AliExpress już niebawem rozpoczyna Międzynarodowy Festiwal Zakupów 11.11.
Promocja rozpocznie się 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00.
Polscy konsumenci będą mogli skorzystać także z szybszej dostawy oraz sprzedaży na żywo z udziałem polskich gwiazd.
Dostawy podczas festiwalu 11.11 realizuje Alibaba Group Cainiao Smart Logistics Network we współpracy z lokalnymi partnerami - Pocztą Polską, InPost i DHL. W sierpniu 2020 Cainiao uruchomiło nowe połączenie lotnicze, która przyspieszyło średni czas dostawy między Chinami a Polską o ponad 80% w porównaniu do ubiegłego roku. Wybrane towary docierają do polskich konsumentów w 10 dni roboczych. Użytkownicy standardowej metody wysyłki AliExpress mogą również skorzystać z dostawy do ponad 9 tysięcy paczkomatów InPost w całej Polsce.
AliExpress przygotował też platformę Connect, która łączy rozrywkę z zakupami, poprzez sprzedaż artykułów w trakcie transmisji na żywo.
Jak dotąd Polska jest krajem o największej liczbie zapisów na platformę Connect, za sprawą współpracy z agencją IndaHash, która dba o jak najlepsze przygotowanie influencerów do livestreamów.
Podczas Festiwalu Zakupów 11.11 w ciągu jednego dnia 100 polskich influencerów przeprowadzi transmisje na żywo. Po raz pierwszy będą to także polskie gwiazdy, takie jak Adam Zdrójkowski, znany z serialu Rodzinka.pl.