Ericsson Device Care - operator może zdalnie przejąć kontrolę nad naszym smartfonem

Newsy
Opinie: 8

Ericsson ma w swojej ofercie rozwiązanie o nazwie Ericsson Device Care, które umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację i diagnostykę smartfonów i aplikacji. Użytkownikom, którzy nie potrafią korzystać ze smartfonów ułatwi to zamianę starego telefonu na nowe urządzenie.

Konfiguracja i obsługa smartfona potrafi sprawić sporo problemów. W ramach zakupu smartfona operatorzy mogliby oferować np. godzinę rozmowy z konsultantem przy użyciu Device Care. Konsultant może za pomocą tego rozwiązania łatwo prezentować działanie sprzętu – np. podświetlając na ekranie ikony lub tekst, co znacznie ułatwiałoby np. starszym osobom start w świecie smartfonów.

Ericsson Device Care to również rozwiązania zmieniające filozofię działaniae call center i centrów wsparcia. Rozwiązanie firmy Ericsson ma obniżać koszty operacyjne operatorów poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urządzeń, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia. Ericsson Device Care pozwala operatorom łatwiej sprawdzić, co dokładnie widzi użytkownik.

Ericsson Device Care pozwala na:

  • zdalny podgląd ekranu smartfona
  • przejęcie kontroli nad smartfonem
  • zdalną konfigurację
  • zdalną diagnostykę

Rozwiązanie wspiera systemy Android, iOS, BlackBerry i Windows Phone. Pracownik operatora ma dostęp do terminala klienta z pozycji swojej przeglądarki internetowej. Sesja może być archiwizowana. Użytkownik telefonu musi przed rozpoczęciem sesji ją zaakceptować wpisując specjalny kod (np. kod abonencki).

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-11 16:23
    Coś takiego jest w pewnym zakresie możliwe w sieci już dawno. Taki np. szpiegowski syf googla - android. Aplikacje pod tym pracujące,w większości bezwartościowe śmieci które mają całą listę żądań i dostępów ,chodzi tylko o wyłudzanie różnych danych, spróbuj się nie zgodzić - nie korzystasz. Od dawna nie jest tajemnicą że google szpieguje użytkowników. I nie tylko oni:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    emski pisze: 2014-08-11 17:29
    No tak, ale w tym rozwiązaniu klient musi wyrazić zgodę, a to co nazwywasz szpiegowskim oprogramowaniem o taką zgodę raczej nie pyta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-11 17:58
    Wiekszość tego badziewia szpieguje i nie pyta o żadne zgody, jeżeli pytają to tylko dla formalności.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2014-08-11 18:20
    To żadna nowość - Samsung już od jakiegoś czasu ma taką aplikację w swojej ofercie - http://www.samsung.com/pl/remotesupport/index_hhp.html
    1
  • Users Avatars Mini
    cab pisze: 2014-08-11 20:04
    Jak to dziala? Klient kupuje telefon - czegos tam nie rozumie dzwoniac po pomoc - konsultant tlumaczy zdalnie operujac pulpitem usera, ale.... przeciez user ma telefon przy uchu !
    0
  • Users Avatars Mini
    Darecki pisze: 2014-08-12 11:55
    W Samsungu działa to tak, że Klient instaluje aplikację do pomocy zdalnej, dzwoni na Infolinię i wpisuje do niej kod podany przez Konsultanta. Od tej chwili Konsultant ma zdalny dostęp do pulpitu smartphonu Klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-08-12 19:44
    no no, na pewno to wprowadzą, na tych płatnych technical helpdesk - 2.46zł./min, hyhy - z przyjemnością Ci, Drogi Kliencie, pomożemy....
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-08-22 12:29
    Obecne funkcjonowanie infolonii jest dla mnie do chrzanu. Czas w którym otrzymujemy informację, albo jak w tym przypadku - pomoc doraźną powinien być płatny, ale czekanie na konsultanta ? To tak jakby płacić za samo stanie w kolejce po towar...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: