Era przedłużyła kolejną promocję

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 210

Era przedłużyła promocję "Aktywacja III" do końca czerwca br.

 

Termin promocji: 05/04/02 do 30/06/02

Zasady promocji:

  • W nowej ofercie klienci mogą wybrać jedną z taryf:
    - Moja, Moja 10, Moja 45 i płacić przez pierwsze 6 miesięcy abonament w wysokości 1zł netto; 

  • Za aktywację z jedną z taryf Moja zapłacimy 11zł netto. 

  • Umowa podpisywana jest na 12 miesięcy.

Opinie:

Opinie archiwalne (210):

Komentuj

Komentarze / 210

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-02 22:05
    nic tylko przedluzaja to dziadostwo......
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-05-02 22:11
    Heh, oto przedsmak nadchodzącego "przełomu" buuhahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-05-02 22:26
    Jesli dobrze pamietam to jest ta promocja w ktorej nie daja aparatow-DOBRE!!!Widze juz jak maja na nia duzo klientow(po 6 miechach placi sie cala cume abonamentu!!!!)pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-02 23:07
    przedłużają, przedłużają, przedłużają. Monotonna ta praca speców w erze. hiehie. jak powiedział słusznie nepomucen: "nic tylko przedluzaja to dziadostwo......"
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-05-02 23:30
    pewnie nie skorzystam! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 00:24
    Matt: bylaby jesli by dawali telefony, a tak, to te kase co zaoszczedza na abonamencie naiwniacy nadrobia wysylajac smsy i dzwoniac w drogiej sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 00:25
    juz wolalbym pre paida kupic jesli mialbym miec telefon na tak krotko. Oczywiscie nie taktaka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-03 00:35
    Przedłużają faktycznie, ale dziadostwem to bym tej promocji nie nazwał, ot, taka sobie przeciętna
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-03 00:36
    Nepomucen, a kto mówi, że na tak krótko?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 00:45
    bo mi sie nie kalkuluje ta promocja. Przez te 6 miesiecy mam niby tanszy abonament, ale nie mam telefonu, albo musze kupic sobie sam, wiec mi sie to wyrowna. Pieniadze zaoszczedzone na abonamencie dodatkowo wydam na rozmowy i kilka smsow w tej drogiej ponad wszelka konkurencje sieci. Wychodze wiec na minusie... Wole konkurencje...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 00:46
    Promocja tez bym jej nie nazwal, bo jest to po prostu wybor: abonament, albo telefon. Tyle, ze ludzie przechodza na abonament z nadzieja, ze beda mieli porzadny telefon za male pieniadze, wiec nie spodziewalbym sie tlumow przed salonem Ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-03 02:52
    Nepomucen, ta promocja jest po prostu adresowana do ludzi, którzy już mają telefon bez smoka, albo też ze smokiem ery
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-03 02:55
    A, co do cen jeszcze - przy moim dzwonieniu (głównie do innych komórkowych, trochę idei, troche plusa) to era wcale nie jest tak droga w porównaniu do konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 04:17
    graffi: to im sie oplaca podpisac taka umowe, jaka moze podpisac reszta ludu. Kupic telefon za 1zl, sprzedac go i miec jakis tam bonus w innej postaci. Ta "promocja" to po prostu pomylka....
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-03 06:49
    Nepomucen, sorry, ale nie każdy w taki sposób kombinuje. Nie wszystkim też chce się w takie sprzedawanie i kupowanie bawić
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 13:34
    Bossnikia: i tu sie mylisz jest to super promocja, i jest na nia wielu chetnych bo kto ci da 6 miechow za 1,22 i za to 45 min i 10 sms oraz umowe na 12 mies, ja osobiscie wziolem i jestem zadowolony. A ty oczywiscie bys do tego jeszcze chcial 6310 za 99 za. Prawda jest taka ze tylko nazekac potrafimy a docenic czegos dobrego to wstyd sie przyznac
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 13:43
    masz racje Graffi nepomucen wcale nie przedstawia zadnych argumentow, biorac M45 przez 6 mies zaoszczedzasz 438zl to mozna kupic niezly telefon i masz umowe na 12 mies, a potem mozesz wziasc tel w prom lub zrezybnowac. A niech kupi gdzies tel w promocji na 12 mies dobry i tani. Na przyklad C35 zadna rewelacja a 99+VAT i zadnych bonusow do tego, placisz zwykly abonament i co sie lepiej kalkuluje. I wcale nie mowie teraz o erze bo w erze C35 kosztuje 69+VAT na rok. Tak wiec gadac i nazekac to kazdy potrafi, a jakies konkrety to juz nie. Ja osobiscie znam kilka osob ktore nigdy by sobie nie kupily aktywacji a z tego skorzystaly i sa zadowolone, srednia z 12 mies za M45 wychodzi 36zl za 45 min i 10 sms gdzie masz taniej!!! Oczywiscie mozna wziasc tansza taryfe ale to juz sie mniej oplaca. pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-05-03 14:52
    oj, narzekacie na ere (nie mowiacjuz o tym, jak zjechaliscie taktaka), a se cwoki kupujecie aparatów na pęczki, a po roku mam aodcina kieszonkowe, bo rachyneczki za wysokie i %#$@$ trzeba sobie poradzic samemu... tylko że era powinna dać opcję z wyższymi taryfami.i wtedy telefony. a ta oferta jest dla tych, co nie chca miec cyro na 2 latka, tylko chca mało płacić, jak na swoje potrzeby.
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-05-03 14:53
    NEPOMUCEN: SORRY ALE TY JESTEŚ POMYŁKĄ CHYBA ŻE JESTEŚ KRZYKACZEM OD JAKIEGOŚ INNEGO OPERATORA
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-05-03 14:54
    A JESZCZE JEDNO NIE PASOWAŁO BY CI DO TEJ PROMOCJI ŻEBY BYŁA 6310 ZA 1ZŁ????????? :-))))))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 15:15
    jak ktos nie potrzebuje telefonu do dresu to wtedy bardzo dobra promocja jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 15:15
    aha: sam mam ab. w %#$@$
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 15:18
    ciekawe - zamienilo J.udea na znaczki
    0
  • Users Avatars Mini
    thomas pisze: 2002-05-03 15:28
    Era zdaje się już nic nowego do końca swych dni nie wymyśli... DO BANI!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-05-03 15:42
    bardzo fajny pomysl dla kogos kto ma telefon i komu skonczyla sie umowa bo moze w tani sposob sie "odkuc" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzech pisze: 2002-05-03 15:52
    Ja tez z tej promocji skorzystalem i sobie chwale, za ten abonament z minutami i smsami nikt nic lepszego obecnie nie proponuje. W dodatku ze mozna zrezygnowac po 6 miesiacach placac 102 zlote ustawowej kary albo zmieniajac taryfe na mniejsza za 30 zlote oczywiscie + VAT:) I coraz sklaniam sie do do stalego powrotu do ERY a mam porownanie poniewaz mam i mialem okazje korzystac z uslug innych operatorow. I zaznaczam, ze nie jestem pracownikiem Ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    czarny_kruk pisze: 2002-05-03 17:09
    IMHO promo jest super, zupelnie sie nie zgadzam z osobami, ktore maja odmienne zdanie. przez pol roku abo za 1 pln, pozniej mozna zostac lub ew. zerwac umowe za 102pln i za ~120 pln masz 270 minut i 60 smsow na pol roku. drogo?!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 17:48
    Panie i Panowie. Doliczcie jeszcze ceny za ewentualne rozmowy powyzej abonamentu i DROGIE jak........ SMSY. W miare dobry telefon kosztuje zalozmy 400zl, przez 6 m-cy bedac w Erze przy tej promocji zaoszczedzam (jak ktos napisal) 438zl, pozniej albo uciekam placac 100zl (lepsze rozwiazanie) albo siedze dalej i bule tak, zeby im sie zwrocilo. Jezeli mialbym z tego korzystac, to po 6 miesiacach bym sie z nimi pozegnal. Tylko, ze to zmiana numeru itp itd... Panstwu z Ery nie wiem jak to sie oplaci, bo ponoc najdrozsza w obsludze klienta jest jego utrata, a wiele osob zakonczy przygode z Era w tej promocji po 6 miesiacach
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 17:50
    sęda: krzykaczem i pomylka to jestes Ty, spojrz na swoje wypowiedzi, pozbawione tresci...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 17:53
    Jeszcze jedno. Osobiscie uwazam, ze promocja, ktora Plus dal na gwiazdke byla najlepszym rozwiazaniem. Marne telefony za grosze (te lepsze - drozsze), ale rozmowy 50% taniej i umowa na upragnione 12 miesiecy.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 18:00
    tak ale to sie juz nie powtorzy, a poza tym to upust liczony po 30s i po wykorzystaniu bezplatnych min no i tylko tepsa i plus. Owszem to bylo niezle tym bardziej ze na 12 mies. Ale w obecnej sytuacji tego juz nie ma. A skoro mowisz ze po wykorzystaniu buli sie to 1.35 w szczycie i 0,60 po to jst dla ciebie drogo, a przecietny urzytkownik wysyla w miesiacu 20 sms to jak za te 10 zaplaci normalnie lub w pakiecie to mu i tak sie oplaca. Nawet jak ktos gada okolo 100 minut w miesiacu - policz to sie przekonasz
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 18:04
    nepomucen: patrzysz pod siebie. Jeśli ktoś lubi klepać smsy lepsza jes Id. ale i tak drogo jest. Jeśłi w id sms kosztuje 24 grosze to + za 24 gorsze w sami swoi masz juz minute rozmowy. Zgoda po godzinach szczytu. A jeśli ktoś tylko tak korzysta? Ja preferuje rozmowy nad klepanie i Id jest ZA DROGA. Szału dostaję jak słyszę pocztę a kasuje mnie za impuls cały. Jesli chodzi o idee to rewelacja jest w meritum ale nie da sie zmienić bez regonu. W erze na biznes przejdziesz bez problemu - wystarczy wejsc na strone IBOA i zrobisz to sam. A wracając do promocji - za 30 zł netto / 12 miesciecy masz 45 min i 10 sms / mc. po dodzinach szczytu 60 gr / min i nie trzeba płacić ab za to ja w idei która to rówinież ma droższe (65 gr). Podsumowując: dla klepaczy Idea (NIO 60 - 71,99 zł netto) dla mówiących ta promocja(Moja 45 - 30,45 zł netto).
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 18:37
    sandrzej: nie mam telefonu w Idei i nie planuje miec. Smsy wysylam z internetu, wiec z komorki wlasciwie TYLKO dzwonie, chyba, ze akurat bardzo potrzebuje wyslac sms.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 18:39
    a promocja jest dla stosunkowo niewielkiej liczby osob. Nie zwala z nog. Wiem, ze po 6 miesiacach (gdybym skorzystal) bym uciekal z Ery wiec nie usmiecha mi sie zmana numeru
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 19:17
    Nepomucen a kto ci kaze po 12 miechach uciekac mozesz podpisac aneks i wziasc minutki np 20 co miesiac lub wziasc telefonik w cenie promocyjnej, ostatnio warunki aneksow zmienily sie na dozo bardziej ciekawe, tel w cenie prom jesli rachunki przekraczaja 50 zl wiec to niezla propozycja
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 19:25
    Nie odpowiadaja mi ceny Ery, chociaz taryfa M45 nie jest najgorsza. Ja jednak dzwonie glownie po godzinach szczytu i dla mnie nawet 0,60 zl do tej samej sieci jest nie do przyjecia. Za 10zl wiecej mam w Plusie taryfe, w ktorej moge mowic do woli (czasami 150), ale jezeli mowimy o M45, to jest lepsza (chyba) niz czesto50. Era ma podstawowy blad. Jak bym mial wyslac chociaz 1 smsa, to bym sie chyba zielony ze zlosci zrobil. Niech nikt mi nie odpowiada GPRSem, bo to dodatkowy abonament i nie kazdego stac na telefon z GPRSem.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 19:56
    a dlaczego od wyslania 1 smsa w erze sie robisz zielony, w czym wyslanie smsa w erze rozni sie od wyslania smsa w innej sieci??
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-03 20:06
    nepomucen: nie patrzysz racjonalnie na tą promocję. Ta promocja jak i każda inna jest skierowana do jakiejś grupy ludzi. Ta promocja jest bardzo dobra dla obecnych abonentów Ery, którzy podpisują aneks do umowy, wymieniają sobie telefon na nowy, i do tego mogą sobie podpisać następną umowę na 12 miechów i przez połowę okresu praktycznie nie płacić abonamentu i mieć nawet 45 minut co miesiąc. Po drugie są też klienci, którzy mają telefon, nie chcą go zmieniać i też mogą sobie taką umowę podpisać. Najlepiej by było gdybyś w swojej wypowiedzi zaznaczył że dla ciebie ta promocja nie jest bo masz inne wymagania. Ale jest dużo ludzi, którzy patrzą inaczej niż ty i potrzebują czegoś innego i to dla nich jest ta promocja. A ty zaznaczasz że promocja jest do bani i niech się Era wypcha. Niesłusznie. Bo promocja jest bardzo dobra, nie dla wszystkich, ale taka jest specyfika każdej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 20:14
    hubi: cena w Erze jest dwukrotnie wyzsza niz u konkurencji. Wiec w Erze wysylanie smsow zwyczajnie boli... misiek24: owszem, dla obecnych klientow Ery (ktorzy sa zadowoleni z tej sieci) jest to dobra oferta, chociaz moze im tez sie bardziej oplacic inna promocja Ery. Nie wydaje mi sie, zeby przed salonami Ery ludzie ustawiali sie w kolejce do tej promocji, jak to kiedys bywalo... Uwazam, ze promocje Ery sa coraz mniej przyciagajace klientow, co zreszta widac.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 20:21
    nepomucen jak ty tylko siedzisz i klikasz smsy to moze i drogo ale dla mnie wysylajacego z "telefonu" zaznaczam (bo z netu nie licze) okolo 20 sms jest to super bo 10 w abo i 9 za 3 zl a widziales w chwili obecnej kolejki do ktorego kolwiek z opow w polsce, i jeszcze jedna sprawa ta promocja nie jest nigdzie reklamowana bo gdyby byla to napewno bylo by dozo wiecej chetnych na ta aktywacje
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-05-03 20:52
    Olśniło mnie! Już wiem do kogo adresowana jest ta promocja! Do laureatów Erowych "konkursów". No wiecie... tych w których można było wygrać 3310, 3330 i sl45. Były to oczywiście telefony z simlockami jakby ktoś nie wiedział :) Założę się że tydzień przed wprowadzeniem pierwszej promocji "aktywacja" wysłali owym szczęśliwcom "specjalne oferty promocyjne".
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-05-03 20:54
    Nepomucen - w 100% przyznam Ci rację. Co wejdę do salonu Ery to w środku luz. W salonie Plusa zawsze parę osób czeka w kolejce. I tu nie chodzi o kolejkę do kasy. Nie podejrzewam też że pracownicy Ery załatwiają klientów szybciej niż w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 21:00
    Ja przyznam sie szczeze ze jakos od kilku miesiecy zadnych kolejek w zadnym salonie nie widzialem i nie wazne jaki to operator, a jesli tak to jak wytlumaczysz ze era przylaczyla wiecej osob do sieci niz plus?? A tak z innej strony to ta dyskusja jest jalowa, kazdy cos lubi i zawsze cos innego mu sie podoba - no i wlasnie dlatego mamy 3 opow i kazdy szuka tego co chcewiec tym milym akcentem zegnam i zycze pieknego dzionka pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 21:03
    hubi: jak juz wczesniej pisalem nie wysylam z komorki zbyt wielu smsow... w pakiecie 20 bym sie zmiescil (tyle mi daje +). No na pewno by bylo wiecej chetnych, bo Era zawsze potrafila dac takie reklamy, ktore przyciagnely klientow do salonow, gdzie obsluga namawiala do podpisania umowy, a dopiero po tym fakcie klient sie dowiadywal jakie kruczki ma ta promocja.. Ostatnio Era cos nie ma pieniedzy na reklamy... Klienci odchodza, czy tylko mi sie tak wydaje.....?
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-03 21:09
    Z tymi kolejkami w salonach to jest różnie, ale w teraźniejszym okresie to jednak wszędzie jest pusto. Pracuję w takim miejscu gdzie są wszyscy trzej operatorzy i z obserwacji widzę, że jednak nie tylko w Erze jest trochę pustawo ale w Plusie i Idei także, więc po prostu żadna promocja tu nie pomoże. Taka jest po prostu sytuacja na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-03 21:12
    klienci wszedzie odchodza a werze wcale nie odchodzi wiecej niz gdzie indziej a jak chcesz wiedziec to najwiecej odchodzi od idei, a czy twoim zdaniem w kazdej sieci klienci sa informowani o wszystkich kruczkach w danej promocji bo mi sie wydaje ze w kazdej sieci jest tak samo spadam milego
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 21:23
    misiek24: no wiesz... jak by dali promocje NOKIA 8310 (nokia, bo to telefon dla mas i "taki ladniutki, malutki") za 1zl, albo lepiej gdyby jeszcze Ci doplacili, do tego abonament za 1zl przez pol roku, a umowa na 12 miesiecy, do tego dodatkowe 50 minut darmowych do abonamentu i 100smsow, to mysle, ze by byly kolejki mimo sytuacji na rynku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 21:25
    hubi: ale cos ta Idea najszybciej lapie klientow, bo goni Ere i Plusa pelna para... wiec chyba nie jest z nimi tak zle. Ja z wlasnych obserwacji (nie mowie, ze taka jest sytuacja na rynku) nie mialem do czynienia z nikim, kto opuscil Idee, albo Plusa... z tej Ery cos sporo osob ucieka.. a ci, co nadal tkwia, to klna jak cholera i czekaja az im sie cyro skonczy... i wcale nie maja najtanszych abonamentow. Jakos tak sie dzieje.. dziwne..
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 21:29
    Era jest chyba atrakcyjna dla klientow biznesowych, ale glowy nie dam, ze tak jest. Natomiast dla zwyklych obywateli przestaje byc coraz bardziej, a to niedobrze... Jednak nie ma to jak dobra sytuacja finansowa spolki.. moze nie miec najwiecej klientow, ale jest w pewnej sytuacji i moze sobie pozwolic od czasu do czasu na lepsze promocje. Cos mi sie wydaje, ze na dluzsza mete Plus wygra te wojne... mimo, ze Idea teraz wygrywa bitwy, a Era robila to wczesniej. Chyba, ze ktos kupi Ere i da jej pieniadze, ale przeciez wiecznie nikt nie chce dokladac do interesu...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-03 22:11
    nepomucen: widzę że znalazłeś lekarstwo na to by w salonach sieci komórkowych były kolejki i pełno nowych klientów. Proponuję ci abys założył własną sieć i zrobił promocję: NOKIA 8310 za 1zl, do tego abonament za 1zl przez pol roku, a umowa na 12 miesiecy, do tego dodatkowe 50 minut darmowych do abonamentu i 100smsow. Tylko jedno mnie zastanawia....kiedy byś zbankrutował???
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 22:18
    ech misiek24........ widze, ze wszystko bierzesz na powaznie.... wyluzuj troche... nie bierz tej mojej wypowiedzi za moj biznes plan..... Swoja droga jestem pewien, ze mialbym najszybszy przyrost klientow :))) a jak bym jeszcze placil kary zerwania umowy u innych operatorow, jesli by ktos zmienial siec na moja, to bym mial najwiecej abonentow :)))))) Pozdrawiam wszystkich smiertelnie powaznych obywateli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 22:22
    ale umowmy sie tak: ja daje pomysl na taka siec z takimi promocjami, a niech ktos zostanie moim inwestorem ;p Pomyslcie o tych tlumach w salonach i o milych komentarzach chociazby na GOL :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-03 22:30
    nepomucen: nie biorę twoich komentarzy powaznie :))))))) żartuję. Ale swoją drogą pojawia się tu wiele bzdurnych komentarzy osób które nie wiadomo czego oczekują. A prawda jest taka, że jeżeli ktoś płaci rachunki około 100 zł, no powiedzmy do 150 zł, to obojętnie z jakiego operatora by korzystał to i tak będzie płacił to samo. No bo powiedz mi jaką oszczędność można zrobić przy tej kwocie? 10 zł no może 15 zł. I nie rozumiem tych wszystkich ludzi, a większość właśnie płaci rachunki do 100-150 zł, że krzyczą że dana sieć jest droga. Przecież jak zmienią opa to i tak będą płacić to samo. Rozumiem osoby, które płacą po 500 czy 1000 zł. Ale jeśli ktoś ma takie rachunki to można powiedzieć że operator takich klientów traktuje bardziej indywidualnie i można różne rzeczy załatwić. Przynajmniej tak jest w Erze, jak u innych to za bardzo nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-03 22:31
    nepomucen: no właśnie, jestem ciekaw ilu inwestorów by się znalazło? :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 22:41
    nepomucen: i to chodzi. Ja z taryfa czasami w + porzygalbym się. Dla mnie taryfa musi być płaska. Dzwonie o każdej porze. Jeśli kiedyś będę pracował w nocy w dzień spał to wybiorę + czasami bo do tego jest super. Dla mnie na dziś to dno.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 22:43
    misiek24: jeśli kwoty są powyżej 100 zł to masz rację. Operator nie ma znaczenia. Tylko czyste emocje (nie wedla).
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 22:45
    czy ktoś wie coś więcej na temat 3 taryfy w POP? byl już news i ciekawi mnie jak będą wyglądać opłaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 22:53
    nowa taryfa Idei nazywa sie Weekend: - w ciągu tygodnia: 1.25zł (wewnątrz sieci) / 2.4zł (poza sieć); - w weekendy i święta: 0.61zł / 0.98zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 22:58
    nepomucen: dzieki :)). Liczylem na małą rewolucję. Przeliczyłem się.....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:00
    oczywiscie chodzi o Popa (tam wyzej) a teraz na inny temat... Wlasnie zrobilem sobie symulacje ile trzeba wydac w kazdej z sieci, zeby rozmawiac 150 minut po 18, weekendy itp, do tego 30minut w szczycie po 15min do tej samej sieci i 15min do innych, a do tego wyslac 30 smsow.... Wiedzie, ktora siec wyszla najdrozej??? (nie bralem pod uwage taryf tanszych od Moja 45 i biznesowych) Najdrozsza wyszla Optima 60 (217zl) pozniej Optima 90 (178zl), nastepnie Moja 45 (173zl), dalej Optima 120 (170zl) nastepnie Moja 100 (165zl) a na koncu (jedyna taryfa Plusa jaka bralem pod uwage) Czasami 150 (119,5zl - z wykupiona usluga CLIP 5zl) Wszystkie ceny netto. Jak widac nie zawsze "najtansza" siec jest najtansza...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:03
    A czy ktoś zaglądał na strony Ery? ani słowa o tej promocji.....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:05
    Jednak licze dalej :) teraz licze taryfy czesto w Plusie (kazdym licze tak samo, zeby bylo uczciwie) :) Na razie wyliczylem, ze czesto 50 jest za 202zl
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:12
    Czesto 150 (205zl) Czesto 100 (197zl). Jedna uwaga. Liczylem tak, ze bezplatne minuty przegadalo sie poza szczytem. Inaczej to by wygladalo, gdyby to dzielic po rowno, ale juz mi sie odechcialo liczyc. :))) Jednak Mysle, ze widac tutaj ktora siec ma najwyzsze ceny dla ludzi korzystajacych z telefonu jednak czesciej poza szczytem. Pewnie w szczycie Idea tez tak rozowo nie wychodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:12
    nepomucen: ta symulacja jest pod ciebie :)) człowieku - 150 min po 18??? dla mnie to dom żona i córka od kilku dni :)) a telefon jak najdalej żeby tylko klienci nie dzwolili. Według moich symulacji dla taryfy płaskiej najlepiej wypada .... A nie powiem. To i tak nie ma znaczenia. W + Czasami podoba mi się oferta sami swoi po szczycie za 24 gr. To naprawde jest cos rewelacyjnego. Decydując się na opa musisz wiedzieć czego chcesz. Jeśli pomachać komórką to POP jest świetny bo bez doładowania konta rok wytrzymuje i numer jest ciągle aktywny. W biznesie podoba mi się osobiście meritum. Ale roaming mają do bani. Natomiast w erze roaming działa rewelacyjnie. Najbardziej uśmiałem się jak dostałem (jadąc z telefonem w Erze) rachunek z sieci Oscar z Czech. 6 gr za sms!!! Ach te czechy... nie tylko piwo maja dobre....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:14
    Odszedlem troche od tematu, ale zawsze chcialem to policzyc :) Co do promocji, to poczekam na lepsza sytuacje na rynku i lepsze promocje, chociaz dobrym rozwiazaniem w takiej sytuacji sa umowy na 6, lub 12 miesiecy.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:15
    Idea jest płaska więc nie ma znaczenia szczyt czy poza.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:16
    sandrzej... Oscar mowisz??? Juz wiem z jakiej sieci bede korzystal bedac w Czechach :) Pewnie, ze symulacja jest pode mnie, bo w godzinach szczytu dzwonia nie oszukujmy sie.... glownie ludzie majacy taryfy biznesowe, a takich pod uwage nie bralem. Trudno jest zrobic w pelni sprawiedliwa symulacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:23
    sandrzej......... nie ma w Czechach takiej sieci jak Oscar :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:24
    a przynajmniej ani Era, ani Plus ani nawet Idea nie maja z nimi umowy roamingowej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-03 23:25
    Sandrzej: zerknij na priva cos tam Tobie napisalem:))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:28
    Jest bo korzystałem
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:31
    jesli sie nie myle to dziala tylko na terenie pragi :( - no lae w pradze zyje polowa czech :))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:39
    na tej stronie co podales sprawdz ich roamingi w Polsce i zobacz jakie maja dane co do zasiegu. Spojrz na Idee :)))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:43
    nepomucen: moze Oscar zostal wchloniety bo faktycznie nie widze jego stron w sieci. Jeszcze w zeszle wakacje korzystałem. To bylaby duza strata... dla portfela....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:46
    Faktycznie Oscar nalezy do Cesky Mobil chyba. Ciekawe tylko czy ceny im zmienili.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:47
    nepomocen: teraz to sie zmartwilem....pozostalo tylko kilka linków w sieci które wskazuja do pustych stron - szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:52
    sandrzej: NIESPODZIANKA!!!!!! www.oskarmobil.cz/cz/index.htm
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:53
    nepomucen: dobry researcher jestes
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:54
    POLECAM STRONE: www.gsmworld.com
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:56
    Jedno pytanie bede mial jak bede sie wybieral do Czech... Czy moj Plus obsluzy mnie za pomoca sieci Oskar :)))))))) Korzystales tam z tego, majac Ere, a nawet Era nie podaje Oskara jako partnera roamingowego...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:57
    drożej ale nie jest źle :)) wewnatrz sieci 53 halerze - to musiała być wtedy promocja - jestem prawie pewien. Zresztą wybrałem tą sieć po reklamach w metrze - własnie jak reklamowali smsy po 66 halerzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-03 23:58
    Tak sprawdzilem i jesli Czechy tez maja 3 opkow, to Cesky Mobil, to to samo, co Oskar :))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-03 23:59
    korzystalem majac Ere - jedyne co moge zrobic to wyslac ci biling :)) W idei wiem ze sa problemy ale tego nie sprawdzalem osobiscie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-04 00:00
    100 minut za 55 zl + 5 % Vat ja zaraz k... dostane....
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-04 00:04
    nepomucen: a widziales te ceny za minute? Dobra ide jakas kolacje zrobic....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 00:07
    sandrzej: Ja chce telefon w Oskarze!!!!!!!!!!!!!!!!! za 60zl 100minut, do tego tanie polaczenia i smsy za 12groszy!!!!!!!!! Jesli myslicie, ze kiepski zasieg, to jestescie w bledzie............ JA CHCE TAKA SIEC!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 00:08
    te 100minut bez wzgledu na pore dnia....... no i jak dobrze spojrzalem minuta rozmowy kosztuje 50 groszy...... Kochani nasi operatorzy..... WSZYSCY TRZEJ!!!!! :/
    0
  • Users Avatars Mini
    aśka pisze: 2002-05-04 00:45
    Bardzo fajne i praktyczne rozwiazanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-04 00:47
    nepomucen: sandrzej: Wasze gadanie połowę strony zajmuje. Uspokoić się chłopaki. :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 00:47
    Rany! Ale się dyskusja zrobiła zażarta! Sorry ale wszystkiego nie przeczytałem, przepraszam, jeśli się powtórzę z czyimś komentarzem - Moim zdaniem, nie ma co dyskutować tyle nad tą promocją - to jest bardzo uboczna "promocyjka", nie ona ma przyciągać nowych klientów. To może być np propozycja dla klientów tak-taka itp (lepsza moim zdaniem od "konwersj"i i podobnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 00:49
    Nepomucen, jeszcze kilka spraw - jeśli masz się robić zielony z powodu wysłania jednego SMSa to Cię uspokoję - jest do 10 SMSów w abonamencie (moja45)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 00:53
    Jeszcze jedno co do cen (sorry, że nie wszystko naraz ale czytam stopniowo) jeśli ktoś dzwoni tylko poza szczytem i wewn. sieci, faktycznie plus jest bez konkurencji, jeśli jednak dzwoni się do różnych sieci i o różnej porze to raczej już z tym słabo (nawet w non-stop) Lepsza byłaby idea, ale tam nie pójde z uwagi na jakość obsługi (przynajmniej jeszcze jakiś czas z tym poczekam, aż się podszkolą :) ), więc zostaje era.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 01:24
    graffi: od konwersji to rzeczywiscie jest lepsza, ale czy numer mozesz sobie pozostawic? ja mialem na mysli smsa powyzej pakietu darmowego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 02:36
    To bedzie 100 komentarz :) Dawno zaden news nie mial takiego powodzenia :) A tu chyba nazwa podobna do "Terminator III" przyciaga :)))))))) heheheheheh
    0
  • Users Avatars Mini
    paulina pisze: 2002-05-04 03:20
    graffi: POPIERAM! Trzeba też dodać, że ERA ma jednak najlepszy zasięg, a tam gdzie już jest ma największe moce nad-odb, ze wzgl. na największe zagęszczenie BTSów 900MHz.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-04 03:42
    paulina: z tym zasiegiem to ostrożnie sie wypowiadaj. Pomimo że lubię erę i mam do niej sentyment to w zielonogórskich lasach sprawdza sie tylko idea. Może się mylę ale oni tu zrobili kawał dobrej roboty jeszcze z Centertelem (nota bene mój 1 GSM to poczciwy analog 450 MHz). Choć jako ciekawostkę podam że w salonie Idei w zielonej górze na ulicy kupieckiej aby chwycić zasięg Idei pan obsługiwacz kazał mi otworzyć dzrzwi bo czasami zrywa albo nie "chwyta".Faktycznie miał rację :) Era miała w tym salonie zasięg - sprawdziłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 04:33
    sandrzej: jasne, ze zdarzaja sie miejsca gdzie Era wysiada (np. moja dzialka - tylko Plus dziala), ale jednak Era ma najwiekszy zasieg. Wierze mapkom z www.gsmworld.com a tam mozesz sobie sprawdzic.. Te mapki sa obiektywne, bo sa i juz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 05:10
    Nepomucen, numeru nie możesz zostawić, jednak nie wydaje mi się to aż takim problemem w większości przypadków :) A co do zasięgu - mnie nie interesuje, czy największy zasięg w Polsce ma era, idea czy plus, mnie interesuje, która sieć ma zasięg tam, gdzie ja z telefonem się poruszam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 05:14
    Sandrzej, jedna uwaga - 450 to był NMT, GSM zaczyna się od 900 MHz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 05:15
    graffi: do zasiegu to masz racje, a do zmiany numeru, to moze lepiej taktakowcom poczekac na lepsza promocje...?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 05:23
    Nepomucen, a czy ja im każę na tą promocję lecieć? Po prostu - jest taka możliwość, to chyba dobrze? A jak już pisałem - to nie jest główna promocja ery, nie ma się co nią tak podniecać... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 05:56
    pewnie, ze nie :) Kazdy zrobi co zechce :) mysle, ze jeszcze nikt orgazmu nie dostal od tej promocji :)) Zajrzyjcie na te strone i zobaczcie dane co do zasiegu polskich opow (polecam Centertela) :)))) juz kilka razy patrzylem i chyba sobie wydrukuje :)))) www.orange.ch/en/index.htm
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 06:07
    Nepomucen, co do zasięgu, to jakoś i tak nie wierzę mapkom - sygnał zależy od tak wielu czynników, że może być 100 m dalej, a w danym miejscu nie
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 06:08
    A wolność wyboru oferty jest jedną z największych zalet kapitalizmu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    paulina pisze: 2002-05-04 06:44
    Do nepomucen z 04-05-2002 01:56 Rzeczywiście - zajebista mapka pod adresem www.orange.ch/en/ roaming/pl.htm#centertel Ale tam wyraźnie faworyzują PLUSA, bo mapka ERY też nie najświeższa www.orange.ch/en/ roaming/pl.htm#era_gsm (adresy oczywiście BEZ spacji!) ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-04 06:58
    Paulina, faworyzują ideę - widać przynajmniej, że nie zamazują mapki kraju bez potrzeby na pomarańczowo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-05-04 07:04
    tja... a tonacy brzytwy sie chwyta ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-04 11:48
    o w twarzyczkę. Ale się rozgadaliście. Hmm. zaglądam na stronkę......(orange.ch) no, tu najwięcej po,arańczowego ma plus. A centertel, nie będę komentował. :)) Teraz sprawdzam www.gsmworld.com. Nio, tu wyraźnie rea najlepsza. Czyli tak w sumie to nie ma się co kłócić o ten zasięg, bo nie wiadomo kto ma najlepszy. Mapki pokazują różnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-04 11:51
    Zresztą zasięg zależy np od pogody, ciśnienia. Więc o co się tu kłócić? W warunkach laboratoryjnych, to pewnie wszystkie opy. mają zasięg na CAŁY kraj, bez białych plamek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-05-04 14:34
    arsenaldex, nieprawda, spytaj jakiegos fachowca i nie pisz bzdur
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-04 18:15
    paulina: nie faworyzuja Plusa, tylko maja nieaktualne mapki, kiedys jak Plus sie reklamowal, ze ma najlepszy zasieg, to tak bylo. Pozniej Era sie wziela do roboty, nie mowiac juz o Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-04 18:56
    graffi: oczywiscie masz racje od 900 :)) ale to bylo tak dawno.... raptem 6 lat temu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-04 20:12
    Czyli nic tylko kolejna przedluzka, a przydalo by sie cos dodatkowego! Lipa!
    0
  • Users Avatars Mini
    bazelaro pisze: 2002-05-04 22:58
    Lipna promocja, nie ma to jak 100% gratis w IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    krisuk pisze: 2002-05-05 00:18
    fajna promocja, szkoda tylko, ze w Erze mysla jak przedłużyć, a nie opracować coś nowego
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-05 01:26
    Cosmic: głupoty plotę apropos czego? Bo napisałem 2 posty. Wyrażaj się jaśniej. Raz na jakiś czas coś bąkniesz, i wydaje ci się, że każdy cię rozumie. !?! A zasięg zależy nie tylko od ilości naćkanych co 2 metry nadajników. Pogoda ma tu duże znaczenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-05 02:21
    bazelaro: fajne 100 % gratis jak musisz placic ab. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    microc pisze: 2002-05-05 04:49
    100% to fajna sprawa, moja siostra wykręciła ostatnio rozmów z gratisowym numerem na ponad 2000 (dobrze że nie musi płacić) a i chłopak był zadowolony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-05 04:59
    Sandrzej, ja się przecież nie czepiam ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-05 13:29
    microc: 2000 rozmów. To o czym oni tak gadali?????? Przecież 2000 rozmów to ja przez całe życie nie wykonam, a co dopiero mówić w miesiąc, czy tam w ile twoja siorka je wykonała. A może ci się zera pomyliły, i nie 2000 a 200. To by było normalniejsze, choć też nie za bardzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 13:45
    ci, co czytali moje wczesniejsze komentarze beda sie ze mnie smiac :)))) Wlasnie sie zastanawiam czy nie skorzystac z tej promocji :))))) Tylko nie wiem czy moj Samsung ma smoka, bo jesli ma, to nie bede go sciagal i wtedy lipa, nie mam telefonu dzialajacego w Erze :(
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 13:46
    A! mialbym 2 komorki :))))) tzn 2 numery :)))))))) ale burzuj :P
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 13:51
    moze mi ktos podac adres strony, gdzie jest wiecej informacji na temat tej promocji?
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-05 13:56
    nepomucen: hiehie hiehiehie heiehie hiehiehie hiehiehie. I tyle. Najpierw psoczysz, a teraz obrót o 180 stopni. No ładnie. hiehiehiehieh iehiehieheihiehieh iehiehie. !!
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-05 14:25
    nepomucen: ja juz sie zdecydowalem - biore drugi numer. za moja 45 wychodzi 31,36 netto miesiecznie liczac 12 miesiecy. Wliczylem juz koszty aktywacji. Taniej w idei minut nie dokupie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-05 14:29
    arsenaldex: rozmowy byly pewnie 3 sekundowe... liczac ze rozmowy byly 3 minutowe (co przy zakochanych jest strasznie krótko) wychodzi ponad 4 dni gadania nonstop. Troche to naciagane....
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-05 14:32
    graffi: ale ja lubie cenne uwagi :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-05 16:14
    wlasnie wrocilem z Wroclawia..i coz na trasie Stargard Szczecinski-Wroclaw Era gubila zasieg pare razy a IDEA ani razu..tak wiec roznie to bywa i nie ma co chwalic Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-05-05 16:22
    POZOSTAWIAM WSZYSTKO CO ZOSTAŁO NAPISANE DO TEJ PORY (SZCZEGÓLNIE PRZEZ JEDNEGO CZŁOWIEKA) BEZ KOMENTARZA
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-05-05 16:24
    arsenaldex, Glupoty pleciesz tutaj: "W warunkach laboratoryjnych, to pewnie wszystkie opy. mają zasięg na CAŁY kraj, bez białych plamek." Dowody chocby na tej stronie, jesli nie chce Ci sie zagladnac na najbardziej aktualne mapki zasiegu. No i moze bakne cos raz na jakis czas ale na pewno nie zatruwam powietrza non stop tak jak ty
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 16:43
    sęda: zrozumialem aluzje. Faktycznie nie musisz komentowac. Nie zmieniam jednak zdania, ze gdybym nie mial telefonu, to bym duuuuuuuuuzo bardziej ostroznie podchodzil do tej promocji. Zreszta nadal nie jestem przekonany, bo za malo szczegolow znam. Na stronie Ery milcza.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 16:44
    arsenaldex: obrot o 180 stopni pod warunkiem, ze smoka nie mam w telefonie. Z kupnem telefonu to wcale na to sie nie pisze.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-05 18:37
    Nepomucen, to ja się też uśmiechnę ;) Właśnie o to chodzi w tej promocji - ona jest dla ludzi z telefonem. A co do smoka, sprawdź też, czy Ci operator by nie zdjął za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 20:37
    graffi: Jako drugi numer to by mi sie nawet oplacalo. Nadal jednak za malo szczegolow znam na temat tej promocji. Dla ludzi z telefonem i to raczej bez przedluzania umowy. Szczerze mowiac mam zamiar po tych 6 miesiacach uciekac z Ery. Sama Era mi sie nie oplaca. Tylko te 45 minut mnie kusi... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 21:06
    graffi: a ktory operator mialby mi za darmo sciagnac? Era...? bo jesli mowisz o Plusie, to nie wydaje mi sie.... cyrograf :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-05 21:16
    Nepomucen, myślałem o dotychczasowym, ale jeśli jeszscze masz cyrograf to faktycznie, raczej bez szans... :( A jakich czczegółów Ci brak? Zadzwoń do informacji handlowej a najlepiej wejdź do salonu i poproś o regulamin
    0
  • Users Avatars Mini
    microc pisze: 2002-05-05 21:45
    arsenaldex, sandrzej: napisałem , wykręciła rozmów na ponad 2000 i może zabrakło jednego słowa: złotych ale myslałem że to oczywiste :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-05 21:53
    graffi: przede wszystkim spodziewam sie jakiegos haczyka... po drugie nie wiem czy faktycznie po 6 miesiacach moge zaplacic 100 i sobie pojsc. Poza tym myslisz, ze Era by mi sciagnela simlocka w zamian za aktywacje? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-06 01:24
    microc: no, to trochę zmienia postać rzeczy ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    grzech pisze: 2002-05-06 01:48
    Ja w pewnym sensie w imieniu graffiego haczyka nie ma kara umowna wynosi 204 zl, ale jest pomniejszana w stosunku miesiecznym w zaleznosci od od czasu w jakim Abonent wykonywal zoobowiazanie czyli po 6 miesiacach 102 zlote, ze zdjeciem silocka to oni tacy nieskorzy pewno, po uplywie okresu cyrografu tylko chyba Idea sciaga odplatnie i to calkiem sobie bo chyba 700 zlote, ale czy trzeba z simlockiem od razu do salonu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-06 01:52
    Grzech, dzięki za wyręczenie mnie w odpowiedzi :) Nepomucen, naprawdę najlepiej poszukaj regulaminu w salonie (ja gdzieś w necie znalazłem, chyba na GOL przy pierwszej wersji)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 02:04
    Wlasnie z tym simlockiem to chodzi mi o to: Mam cyrograf z Plusem, ale idac do Ery moge ich poprosic o sciagniecie i wziac te aktywacje. Pytanie: czy oni sie zgodza. Plus nie bedzie sie mieszal w moje simlocki :) Moze w Erze by mi za darmo sciagneli...
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-05-06 03:13
    Moze przeoczylem to w tej dyskusji, ale chyba nikt nie wspomnial o tym ze w + 20 pierwszych sms'ow jest tez po 50 gr. Wiec ta oferta naprawde nie jest najgorsza, szczegolnie jak ktos ma zbedny telefon - w koncu 45 min i 10 sms za 1 zl przez pol roku to zawsze cos.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 03:56
    Albi: w czasami tak nie jest. Zreszta nie o to chodzi. Wazne sa szczegoly tej promocji, ktorych brak.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzech pisze: 2002-05-06 04:29
    Jakby co to moge przeslac na priva skan regulaminu tej promocji, a w nim nic nie ma mowy zeby zdejmowali simlocka, mysle, ze wszystko zalezy tutaj od dobrej woli pracownikow Ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    grzech pisze: 2002-05-06 04:33
    Znaczy mam regulamin wczesnieszy czyli Aktywacja II, ktora obowiazywala do 30.04 ale mysle, ze niczym sie nie rozni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-06 04:59
    Nepomucen, obawiam się, że era smoka nie zdejmie, spróbować jednak nie zaszkodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-06 05:25
    nepomucen: i kup sobie lepiej telefon z gprsem (np motke t192 ale z TAKTAK a nie z popa) doplac do rachunku 10pln za gprs i bedziesz mial przez pol roku 45minut i tyle smsmow na ile ci palcow starczy za 11pln miesiecznie netto a jak ci minut brakuje to wyrzuc tego swojego pierwszego fona i kup sobie 2 lub 3 takie karty w aktywacji3 i po pół roku zaoszczedzisz na rachunkach duzo wiecej niz nawet w OSKARZE z Pragi. i bedziesz mial dobry zasieg.... jeszcze polubisz te sieć. Era! tylko policz sobie dokladnie zanim zaczniesz znowu krzyczec. 3 karty to jest 3pln za 135minut i 30sms a nie mowiac o tym ze za 5 kart placisz 5 pln i masz 225min itd. itp. a po pol roku mozesz sobie zmienic na nizsza albo zerwac za 5x102 czyli 510 zlotych tyle co placisz pewnie plusowi czy idei w 3 miechy.... ta promocja to nie kicha tylko najwieksza okazja w historii polskiej telefonii gsm. IMHO. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-06 05:30
    tylko jestem ciekaw ile op(era) na tym zarabia?? chyba niewiele albo nawet doklada... bo na upartego minimalny koszt to 11+6+102+vat czyli jakies 140 pln za 270minut 60smsow... no i doliczajac koszty .... ciekawe..?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 05:58
    regan: gprs mi niepotrzebny, bo smsow wysylam najwiecej z miasta Plusa (swietna rzecz) a wystarczy mi 1 karta w Erze. Gdybym nie mial aktywacji w Plusie, nie rzucilbym sie na te promocje, bo mimo wszystko nie zawsze mi sie oplaca. Jednak 2 aktywacje same z siebie sa oplacalne, a jak jedna kosztuje 1zl... Faktycznie nie pomyslalem o tym jako o 2 aktywacji (na poczatku). Na mnie Era nie zarobi jesli sie do nich dopisze, bo po 6 m-cach chyba im podziekuje. Chce tylko sie wszystkiego dowiedziec o tej promocji, bo doswiadczenie z Era mam zle...
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-06 06:50
    nepomucen: po pierwsze: tam gdzie chodzi o pieniadze nie powinno byc sentymentow, szczegolnie ze mysle ze jakbys sie postaral to od dzis przez pol roku masz odroczone oplaty za komorke a po pół roku zapłacisz mniej niz placisz dzis. tu sie liczą pieniądze, TWOJE pieniądze! po drugie: jak ci gprs w erze nie potrzebny to prosze skoncz juz wypiswywac ze w erze smsy drogie bo poprostu znowu nie chcesz sie przekonac ze moze byc TANIEJ! po trzecie: uwazam ze plus ma najlepsza stałą oferte dla szarego klienta. ale nawet to jest najwyzej kilkanascie procent tansze niz konkurencja a w tej promo dostajesz 100% bo obnizaja ci abo do zlotowki! czyli w zasadzie nie ma oplat jest jak ZA DARMO! decyzja jest Twoja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-06 11:48
    Jak latwo zauwazyc to wiekszosci sie ta promocja nie podoba, a i tak zostanie jeszcze kilka razy przedluzona!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 15:54
    regan: mi by sie naprawde nie zawsze oplacala taka "okazja" bez numeru w Plusie i tu nie o sentymenty chodzi. Co do smsow, to sa drogie i juz :) wiem, ze przez gprs sa taniej, bo tylko abo, ale moge to samo powiedziec o Miescie Plusa. Ja sie musze przekonac, ze Era nie przygotowala zadnego haczyka i postarac sie o zdjecie tego simlocka w salonie Ery. Mowicie, ze mozliwosci "techniczne" maja? :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-05-06 16:15
    nepomucen: ale fakt ze takie rozwiazanie w + (np. w taryfach Czesto) jest i ze zupelnie nie rozumiem czemu tak zrobili. A poza tym Czasami ma minuty tylko poza godzinami szczytu co nie musi wszystkim pasowac. A w moim zdaniem ta promocja jest calkiem w porzadku, szczegolnie dla ludzi, ktorzy maja zbedny telefon. A jak jeszcze jest to telefon z gprs'em to mozna sobie za 10 zl gprs aktywowac. Szkoda tylko ze era tylko przedluza promocje i przedluza.
    0
  • Users Avatars Mini
    subarulegacy pisze: 2002-05-06 18:05
    Wydaje mi sie, ze oferta ERY dla firm, w ktorej kupując 2 aparaty w abonamencie 100 zł/miesiąc jest oki. przez 3 miesiace placisz 1 zł za abonament, do 20 października płacisz abonament jak masz w umowie a od 20 zmieniasz sobie abonament na dowolnie niski. Biorąc w tej ofercie dwa me45i po 1 zł uważam, że jest to oki oferta. tyle ze cyrograf na dwa lata. kto ma taniej ten aparat? - w rachubę wchodzi tylko plus, a tam wychodził drożej, przynajmniej tak mi wychodziło z wyliczanek. Idea nie ma go w ofercie. biorę w swojej wyliczance pod uwage ME45 i dla niego robiłem przymiarki.
    0
  • Users Avatars Mini
    subarulegacy pisze: 2002-05-06 18:16
    A ha, era ma od dzisiaj nową oferte dla firm, jutro bedzie u mnie ich przedstawiciel to mi powie, do tej pory wydawali mi sie atrakcyjni, bo dawali 'chyba' 100 minut w abonamencie 100., teraz jest tych minut chyba wiecej, a na dokładkę dołożyli do me45 :_)))) zestaw samochodowy w cenie. Doradził mi ich diler wstrzymanie sie i może głupio nie zrobił. Czuje, ze bede mial na zbyciu nokie 5110 z zapakowanym pakietem simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 20:02
    Albi: no ja tez tego nie rozumiem (z tymi Czesto), ale te taryfy przynajmniej dla mnie sa w Plusie nieatrakcyjne, wiec nie spedza mi to snu z powiek :) Dla mnie promocja bedzie wporzo jak mi smoka sciagna i nie dadza jakiegos haczyka. Jak nie sciagna, to bedzie mniej wporzo, a jak bedzie haczyk, to juz wporzo nie bedzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-06 20:16
    ale ta Polska jest dziwna... jak jest drogo to wszyscy kupują a jak jest okazja to kazdy sie czai.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-06 20:23
    nepomucen: a jak sie boisz to idz do prawnika z regulaminem promocji. moze on rozwieje Twoje watpliwosci. i mam do ciebie pytanko o miasto plusa, mianowicie dlaczego stawiasz go jako równoważnik dla sms przez wap over gprs? i jeszcze jedno ja ze swojego me45 dziennie wysylam 10-20 smsow i jedyne czego mi brakuje to raportu doreczen. ale za to mam je za 10pln/mies. a jak ty sobie radzisz w miescie plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 20:23
    regan: jak jest tanio na pierwszy rzut oka, to nie znaczy, ze drogo nie jest na drugi...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 20:28
    regan: sam sobie poradze jak ten regulamin bede mial. Dlaczego rownowaznik? Moze to nie jest rownowaznik, ale wpelni to zastepuje. Smsy bez opoznienia (jak z komorki) i praktycznie brak limitow (sa, ale sa smieszne). Ja ze "swojego" miasta plusa wysylam dziennie z 5 smsow (a moge 60 chyba) a raportu doreczen mi nie brakuje... wyobraz sobie, ze jakos sobie radze bez tej fukcji...
    0
  • Users Avatars Mini
    intermaster pisze: 2002-05-06 20:39
    a jakie telefony?
    0
  • Users Avatars Mini
    intermaster pisze: 2002-05-06 20:43
    prosze podac, jakie telefony sa w tej ofercie i w ogole szczegoly oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 20:56
    intermaster: telefonow brak! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-06 21:08
    Nepomucen, ale jednak co innego mp a co innego wap over gprs w komórce :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-06 21:28
    regan: w jaki sposob wysylasz smsy over gprs? bardzo mnie to interesuje. Z jakiej strony WAP? Jesli faktycznie tak mozna to jest to niezly biznes z tymi smsami.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-06 21:31
    graffi: ja doskonale wiem, ze to nie jest to samo, ale MP calkowicie mi zastepuje GPRS. Mysle, ze nie tylko mi. Ale niewazne te Gprsy i Miasta Plusa. Regulamin tej promocji i ewentualne haki sa bardziej istotne.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-06 21:39
    Nepomucen, niestety ja regulaminu nie mam, musisz z tym iść do salonu
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-05-06 23:20
    wow, ale komentarzy.... dawno tyle nie bylo, nawet telekomuna nie wzbudza takich emocji... PZD
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 04:28
    nepomucen: z calym szacunkiem dalej nie rozumiem na czym polega to twoje miasto plusa... ja wiem tyle ze to jest jakas fajna zabawa w jakis wirtualny swiat , ale co to ma do darmowych sms z mojej komorki ktora mam aqrat przy d@#$@ i chce jakiejs milej osobce wyslac cos milego!! i na dodatek bedac pewnym ze era da mi zasieg tam gdzie inni wysiądą. aqrat w moim rejonie to plus Ci powiem ma zasieg tak kiepski ze raczej szkoda gadac a podejrzewam ze gprs potrzebuje dobrego sygnalu. btw. mysle ze jakbym mial + to tez bym sie przez gprs na smsy szarpnal bo to naprawde mile uczucie pisac sms i wiedziec ze jest za free...
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2002-05-07 04:33
    zasięgnąłem języka u konsultanta i dowiedziałem sie, że zerwanie umowy niezależnie od tego czy rezygnujemy po jednym miesiącu czy po jedenastu kosztuje nas 204 złote polskie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 04:44
    adit: w BOKu ? moze on nie kleil o co Ci chodzilo...zreszta oni dosc czesto nie kleją... a zadzwon do innego i spytaj ponownie i powiedz zeby ci wytlumaczyl punkt 3.Warunki oferty podpunkt 4 regulaminu promocji. jestem ciekaw jak to zinterpretuje... daj znac bo jestem ciekaw...
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 05:13
    adit: ja wlasnie dzwonilem i konsultant byl zakrecony jak sloik na zimę, i najpierw powiedzial mi ze kara bedzies wynosic 46pln.... ale potem sie poprawil wyliczyl kalkulatorem i potwierdzil ze ta kara to 102pln i na dodatek nie ma do tego podatku VAT!! pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-07 14:05
    Regan, może to ze względu na późną porę? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    login_bodzio pisze: 2002-05-07 14:07
    Na www.eragsm.pl w kąciku Era Moja w opcji Telefony pojawiły się ostatnio opisy /// T39 i T68. Mam nadzieję, że zwiastuje to ich rychłe pojawienie się w sprzedaży dla zwykłych śmiertelników np. po 15 maja. Też macie taką nadzieję?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-07 14:35
    Login, jak już pisałem - t39 pojawił sie tam już dość dawno, jeszcze sporo przed obecną promocją
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 15:10
    graffi: zapewne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    login_bodzio pisze: 2002-05-07 15:21
    Coś ci się graffi pokręciło. Jeśli masz na myśli to, że wspomniane eryki są w promocji dla ludu już od jakiegoś czasu to chyba nie masz racji. No dowód wyjątek z regulaminu obecnej promocji: Zestaw XXII Aparat telefoniczny - Ericsson T20e Gra komputerowa "Tomb Raider" (do wyczerpania zapasów) Cena = 4 PLN + 22% VAT* Zestaw XXIII Aparat telefoniczny - Ericsson T65 Cena = 199 PLN + 22% VAT* Zestaw XXIV Aparat telefoniczny - Ericsson R320s Cena = 5 PLN + 22% VAT* Zestaw XXV Aparat telefoniczny - Ericsson R310s Cena = 19 PLN + 22% VAT* Więcej Ericssonów brak. A jeśli mówisz o tym, że opisy tych telefonów były już od dawna na www w kąciku Era Moja to też sie mylisz dlatego, że ja to sprawdzałem regularnie i zapewniam cię, że pojawiły parę dni temu. Więc o co chodzi graffi?
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-07 15:29
    regan: dzieki za informacje. Mysle ze sa cenne nie tylko dla mnie. Jak podejzalem w cenniku WAP over GPRS w Erze to 10 zl + 7% Vat na m/c. To cena 40 smsow w mojej Idei. Hmmm.... ciekawe to wszystko. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 15:50
    sandrzej: a jeszcze jedna ciekawa rzecz... pod takim smsem mozesz sie nie podpisac... i wtedy masz to czego mi zawsze brakowalo mozliwosci wysylania anonimowych smsow z komorki.... rulez!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-07 16:02
    Login, nic mi się nie pokręciło - na myśłi mam to, że dawno się pojawił na stronie ery! A wirz mi, czekam na niego w erze od ponad pół roku z wymianą telefonu więc śledze to non-stop :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-07 16:09
    Czyli z ta kara do tej pory nic nie wiemy :( Jak znajde chwile, to pojde do salonu, ale to raczej w przyszlym tygodniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-07 16:15
    regan: wirtualny swiat jest tam swoja droga (taka zabawka dla dzieci), ale jest tam rewelacyjna bramka sms, ktora nie korzysta z numeru 119119 w Plusie, ani 112(chyba) w Idei, a w Erze nie wiem jaki jest numer na smsy z netu. Wysyla sie stamtad darmowe smsy ktore maja taki sam priorytet jak smsy z komorki, wiec nie maja opoznien. Fakt, ze trzeba to chyba za pomoca komputera wyslac, chociaz moze i przez komorke mozna sie dostac do MP. W kazdym razie telefon z GPRS tez nie kazdy ma, a do Miasta Plusa dodatkowego abonamentu nie trzeba placic. Mnie to urzadza. Jak potrzebuje nagle wyslac smsa, to korzystam z pakietu 20 w abonamencie i jest git :)
    0
  • Users Avatars Mini
    login_bodzio pisze: 2002-05-07 16:23
    graffi, to prawda ale w Era biznes. W Era moja opisy wszystkich nowych eryków są od niedawna. Ja powodowany pędem do T39 i końcem cyrografu 27 maja wmawiam sobie, że może zwiastuje to T39 i T68 w promocjach po 15 maj. Życzę nam obu i pozostałym "spragnionym" aby tak się stało.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 16:34
    nepomucen: czyli MP to po prostu bramka internetowa do wysylania smsów. i to na dodatek zadna atrakcja bo to ze ma inny numer to nawet z icq smsy maja inny numer... a priorytet? czy ty wiesz o czym piszesz??? jaki priorytet. chyba ze w plusie sesemesy z netu docieraja po 2 dniach w erze z reguly po 15 sekundach.... choć są wyjątki... A i jeszcze mówisz że masz tam limit na 60sms.... To napisz mi drukowanymidlaczego te smsy z MP sa takie fajne???? A co do kary to juz mi sie nie chce tlumaczyc bo najlepiej zrobisz jak sobie znajdziesz regulamin tej promocji albo moze faktycznie wybierz sie do salonu.... dziwny ten kraj i dziwni Ci ludzie....
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 16:39
    nepomucen: a to ze nie kazdy ma telefon z gprsem to dlatego ze wszyscy sie podniecaja tym ile tlefon ma melodyjek i jak szpanersko wyglada... i czy ma NIEBIESKI wyswietlacz.... zamiast skupic sie na parametrach to kazdy musi miec najnowszy dresofon. A jak sie rozejrzysz to zobaczysz ze najtanszy telefon z GPRS'em to Motorola t192 w ofercie TAK-TAKa kosztuje 389netto, jak sie z kims dogadasz to moze opylisz mu startówke i wyjdzie ci taniej o jakies 50pln.... za nowy telefon z gprsem na gwarancji a nie z gieldy.... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 16:41
    nepomucen: chyba ze kupisz sobie siemnsa me45 (tak jak ja) który w ERZE-biznes kosztuje 1pln netto z zestawem głośnomówiącym! ( w b100 i b220 ).
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-07 18:51
    regan: no wlasnie dziwni sa ci ludzie... Po pierwsze Motorola nie pasuje mi jako telefon (192 ma moja siostra cioteczna i za cholere bym jej nie chcial). Ze swojego "dresofonu" jak to nazwales jestem bardzo zadowolony, bo kosztowal mnie naprawde grosze (nie kupilem w promocji), a me45 w Erze Biznes na pewno nie kupie, bo nie mam firmy a poza tym nie stac mnie na kolejny abonament (chyba ze 1zl) :) Nie mysl, ze kazda osoba postapi tak "genialnie" jak Ty bo nie wszyscy maja na to pieniadze i nie kazdy wyda takie pieniadze zeby wyslac kilka smsow "za darmo".
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-07 18:55
    Jesli nie wiesz, ze smsy z netu maja nizszy priorytet, to Ty nie wiesz o czym piszesz i nie wciskaj tu takich bezwartosciowych komentarzy. W Plusie akurat smsy z netu przychodza ZA ZWYCZAJ zaraz po wyslaniu, ale za to w Idei...... no i nawet jak sam napisales w Erze tez sa wyjatki... a tu wyjatkow nie ma. Ty mi o karze nie musisz tlumaczyc, wystarczy, ze poczytasz to, co inni na ten temat napisali wyzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-07 18:59
    SMSY Z MIASTA PLUSA SA DLATEGO FAJNE, BO: SA ZA DARMO, LIMITY SA TRUDNE DO PRZEKROCZENIA, SMSY PRZYCHODZA Z TAK SAMO WYSOKIM PRIORYTETEM JAK Z KOMORKI (TEN CO NIE WIE CO TO ZNACZY NIECH POMYSLI), SMSY PRZYCHODZA NA PEWNO, BRAMKA ZAWSZE DZIALA, NIE MA REKLAM DO ERY, BRAMKA SAMA DZIELI DLUZSZE SMSY NA KILKA WIEC MOZNA PISAC I NIE ZASTANAWIAC SIE, ZE SIE MIEJSCE SKONCZY, NIE MA TAK, ZE 20 SMSOW NA DOBE NA JEDEN NUMER ITP ITD. WIECEJ MI SIE PISAC NIE CHCE, BO NIE WIDZE SENSU.
    0
  • Users Avatars Mini
    ZIBIERA pisze: 2002-05-07 19:00
    NARZEKACIE I NARZEKACIE ALE JAK KTOS ZAWRZE ANEK S W ERZE NA TELEFON. TO STARY MUZ ZOATAJE. I WTEDY MOZE KUPIC AKTYWACJE NA TEN TELEFON CO MU ZOSTAJE. A JAK TO ZROBI W DNIU PODPISANIA ANEKSY WYSTARCZY MU TYLKO DOWÓD OSOBISTY DO UMOWY.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 23:35
    nepomucen: dobra mi tez juz sie nie kce Ci tlumaczyc, ale z zaletami bramki MP to juz przegialeś jak tepsa. Powiedz mi jaka to zaleta ze cytuje: \"LIMITY SA TRUDNE DO PRZEKROCZENIA\" PO jakiego grzyba one w ogóle są, przeciez to WADA? a reszta to cechy kazdej porządnej bramki do smsów, czlowieku wez sobie przeczytaj to co sam napisaleś!!! A to ze Ci sie motkat192 nie podoba to jest tylko dowód na to ze przedkladasz wygląd nad funkcjonalność, i dlatego z tobą nie da się dyskutować bo ty nie przyjmujesz argumentów. Ja do CIEBIE ZE SMSY PRZEZ GPRS WYSYLAM Z TELEFONU A TY MI O \"ZALETACH\" BRAMKI Z MIASTA PLUSA!!! nie chce Cie obrażać ale jesteś odporny na inne rozwiązania. Ja Ci nie mówie że + jest zły albo gorszy a ty mi że ERA to badziewiasta sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 23:35
    nepomucen: w porządku tfoja sprawa płać w swojej sieci \"co miesiąc niski rachunek\" w sumie grunt to dobre samopoczucie... Ja ci tylko chciałem otworzyć oczy! A to że każdy sie myli masz dowód na swoich wypowiedziach dot. tego newsa - obrót 180stopni. mimo wszystko POZDRAWIAM.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-07 23:38
    zibiera: bo ta promocja byla od poczatku do takich ludzi skierowana, i na dodatek kiedys nie mógł takiej umowy podpisać nikt inny niż ten co własnie wymieniał telefon, a teraz może każdy i to jest piękne!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-08 00:59
    regan: wyjatkowo trudno do Ciebie przemowic... Limity bramek sa praktycznie wszedzie, a jesli Ci ktos stawia limit 10 lub 20 smsow na dobe to jest przegiecie, natomiast 60 lub wiecej, bo nawet nie wiem ile (nie wykorzystalem nigdy), to jest praktycznie zaden limit. mot192 jest wlasnie dla mnie niefunkcjonalna nie ze wzgledu na wyglad, ale strukture swojego menu i brak mi w niej bardzo wielu funkcji. Jest bardzo toporna jak na wspolczesny telefon I NIE CHODZI O WYGLAD (bo to najwyrazniej do Ciebie nie trafia). Jestem o tyle odporny, ze mi gprs do szczescia niepotrzebny i nie spedza mi to snu z powiek, ze nie moge wydac kolejnych 10zl miesiecznie, zeby wyslac kilka smsow taniej, bo i tak nie wysylam ich za taka kwote. Powiedz szczerze ile razy te Twoje wspaniale bramki nie dzialaly......?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-08 01:06
    Oczy mam otwarte co Cie moze zdziwic i zapewniam Cie, ze gdyby nie abonament za 1zl w Erze, to duuuuzo wiecej bym placil w Twojej najlepszej sieci niz w mojej z niskim rachunkiem co miesiac...
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-08 02:16
    nepomucen: www.bramka.org/ sms/ (bez limitu, bez reklamy, caly swiat) www.swieboda.pl/ html/sms/ wyslij.htm (bez limitu) i pewnie z milion innych. co do zawodnosci przez gprs to jakbys wczesniej czytal to bys wiedzial ze 1/1000 bo tak naprawde to zawiodlem sie raz! a po wtóre ty chyba nie czytasz tego co piszesz \"...wydac kolejnych (?) 10zl mies., żeby wysłać kilka (?) smsów taniej (?)\". czlowieku o co Ci chodzi ??? nie mozesz przyjąć że da się wysyłać smsy przez GpRS za FREE?? otóż Da sie i podejrzewam ze nie tylko w erze ale i w plusie ( o żydee sie boję bo u nich kiepsko z gprs).
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-08 02:37
    ZROZUM GOL TO JEST TAKA STRONA GDZIE WYMIENIA SIE DOSWIADCZENIA I JEZELI KTOS WIE JAK WYSYLAC SMS ZA FREE TO SIĘ TYM DZIELI A TY JAKBYS NIE KLEIŁ!!! I PRÓBOWAŁ MI UDOWODNIĆ ŻE LEPIEJ JEST JE WYSYŁAĆ Z MIASTA PLUSA!!! A co do TOPIC\'u newsa to jest to dobra promocja i CIESZĘ SIĘ ŻE JĄ PRZEDŁUŻAJĄ BO MOJA CAŁA RODZINA I ZNAJOMI JUŻ NA NIEJ JADĄ. A POZA TYM JA K U R W A nie mam limitu na smsy wysylane z mojego telefonu przez gprs i to nawet jak sle go siedząc na kiblu! a tak btw skoro nie wysylasz smsów na kwote 10pln to znaczy ze nie wysylasz ich z telefonu prawie wcale wiec nie marudz juz wiecej cytuje "bym sie chyba zielony ze zlosci zrobil." bo w plusie tez ich nie wysylasz z phonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-08 02:44
    regan: abonament GPRS w Erze kosztuje 10zl. Tyle ile potrzebuje wyslac z telefonu, to wysylam i wychodzi mniej niz 10zl miesiecznie. Nie mam czasu dyskutowac z takim krzykaczem. Nie podniecaj sie tak!
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-08 03:41
    nepomucen: dobra koniec tematu. ale podniecac sie bede.. :) tylko juz raczej babkami :) a w sumie to duzo komentarzy sie na ten temat urodzilo, nie sądzisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-08 04:46
    regan: mozemy czuc sie dumni :) 100 juz chyba zaden dawno nie przekroczyl, nie mowiac juz o 200 :))) ciagniemy do 300? :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-08 14:51
    brakuje juz tylko 90..
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-08 14:52
    89
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-08 15:00
    wlasnie wymyslilem jak miec za 59.9 zl netto 90 minut i 20 sms/ mc. Wystarczy brac co pol roku druga aktywacje a z tej ktora osiaga dojzalosc 12 miesiecy rezygnowac. Jedyny problem to dwie karty sim. Oczywiscie pozostaje tylko problem telefonu. Jesli Era zapewni ze promocja bedzie przedluzana do liczby XX to telefon moge sobie kupic poza promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-08 17:58
    sandrzej: ja robilem inne kalkulacje... zalozmy ze dzwonisz duzo. i placisz opowi jakies 250pln (b220 meritum250 czy jakis nonstop ) czyli bulisz przez pół roku 250x6 1500pln a gdyby wziac ~200minut w AktIII czyli jakies 5 kart (5x45=225 i 50sms ) to w sumie zaplacisz 6x5x1pln=30 i 6x102(bez vaty!) czyli w sumie 642pln.... oszczedność na poziomie 800-900pln na 6 miechów... a tyle nie dostaniesz przebitki na zaden telefon z promocji! A co najwazniejsze przez te pol roku placisz po 5pln mies. pomyśl czy ktoś ci da taki kredyt?? w tym czasie można tymi pieniędzmi obracać... Oczywiscie im wiecej dzwonisz tym wiecej zyskujesz a jedyny minus to żonglowanie 6 kartami.... ale dla 800pln ja bym zniósł ten dyskomfort....
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-08 18:01
    sandrzej: 5-oma kartami w rzeczy samej...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-09 04:27
    regan: to tez niezly pomysl. W zaleznosci od potrzeb.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-09 04:48
    sandrzej: no i sie chyba news wyeksplatowal.ale i tak 2 stowki comments to ostatni dobry wynik.... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-14 16:13
    tak czy inaczej niezla promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-18 19:03
    heheheheh bylem w salonie Ery i koles powiedzial mi ze jest to promocja tylko dla abonentow Ery (czyli przedluzenie umowy) reszta moze sobie tylko pomarzyc. Moja opinia o tej promocji pozostanie jednak taka, ze jest ona badziewna, albo maja bardzo "inteligentnych" ludzi w swoich autoryzowanych salonach...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: