Era uruchomiła pierwszy w Polsce serwis "Ring Back Tones"

Newsy
Opinie: 76

Sieć Era uruchomiła usługę typu Ring Back Tones, która w PTC działa pod nazwą "Granie na czekanie". Serwis ten umożliwia zamianę tradycyjnego sygnału wywołań (dźwięk pulsacyjny, który zwykle pojawia się podczas oczekiwania na połączenie) na dowolnie wybrany przez użytkownika dźwięk (utwór muzyczny, śmieszny odgłos czy własny komunikat). Korzystanie z usługi odbywa się przez wybór opcji umieszczonych w serwisie internetowym.

Nagrania używane w serwisie nie mogą być dłuższe od 60 s. Użytkownicy mają możliwość nagrać własne powitanie poprzez serwis IVR lub jako plik przesłany poprzez serwis internetowy: granie.era.pl

Firma badawcza Juniper Research przewiduje, że w 2005 r. na świecie będzie 60 mln użytkowników tego typu usługi, a liczba ta wzrośnie do 300 mln w 2009 r.

REGULAMIN Serwisu "Granie na czekanie"

1. Niniejsze warunki określają zasady i zakres korzystania z serwisu „Granie na czekanie”, zwanego dalej „Serwisem”, świadczonego przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. operatora sieci Era, zwanego dalej „Organizatorem”.
2. W okresie od dnia 5 maja 2005 do odwołania Organizator umożliwia użytkownikom sieci Era (to jest Abonentom, Użytkownikom systemu Era Tak Tak oraz Abonentom systemu Era Mix – zwanym dalej łącznie w zależności od kontekstu „Użytkownikiem” lub „Użytkownikami”) korzystanie z sygnału oczekiwania na połączenie z dowolnym indywidualnie ustawionym przez Użytkownika dźwiękiem w sposób i na zasadach określonych niniejszym regulaminem .
3. Użytkownik ma możliwość ustawienia i przyporządkowania różnych dźwięków oczekiwania na połączenie do różnych dzwoniących. Wybranie dźwięku i ustawienie go dla dzwoniącego następuje przez SMS, SIMextra, WWW lub w serwisie głosowym *7011 lub *70114.
4. Warunkiem koniecznym skorzystania z Serwisu jest wysłanie z karty SIM Użytkownika sieci Era SMS pod numer 333 lub dokonanie właściwych ustawień na stronach SIMextra, WWW lub w serwisie głosowym *7011 lub *70114, zgodnie z niniejszym regulaminem.
5. Za korzystanie z Serwisu Organizator pobiera opłatę zgodnie z poniższą tabelą.

TYTUŁ CENA NETTO CENA Z VAT
abonament miesięczny / opłata miesięczna 1,64 zł. 2,00 zł.
pobranie dźwięku z dźwiękoteki od 0,81 do 10 zł.
aktualna informacja o cenie dźwięku znajduje się w ramach informacji o pobieranym dźwięku
nagranie dźwięku własnego 2,05 zł. 2,50 zł.
zarządzanie numerami telefonów bez opłaty bez opłaty
ustawienie dźwięku dla numeru telefonu bez opłaty bez opłaty
wyszukanie utworu bez opłaty bez opłaty
aktywacja, deaktywacja, zawieszenie, odwieszenie bez opłaty  bez opłaty

W okresie do 31 lipca 2005 abonament miesięczny / opłata miesięczna nie są pobierane.
6. Niezależnie od wskazanej powyżej opłaty za korzystanie z Serwisu jest pobierana opłata za wykorzystanie kanału dostępu do Serwisu zgodnie z poniższą tabelą.

KANAŁ DOSTĘPU OPŁATA
SMS pod 333  jak za SMS wewnątrzsieciowy w taryfie Użytkownika
SIMextra jak za połączenie SIMextra w taryfie Użytkownika
WWW  opłata standardowa ponoszona na rzecz dostawcy Internetu dla Użytkownika
serwis głosowy *7011 lub *70114 zgodnie z cennikiem połączeń na Numer Specjalny *70 x w taryfie Użytkownika

7. Obsługa Serwisu przez SMS pod numer 333 przebiega zgodnie z poniższą tabelą.

KOMENDA SMS PRZYKŁAD AKCJA
[kod dźwięku]  1127 • pobranie utworu z dźwiękoteki
• w przypadku pierwszego pobrania dźwięku przez Użytkownika, następuje jednoczesna aktywacja Serwisu
[kod dźwięku] [numer telefonu lub nazwa grupy] 1127 602602602 • ustawienie dźwięku dla podanego numeru telefonu lub podanej nazwy grupy
• jeśli Użytkownik uprzednio nie pobrał dźwięku o podanym kodzie, następuje również pobranie dźwięku o podanym kodzie
• w przypadku pierwszego pobrania dźwięku przez Użytkownika, następuje jednoczesna aktywacja Serwisu
A [ciąg znaków]
B [ciąg znaków]
C [ciąg znaków]
A czerwone gitary
B czerwone gitary
C czerwone gitary
wyszukanie utworów o tytule lub wykonawcy, opisanych podanym ciągiem znaków
D D pobranie kolejnej strony z wynikiem wyszukiwania utworów
G
H
I
G
H
I
zawieszenie Serwisu
G [numer telefonu lub nazwa grupy]
H [numer telefonu lub nazwa grupy]
I [numer telefonu lub nazwa grupy]
G 602602602
H 602602602
I 602602602
zawieszenie ustawienia dla podanego numeru telefonu lub podanej nazwy grupy
J
K
L
J
K
L
odwieszenie Serwisu
J [numer telefonu lub nazwa grupy]
K [numer telefonu lub nazwa grupy]
L [numer telefonu lub nazwa grupy]
J 602602602
K 602602602
L 602602602
odwieszenie ustawienia dla podanego numeru telefonu lub podanej nazwy grupy
M [własny numer telefonu]
N [własny numer telefonu]
O [własny numer telefonu]
M 604604604
N 604604604
O 604604604
deaktywacja Serwisu

SMS musi być wysłany jako zwykły SMS tekstowy (nie binarny).

8. Obsługa Serwisu przez SIMextra, WWW oraz serwis głosowy *7011 lub *70114 przebiega zgodnie z instrukcjami podanymi w tych kanałach dostępu.
9. Aktywacja Serwisu następuje przy pierwszym pobraniu dźwięku z dźwiękoteki. Serwis jest aktywny do momentu ręcznej deaktywacji przez Użytkownika. W momencie deaktywacji są tracone pobrania dźwięków oraz wszelkie ustawienia Użytkownika związane z Serwisem. W okresie między aktywacją a deaktywacją Serwisu jest naliczany abonament miesięczny / opłata miesięczna.
10. Zawieszenie Serwisu bądź poszczególnych jego ustawień powoduje okresową przerwę w działaniu Serwisu w pełnym bądź częściowym zakresie. Zawieszenie trwa od momentu ręcznego zawieszenia Serwisu przez Użytkownika do momentu ręcznego odwieszenia Serwisu przez Użytkownika. Zawieszenie nie powoduje utraty pobrań dźwięków ani definicji ustawień. W okresie zawieszenia jest naliczany abonament miesięczny / opłata miesięczna.
11. Pobranie dźwięku skutkuje możliwością jego wykorzystania w różnych ustawieniach Serwisu przez okres nie krótszy od 6 miesięcy.
12. Nagrania własne wprowadzone do Serwisu nie mogą naruszać praw osób trzecich oraz dobrych obyczajów. Konsekwencją wprowadzenia nagrania własnego, które narusza prawa osób trzecich bądź dobre obyczaje, może być usunięcie nagrania z Serwisu oraz pokrycie przez Użytkownika wszelkich strat Organizatora związanych z żądaniami osób, których prawa zostały naruszone. Użytkownik zrzeka się roszczeń z tytułu autorskich praw majątkowych z tytułu wykorzystania własnego nagrania w Serwisie. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. bezprawnym jest umieszczenie cudzego utworu na serwerze i korzystanie z niego jako sygnału oczekiwania na połączenie bez zgody autora, wykonawcy i producenta nagrania lub organizacji zbiorowego zarządzania prawem autorskim i prawami pokrewnymi.
13. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści zapisane na serwerze PTC jako nagrania własne, a w szczególności za naruszenie autorskich praw osobistych i majątkowych przez zniekształcenie cudzego utworu lub umieszczenie na serwerze cudzego utworu, także we własnym wykonaniu lub opracowaniu, bez zgody i wynagrodzenia dla podmiotów uprawnionych lub organizacji zbiorowego zarządzania w zakresie prawa autorskiego i praw pokrewnych.
14. Numery telefonów dzwoniących, dla których można ustawiać dźwięki w Serwisie, należy definiować zgodnie z poniższą tabelą.

NUMER TELEFONU DEFINICJA PRZYKŁAD
krajowa sieć stacjonarna numer telefonu poprzedzony prefixem strefy numeracyjnej 224130000
krajowa sieć komórkowa numer telefonu 602602602
zagraniczna sieć stacjonarna lub komórkowa numer telefonu poprzedzony znakiem + i kodem kraju +421905833504
grupa numerów telefonów definicja zgodnie z powyższymi z tym, że symbol * zastępuje dowolne znaki stojące po ściśle zdefiniowanych 22* - dla wszystkich dzwoniących z warszawskiej strefy numeracyjnej
602* - dla wszystkich dzwoniących z sieci Era z numerów zaczynających się od 602
+421* - dla wszystkich dzwoniących ze Słowacji

15. Dla danego numeru telefonu ustawienia kolejne zastępują ustawienia poprzednie dla tych samych ram czasowych.
16. Zmiana związanych z Serwisem ustawień w sieci GSM odbywa się w czasie do 30 minut.
17. W następujących przypadkach możliwość korzystania z Serwisu jest zablokowana lub ograniczona:
1. zablokowanie możliwości inicjowania połączeń telefonicznych dla telefonu w usłudze abonamentowej w sieci Era,
2. zawieszenie świadczenia usług telekomunikacyjnych dla telefonu w usłudze abonamentowej w sieci Era,
3. posiadanie na koncie numeru telefonu w systemie Era Tak Tak lub Era Mix kwoty nie pozwalającej na wykonywanie połączeń telefonicznych,
4. przekroczenie terminu na wykonywanie połączeń telefonicznych w systemie Era Tak Tak.
18. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
1. treści publikowane wskutek ustawień Serwisu,
2. obsługę Serwisu przez SMS pod numer 333 w sposób inny od wyżej wskazanego,
3. zastąpienie przyporządkowań ustawionych przez Użytkownika zwykłym sygnałem oczekiwania na połączenie, spowodowane doraźnymi uwarunkowaniami technicznymi i występujące krótkotrwale.
19. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści, mogące wyniknąć z nie działania Serwisu, bądź z jego wadliwego działania.
20. Korzystanie z Serwisu zgodnie z niniejszym regulaminem oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
21. Ulgi dla grup Abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe nie mają zastosowania do opłat za Serwis.
22. W przypadku dokonania cesji Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych następuje deaktywacja Serwisu.
23. Reklamacje mogą być wnoszone zgodnie z zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291). Reklamacje mogą być wnoszone pisemnie na adres: PTC Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 181 02-222 Warszawa, pisemnie w punktach sprzedaży sieci Era, telefonicznie w Biurze Obsługi Abonenta lub w Biurze Obsługi Użytkownika, drogą elektroniczną na adres: boa@era.pl.
24. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych PTC Sp. z o.o..
25. Regulamin wchodzi w życie z dniem 5 maja 2005 i jest ważny do odwołania. Zmiany w regulaminie będą publikowane na stronach internetowych Serwisu.

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kowalsky pisze: 2005-05-06 10:35
    dobre!!! teraz dresiarze moga sobie ustawić ulubione disco z pola :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-05-06 10:51
    A może szanowna Era pomyślałaby coś o starych abonentach, a nie wciąż i ciągle wymyślała jakieś zapełniacze i wypełniacze a może i ściemniacze, bo to chyba o to chodzi.Dla mnie kompletna bzdura, dla malolatów pewnie nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-06 10:53
    pomysl jest dobry a strategia ery to zwiekszyc jakies uslugi na ktorych mozna zarobic (bylyby nie obnizac minuty)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-05-06 10:59
    dali by sobie spokój z tą opłatą przy tak wysokich abonamentach
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-05-06 11:03
    arkadiusz_ar masz racje. Tez jestem zawiedziony poliyka Ery do starych abonentow (Noi jeszcze te warunki przejscia na nowe taryfy).
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-05-06 11:03
    Zostalo nam placic jak za zboze, za 2x mniej niz jest teraz standard
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-06 11:06
    zgadzam sie z wiekszoscia komentarzy, niestety.. moim zdaniem to taki p.i.e.r.d. ;-) ze powinien byc bezplatny albo za symbolicznego grosika.. :-) ale z drugiej strony milo by bylo uslyszec spersonalizowany dzwiek.. :-) tak wiec max 50 gr / m-c.. :-P no a kiedy era poprawi te swoje abonamenty? bo sa po prostu beznadziejne skonstruowane? na szczescie nie mam juz z era nic wspolnego.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    era zdziera pisze: 2005-05-06 11:23
    lepiej by potanili GPRS a nie jakies szity wprowadzali!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-06 11:26
    Że jak? :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    erafanzg pisze: 2005-05-06 11:27
    Q!*** zgadzam się w całej rozciąąąągłości. Usługa powinna być za grosze, Abonamenty powinny być pakietami kwotowymi ala IDEA. Wątpię, czy kiedyś tego doczekamy, natomiast pewnie niebawem doczekamy sie zmiany na pozycji lidera usług GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-06 11:28
    No chłopaki! Przecież to usługa dla starych abonentów również! Czego chcecie? Usługa fajna, dla nielicznych...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-05-06 11:47
    nikt nie powinien wykupić tej usługi, to może by się zastanowili
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2005-05-06 11:50
    wlasnie sobie odpalilem te usluge-zajezabawna :) ,a jezeli chodzi o cene to jest prawie przez 3 miechy za free w ramach promo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2005-05-06 12:03
    hmm moze i spoko ale nie wiem czy ludzie dzwoniacy nie beda na poczatek w szoku no i szkoda ze jest oplata abo
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-05-06 12:07
    a może nagrać sobie taką zapowiedź: witam,dodzwoniłeś się do abonenta najdroższej sieci telefonii komórkowej, która za to również pobiera opłatę.
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-06 12:11
    Można troszkę pofiglować z własnym nagraniem, ale po kiego grzyba to komu. Innowacyjność usług ERY mnie przeraża. GPRS'em się zajmijcie, a nie kolejny abo proponujecie. Ja dam 2pkt i order uśmiechu. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-05-06 12:26
    Order uśmiechu i jeden punkt:)Oj zapychają te opy dziury jak mogą ale nic konkretnego z tego nie wynika.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkruczk pisze: 2005-05-06 12:32
    Tia... usluga fajna, tym bardziej patrzac na jej popularnosc u naszych zachodnich sasiadow... wiec plusik dla Ery, ja poprosze cios takiego w sieci Idea... ale szczerze to interesuje mnie glownie uruchomienie w sieciach (WSZYSTKICH) w Polsce uslugi Push2Talk... po pobycie w USA uznaje ten "Bajerek" za narpawde ciekawa propozycje, tyklo dajcie za to odpowiednia cene :/ a znajac nasze realia nawet jak uruchomia to nikt z tego korzystac nie bedzie :D ...przytoczmy chociaz ceny MMSow sprzed okolo dwoch lat :] Pozdrowienia dla wszystkich!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2005-05-06 12:38
    Ale super! Patrzcie wszyscy jak te nowe technologie szybko wprowadzają w życie :-D.
    0
  • Users Avatars Mini
    leoxx pisze: 2005-05-06 12:44
    fajny bajer... na 3 miesiące ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-06 13:11
    Bardzo fajne i interesujące rozwiązanie chociaż ja zostane przy standardowym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    domel pisze: 2005-05-06 13:15
    Ludziska, co sie czepiacie. nikt Wam nie kaze z tego korzystać :) widze, zę większość golowiczów drży przed nowosciami jak by byli z partii moherowych beretow. to nie gryzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Domel pisze: 2005-05-06 13:18
    A 2 zl miesiecznie, no dajcie spokoj... to przeciez prawie darmo, ze o 3 miechach darmowych nie wspomne.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-05-06 13:21
    Wszystko ma swój sens... to też ale ja tam wolę połaczenia oczekujące ... za darmo :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Domel pisze: 2005-05-06 13:27
    nikt pod pistoletem nie bedzie kazal tego uzywac, a niektore te dzwieki sa naprawde smieszne :))) ja sobie na proe na pewno to uruchomie. a dzwieki, ktore mnie interesuja kosztuja 2 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-05-06 13:36
    Nie mogę zrozumieć ludzi co na tel. wydają m-cznie do 80zł i żądają bóg wie czego.Moja kumpela płaci ok.100zł abonamentu i dostała nk6230i za 299zł i 50% na rok czasu rabatu.Jest od 2 lat w erze,wcześniej w + od początku sieci.Tak era daje oferte np3410za 1zł ale tym co mają 50zł rachunki.A usługa taka sobie,jak ktoś lubi.Ale era robi duzo....Jeszcze brakuje ormalnych cen za roaming.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-05-06 13:39
    Spojrzecie na to z innej strony. na przyklad jeśli ktoś ma telefon firmowy (a ja taki mam :-))) to może sobie nagrać jakieś eleganckie przywitanie i zrobić wrażenie na klientach. Mysle, że to nie musi być nieprzydatny bajer trzeba tylko wiedzieć jak to wykorzyać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-05-06 14:03
    Tego typu bajery powinny byc bezplatne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Samsung nie potrafi pisze: 2005-05-06 14:04
    JAK MOŻNA MIEĆ TAK POJEBANE REKLAMY JAK TA SAMSUNGA NA GÓRZE STRONY!!!! TO JEST BARDZO DOBRY POWÓD ŻEBY UŻYWAĆ SOFTU DO WYCINANIA REKLAM!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Magic pisze: 2005-05-06 16:27
    A ja sobie aktywowalem i jestem zadowolony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-05-06 16:54
    *Magic - zadowolone to będą raczej osoby, które do Ciebie dzwonią
    0
  • Users Avatars Mini
    falko pisze: 2005-05-06 16:58
    E tam w czerwcu rusza w erze PUSH TO TALK. pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    hmm pisze: 2005-05-06 17:04
    Dlaczego nie dzisiaj newsa z rzeczpospolitej z działu ekonomia. Można reklamować vat za neostradę, za marzec i kwiecień. Dzwońcie na 9393 , załatwiają pozytywnie i zwracają kasę !
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-06 17:05
    sympatyczne
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2005-05-06 17:32
    Co to jest PUSH TO TALK?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-06 17:46
    Fazi coś jak krótkofalówka tylko że w telefonie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Hotman pisze: 2005-05-06 19:41
    Aktywowałem to poprzez strone ponad 4 godziny temu i do tej pory nie dziala. Cos jest nie tak, czy maja taki nawal? Co do samej uslugi to na 3 miechy moze byc (na pewno nie bede za nia placil abonamentu), ale nie jakies durne powitanie tylko spokojna melodyjka taka jest california dreamin np. Wiele firm ma cos takiego jak sie oczekuje na polaczenie. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    skiziz pisze: 2005-05-06 20:09
    era technologicznie ucieka konkurentom to kolejne rozwiazanie wprowadzone prze z ere
    0
  • Users Avatars Mini
    TaSioR pisze: 2005-05-06 21:20
    kurde... mi tez nie dziala :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2005-05-06 21:30
    mozna sobie nagrac: juz lece ale mam daleko wiec chwilke mi sie zejdzie!!!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ujto pisze: 2005-05-06 21:38
    usluga oficjalnie staruje 9 maja, wiec wszlekie niedociagniecia na razie moga byc mozliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    chucky pisze: 2005-05-06 22:12
    U nich to wszystko działa jakkierunkowskaz w samochodzie. Nie można się zalogować do BOA i chwilowo niedostępne i niedostępne. Ileż ta chwila trwa? Jak już się zalogowałem to hasła nie przysyłają. Smsa chce wysłać z bramki też na hasło nie można się doczekać. Raz chciałem sprawdzić ile minut pozostało 3 razy dzwonie i się nie dowiedziałem. Problem techniczny z serwisem ale oczywiście problemu z zainkasowaniem pieniędzy niema. 3 x 0,48 zł pobrało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamilos pisze: 2005-05-06 22:18
    podobno mają rekonfiguracje :/ (przed chwilką dzwoniłem....) alboe tylko konsultantka mnie spławiła :/ Era sucks :|
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianes pisze: 2005-05-06 22:31
    Według moich informacji w sieci Era odbywa sie rekonfiguracja systemu i kanaly I-BOA, TeleEra itd. Rowniez konsultanci na infolinii i w salonach nie maja chwilowo dostepu do kont abonenckich. To moze byc przyczyna braku aktywacji uslugi "Granie na czekanie". Rowniez wg. komunikatu w systemie informacyjnym usluga startuje oficjalnie 9 maja (tj. poniedzialek) i do tego czasu moga wystepowac problemy techniczne z zwiazane z uruchomieniem uslugi.
    0
  • Users Avatars Mini
    buhsss pisze: 2005-05-07 11:03
    Rekonfiguracja systemu chyba sie niepowiodła:)))bo ja wczoraj zamowiłem melodyjka i jak nie było tak dalej do dzis niema ale kase 3zeta pobrało czekam do poniedziałku i składam reklamacje
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianes pisze: 2005-05-07 11:09
    Rekonfiguracja zostala zakonczona jeszcze w dniu wczorajszym, a jezeli Twoja usluga nie dzialalaby do poniedzialku, kiedy to Era oficjalnie wprowadza usluge, skontaktuj sie z BOA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hotman pisze: 2005-05-07 11:43
    Mi juz dziala, luz. W nocy aktywowali.
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-05-07 12:24
    Mnie ta usługa też już działa, choć zaktywowałem ją wczoraj..... a chodzi dopiero od dzisiaj. Ciekawe jest to, że standardowy bip bip bip jest słyszalny, a muzyka idzie w tle. To dobre dla mało zorientowanych, którzy gdyby słyszeli tylko muzykę, to pewnie by spanikowali, że co.ś nie tak i .... rozłżaczyli się. A tak - wszystko w porządku. Ciekawa jest personalizacja w zależności od tego, kto do ciebie dzwoni ... 10 pkt. dla Ery. A docelowe 2 zł to drobiazg !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-05-07 12:33
    *WIBRATOR - nie no, jest to fajna sprawa, ale abonament nie powinien przekraczać 1zł z VATem, albo w ogóle nie powinno go być, a płaciło by się tylko jednorazowo za ściągnięcie melodyjki i aktywacje usługi, mając na uwadze że to właściwie nie dla aktywującego usługa, tylko dzwoniących do niego... ale generalnie ja też uważam że era w takich kwestiach jest do przodu (np. omnix też był innowacyjną usługą, ale niestety nie pokusili się o i-mode, a szkoda)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2005-05-07 12:47
    Jaka jest waszym zdaniem najlepsza melodyjka, tekst lub jakiś tam odgłos czegoś?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamilos pisze: 2005-05-07 12:49
    mi to jeszcze nie działa :/
    0
  • Users Avatars Mini
    aster pisze: 2005-05-07 13:02
    Usługa bardzo fajna, ale obsługa przez www tragiczna. Nigdy nie wiadomo gdzie się jest, brak logiki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianes pisze: 2005-05-07 14:22
    Usluga "Granie na czekanie" jest juz aktywonana u wszystkich abonentow Era, EraMIX lub Era Tak Tak, ktorzy ja wlaczyli. Aktywacja dla nowych osob korzystajacych z uslugi trwa do 30 min od daty zgloszenia, jednakze zwykle po 5. min sygnal oczekiwania zostaje juz zmieniony. Jezeli wystepuja jakiekolwiek problemy z usluga (nie zostala ona wlaczona, aktywowano inny dzwiek niz zostal wybrany itd.), prosze o kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika (9602 dla Era Tak Tak) lub z Biurem Obsługi Abonenta (602 900 dla uzytkownikow abonamentowych). Konsultant sprawdzi wtedy status uslugi i w razie jakis problemow zglosi sprawe do dzialu technicznego.
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-05-07 15:07
    lennox - generalnie chodzi o to, aby się w jakiś sposób wyróżniać od innych. Za coś takiego zawsze się płaci... A jeśli ktoś chce jeszcze mieć różne tła muzyczne dla różnych osób i Era mu to gwarantuje, to nie dziwi mnie że trzeba jej oddać miesięcznie równowartość loda na McD (i to bez polewy czekoladowej) cyli całe 2 złote. Jeśli weżmiemy pod uwagę 8mln klientów Ery i potencjalną populrność tej usługi na poziomie 20 % - to wychodzi ładna sumka miesięcznie - 3,2 mln zł / m-c. Tak na to popatrz !!! Pozdrówka
    0
  • Users Avatars Mini
    Demise pisze: 2005-05-07 17:59
    bardzo fajna usługa jak tylko przyjdzie moja dziewczyna to jej "z niemca" włączę jakąś melodyjkę - ciekawe jak bardzo się zdziwi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2005-05-07 18:32
    bez sensu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! już głupoty wymyślają!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2005-05-07 19:59
    **lukasz_maly: dopóki będą ludzie, którzy będą chcieli za takie coś zapłacić (albo sobie aktywować, gdyby było za darmo), zapewniam Cię, że nie są to głupoty ;-) pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-05-09 01:08
    miło nam poznać następny nie wypał ery
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-05-09 03:41
    *WIBRATOR - no w sumie racja, jak na to spojrzeć z tej strony, w każdym razie, tak jak mówiłem fajnie że ktoś to wkońcu wprowadził. pozdro :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-05-09 13:49
    a co mi z tej wiesniackiej muzyczki ?? Moze era zajelaby sie taka "niesamowita" funkcja ktora pozwalalaby sprawdzic - bezplatnie - ilosc niewykorzystanych minut w pakiecie - no chyba ze cos przeoczylem, ale wydaje mi sie ze tego to jeszcze nie wprowadzili :))
    0
  • Users Avatars Mini
    jurbi pisze: 2005-05-09 20:00
    niektorym sie podoba, mi też bo ma to sens
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-11 02:05
    Heheh jak Tato usłyszał granie a w temacie "już lecę po szefa" i : "szefie ,znowu dzwonią" odrazu kazał mi aktywować na swoim TakTaku :) ja też mam taki dżyngs z muzyczką procol harum i powiem że to budzi fajne reakcje osób dzwoniacych - kolega zadzwonił z Egiptu( ! ) i mówi : co u ciebie tak wesoło,imprezę robisz?:) a ja mu na to nie,ale mam fajną usługe od niedawna jak przyjedziez to ci pokażę i też bedziesz miał:) więc jak pisze ***WIBRATOR ta usługa ma sens:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-11 02:06
    10 punktów:)
    0
  • Users Avatars Mini
    echoo pisze: 2005-05-13 21:17
    20 punktów:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szerwach pisze: 2005-05-14 23:13
    bardzo fajna usługa nareszcie mogę pokazać tym burakom z osiedla co to znaczy szpan!
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek3miasto pisze: 2005-05-16 20:32
    Fantastyczna usługa. Aktywowałem sobie ROZMOWA KONTROLOWANA i zdziwionym dzwoniącym wyjaśniam, że mam szyfrowaną łączność poprzez "rządówkę". Tak sobie to załatwiłem po znajomości. He, he, he.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-17 02:16
    Ile to sie aktywuje?? Już czekam ponad godzinę i nadal mam zwyłke biiip biiip :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-17 17:23
    To była moja wina :) usługa działała 30 minut od kupna dzwonka tyle że ja nie aktywowałem zadnych grup :)
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-05-18 18:59
    najbardziej mi sie jednak w tym wszystkim podoba, że są takie ogromne możliwości konfiguracji usługi - dowolnie wybierasz jaki dzwiek komu i kiedy wlaczyc, po prostu pelna wolnosc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-18 20:30
    Tak - straciłem 10 zł i już się w tą usługę nie bawię :D
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-05-19 16:43
    10 zeta to przeciez nie bagaz... a frajda jest
    0
  • Users Avatars Mini
    anonim69 pisze: 2005-05-19 19:52
    Usluga jest fajna ,jedni aktywuja ja zaraz, inni nie i dobrze. Jeszcze tak minutki tansze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-05-19 19:58
    ciekawa usługa i to nie tylko dla młodych posiadaczy pre-paidów - mnie np syn namówił - teraz i ja korzystam i jestem zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    zarobiony pisze: 2005-05-20 15:42
    prosze prosze nawet "dorosli" co maja syna w wieku komorkowym skusili sie na to promo, cos w tym chyba musi byc :D
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2005-05-26 21:45
    Granie na zżeranie kasy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2005-06-17 12:12
    Kapitalna usługa Bardzo mi sie podoba A jak ktos nigdy sie z nia nie spotkal to nie sie nie wypowiada bo pieprzy bez sensu.Jak nie chcesz to nie korzystasz i tyle
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: