Era na 3 miejscu w rankingu 100 najcenniejszych polskich marek.
"O wartości marki nie decydują technologie (te można kupić), lecz ludzie: zarówno pracownicy firmy, jak i klienci" - powiedział Bogusław Kułakowski, prezes PTC, odbierając dyplom dla marki Era, która w rankingu Rzeczpospolitej zajęła 3 miejsce - najwyższe wśród operatorów komórkowych.
Zdobyliśmy ogromną przewagę nad wieloma znanymi markami. Marka Era jest o ponad 100 milionów i prawie 200 milionów droższa od marek swojej konkurencji, dwa razy droższa od marki TVP i ponad 3 razy droższa od marek Polsat, czy TVN.
"Ranking 100 najdroższych polskich marek" jest wynikiem pracy "Rzeczpospolitej" i firm: doradczej Ernst & Young oraz badającej rynek AC Nielsen, jako partnerów merytorycznych. Łączna wartość 150 najdroższych polskich marek sięga 22,6 mld zł. Wg analityków marka Era jest warta 1,5 mld zł.
Marki stają się coraz ważniejszą częścią majątku firmy, o którą należy dbać. Przyczyniają się do budowy zaufania wśród klientów, ale przynoszą również wymierne korzyści finansowe - podkreślali laureaci rankingu "Rz" najcenniejszych i najmocniejszych polskich marek w 2004 roku.