Era przedstawiła swoje wyniki za I kw. 2007 r. W porównaniu rok do roku liczba klientów operatora urosła o 18% do 12.37 mln. Liczba klientów postpaid na koniec I kw. wynosiła 4.746 mln (wzrost o 26.8% lub o odpowiednio 1.003 mln), a liczba klientów prepaid 7.627 mln (wzrost o 12.8% lub o odpowiednio 868 tys.). W I kw. Era pozyskała tylko 145 tys. nowych klientów netto. W prepaidzie odnotowano spadek liczby klientów o 70 tys., a w segmencie postpaid wzrost o 214 tys. Przedstawiciele operatora twierdzą, że w prepaidzie ich firma pozyskuje tyle samo klientów, co konkurenci, ale od końca zeszłego roku wprowadziła bardziej restrykcyjną politykę odłączeń tzw. "martwych dusz".
Churn w postpaid spadł przez rok z 0.77% średnio miesięcznie w I kw. 2006 r. do 0.52% średnio miesięcznie w I kw. 2007 r. Przychody operatora wzrosły w I kw. w porównaniu rok do roku o 3.7% do 1.733 mld zł. W I kw. średnie ARPU spadło do 45 zł, ARPU w postpaid spadło do 89 zł, a ARPU prepaid do 18 zł. Średni koszt pozyskania klienta zmalał z 127 do 110 zł. Nastąpił wzrost SAC w segmencie postpaid do 507 zł (z 415 zł) oraz spadek w segmencie prepaid z 14 do 5 zł. Zysk netto zwiększył się o prawie 10% do 228 mln zł. EBITDA zmniejszyła się o 2.7% do 570 mln zł. Inwestycje (CAPEX) w I kw. wynosiły 130 mln zł.
PTC poinformowała także, że w promocji Blueconnect z laptopem sprzdano ponad 5 tys. komputerów. Firma rozwija także sieć dodatkowej sprzedaży w postaci wysp w centrach handlowych. W tym roku planowane jest wprowadzenie usługi DSL.