Czeski Eurotel zakończył zeszły rok z 4 mln klientów. To oznacza, że stał on się największym operatorem telekomunikacyjnym w Czechach, a liczba jego abonentów przekroczyła liczbę abonentów telefonii stacjonarnej operatora Czech Telecom. 31 grudnia 2002 r. Eurotel miał 3 891 473 klientów, co stanowi wzrost o 653 tys. netto. Kolejny operator mobilny ma o 400 tys. abonentów mniej. Szef Eurotela, Terrence Valeski powiedział: "W Czechach jest 8.5 mln telefonów komórkowych i 3.8 mln linii stacjonarnych. To oznacza, że Czechy można porównywać z najbardziej rozwiniętymi krajami Unii Europejskiej. Czeski rynek jest dojrzały i nasycony. W tym roku prawdopodobnie penetracja telefonów komórkowych osiągnie na nim 90 %."
Obecnie Eurotel pracuje nad zwiększeniem swojego udziału w sektorze klientów korporacyjnych. Według ostatnio przeprowadzonego audytu Eurotel ma 63 procentowy udział w tynku firm zatrudniających ponad 6 pracowników, 66 % w segmencie firm od 20 do 199 pracowników i 85.6 procentowy udział w rynku dużych firm zatrudniających ponad 200 pracowników (wzrost o 2 %).