Warunki oferty "Polecenie zapłaty" dostępnej w sieci Era:
I. Opis oferty
Czas trwania promocji: od 03.11.2003 do 30.09.2004
Promocja dotyczy: usługi Polecenie zapłaty
Warunkiem uczestnictwa w promocji jest: korzystanie z usługi Polecenia zapłaty lub przystąpienie do rozliczeń za usługi telekomunikacyjne przez Polecenie zapłaty.
Zasady oferty:
Promocja dotyczy Abonentów sieci Era, którzy:
dotychczas nie korzystali z polecenia zapłaty a w czasie trwania promocji złożą formularz Zgody do obciążania rachunku bankowego za usługi telekomunikacyjne [liczy się data złożenia upoważnienia w salonie /sklepie lub data stempla pocztowego w przypadku przesłania formularza pocztą] - mogą otrzymać pakiet 4a i 4b wg Regulaminu
korzystają już z rozliczeń przez polecenie zapłaty - mogą otrzymać pakiet 4a wg Regulaminu.
W trakcie trwania promocji, klient może z niej skorzystać tylko raz.
Promocja dotyczy Abonentów, którzy w okresie trwania promocji korzystają z jednej z taryf Nowa Era Moja, Nowa Era Biznes lub TAKAjakTY lub zmienią dotychczasową taryfę, na obowiązujących warunkach, na jedną z taryf Nowa Era Moja, Nowa Era Biznes lub TAKAjakTY. Ewentualna zmiana taryfy musi być wykonana w czasie trwania promocji.
W promocji Abonent może otrzymać:
5 promocyjnych minut (krajowe połączenia z numerami sieci Era, z wyłączeniem numerów: 602950000, 602951000, 602955000, 602992000, 602962000, 602963, 602913, 608955, 608966, połączeń typu faks i dane, w tym także połączeń z numerami: 604010101, 604020202, Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, oraz połączeń przekierowanych; wymienianych na 20 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych) za każdą z 6 kolejnych faktur za świadczenie usług telekomunikacyjnych, opłaconych przez polecenie zapłaty w terminie płatności, wystawionych po dacie aktywacji rozliczeń przez polecenie zapłaty [data aktywacji rozliczeń zostanie wysłana wiadomością SMS]; dla klientów 1a promocja dotyczy opłacenia faktur wystawionych po dacie uruchomienia promocji,
20 promocyjnych minut (krajowe połączenia z numerami sieci Era, z wyłączeniem numerów: 602950000, 602951000, 602955000, 602992000, 602962000, 602963,602913, 608955, 608966, połączeń typu faks i dane, w tym także połączeń z numerami:604010101, 604020202, Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, oraz połączeń przekierowanych; wymienianych na 80 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych)przyznanych jednorazowo po opłaceniu przez polecenie zapłaty w terminie płatności 6 kolejnych faktur VAT za świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Abonent otrzymuje pakiety na kontrakty spełniające wszystkie poniższe warunki:
na których jest aktywowane polecenie zapłaty
które zostały opłacone poprzez tę formę rozliczeń oraz
które są aktywne w momencie uruchamiania polecenia zapłaty.
Korzystając z warunków promocji, Abonent może otrzymać maksymalnie 6 pakietów wymienionych w punkcie 4a Regulaminu, za 6 kolejnych faktur opłaconych poleceniem zapłaty. Abonent może mieć przyznany pakiet tylko za opłacenie faktury z bieżącego okresu rozliczeniowego (pakiety nie są przyznawane za opłacenie zaległych faktur.
Pakiet będzie przyznany od następnego pełnego cyklu rozliczeniowego, nie później jednak niż w drugim cyklu rozliczeniowym po dokonaniu płatności.
Jeśli przez polecenie zapłaty są opłacane faktury innej osoby niż właściciela rachunku, promocyjne minuty będą przyznane na kontrakty numerów telefonów, których dotyczy Zgoda do obciążania rachunku bankowego.
Abonent, który korzystał z promocji i w czasie trwania promocji zrezygnuje z polecenia zapłaty [lub odwoła je bank abonenta] przed wykorzystaniem przyznanego pakietu promocyjnych minut, a następnie ponownie uruchomi polecenie zapłaty w czasie promocyjnego okresu, nie otrzymuje ponownie pakietów i traci prawa do korzystania z promocji.
Abonent, który w czasie trwania promocji zmieni w Zgodzie do obciążania rachunku:
numer rachunku bankowego, bank lub adres - zachowuje prawo do przyznawania pakietów zgodnie z punktem 1 i 4 Regulaminu,
doda nowy nr klienta, z którego faktury mają być opłacane przez polecenie zapłaty - nowy numer klienta ma prawo do przyznawania pakietów tylko zgodnie z punktem 4a Regulaminu,
zrezygnuje z regulowania płatności przez polecenie zapłaty na kontrakcie ze Zgody do obciążania rachunku - usunięty z polecenia zapłaty kontrakt traci prawo do otrzymywania kolejnych pakietów. Z dotychczas przyznanych i niewykorzystanych pakietów może korzystać bez zmian.
Promocyjne pakiety minut są wykorzystywane jako pierwsze z listy pakietów Abonenta.
Promocyjne minuty niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w następnym okresie rozliczeniowym.
Pakiety za polecenie zapłaty są prezentowane na fakturze jako "Minuty za realizację płatności".
Jeśli Abonent odwoła płatność zrealizowaną poleceniem zapłaty bez uzasadnionej przyczyny, traci prawo do otrzymywania kolejnych pakietów. Z dotychczas przyznanych i niewykorzystanych pakietów może korzystać bez zmian.
Abonenci, którzy złożą formularz Zgoda do obciążania rachunku w czasie promocji [liczy się data stempla pocztowego lub dostarczenia dokumentów do salonu / sklepu firmowego] i ich dokumenty dotrą do PTC po dacie zakończenia promocji, będą mogli skorzystać z promocji, jeśli polecenie zapłaty zostanie aktywowane w ciągu miesiąca od daty zakończenia promocji, czyli do 31.10.2004 roku.
Abonent, który zmieni taryfę, ale nie zostanie mu uruchomione polecenie zapłaty [odmowa banku] nie będzie miał włączanego pakietu promocyjnych minut. Ewentualny powrót na starą taryfę jest obsługiwany według obowiązujących procedur.
Jeżeli przed promocją kontrakt korzystał z polecenia zapłaty, ale w momencie uruchamiania promocji był zawieszony - po odwieszeniu (pod warunkiem dalszego korzystania z polecenia zapłaty) otrzyma minuty jedynie w ramach 6 dostępnych pakietów z pkt 4a - nie dostanie pakietu z pkt 4b. Liczba przyznanych pakietów z pkt 4a zostanie pomniejszona o te pakiety, które przysługiwałyby w okresie zawieszenia kontraktu.
Jeśli od czasu, kiedy na kontrakcie zostały spełnione dwa warunki: aktywne polecenie zapłaty i okres promocyjny, kontrakt był zawieszony z powodu kradzieży i czas zawieszenia nie przekroczył 7 dni, wówczas Abonent może dalej korzystać z promocji. W przeciwnym wypadku, po odwieszeniu, na dany kontrakt nie przysługują kolejne pakiety.
Operator zastrzega sobie możliwość przyznania pakietów wg punktu 4 w innych niż opisane w Regulaminie przypadkach.