Nokia ogłosiła wyniki pilotażu telewizji mobilnej przeprowadzonego w Helsinkach. 41% uczestników pilota jest zainteresowanych zakupem usług, a połowa sądzi, że cena 10 euro jest akceptowalną opłatą za tego typu usługę. 58% uczestników twierdzi, że mobilna telewizja będzie popularna. Pilot trwał od marca do lipca i uczestniczyło w nim 500 klientów sieci TeliaSonera Finland. W pilocie uczestniczyły także firmy Digita, Elisa, MTV, Channel Four Finland (Nelonen) oraz YLE. W pilocie wykorzystywane były Nokie 7710 oraz technologia DVB-H.
W czasie testów okazało się, że użytkownicy telefonów oprócz "zwykłych" programów telewizyjnych są zainteresowani także specjalnymi programami przystosowanymi dla urządzeń mobilnych (krótsze materiały dla użytkowników okazjonalnych). Najpopularniejsze były programy fińskiej telewizji, programy sportowe oraz programy informacyjne (CNN, BBC World, Euronews). Najpopularniejszymi programami były mecze Ice Hockey World cup, wyścigi San Marino i Monaco Formula One, mecz UEFA Champions League Liverpool z AC Milan.
Średnio użytkownicy oglądali dziennie 20 min programu, chociaż niektórzy śledzili program 30-40 min dziennie. Mobilnie telewidzowie oglądali telewizję w innych godzinach niż użytkownicy zwykłych telewizorów.
Osoby korzystające z pilotażu płaciły abonament w wysokości 4.9 euro. Technologia DVB-H umożliwia transmisję do 55 kanałów telewizyjnych.