Opublikowany właśnie zaktualizowany Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej UKE o stanie rynku telekomunikacyjnego w roku 2006 stwierdza: „Najkorzystniejsze koszyki cenowe dla klientów usług pre-paid zaoferowała Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., zarówno w ramach marki TakTak, jak i Heyah.”.
Ze zweryfikowanych i poprawionych wyników analiz przeprowadzonych przez UKE wynika, że w ramach usług przedpłaconych najtańsze na rynku oferty zaproponowały Tak Tak i Heyah. Roczny koszt koszyka usług wyniósł, odpowiednio, 200 zł brutto i 213,22 zł brutto.
W raporcie porównane zostały także roczne koszty korzystania z telefonu komórkowego w ofertach post-paid dla trzech profili klientów: mało, średnio i bardzo aktywnego. Jak podaje raport: „w przypadku klienta średnio i bardzo aktywnego najkorzystniejszy cenowo był koszyk oferowany przez Polską Telefonię Cyfrową Sp.z o.o.”. W ocenie UKE również w zakresie usług abonamentowych dla biznesu najkorzystniejszą ofertą była oferta Ery.