Ericsson zawarł kontrakt z niewielką polską firmą Mobizzy. Firmy utworzyły join-venture Ericsson/Mobizzy, która ma być brokerem reklam mobilnych - AdMarket. Reklamy mogą przyjąć postać banerów, wiadomości, usług opartych na lokalizacji (LBS - Location Based Services) i wielu innych możliwości, które będą pojawiać się w miarę rozwoju usługi.
Informacje o firmie Mobizzy (w KRS firma wykorzystuje markę POŚREDNIKOMDZIĘKUJEMY.PL)
Prezes — Maciej Sobierajski (40 l.):
Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem w reklamie, marketingu, Internecie i nowych technologiach. Był współzałożycielem wielu spółek działających na polskim rynku marketingu i reklamy w Internecie, w tym ClickAd, Streetcom, Digital Media Consulting, QNet i DirectTraffic. Był również dyrektorem zarządzającym w największych polskich domach medialnych: Media Direction OMD i MediaVest. Ma bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z największymi agencjami medialnymi i markami, a także w sprzedaży internetowych technologii reklamowych (DoubleClick adserver, Attentio BandDashboard, [x+1]) oraz usług na rzecz domów medialnych i firm zajmujących się lokalnym i międzynarodowym marketingiem bezpośrednim.
Wiceprezes — Piotr Płocharski (45 l.):
Ma ponad 20 lat doświadczenia w reklamie, sprzedaży, marketingu i PR. Ukończył wydział ekonomii i dziennikarstwa. Zarządzał w Polsce zarówno lokalnymi firmami, jak i oddziałami międzynarodowych koncernów, w tym Young&Rubucam, Multichoice Filmnet, Bertelsman czy Sp!n Communications. Był współzałożycielem i dyrektorem Lighthouse Consultants. Ma bogate doświadczenie we współpracy z dużymi lokalnymi i międzynarodowymi klientami oraz markami.