekawe ;-) . TO ze era testuje edge to juz wiadomo od dawna ale taki news to chyba ktos z marketingu w morde musial dostac. Plus poczatkowo tez mial edge nie komunikowac pod wplywem glosnego nawolywania Ery ze ma UMTS przyznal sie do EDGE.
    0
  • Users Avatars Mini
    ufo2001 pisze: 2004-10-29 23:00
    To czyste pieprzenie w bambus. EDGE w Erze działa jak na razie tylko w kilku miastach (w Szczecinie nie) i to nie na całym terenie tych miast. Era po prostu rozbudowuje BTSy do standardu EDGE. Takie pierdoły i po prostu kładstwa mnie wkurzają. Skąd wiem, że to kłamstwa? Mój kumpel pracuje jako technik od BTSów w Erze i sam mi to powiedział...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-30 01:45
    issa - sprawdź adresy, z których przychodziły oraz IP serwera SMPT - jest bardzo prawdopodobne, że masz je ode mnie :-) Podaj mi je jeśli możesz. Zostałem dzis zaatakowany właśnie ok. 14-14:30 - 30 albo więcej maili dostałem... Nie wiem czemu, pewnie któryś z nich musiałem otworzyć, bo innej możliwości zakażenia nie ma. Niestety szczepionka NAV dała znać, że jest dopiero po 15 - komputer chłopaków już był zabezpieczony. Jednak co się rozesłało, to się rozesłało... Do 16, może 17 mogło się rozsyłać. Później ręcznie walczyłem z robalem. Już jestem czysty.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-30 01:47
    Ale era sciemnia niech sie wypchaja. jesli nie informuja klientow o szybszej mozliwosci to jak klienci moga wiedziec, ze teraz akurat moga z tego skorzystac??? przeciez trzeba przestawic ustawienia w niektorych telefonach. Kreca kretacze....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-30 01:58
    tkubon - akurat klient nie musie nic robić by korzystać z EDGE, jeśli korzysta z GPRS-u i ma telefon obsługujący EDGE... Może się jedynuie jak ja kiedyś dziwić, że tak szybko wczytują się witryny WAP, albo śrdni transfer pliku 2 MB jest ponad 10 kB/s. Niestey, albo to Plus (bo z usług korzystam) albo nowy sofware w 6230 (co bardzo prawdopodobne, bo przy 4.28 niektóre witryny - m.in. omnix i megaplus twierdzą, że serwis nie jest dla tego modelu telefonu a przy wcześniejszej - 3.15 i 3.17 było OK) albo "zasięg" EDGE w Plusie się popsuł bo mam tylko "zwykły" GPRS - czyli ok. 4-5 kB/s najwyżej. Wracając do mojego off topic - ciekawe, że 5 może 8 maili dostałem z adresów "komórkowych" - @text.plusgsm.pl! Nie znam numerów, z któych przyszły, wnioskuję więc, że przyszły od kogoś, kto ma w swojej książce klienta pocztowego sporo tych adresów. Mogę podać kilka numerów - zapsałem sobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-10-30 05:35
    Biedna ta Era ostatnio, najpierw TePsa ich pozywa a oni tłumaczą że chcą taniej ale jest tak drogo jak było, później Idea "kradnie" im sponsorowanie polskiej piłki nożnej a oni płaczą nawet na Golu że chcieli tak dobrze, a teraz okazuje się że zapomnieli że są w posiadaniu od wielu miesięcy najszybszej w GSMie transmisji danych, och biedna, biedna ta Era. Ciekawe czym jeszcze "zabłysną" na swój coraz gorszy wizerunek.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-30 10:57
    wlo- ja dostałem też jednego takiego smsa wysyłanego na mój_nr@text.plusgsm.pl wysłanego z nr issy :-)) Wirusy dzisiaj narazie ustały... Może też od Ciebie miałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    RRR pisze: 2004-10-30 12:18
    Mowcie co chcecie to era jest najlepsza a nie jakis tam plus idea
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-10-30 12:33
    ***RRR- wmawiasz to sobie jak sikający pod wiatr będzie efekt tego nazywał deszczem!
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-10-30 14:36
    co za sciema z tym od kilku miesiecy, skoro we wrzesniu wladze PTC poinformowaly ze wprowadza Edge do swojej sieci-byl o tym news. Szybko domontowali i sciemniaja ze od kilku m-cy. Plus ma to juz chyba od pocztku tego roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-30 14:41
    o jezu jezu ale poruszenie hahaha:-))) tez cos!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-30 15:24
    ***wlo - wszystkie wykasowałem , moja żona czyta sobie od czasu do czasu moje e-maile i jeszcze przez przypadek jakby otworzyła , to byłoby dopiero. U mnie były e-maile z jakiejś rządowej domeny , były e-maile od niejakiego "amka" chyba z Łodzi , oraz wysyłane jak mówi ***pajorro przez text.plusgm.pl , numer 60740****. "Napisała" nawet jakaś Paula , z niepolskim nazwiskiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-10-30 15:50
    Cóz ironizując - w ERA już dawno ma EDGE, w PLUSIE- EDGE mają klienci..
    0
  • Users Avatars Mini
    Michu pisze: 2004-10-30 16:10
    W Plusie z EGDE'a korzystam już od dawien dawna (Nokia 6220) i osiągi są bardzo przyzwoite - 12 -14 kB/s. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-30 16:31
    issa - Paula? nie mam nikogo takiego w książce... to nie ode mnie :-) Rządowe to całkiem prawdopodobne. Tylko o tym szaaaa... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-30 18:08
    *issa, *wlo, *pajorro: ja taz dostale takie mejle z tych adreow @text.plusgsm.pl. wejde zaraz na skrzynke i zobacze (na razie to smsy powiadamiajace przychodzily). aha, *issa: w kwestii "zero abonamentu nadal niemoge sie z Toba zgodzic - to sprawa formalna jak to traktujesz. jesli chozi o sciemnione reklamy plusa to juz gorsze jest to co mam za oknem na wielkim bilboardzie (jestem w wa-wie u rodzicow): "siemens [chodzi o c65] 1zl, minuta 50gr" - to jednak bardziej otwarte klamstwo, nie sadzisz? chozi mi szczegolnie o te 50gr...
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-10-30 18:08
    po prostu era jest najlepsz:) apropo znacie juz nową promocję?:) bo ja od wczoraj juz wiem co bedzie 02.11
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-30 21:18
    ***klops - dyskutowaliśmy o tym kilka razy. Nie mogę pogodzić się szczególnie z wkurzającą reklamą MixPlus , UMTS w Plusie jest też jak się okazało baaardzo dyskusyjny , reklamy gazetowe i nie tylko SuperKarty , też dosyć kontrowersyjne , ale co do tej ostatniej miałbym najmniej zastrzeżeń. Rozmowę na 1000 komentarzy zostawmy sobie na Nowe Genialne Taryfy Idei;-) Rozumiem , że Twoje zdanie w tym wypadku jest inne od mojego. Zresztą nie ma co być za świętym. Nie tylko reklamy Plusa są takie jakie są ;-) Miłego wieczoru:-) Ps. Mógłbym podać wiele osób , których to te reklamy wprowadziły w błąd , a co do Gol-u , to może umknął Ci kiedyś komentarz-pytanie AQQ , nawet kogoś kto siedzi w tym po uszy zwiodło to nieco . Poddaję się już , hej :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-10-30 21:54
    wszyscy jestesmy zgodni, ten news to niewypał. Chwala sie nowymi roamingami, serwisami rozrywkowymi, a taka rzecza nie? Bez przesady, daje 1, choć z tego ze jest Edge można sie cieszyc, ciekawe tylko na jakim terenie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-10-31 01:22
    Niestety tylko w dużych miastach. Przyałby się także w mniejszych.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-01 10:52
    O Jezu chłopaki !!!! Mam nadzieje, ze ta lawina e-maili to nie ode mnie. U mnie szaleństwo zaczęło się 28.10. i trwało dwa dni...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-01 10:52
    ...chociaz ja nie mialem wysyłanych z telefonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-11-01 17:07
    mardall- o co Ci chodzi? O wirusy?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-01 18:12
    pajorro - u mnie w skrzynce plusnetu pojawila się z nienacka spora ilość e-maili, co prawda zadnego nie otwierałem ale nie wiem czy nie przeszło na adresy, ktore mam w skrzynce (m.in. wlo, issa, reboot, kfysiek) - może zonka coś kombinowala, chociaz watpie....Na dziś sytuacja wydaje się opanowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-11-01 19:50
    Ja mialem tak w piątek chyba. Bombardowało mnie zawirusowanymi e-mailmi. Od soboty jest spokój.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: