Wystartowały kolejne odsłony kampanii reklamowej marki Era prowadzonej pod hasłem "Możesz więcej". Tym razem są to kampanie produktowe. Strategią, kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie i zakup mediów był odpowiedzialny dom mediowy Optimum Media OMD. Na potrzeby akcji agencja Saatchi & Saatchi Poland przygotowała 3 kampanie produktowe dla Ery Biznes, Ery dla abonentów prywatnych oraz Ery TAK TAK promujące różnego rodzaju darmowe usługi.
Materiały reklamowe dla Ery Biznes w humorystyczny sposób pokazują usługę VPN, w ramach której pracownicy firmy korzystającej z tej możliwości mogą rozmawiać ze sobą za darmo. Kampania dla abonentów prywatnych promuje usługę „Darmowe wieczory”, dzięki której po godzinie 21.00 abonenci mogą rozmawiać za darmo. Akcja przygotowana dla Ery TAK TAK promuje z kolei usługę Happy SMS, w której użytkownicy mają mozliwość „esemesowania” przez pół roku za darmo.
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych oraz przy użyciu narzędzi z kategorii ambient media.
Całość kampanii prowadzonej pod hasłem „Możesz więcej” rozpoczęła się pod koniec stycznia i jest związana z wprowadzeniem na rynek nowych taryf dla odbiorców prywatnych i biznesowych oraz wprowadzeniem nowych usług. Celem działań reklamowych jest odświeżenie i ocieplenie wizerunku marki Era.