Era ogłosiła dziś oficjalnie swą nową strategię sponsoringu sportu. PTC została strategicznym sponsorem polskiej reprezentacji koszykówki mężczyzn, Polskiej Ligi Koszykówki i Wisły Kraków - drużyny z największymi szansami na udział w Pucharze UEFA i Lidze Mistrzów (Champion's League). Era sponsoruje także windsurfing - PTC opiekuje się wielokrotnymi mistrzami świata w tej dziedzinie sportu: Dorotą Staszewską i Wojtkiem Brzozowskim.
Kwoty przekazywane przez sponsora będą uzależnione od osiąganych wyników sportowych, a w przypadku sponsoringu ligi koszykówki - współpracę w zakresie kreowania i popularyzacji tej dyscypliny sportu. Przedstawiciele obu stron nie chcieli zdradzić szczegółów finansowych umów, ale prawdopodobnie łączny koszt sponsorowania obu dziedzin sportu wyniesie około 1 mln USD. W przypadku Wisły Kraków, drużyna ta ma zagwarantowane otrzymanie 40 % kwoty zapisanej w umowie - pozostała reszta zależy już od wyników sportowych, głównie od tego, czy Wisła awansuje do Champion's League. Umowy sponsorskie będą obowiązywały przynajmniej przez 2 lata z możliwością przedłużenia.
W ramach umów koszykarze reprezentacji Polski i piłkarze Wisły Kraków występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach z logo sieci Era. Znak firmowy pojawi się również przy okazji imprez organizowanych z udziałem stron podpisanych kontraktów. Polska Liga Koszykówki zmieni nazwę na Era Basket Liga.
Era zamierza także wspólnie z Polskim Związkiem Koszykówki stworzyć szkolną ligę koszykówki.