ERA rozpoczęła wdrażanie rozwiązania IFS Point Of Sales, wspierającego sprzedaż i obsługę kasy w punktach sprzedaży swojej sieci na terenie kraju. Wdrażane rozwiązanie będzie wspierać sprzedaż telefonów komórkowych i akcesoriów oraz obsługę i zarządzanie 60 salonami (70 do końca roku 2001) i sklepami firmowymi ERA na terenie całej Polski. Umożliwi również obsługę kasową salonów i sklepów. IFS POS zintegrowany będzie z istniejącymi już w ERA rozwiązaniami obsługującymi m.in. magazyn centralny i z systemem bilingowym W systemie IFS POS, specjalistycznej aplikacji przygotowanej dla operatorów telefonii komórkowej, pracować będzie początkowo ponad 600 użytkowników. IFS POS wdrożono już w firmach COSMOTE, Grecja, (1,6 mln abonentów) i w MNT Mobile Telephone Networks, Południowa Afryka (ponad 7 mln abonentów). Projekt wdrożeniowy w sieci ERA trwać będzie ok. 6 miesięcy. Jednym z głównych powodów, dla których operator wybrał rozwiązanie IFS, jest możliwość wykorzystania specjalistycznego rozwiązania informatycznego przeznaczonego dla sektora telekomunikacyjnego, przygotowanego w oparciu o doświadczenia zebrane przez operatorów podczas poprzednich wdrożeń. Ponadto, specjaliści z sieci ERA wysoko ocenili oferowane przez IFS wsparcie posprzedażne wdrożonych systemów.