Era najlepszym operatorem dla studentów

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 48

Czytelnicy studenckiego miesięcznika "Dlaczego" wytypowali laureatów tytułu Studencki Produkt Roku 2003. W kategorii najlepszy operator zwyciężyła Polska Telefonia Cyfrowa.

Era, zdaniem studentów, jest najbardziej przyjazną i nowoczesną, co wyróżnia ją spośród pozostałych operatorów. O wyborze zdecydowały: różnorodność taryf, 1 sekundowe naliczanie połączeń - PTC udostępniła je jako pierwsza, a także MMS-y (mutlimedialne wiadomości) oraz Era Omnix.

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. otrzymała tytuł Studencki Produkt Roku już po raz drugi.

Opinie:

Opinie archiwalne (48):

Komentuj

Komentarze / 48

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2003-06-12 12:38
    bardzo pociesznie to brzmi w ustach operatora-chwalipiety...."a ja dostalem nagrode, aleeeeee fajnieeeeee-jestem najlepsiejszy i bardzo przyjazny i nowoczesny jestem...zenujace
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-12 12:40
    no Era Omnix to ja bym sie nie chwalil, najbrdziej beznadziejna usluga jako wymyslili...
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-12 12:49
    kazdy chwali to co ma :) ludzie sa podatni na takie sugestie
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-12 12:50
    naj dla studenta???... a era omnix -pierwsza taka platforma,ladna kolorowa,ale nic wiecej...
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-06-12 12:50
    co ty kcesz od omnixa ?? dobry jest i wogole era the besr ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 12:51
    ***rafalecitoplus co do EryOmnix, to właściwie zgodziłbym się z Tobą, choć może bezpodstawnie, bo nie wnikałem za mocno w jakość i wartość tej usługi (nie korzystam z niej, bo uważam, że jest za droga). Nie zgodzę się także z tym, że studenci tak niesamowicie zachwycają się sekundowym naliczaniem. Niech mi ktoś napisze, że zna studenta, który korzysta z sekundowego naliczania (czyli dopłaca 5, lub 15 PLN netto do swojego rachunku:)))) Co do różnorosności taryf, to się godzę, zwłaszcza co do atrakcyjności opcji 1 minuta = 4 SMS. To jest dla studenta ważne. Ale najważniejsze jest to, że w Erze można kupić telefon przedstawiając legitymacją studencką i dwa dokumenty ze zdjęciem. Możliwe jest to także w Idei, ale nie ma takiej możliwości w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-06-12 12:56
    rhat: zgodze sie z toba, ze chyba zaden student nie korzystaz z sekundowego naliczania a przelicznik 1minuta=4 smsy to juz od dawna ma Ideaa takze nie wiem czym sie kierowali "ci studenci", sam studiuje i wiekszosc znajomych ma Idee a nie Ere :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-06-12 13:01
    rhat ma racje. Szkoda ze nie napisali ze maja najlepsze taryfy biznesowe... Nie spotkalem sie aby ktos wsrod studentow uzywal taktowania 1 sek. Studenci napewno nie kozystaja tez z wyzszych taryf - no chyba ze bogaci rodzice albo gut job. Duza ilosc to prepaidy i to POPaki a jesli telefony w abonamencie to zarejestrowane na rodzicow i ich firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-12 13:01
    *rhat dokladnie, nie sadze aby studenci doplacali do rachunku aby miec naliczanie sekundowe,z naliczania sekundowego korzystaja Ci co durza dzwonia, a studenci to raczej do nich nie naleza :) , plusem jest to, ze mozna na legitymacje kupic telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    tomko pisze: 2003-06-12 13:04
    rhat: w Plusie jest taka mozliwość, istnieje coś takiego jak poświadczenie zameldowania
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 13:11
    ***smiechal własnie o tym nie napisałem, że chyba jednak większość studentów wybiera Ideę, a nie Erę z tego powodu, że jest po prostu nieco tańsza. Bo innego powodu nie znajduję. No może poza tym jednym, że Idea organizuje specjalne promocje dla studentów, które mnie jednak nigdy nie zainteresowały. Ja wybrałem Erę dlatego, że: a)uważam, że zasięg i jakość przesyłania głosu jest lepsza, a przy tym nigdy nie ma problemu z wysłaniem wiadomości SMS; b) mam dobrego znajomego w Erze, który załatwił mi ładny i prosty numer telefonu; c) Era ma w promocji tanio naprawdę dobre telefony. Ciężko zaprzeczyć, że to co napisałem nie jest prawdą:)) Ale dla studentów najczęściej jednak najważniejsza jest cena, jak sam najlepiej wiesz. Nawet jeśli jest to minimalna różnica.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 13:17
    ***tomko ja już kiedyś opisywałem swoją przygodę z próbą kupna telefonu na abonament, a że jest to przydługa historia, to nie będę jej po raz kolejny przytaczał:))) Fakty są takie: Owszem, możliwe jest kupno telefonu w Plusie na zaświadczenie o zameldowaniu + dwa dokumenty ze zdjęciem. Możliwe, ale... wcale NIE PEWNE. Tak naprawdę Polkomtel może z Tobą podpisać umowę na podstawie tych dokumentów, albo może... nie podpisać:)) Od czego jest to uzależnione??? Ja nie wiem, handlowcy, których o to pytałem też nie wiedzą. Twierdzą, że to zależy od cyt. "widzimisię tych z centrali, do których przesyłane są kopie dokumentów". Nie lubię niejasnych sytuacji, tak samo jak nie lubię niepoważnego traktowania i dlatego z salonu Plusa udałem się bezpośrednio do salonu Ery. Dziś jestem z tego bardzo zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2003-06-12 13:20
    dobra, ale niech ktos rzuci jakis konkret co do nowych promocji w plusie od poniedzialku. I dlaczego jeszcze nie ma zadnego newsa o nowych abonamenatch w plusie??? Ojjj GOL, spadasz w dol :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-12 13:27
    *rhat*: ja tez jestem bardzo zadowolony z uslug Ery. Ale rzeczywiscie - najwiecej studentow ma Idee. Jest taniej, minimalnie, ale zawsze. Co do Era Omnix to ostatnio bardzo sie przydal ten serwis mi i mojej kobicie, kiedy to szukalismy radiologa w okolicy. Wystarczylo wejsc w zakladke "Znajdz blisko", wybulic 1zl i juz mialem wszystkie adresy:) Fajna sprawa, i poki co tylko do tego sie sprowadza uzywanie Omixa w moim przypadku. A co do niezawodnosci systemu to czasem sie krzaczy, niestety :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-12 13:28
    Mr_BOJAN: a ile przybylo tych 'abonamentow'? ;))) Nie no a tak powaznie to oprocz samych nazw to nic nie wiadomo, wiec pewnie czekaja na wiecej info.
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-12 13:39
    macie racje ze wiekszosc studentow ma idee,czy popaczy abonament ale idee, a co do jakosci polaczen *rhat- , mam idee i nigdy nie mialem problemu i nie narzekalem na jakosc polaczenia,a jak rozmawialem przez ere to wyraznej poprawy tez nie odczulem, a zasieg teraz jest juz porownywalny- sa miejsca gdzie niema ery a jest idea i odwrotnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2003-06-12 13:42
    a ja jestem studentem i mam trzeci rok ere. jestem zadowolony i nie mam zamiaru poki co przesiadac sie na inna siec :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2003-06-12 13:43
    Kenner: Mi przede wszystkim zalezy na info o jakis nowych promocjach, ktore na pewno beda od poniedzialku. Co do abonamentow to wiem pewnie tyle co i pozostali uzytkownicy GOLa, ze bedzie ich chyba 6 czy 7 o zroznicowanym sposobie taryfikacji i ze w najtanszych abonamenatch za friko bedzie CLIP. Tyle ode mnie, mam nadzieje ze ktos w koncu bedzie mial wieksze info o tych promocjach. Czekam z niecierpliwoscia, bo musze pilnie kupic nowy phone. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2003-06-12 13:50
    Podzielam ww komentarze. Sam jestem studentem i mam telefon w erze. Ten tekst to rzeczywiscie stek bzdur , jezeli student bierze telefon to tylko w najnizszym abonamencie i wtedy sekundowe naliczanie kosztuje ok 15 zl , pustu smiech! To samo tyczy sie omnixa , bez komentarza. 75% znajomych i tak ma telefon w TAK TAKu i tym era powinna sie chwalic ,bo studenci lubia tiktaka. pozdrawiam wszystkich biednych studentow hehe....
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-06-12 14:18
    co wy pier*.*licie???? 1) jestem studentem i mam telefon w plusie 2) nie wiem dlaczego student nie mialby wykupic korzystniejszego naliczania jakby mu sie to oplacalo 3) studenci uzywaja najnizszych abonamentow? :)))))))))))) jak nie macie co robic to znajdzcie sobie jakies zajecie a nie chrzanicie glupoty o czyms o czym nie macie pojecia
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 14:30
    ***pinkbird nie rozmawiamy tu o indywidualnych osobowościach z przerośniętym ego, tylko o populacji:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-12 14:40
    *pinkbird: o tak, tym tekstem na pewno pokazales, ze masz pojecie na ten temat. Nikt tu nie dyskryminuje jakiejs sieci (vide PLUS) tylko po prostu statystycznie wszyscy tu sadza, ze Idea jest najlepszym rozwiazaniem dla studentow. Ja sam mam Ere i jakos nie bluzgam na tych, ktorzy twierdza, ze Idea jest lepsza. Wyluzuj troche :))
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2003-06-12 14:45
    a gdzie ta gazeta jest wydawana? w warszawie? to wszystkie te komentarze o popach i biednych studentach mozecie se wsadzic. Czas biednych żaczków dawno minąl. teraz studenci maja kase nie tylko na piwo. albo ktos ma rodzicow albo stype albo jest obrotny i sobie zarobi. niektorzy se samochodami na zajecia jezdzą. Skoro piszą ze o ich wyborze zdecydowalo naliczanie sekundowe czy omnix to widocznie tak bylo. rhat-- masz racje, najwazniejsze to to ze bierzesz legitymacje i dowod idziesz do ERY i z usmiechem i od reki dostajesz najfajniejsze foniki ze wszystkich opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2003-06-12 14:47
    Bardzo szczatkowe info na temat nowych abonamentow w PLUSie na www.infogsm.pl Zainteresowanym polecam, choc informacje sa ubogie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-12 14:57
    *Mr_BOJAN: CLIP platny 5 zl w 3 taryfach. Porazka :( Ale to tlyko maly szczegol. Zobaczymy co bedzie dalej jak pojawi sie wiecej info
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 15:06
    ***kowal zapewniam Cię, że zależało mi na telefonie w sieci Plus GSM, ale po trzech podejściach (przy każdym mało rozgarnięta pani informowała mnie, że jeszcze czegoś mi brakuje), po prostu poszedłem do konkurencji, gdzie zostałem lepiej i bardziej przyjaźnie obsłużony. Poza tym chyba nie zaprzeczysz, że uśmiech na twarzy handlowca i dobry telefon w odpowidającej mi jak się okazało taryfie (zapewaniam, że nie najtańszej, a przeciewnie:)), a przy tym minimum formalności to raczej plus, a nie minus?:)) I jeszcze jedno - nie wiem, czy słyszałeś o różnicy między deklaracjami na temat tego, co chciałoby się mieć, a tego co się nabywa? Studentom może się podobać sekundowe naliczanie, różnorodność taryf i eraomnix. Może dlatego, że nie mogą tego mieć. A może dlatego, że czytelnicy pisma "Dlaczego" to grupa zamożnych studentów. Nie zastanawiają Cię tego typu niuanse?
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2003-06-12 15:11
    kowal*** pinkbird*** Jak sie studiuje na prywatnej uczelni , a mamusia placi za wszystko , to nic dziwnego ,ze nie macie pojecia o swiecie.Pewnie przestajecie na codzien z takimi zblazowanymi dupkami jak wy. Przejdz sie jeden z drugim na jakas ponstwowa politechnike i zobacz co tam ludzie maja , 90% telefonow to nokie 3210 i 3310 (fakt ze za cene tych smieci mozna miec lepsze telefony) , abonamentowcy to elita.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 15:12
    ***Mr_BOJAN i ***Kenner, jeśli prawdziwe jest info na www.infogsm.pl, to pozostaje jeszcze poczekać na ceny tych taryf, ale nie przypuszczam, żeby można było to nazwać rewolucyjnymi zmianami... Chociaż taryfa Plus 200 i 400 brzmią już sensownie moim zdaniem. Opłata za naliczanie sekundowe 15 PLN netto. Nikt chyba nie myślał, że będzie taniej niż w Erze bo niby z jakiej racji?:)) Clip nadal płatny... no comments. Jedyne czym bije na łeb Plus Erę i Ideę, to standardowe taktowanie. Dobra rzecz.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 15:28
    Kontynuując opcję, że www.infogsm.pl, to wygląda na to, że taryfy Plus 20 i Plus40 to wypadkowa dotychczasowej taryfy Non-Stop 15 bez podziału cenowego połączeń wykonywanych do sieci i poza nią (czyli coś jakby upłaskowienie:)), z tym, że nowe wychodzą nieco drożej, ale za to mają odpowiedni 10 i 20 SMSów w pakiecie. Nowa Plus 100, to coś jak upłaskowiona dotychczasowa Non-Stop 50, tyle, że jest w niej 50 SMSów w pakiecie, ale wydaje się nieco droższa (minuta = 1,10 PLN, w Non-Stop 50 minuta kosztuje odpowiednio w sieci - 0,80 PLN, poza - 1,20 PLN). Plus 200, to coś jak Non-Stop 100, ale z pakietem 100 SMSów (moim zdaniem bomba) no i tu cena połączeń jest moim zdaniem dużo lepsza niż w Plus 200 niż w Non-Stop 100. Plus 400, to coś jak wypadkowa Non-Stop 150 i 300, ale z pakietem (zbyt dużym moim zdaniem tym razem) SMSów. Ok, zobaczymy ile wyniesie opłata abonamentowa i wtedy będzie wszystko jasne. Generalnie Plus GSM uzupełnił swoją ofertę:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 15:31
    Pierwsze zdanie miało brzmieć: "Kontynuując opcję, że www.infogsm.pl podaje prawdziwe informacje". Sorry. Zwróćcie uwagę na taryfy Plus 100 i Plus 200. Moim zdaniem niegłupie. Ciekawe ile będzie kosztował abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2003-06-12 15:34
    Kenner: Zgadza sie, z tym clipem to niespodzianka, niestety in minus. Szkoda ze cen zadnych nie podali, w sumie jutro to bede wszystko wiedzial od przedstawiciela, ale mnie bardziej interesuja aparaciki w nowych promocjach. Szczegolnie Nokie, jakos tyle mialem roznych komorek i jednak ta marka to jest to (moje skromne zdanie :) Coz okaze sie, ale zadziwiajacym jest fakt ze zostaly zaledwie 3 dni do nowej promocji a tu zadnego przecieku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-12 15:46
    *rhat: racja, w plusie standardowe takowanie 30/30 to rzecz nie do przebicia:) *Mr_BOJAN: No to jak tylko bedzies zmial jakies nieoficjalne info to zapodaj tutaj. Ale bys atmosfere rozgrzal:))Bo jak widac z wypowiedzi uzytknonkow sporo osob czeka z niecirpliwoscia na te nowe taryfy plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 15:54
    Ejjjjjj!!! Sorrrrrrry!!!! Ja nie zauważyłem, że na www.infogsm.pl podane są też ceny abonamentów.!!! Ślepcem jestem. No więc moim zdaniem rewelacja jednak, bo cenowo wychodzą lepiej te nowe od starych. Teraz bym sobie chętnie kupił telefon w Plus 200 (oczywiście posiadając takie zasoby informacji, jakie posiadam teraz). Moim zdaniem rewelka. Nie dość, że taniej, to jeszcze są dołączone pakiety SMSów. A 100 minut i 100 SMSów miesięcznie zupełnie mi starcza. Brawo Plus!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2003-06-12 16:00
    Faktycznie ceny musieli dorzucic na infogsm'ie niedawno bo wczesniej ich nie bylo. Ale mi sie osobiscie podoba Plus100, szkoda tylko ze w tych nizszych CLIP platny :( Swoja droga to pewnie juz tylko w tych abonamentach beda aktywowac - w sumie szkoda. Ja mam np. Czasami 150, czasem dodatkowy pakiecik SMSkow i luzik. No ale sie okaze. Teraz czekam na info o telefonach.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 16:18
    Soory, że się tak nad tym rozwodzę, ale jeszcze chciałem zwrócić uwagę na to, że Plus 200 z setką minut i setką SMSów bije cenowo Optimę 120 (zakładając, że w Optimie wykorzysta się 100 SMSów, czyli 25 minut). W Plus 200 mamy wtedy o 5 minut więcej do wykorzystania i płacimy o 10 PLN netto mniej za abonament. Tyle, że każda kolejna minuta poza pakiet w Plus 200 jest o 0,14 PLN droższa niż w Optimie. Z drugiej strony Plus 200 świetnie łata dziurę między taryfami Moja 80 Medium, a Moja 140 VIP. Przy tym relatywnie zdaje się być tańsza od obu tych taryf w Erze. Cały czas pamiętajmy o STANDARDOWYM TAKTOWANIU w Plusie, które uatrakcyjnia ofertę Plusa jeszcze bardziej. No cóż, zaczynam znów wierzyć w ofertę Polkomtela. Szkoda, że tak późno to wprowadzili:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 16:22
    Jeszcze jadna rzecz jednak na obronę taryf w Idei i Erze i naprawdę już kończę wywody na ten temt. Jednak ogromnie ważny jest przelicznik 1 minuta = 4 SMS w sieciach Idea i Era. To bardzo wygodne i elastyczne rozwiązanie. Bo jednak bywają miesiące, że nie wysyła się żadnego SMSa i wtedy żeganj pakiecie 100 SMSów w Plusie... Tak, ja wiem, że przechodzenie pakietów, ale wtedy w następnym miesiącu musiałbym tylko siedzieć i wysłać SMSy, a to jednak strata czasu. No dobra, więc jednak jestem zadowolony ze swojej taryfy w Erze:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-12 16:29
    czy w plusie dalej pozostaje rozroznienie (w dzwonieniu)na plusa i reszte(eraa,idea) czy jest tak jak w idei od dawna ze jedna stawka do wszystkich?
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-12 16:31
    bo jezeli jestrowna stawka to plus swoja oferta "dogonil pozostalych opow tzn przedstawil prawie to co oni juz oferuja od dawna...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-12 16:36
    ***trojkat no więc napisałem już, że nowe taryfy Plusa wydają się być taryfami płaskimi. Ale jeśli tak przedstawiasz sprawę, to w takim razie kiedy Era i Idea dogonią Plusa w standardowym taktowaniu?:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2003-06-12 16:58
    zalosna sprawa, ja mialem ere ME25 i przeskoczylem do NIO30 ze wzgledu na koszty. swoja droga jakies podrzedne papierzysko dla studentow-konsumentow dostalo pewnie w lape od dzialu PR Ery i napisali cos takiego. Bujda panowie moim skromnym zdaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-06-12 20:43
    czy ktos wie czy minuty Sami Swoi, te z nowych pakietow, oraz ze Strefy Plus rozliczane sa po wykorzystaniu minut z abonamentu czy przed? dziekuje
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-06-12 20:44
    aha i czy niewykorzystane minuty tez przechodza nastepne miesiace?
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-12 20:58
    pinkbird*: na 3 kolejne miesiace przechodza niewykorzystane minuty
    0
  • Users Avatars Mini
    fix pisze: 2003-06-13 01:57
    pinkbird*: minuty z abonamentu nie sa wykorzystywane w strefie.tam i tak masz taniej wiec po co mialyby byc wykorzystywane darmowki.
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-13 10:15
    tkowal: i do tego jakiej sieci uzywasz jako student:) wted rozwialo by to watpliwosci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2003-06-15 03:30
    uważam że idea jest najleprza pod tym wzglęgem
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-15 13:07
    tkowal: w plusie - poprostu mam takie odczucie ze ta siec pasuje dla starszych panow ifirm:) a tak pozatym zawsze jak bralem pod uwage oferty obo-to plus nie spelnial moich oczekiwan...i byl za era i idea
    0
  • Users Avatars Mini
    szczeps pisze: 2003-07-03 14:03
    prawde mowiac to era zasluzyla sobie na ten tytul juz dawno,naprawde rpbia duz w tym kierunku
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: