FAIR PLAY - 30 dni na zmianę warunków umowy w PLAY

Promocje
Opinie: 21

PLAY wprowadza 30-dniowy program FAIR PLAY dający możliwość zmiany warunków zawartej umowy. W ramach programu abonenci PLAY mogą zmienić wysokości abonamentu oraz model kupionego smartfona. Program rusza od jutra.

Zapis wideo z konferencji prasowej:

Abonent ma możliwość jednej zmiany w ramach ofert dostępnych w momencie jej podpisywania.

Program dostępny jest we wszystkich salonach sprzedaży w dowolnej promocji abonamentowej (B2C, B2B, DATA).

Dotyczy klientów indywidualnych oraz biznesowych, natomiast nie obejmuje ofert typu MIX.

Mogą z niego skorzystać nowi klienci oraz ci, którzy przedłużają umowę z PLAY.

Abonent ma możliwość wymiany dowolnego urządzenia dostępnego w ofercie operatora.

Opis działania programu:

  • podpisanie umowy
  • powrót do salonu z chęcią dokonania zmiany (do 30 dni)
  • wybór i zmiana warunków promocji (jeśli potrzebna)
  • wybór i wymiana urządzenia (jeśli potrzebna)
  • naliczenie i pobranie lub zwrot opłat

Opłaty za korzystanie z programu:

  • 0 zł za podwyższenie abonamentu - operator zwraca różnice w cenie urządzenia
  • 0 zł za obniżenie abonamentu - trzeba zapłacić różnice w cenie urządzenia
  • 99 zł za anulowanie umowy - dodatkowo naliczana jest opłata za korzystanie z urządzenia, która wynosi 49 zł, 99 zł, 149 zł lub 399 zł w zależności od grupy cennikowej urządzenia.

Przyjęte granice w programie:

  • jedna zmiana dla numeru abonenckiego
  • możliwość rezygnacji tylko dla nowych umów. Obecny klient może podpisać nową umowę i ją anulować,
  • przyjmowane urządzenia muszą być kompletne i działające.

Trener reprezentacji Polski w piłce nożnej Adam Nawałka jest twarzą kampanii wprowadzającej program FAIR PLAY w segmencie biznesowym.

Oficjalny komunikat prasowy:

FAIR PLAY – nowy standard na rynku

#MozeszZmienicZdanie

17 marca 2016 roku Play kolejny raz zmienia zasady gry. Wprowadzając Program FAIR PLAY, operator potwierdza swoje innowacyjne podejście na polskim rynku telekomunikacyjnym oraz ustanawia nowy standard w relacjach Klient i jego operator.

Play, korzystając z najlepszych wzorców dostępnych w innych branżach, wprowadza Program Promocyjny FAIR PLAY. Pierwszy w Polsce Program, który pozwala Klientom abonamentowym sieci na zmianę swojej decyzji. W ciągu 30 dni od podpisania umowy, bądź aneksu przedłużającego umowę, Abonenci mogą dokonać zmiany w umowie, którą podpisali. W ramach istniejących ofert, możliwa będzie zmiana oferty oraz urządzenia, które zakupili. Dla nowych umów możliwe będzie również jej rozwiązanie. Zmiany będzie można dokonać tylko raz dla każdego numeru abonenckiego.

Program FAIR PLAY dostępny jest dla wszystkich Klientów, którzy w salonie Play podpiszą umowę abonamentową. Program dotyczy Klientów indywidualnych oraz biznesowych, natomiast nie obejmuje ofert typu MIX. Proces podpisania umowy jest taki sam jak do tej pory, a Klient otrzymuje dodatkowy regulamin dla Programu. Od dnia podpisania umowy Klient ma 30 dni na zmianę. Może zmienić swój abonament lub ofertę, jednocześnie wymieniając urządzenie, które zakupił w tym samym salonie, w którym podpisywał umowę. Może też zostawić urządzenie, które kupił, a jedynie zmienić ofertę – na przykład obniżyć abonament. Warunkiem koniecznym do dokonania zmiany jest dostępność wybieranej oferty w dniu podpisywania umowy, a nie dokonywania zmiany. Program FAIR PLAY nie wprowadza nowych ofert, a pozwala Klientom na dopasowanie umowy i urządzenia najbardziej odpowiadającego jego potrzebom, spośród aktualnie dostępnej oferty Play.

Zmiany dokonywane w Programie mogą wiązać się z opłatami. W przypadku zmian oferty i w konsekwencji zmian wysokości abonamentu, jest ona dokonywana bezpłatnie. Jeśli Klient zmienia ofertę z urządzeniem, jego cena zakupu zostaje wyrównana do ceny, która obowiązywała w danej ofercie w cenniku z dnia podpisania umowy. Dla przykładu: jeśli Klient podwyższa swój abonament z poziomu 59 zł na 69 zł, za urządzenie zapłacił 299 zł i jest ono w nowej ofercie dostępne za 199 zł, Klientowi zwracana jest kwota nadpłaty, w tym przypadku 100 zł. W przypadku zmian w odwrotnym kierunku konieczna będzie dopłata. Wyrównanie ceny zakupu będzie rozliczane w salonie, w którym Klient dokonuje zmiany. Zmiany mające wpływ na wysokość abonamentu, zostaną odpowiednio naliczone i przedstawione Klientowi na najbliższej fakturze.

W ramach programu FAIR PLAY, Klienci mają prawo wymienić urządzenie, które zakupili wraz z podpisaniem umowy. Mogą też je zwrócić, jeśli decydują się na rezygnację z umowy. W każdym z tych przypadków, gdy Klient zwraca wcześniej zakupione urządzenie, jest on zobowiązany do uiszczenia Opłaty za Korzystanie z Urządzenia. Bez względu na to, czy urządzenie jest rozpakowane, czy nie, opłaty są jednakowe i uzależnione jedynie od grupy, w której się ono znajduje. Wysokość opłat waha się od kwoty 49 zł do 399 zł z VAT, a szczegółowa lista urządzeń z przypisaną do niej wysokością opłaty znajduje się w Cenniku Telefonów, Modemów i Zestawów bez Promocji, dostępnym w salonie Play lub na www.play.pl. Sprzedawca Play będzie mógł odmówić przyjęcia zwracanego sprzętu, jeśli będzie on niesprawny, uszkodzony przez niewłaściwe użytkowanie lub zestaw, który oddaje jest niepełny.

Opłata za rezygnację z umowy wynosi 99 zł i jest opłacana na podstawie noty obciążeniowej, która zostanie wysłana pocztą. Klient jest także zobowiązany do opłacenia faktury za usługi telekomunikacyjne, proporcjonalnie do liczby dni, kiedy umowa była aktywna.

Korzystając z doświadczeń i wsłuchując się w opinię Klientów, Play kolejny raz wyznacza standard obsługi niedostępny dla Polaków u innych operatorów aż do dziś. Program FAIR PLAY jest dla tych, którzy do tej pory wahali się z decyzją, czy warto zmienić swojego operatora oraz lubią mieć komfort w podejmowaniu decyzji. To, co oczywiste przy zakupie innych dóbr, teraz na rynku telekomunikacyjnym oferuje tylko Play. Możliwość zmiany wybranych warunków umowy to opcja, której teraz trudno będzie się oprzeć.

FAIR PLAY to nowy standard na rynku.

#MozeszZmienicZdanie

Prezentacja:

Zdjęcia z konferencji:

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    KochamPLAY pisze: 2016-03-16 11:42
    Zapraszam: http://plus.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    W. pisze: 2016-03-16 11:42
    I znowu wiele szumu z niczego. Widzę, że Play lubi takie zagrywki.
    8
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2016-03-16 11:49
    Ciekawe co będą robić ze zwracanymi urządzeniami, pewnie będą ponownie sprzedawane jako nowe. A ja nie chcę otrzymać przy zakupie sprzętu, który był około miesiąca używany!
    13
  • Users Avatars Mini
    Linkman pisze: 2016-03-16 11:59
    Ciekawa Twarz Kampani, hasło reklamowe "WEŹ NAWAŁKA"
    8
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2016-03-16 12:06
    @Wojtek: sprzęt ma być odnawiany i sprzedawany po obniżonych cenach. Zawsze to szansa na kupienie dobrego telefonu za mniejsze pieniądze.
    1
  • Users Avatars Mini
    gucio pisze: 2016-03-16 12:28
    A te panią Play ze zdjęcia też można wziąć na próbę? Oj, chyba bym jej już nie oddał.
    9
  • Users Avatars Mini
    Quest pisze: 2016-03-16 13:38
    z tego wszystkiego najlepsza jest pani pani z napisem Play
    5
  • Users Avatars Mini
    artjaw27 pisze: 2016-03-16 14:16
    Dla nowych i przedłużających umowę. Brrr!
    3
  • Users Avatars Mini
    Play pisze: 2016-03-16 14:40
    Śmieszne filmy tylko tutaj: https://youtube.com/channel/UCx9dfFFm1eRRo6XqYTf2B4g HAHAHAHAH normalnie kopara opada XDDDDDDDDDD!
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2016-03-16 15:06
    Już małolaty chcące poszpanować przez weekend telefonem z górnej półki ustawiają się w kolejkach :-)
    4
  • Users Avatars Mini
    eee tam pisze: 2016-03-16 15:08
    Już widzę jak bez problemu przyjmują używany telefon, jednak większość w casy się nie bawi... A tak to nic ciekawego.
    1
  • Users Avatars Mini
    Wils pisze: 2016-03-16 17:08
    Oj, to będzie sporo używanych telefonów. Współczuję pracownikom przy obsłudze klientów którzy sami nie będą wiedzieli czego chcą. Oferta dla idiotow. Brawo Play
    4
  • Users Avatars Mini
    Al.Kaida pisze: 2016-03-16 19:18
    Oferta/możliwość średnia. Tak jak ktoś wcześniej napisał część abonentów będzie brało ofertę nad wyraz ze zbyt drogim dla "siebie" sprzętem pobawią się i albo rozwiążą albo zmienia umowę .... będzie masa używanego sprzętu może tańszego ale używanego... plus jest taki że osoba z play z salonu może nam zawinąć makaron na uszy i podpiszemy cyrograf a po paru dniach stwierdzimy że zrobiono nas w balona ... w tej sytuacji jest ok ale bez sprzętu only SIM. Sprzęt lepiej kupić na wolnym rynku. Takie moje zdanie.
    1
  • Users Avatars Mini
    Szopan pisze: 2016-03-16 23:06
    Aktywowanego iPhone tez można oddać?
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-03-16 23:36
    tak to podsumuję: "operacja na pewno pacjentowi nie zaszkodzi a może pomóc"
    0
  • Users Avatars Mini
    drukarz pisze: 2016-03-17 00:18
    A nie mowilem, ze bedzie odstapienie od umowy. Skad ja wiem takie rzeczy, no skad? Jutro zagram w lotto:) Bardzo uczciwy ruch ze strony Play (Fair Play). Godny nasladowania przez innych. Swoja droga mlodszy ale juz nie mniejszy brat musi nadrabiac kreatywnoscia (i tego mu nie mozna zarzucic, ze nie jest kreatywny choc malkontenci doniosa, ze oferta nie ciekawa, bo nie ma np. 10GB za free) niedobory w jakosci sieci. Ps. Ciekawe ile Jakub W. dostal wynagrodzenia za wykorzystanie twarzy na konferencji Play oraz w niniejszej wiadomosci na GO? Szczerze powiedziawszy mam niestrawosc kiedy widze JW kolejny i kolejny raz:( Czy naprawde nie ma nowych ciekawych "twarzy" w Polsce?
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2016-03-17 13:10
    Coś play24 zdechł, niedostępny jest od wczoraj. Coś ktoś wie na ten temat?
    1
  • Users Avatars Mini
    PiotrusPan pisze: 2016-03-17 18:21
    Żenada to już za mało aby opisać Play. Robią konferencje prasowa i wychodzi gość w wytartych jeansach. Internet play to kolejna padaka. Ilość klientów play potwierdza że Polacy to biedny i głupi naród.
    1
  • Users Avatars Mini
    edgsdg pisze: 2016-03-23 20:12
    A jak rezygnowalem z ich uslug to truli d...e caly miesac telefonami non stop.
    0
  • Users Avatars Mini
    staruszek portier pisze: 2016-08-02 06:22
    w reklamie to wszystko jest ok w realnym życiu tak nie jest 19.07.16 chciałem sprawdzić realność tej superowej oferty i do dnia dzisiejszego 2.08.play nie zrealizował wymyślonej przez siebie oferty dziennikarze są młodzi i w obecnych czasach wierzą we wszystko co się im powie że to szczera prawda oczywiście za reklamę biorą kasę więc reszta ich nie interesuje w f-mie Play nie widzę fair play
    0
  • Users Avatars Mini
    sp9svn pisze: 2017-01-01 21:53
    Z tym fair play w Play to jedno wielkie kłamstwo. Od 25 października 2016 próbuję zwrócić telefon - nie da się. Powodem zwrotu nie jest widzi mi się tylko fałszywie podane parametry modelu. Na początku salon twierdził że to wina play, play że salonu. Odpowiedzi @ z play są tak pokrętne że "Konsul" mógłby się u nich uczyć. Obawiam się że sprawa bez sądu nie obejdzie się.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: