Nową Ścieżkę Utrzymania Klienta dla sieci Plus GSM opracowała agencja Euro RSCG Dialog. Kompleksowy projekt skupia w swej komunikacji różne narzędzia lojalnościowe, kierowane do klientów indywidualnych i do SOHO (small office, home office). W programie tym wykorzystane są następujące narzędzia:
Przyjazne Rachunki (czyli usługa polecenia zapłaty) – oferowane od pierwszego miesiąca.
Program punktowy 5 Plus – do którego można przystąpić, będąc w sieci ponad 3 miesiące.
Pakiety Darmowych Minut – przyznawane za staż w sieci, włączane automatycznie po 18 i 36 miesiącu bycia w sieci.
Program Wymiany Aparatów – oferowany w 24. i 36. miesiącu oraz ponownie co 24 lub 36 miesięcy w zależności od wysokości rachunków za telefon.
Plus GSM na każdym etapie oferuje swoim Klientom różne przywileje. Celem komunikacji było pokazanie logicznego rozkładu narzędzi w czasie i wskazanie momentu, w którym przysługują one Klientowi w trakcie jego współpracy z operatorem. Ilość i dostępność przywilejów rośnie wraz ze stażem w sieci. Plus GSM jako jedyny z operatorów zdecydował się otwarcie komunikować oferowane przez siebie unikatowe przywileje.
Przedstawiona koncepcja jest elastyczna, umożliwia rozszerzanie oferty lojalnościowej o kolejne narzędzia. Oprócz tego wykreowany projekt pozwala na wprowadzanie w ramach Ścieżki Utrzymania Klienta projektów dla taktycznych akcji lojalnościowych.
Pierwszy projekt ścieżki to koperta bilingowa, która po raz pierwszy pokazała całość koncepcji ścieżki. Kolejne materiały to koperta bilingowa i ulotki mówiące o Przyjaznych Rachunkach. Zostały już zrealizowane także dwie akcje taktyczne w ramach ścieżki: „300 minut” i „Rabat na Abonament”.
Agencja reklamowa Euro RSCG Dialog specjalizuje się w usługach z zakresu through-the-line i marketingu bezpośredniego. Poprzez swoje działania wpływa przede wszystkim na zmianę zachowań konsumentów, a przy okazji na nastawienie do samej marki. Agencja oferuje usługi: direct marketing, direct response., programy lojalnościowe i CRM, sampling/eventy na terenie całego kraju, promocje sprzedaży i reklamę w punktach sprzedaży, opracowanie strategii marki, reklamę klasyczną, obsługę medialna (through-the-line).