PTC w ubiegłym roku uzyskało 3 632 420 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 616 mln zł, a EBITDA 1 135,7 mln zł. Przychody ze sprzedaży PTC w 2000 roku wzrosły o 40,1% w stosunku do 1999 roku. Średni przychód na klienta (ARPU) w IV kwartale wyniósł 119 zł, wobec 132 zł w III kwartale. W całym ubiegłym roku ARPU osiągnęło 127 zł. W IV kwartale 2000 roku PTC zdecydowało się przeprowadzić silną kampanię reklamową związaną z nowo wprowadzonymi taryfami i usługami. Średni koszt pozyskania klienta w ostatnich 3 miesiącach ub. r. wyniósł 580 zł (w III kwartale – 546 zł). W IV kwartale PTC pozyskała brutto 419 642 nowych abonentów. W sumie na koniec 2000 roku firma posiadała 2 802 980 klientów, z czego 27,5% stanowili użytkownicy systemu Tak Tak. |