eTel Polska wprowadził na rynek dwie nowe usługi. Pierwszą z nich jest usługa eTel On-line, która umożliwia klientom eTel dostęp do szczegółowego rachunku telefonicznego za pomocą przeglądarki www. eTel On-line prezentuje dane o połączeniach telefonicznych do dnia poprzedniego i umożliwia m.in. wyszukiwanie połączeń według różnych kryteriów, sortowanie, tworzenie raportów oraz eksport danych do pliku. System będzie sukcesywnie rozbudowywany i poszerzany o możliwość przeglądania w nim wszystkich usług eTel oraz faktur. Do lipca 2003 usługa udostępniona jest dla wszystkich klientów bezpłatnie. Po okresie promocyjnym wprowadzona zostanie opłata miesięczna.
Kolejną wprowadzoną przez eTel usługą są Telekonferencje. Korzystanie z niej jest bardzo proste, wymaga jedynie dodzwonienia się do mostka telekonferencyjnego na specjalny numer dostępowy lub podania numerów telefonów, do których mostek konferencyjny ma oddzwonić. Koszt usługi to 0,42 zł netto za minutę dla jednego uczestnika konferencji plus koszt połączenia telefonicznego. Usługa skierowana jest do ponad 2 000 tysięcy obecnych klientów eTel oraz do nowych firm i dostępna jest na terenie całej Polski po podpisaniu stosownej umowy. Usługa Telekonferencje nie wymaga korzystania z usług eTel w zakresie połączeń telefonicznych jednak jeśli firma posiada podpisaną umowę na świadczenie połączeń telefonicznych otrzymuje dodatkowe rabaty.
Jeszcze w tym roku operator planuje wprowadzanie kolejnych usług, takich jak numery dostępowe do Internetu dial-up oraz hosting.