11 kwietnia, firma Ericsson zaprezentowała nowy produkt na rynku polskim skierowany do klienta biznesowego. Jest nim rozwiązanie Ericsson Mobile Organizer (EMO), które zapewnia łatwy dostęp do poczty elektronicznej wraz z kontaktami oraz możliwość korzystania z kalendarza.
EMO współpracuje z większością PDA oraz smartfonów działających na platformach Symbian i Micrsoft Windows Mobile. E-maile, informacje z kalendarza oraz inne dane wspomagające zarządzanie firmą (tzw. Personal Information Management) są automatycznie uaktualniane i przekazywane do użytkownika poprzez sieć komórkową w czasie rzeczywistym. EMO zapewnia bezpieczeństwo transferu danych dzięki całkowitemu szyfrowaniu przekazu.
Koszty są minimalizowane, gdyż Ericsson Mobile Organizer nie wymaga zakupu dodatkowego urządzenia przenośnego. Umożliwia on otwieranie oraz edycję załączników do e-maili. System zaprojektowano w taki sposób, aby jego instalacja oraz użytkowanie nie sprawiały najmniejszych problemów.
W Polsce odbiorcami produktu EMO będą:
Duże przedsiębiorstwa zatrudniające pracowników terenowych z koniecznością wysokiego poziomu bezpieczeństwa i poufności przesyłanych informacji;
Operatorzy komórkowi, którzy włączą go do swojej oferty usług dla klientów biznesowych;
Operatorzy internetowi (ISP), którzy skierują usługi do małych przedsiębiorstw korzystających z poczty elektronicznej na ogólnodostępnym portalu.