BenQ Corporation informuje, że telefony komórkowe marki BenQ-Siemens, Siemens oraz BenQ objęte są w tym i kolejnych latach pełnym serwisem gwarancyjnym, prowadzonym na dotychczasowych zasadach. Umowa na naprawy gwarancyjne, podpisana przez BenQ z firmą B2X Care Solutions, dotyczy m.in. obszarów Europy Zachodniej oraz Wschodniej, w tym takich krajów, jak Polska, Ukraina, Białoruś oraz kraje nadbałtyckie.
Obsługa klientów prowadzona będzie na znanych i sprawdzonych zasadach przy wykorzystaniu istniejącej sieci firm serwisowych. Przedsiębiorstwa oferujące do tej pory naprawy gwarancyjne telefonów komórkowych BenQ-Siemens oraz Siemens zostały już poinformowane o nowych ustaleniach i kontynuują obsługę klientów. B2X Care Solutions gwarantuje w imieniu BenQ dostęp do wszystkich narzędzi, danych oraz części zamiennych, niezbędnych w procesie naprawy telefonów. Organizacja sieci serwisowej wraz z upływem czasu będzie dostosowywana do lokalnych potrzeb, zapewniając jak najlepszą obsługę klientów.
Obsługa gwarancyjna w Azji i Oceanii, Afryce, Meksyku, Brazylii, a także na Bliskim Wschodzie i w Turcji prowadzona będzie sieć serwisową nadzorowaną bezpośrednio przez BenQ.