Przedstawiciele sieci Era poinformowali, że w usłudze Era Numer Stacjonarny (2 numery na jednej karcie SIM) chcą pozyskać aż 500 tys. klientów do końca 2009 r. Era równolegle zabiera klientów TP poprzez oferty Era Domowa oraz od wczoraj Era Linia Domowa (WLR). Z oferty Era Domowa korzysta już prawie 200 tys. klientów. 80% z nich do byli klienci Telekomunikacji Polskiej. Era równolegle pozyskuje także klientów broadbandu (BSA) w ofercie Era Internet Stacjonarny.
Jeszcze w te wakacje ma rozpocząć się kampania promocyjna nowej usługi Era Numer Stacjonarny. Zaletą usługi jest mały abonament (5 zł), a wadą działanie numeru stacjonarnego wyłącznie w ograniczonej strefie (maksymalnie kilku kilometrów), na tej samej zasadzie, co w przypadku oferty Era Domowa. Wynika to z ograniczeń prawnych.
W niedalekiej przyszłości Era przygotuje także specjalne tańsze zestawy usług (np. mobile + BSA, mobile + WLR + BSA). Zagrożeniem dla realizacji strategii rozwoju usług stacjonarnych w Erze są działania TP (utrudnienia przy przenoszeniu usług do Ery) oraz wewnętrzna konkurencja w firmie związania z koniecznością równoległego promowania usług mobilnych, które pozostają priorytetowe dla PTC.