Od lipca nad morzem trwa akcja promocyjna Fanty, do której wykorzystywany jest B-Zone (bezprzewodowy system komunikacji marketingowej realizowanej za pośrednictwem sieci Bluetooth). Rozstawione w kurortach airwalle wysyłają wszystkim, którzy znajdą się w jego zasięgu i włączą bluetootha, aplikację z logo Fanty, która zawiera m.in. plan imprez Fanta World oraz możliwość pobrania specjalnie przygotowanej do tego celu gry Fanta Fun.
W najbliższym czasie B - Zone uruchomi kampanię w jednym z  warszawskich centrów handlowych, po wakacjach rozpocznie się akcja w salonach  sprzedaży dużej odzieżowej sieci na terenie kraju.
 
 B-Zone jest produktem firmy Telecom Media. To system komunikacji marketingowej  opartej na technologii Bluetooth, za pośrednictwem której wysyłane są komunikaty  reklamowe do użytkowników telefonów komórkowych znajdujących się w miejscu i  czasie optymalnym do odebrania przez nich przekazu marketingowego, (np. blisko  sklepu, w którym akurat jest promocja). Taka komunikacja jest całkowicie darmowa  dla konsumenta. Dystrybuujemy w ten sposób kupony rabatowe, informacje handlowe,  multimedia na komórki – mówi Paweł Marszałek z Telecom Media.
 
 B-Zone składa się nie tylko z urządzeń, ale również z oprogramowania centralnie  sterującego kampanią w skali całego kraju, aplikacji dostosowującej wysyłane  pliki do odpowiedniego modelu telefonu, oraz bazy ponad 30 tys. multimediów,  zawierającej m.in. największe hity muzyczne i popularne gry w wersji na telefon  komórkowy. Częścią składową jest także platforma Premium SMS jako alternatywny  kanał komunikacji dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą skorzystać z sieci  Bluetooth.
  
Firma nie podała ile osób do tej pory skorzystało z możliwości pobrania conentu poprzez Bluetooth w czasie akcji Fanty.