Euro RSCG dla TP

Newsy
Żródło: Euro RSCG
Opinie: 2

Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej autorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usług głosowych.

Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio, Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP to sześć spotów telewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film, kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych.

Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: Cesar Pueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora Kreatywnego Euro RSCG Jacka Szuleckiego.

Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampanii odpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec – Group Account Director, Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-09-25 17:37
    "Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampanii odpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec – Group Account Director, Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media".po co nam pisać...to tak jakby po każdej reklamie leciały "literki", kto zagrał głowną rolę, kto reżyserować,scenariusz,realizacja, muzyka,statyści,:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-09-25 23:57
    No, no - "prawie" jak z komórki na domowy... Coć trzeba przyznać tepsie, że w przypadku Planu Socjalnego jest to jakaś mała rewolucja.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: