Polska Telefonia Cyfrowa podjęła decyzję o sponsorowaniu klubu piłkarskiego Wisła Kraków. W ubiegłym sezonie klub zdobył tytuł Mistrza Polski i zajął wysoką pozycję w Pucharze UEFA, pokonując między innymi tak znane zespoły europejskie, jak FC Schalke 04 Gelsenkirchen i AC Parma.
Era zdecydowała się na wspieranie klubu ze względu na jego potencjał i szanse sukcesu w kolejnych Mistrzostwach Polski, jak również udział w rozgrywkach Pucharu UEFA i Ligi Mistrzów (Champion's League).
Zaangażowanie finansowe Ery - Strategicznego Sponsora Klubu - będzie zależało od wyników sportowych osiąganych przez drużynę piłkarską. Tak skonstruowana partnerska umowa wyznacza nowatorskie podejście do sponsoringu sportu w Polsce. Od wyników sportowych zależeć też będzie ewentualne przedłużenie umowy na następny sezon.
W ramach umowy sponsorskiej piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Projekty koszulek zawodników Wisły Kraków z logo sieci Era zostały przedstawione do zatwierdzenia przez UEFA.