eSIM w T-Mobile

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
eSIM w T-Mobile

10 sierpnia T-Mobile rozszerza swoja ofertę o eSIM, a więc możliwość uruchomienia usług operatora w urządzeniu bez konieczności umieszczania w nim fizycznej karty.

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z tej opcji, otrzymają na swoją skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą kod QR, po zeskanowaniu którego smartfon sam pobierze z serwera operatora informacje niezbędne do aktywacji eSIM w urządzeniu i rejestracji w sieci.

Rozwiązanie to zostanie w T-Mobile zaoferowane na początku odbiorcom korporacyjnym, którzy będą mogli wykorzystać je do masowej aktywacji usług mobilnych w aparatach zakupionych u operatora.

Usługa wirtualnej karty SIM będzie przez operatora rozwijana w kolejnych miesiącach o takie funkcjonalności jak możliwość posiadania tego samego numeru telefonu na kilku urządzeniach oraz zdalne zarządzanie kartami z poziomu portalu obsługowego. W kolejnych krokach operator planuje także wprowadzenie eSIM do ofert dla mniejszych firm oraz odbiorców indywidualnych.

Obecnie z eSIM w T-Mobile mogą skorzystać posiadacze następujących urządzeń dostępnych w ofercie operatora: iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2 gen), iPad Pro 11” (1 gen. 2018), iPad Pro 11” (2 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018), iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017), iPad Pro 10,5” (2017), iPad Air (3 gen. 2019), iPad (7 gen. 2019), iPad (6 gen. 2018), iPad (5 gen. 2017), iPad mini (5 gen. 2019), Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy Note 20, Samsung Galaxy Note 20 Ultra.

Zmiana karty SIM na eSIM jest bezpłatna.

Wydanie eSIM przy nowej aktywacji jest za darmo

Przekładanie eSIMów - 5 zmian miesięcznie jest darmowe. Powyżej tego opłata jest jak za wymianę karty SIM zgodnie z taryfą.

Abonament za korzystanie z eSIM wynosi 0 zł.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: