Fanpage Trends w kategorii telekomunikacja - 09.2013

Newsy
Opinie: 1

Sotrender przygotował zestawienie najpopularniejszych fanpage-y na Facebooku w branży telekomunikacyjnej we wrześniu 2013 r.

Podsumowanie:

  • Największe strony w grupie to Serce i Rozum, Play oraz Orange Polska
  • Pod względem największego procentowego przyrostu liczby fanów wyróżniały się strony: heyah, Cyfrowy Polsat oraz nc+
  • Największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage Play, Serce i Rozum i heyah
  • Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Plus, Serce i Rozum oraz Play
  • Największy procent swoich fanów zaangażowały strony heyah, Plus oraz Orange Film
  • Największy Interactivity Index wypracowały fanpage Plus, Serce i Rozum oraz Play
  • Najwyższe wartości Relative Interactivity osiągnęły fanpage Play4U, UPC Polska oraz VECTRA
  • Pod względem "liczby osób, które mówiły o stronach", najlepiej wypadły fanpage Plus, Play oraz Serce i Rozum

Komentarze do kategorii Telekomunikacja:

Mateusz Kowalski
Ubisoft Polska


Wydaje się, że w zakresie telekomunikacji na polskim rynku nie da się wiele powiedzieć - ot, piedestał względnie stały, spokój, cisza i...

Baśka. Baśka wróciła, zrobiła rozróbę, a zespół pracujący nad Sercem i Rozumem pokazał, że w ten duet da się tchnąć ducha (i nie trzeba do tego aparatury rodem z laboratorium dra Frankensteina). Co ciekawsze jednak, to nie Baśka wygrała internet (a przynajmniej nie w tej edycji raportu), a odwołanie się do rzeczy aktualnych. W tym wypadku żółta kartka zmiotła konkurencję w indeksie, przez co konkurs zorganizowany przez Play wypadł... no, nie blado, ale też nie powalił nikogo na kolana możliwością zdobycia Galaxy Taba. Nie chcąc być złośliwym, odbiorcy Plusa z kolei przyspamowali tablicę, a nie czat frazą [[Plus]]. Patrząc na wyniki, można powiedzieć jedno: we wrześniu się sprzedawały sentyment z tradycją, tradycyjne konkursy (i dobrze, lud też czasem potrzebuje igrzysk) oraz klasyczne zagrywki pokazujące crossover technologiczny. No bo z czata z facebooka wciąż jednak w dużej mierze korzystamy z komputerów.

To, jeśli chodzi o hydrę telekomunikacyjną, czyli Plus, Play oraz Serce i Rozum (wyrzucające Heyah z ROI). Co z resztą? Niewiele. Ruchy u podstaw, takie jak powolny wzrost nc+ (podobno internet pamięta, ale najwyraźniej też odpuszcza i powoli nc+ podnosi się z bałaganu sprzed kilku miesięcy). Tak naprawdę, to wrzesień w telekomunikacji stoi w totalnej opozycji do pogody - temperatura powoli rośnie i jest bardzo przyjemnie.

Czekam październikowych burz (choć te pewnie opóźnią się do świątecznych ofert w grudniu).

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kamil pisze: 2013-10-07 13:34
    heyah jak na tylko na submarkę konsekwentnie pnie się w górę od praktycznie samego początku, przyrost fanów ilościowo tak jak w Orange czy Plus
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: