Fanta wybrała airwalle z Bluetooth

Newsy
Żródło: Telecom Media
Opinie: 1

Od lipca nad morzem trwa akcja promocyjna Fanty, do której wykorzystywany jest B-Zone (bezprzewodowy system komunikacji marketingowej realizowanej za pośrednictwem sieci Bluetooth). Rozstawione w kurortach airwalle wysyłają wszystkim, którzy znajdą się w jego zasięgu i włączą bluetootha, aplikację z logo Fanty, która zawiera m.in. plan imprez Fanta World oraz możliwość pobrania specjalnie przygotowanej do tego celu gry Fanta Fun.

W najbliższym czasie B - Zone uruchomi kampanię w jednym z warszawskich centrów handlowych, po wakacjach rozpocznie się akcja w salonach sprzedaży dużej odzieżowej sieci na terenie kraju.

B-Zone jest produktem firmy Telecom Media. To system komunikacji marketingowej opartej na technologii Bluetooth, za pośrednictwem której wysyłane są komunikaty reklamowe do użytkowników telefonów komórkowych znajdujących się w miejscu i czasie optymalnym do odebrania przez nich przekazu marketingowego, (np. blisko sklepu, w którym akurat jest promocja). Taka komunikacja jest całkowicie darmowa dla konsumenta. Dystrybuujemy w ten sposób kupony rabatowe, informacje handlowe, multimedia na komórki – mówi Paweł Marszałek z Telecom Media.

B-Zone składa się nie tylko z urządzeń, ale również z oprogramowania centralnie sterującego kampanią w skali całego kraju, aplikacji dostosowującej wysyłane pliki do odpowiedniego modelu telefonu, oraz bazy ponad 30 tys. multimediów, zawierającej m.in. największe hity muzyczne i popularne gry w wersji na telefon komórkowy. Częścią składową jest także platforma Premium SMS jako alternatywny kanał komunikacji dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą skorzystać z sieci Bluetooth.
 

Firma nie podała ile osób do tej pory skorzystało z możliwości pobrania conentu poprzez Bluetooth w czasie akcji Fanty.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: