Fanpage Trends w kategorii telekomunikacja - 10.2013

Newsy
Opinie: 0

Sotrender przygotował zestawienie najpopularniejszych fanpage-y na Facebooku w branży telekomunikacyjnej w październiku 2013 r.

Komentarz do kategorii Telekomunikacja:

Maciej Trojanowicz
bloger
Troyann.pl

Od miesięcy na czele stawki są Serce i Rozum, co nie może nikogo dziwić, wszak kampania z brand heroes marki Orange zdobyła kolejną nagrodę - prestiżową Effie. Ale do grona posiadaczy ponad 2 milionów fanów dołączy zapewne już w listopadzie Play. Mocny skok notuje także submarka Orange - nju mobile, która powiększyła grono swoich fanów o niemal połowę w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Najwidoczniej, absurdalne treści na tym fanpage'u się sprawdzają.
Absurd sprawia też, że to właśnie nju mobile, a także Heyah wybijają się pod względem procentu zaangażowanych użytkowników. Tutaj Serce i Rozum notują minimalny spadek. Czyżby bohaterowie znudzili się internautom? Może oni też powinni angażować za pomocą nieszablonowego dowcipu? Nie wydaje mi się.
Bez kontrowersji i absurdu radzi sobie świetnie profil Plusa, który może nie powala humorem, ale wie jak zaangażować swoich odbiorców. Dowodem na to jest najpopularniejszy wpis miesiąca w naszej kategorii: pochodzi właśnie z Plusa i nie jest wysokich lotów, ale ludzie haczyk połknęli i Interactivity Index mocno się zgadza. I to przy znacznie mniejszej liczbie fanów niż mają bohaterowie Orange czy Play.
Branża komunikacyjna nie ma lekko, musi pogodzić treści wizerunkowe, sprzedażowe i lolcontent by utrzymać wysoki EdgeRank, a odpowiednie zbalansowanie poszczególnych treści wydaje się być kluczem do sukcesu. A ten to na razie synonim Serca i Rozumu. Choć Play mocno mu depcze po piętach...

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: