Era we współpracy z Grupą T-Mobile otrzymała tytuł Oficjalnego Operatora Komórkowego FIFA World Cup 2006 w Niemczech. Z tej okazji sieć przygotowuje specjalną ofertę dla swoich klientów. 24 kwietnia br. rozpocznie się specjalna Promocja Mistrzowska. Nowi klienci będą mogli wybrać następujące abonamenty:
25 zł - 40 minut
35 zł - 40 minut + SMSy i MMSy w sieci Era za darmo
45 zł - 90 minut
70 zł - 180 minut
95 zł - 220 minut + SMSy i MMSy w sieci Era za darmo
140 zł - 360 minut + SMSy i MMSy w sieci Era za darmo
300 zł - 600 minut + SMSy i MMSy w sieci Era za darmo, darmowe rozmowy z 3 numerami w sieci stacjonarnej lub sieci Era, darmowe rozmowy w sieci Era i na numery stacjonarne w sobotę i niedzielę
Każdy klient otrzyma dodatkowo smycz mundialową, a osoby, które wybiorą abonament od 45 zł wzwyż także koszulkę FIFA.
Dodatkowo Era przygotuje z T-Mobile specjalną aplikację JAVA, która będzie stanowiła dynamiczne centrum informacyjne o mundialu. Klienci Ery Omnix będą także mogli pobierać "zwykły" content, czyli dzwonki, pliki wideo, tapety.
Wśród klientów, którzy aktywują się w nowej promocji lub pobiorą piłkarski content będzie rozlosowanych 400 biletów na mundial - Mistrzowska Loteria. Będą to karty wstępu typu "insider", z możliwością zwiedzania miejsc niedostępnych dla zwykłych kibiców, z najlepszymi miejscami na stadionie oraz możliwością kontaktu ze specjalistami.
Twarzą nowej kampanii reklamowej związanej z mundialem został Zbigniew Boniek.
Klaus Tebbe, Dyrektor ds. Strategii, Marketingu i Sprzedaży, członek zarządu PTC | Krzysztof Dzięcioł, Era Omnix |
Specjalne logo | |
Zbigniew Boniek | |