Polska Telefonia Cyfrowa dostała wyróżnienie za swoje działania w dziedzinie sponsoringu i marketingu sportowego w roku 2004. Głosowanie miało dwuetapowy charakter. Internauci głosujący na internetowej stronie Dnia Marketingu Sportowego zdecydowali ponad 10% przewagą głosów, że sportowym sponsorem roku jest Era i jako zwycięzca głosowania weszła do drugiego etapu, w którym oceny dokonywała komisja DMS .
Sieć cyfrowej telefonii komórkowej Era, od początku istnienia wspiera dyscypliny zgodne z hasłem "Możesz więcej". Dla sponsora obok meczów, statystyk i tabel - a więc czysto sportowej rywalizacji - ważne jest także tworzenie społeczności kibiców i entuzjastów, towarzyskie spotkania, emocje, pasja.
Era przez wiele lat popularyzowała tenis wśród dzieci i młodzieży, wykreowała cykl imprez pod nazwą Windsurfing Era Cup, które na stałe weszły do kalendarza najważniejszych zawodów windsurfingowych na świecie. Sponsorowana przez sieć Era reprezentacja Polski w piłce nożnej osiągnęła ogromny sukces uczestnicząc po wielu latach przerwy w Mistrzostwach Świata. Sieć Era w ostatnim roku była również sponsorem tytularnym koszykarskiej ligi- Era Basket Liga (www.ebl.pl) oraz przeprowadziła autorski program popularyzacji koszykówki wśród młodzieży- Era Liga Szkolna, w którym wzięło udział ponad 9 tys. zawodników (www.els.pl) .
Miniony rok, to dla sponsorowanych przez Erę piłkarzy Wisły Kraków 9 tytuł Mistrza Polski, jak również tytuł mistrza rundy jesiennej i zdobycie miana niepokonanego zespołu.