Heyah rozpoczyna kampanię reklamową promującą akcję bezpłatnego zdejmowania simlocków z telefonów. Kreacja kampanii nawiązuje do gier, które pojawiały się wraz z pierwszymi komputerami. Również poszczególne dźwięki i muzyka zostały tak dobrane by swoim brzmieniem odwoływać się do tych właśnie elementów. Koncept - na ziemi pojawia się UFO, aby zlikwidować SIMLOKI gnieżdżące się w aparatach telefonicznych. Ku uciesze "ludzkości" SIMLOKI są niszczone za darmo. Autorem rysunków i animacji jest Motomichi Nakamura.
Kampania obejmie wszystkie media: radio, telewizję, prasę, outdoor i Internet. Wykorzystane zostaną także formy ambientowe.
Outdoor ma spełniać rolę nie tylko ogólnopolską, ale i lokalną. W miastach i na trasach dojazdowych rozlokowane zostaną komunikaty ogólne mówiące o akcji GAME OVER SIMLOKI, natomiast w 14 miastach, gdzie odbędą się imprezy Heyah na nośnikach pojawią się layouty kampanii z informacją o datach i dokładnych miejscach imprezy w każdym z miast.
W dniach poprzedzających eventy w poszczególnych miastach głównymi ulicami będzie poruszał się Mobile Heyah specjalny autobus „ogórek” Heyah. Z megafonu będą płynęły informacje na temat terminu i miejsca akcji w danym mieście.
Kampania pojawi się w mediach drukowanych skierowanych do młodego odbiorcy. Na liście znajdą się pisma młodzieżowe (m.in.: Dziewczyna, Bravo, Cogito, Fakt na studia), lifestylowe (m.in.: Hiro, Exclusive, CKM, Max Magazine), komputerowe (m.in.: CD Action, Enter, Click, Komputer Świat), sportowe (m.in.: Bravo Sport, Motor), hobbystyczne (m.in.: Nowa Fantastyka, Film, Auto Świat, Fokus) i studenckie (m.in.: Eurostudent, gazeta Studencka).
Od 23 maja w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych (VIVA, MTV) widzowie zobaczą 30 sekundowy film reklamujący akcję GAME OVER Simloki.
O przedsięwzięciu Heyah usłyszymy w ogólnopolskich stacjach radiowych takich jak: Radio ZET, Radiostacja i ESKA, w której będzie można posłuchać również „Simlokowego rozkładu jazdy”. Kampania radiowa obejmie także kilkadziesiąt rozgłośni regionalnych najchętniej słuchanych przez mieszkańców miast, które odwiedzi w najbliższych tygodniach Heyah.
W wybranych kinach na terenie całego kraju, będzie można zobaczyć animowany film, a goście pubów, będą mogli zapoznać się z akcją ze specjalnie przygotowanych dla nich pocztówek.
Ogólnopolskiej kampanii towarzyszy również aktywność w Internecie. Centrum informacyjne akcji znajdziemy na stronie www.heyah.pl, gdzie każdy może wziąć udział w specjalnie przygotowanej na tę okazję grze i wygrać telefon Nokia N-Gage. Kampania prowadzona będzie na serwisach skierowanych do młodego odbiorcy poświęconym grom komputerowym, muzyce, imprezom i tematyce telekomunikacyjnej, oraz na komunikatorach. Wykorzystane zostaną różne formaty: toplayery, brandmarki, bilboardy, bannery.
Za koncepcję cyklu eventów oraz ich realizację odpowiada agencja Peppermint. Całością kreacji zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja FFCreation, a planowaniem i wykupem mediów Optimum Media OMD.
Film reklamowy kampanii "GAME OVER SIMLOKI" znajduje się tutaj (plik MPEG, 2.28 MB)