Zespół odpowiedzialny za przygotowanie oferty Formuła 4.0 w PLAY opracował tzw. FAQ dotyczący tego pakietu taryf:
Q: Jakie są zasady migracji z dotychczasowych taryf All Inclusive do taryf Formuła 4.0 i nowych taryf All Inclusive?
W ramach Promocji Klienci, którzy zmienią swoją dotychczasową ofertę na Ofertę FORMUŁA 4.0 otrzymają:
FORMUŁA 4.0 ZA 79 zł dla dla Klientów posiadających promocje bez telefonu, którzy mają aktywną / aktywują efakturę
FORMUŁA 4.0 ZA 79 zł dla dla Klientów posiadających promocje z telefonem, którzy mają aktywną / aktywują efakturę
Klienci będą mogli dobrać podczas migracji pakiet 2 GB za 20 zł
Jeśli Klient ma taryfę bez telefonu np. 129 ale w wyniku rabatu płaci 50% to również może przejść na taryfę za 79 zł.
Suma nowego zobowiązania nie może być niższa, niż poprzedniego. Wyjątki:
- jeśli Klient posiada ofertę na czas nieokreślony (i płaci, np. 129 zł może zmigrować do oferty za 79 zł)
Q: Jak przenieść się z Fresh do oferty All Inclusive bez telefonu przez eShop? (bez zobowiązania czasowego)
W tej chwili proces nie jest możliwy. Wdrożenie tego procesu w eShop ma odbyć się w przeciągu miesiąca.
Q: Podpisałem umowę/aneks miesiąc temu – mogę migrować do Formuła 4.0 lub nowych All Inclusive?
Tak. Do formuły na zasadach powyżej. Do All Inc – pod warunkiem, że Klient był na Stanie Darmowym.
Q: Mam Fresh – która oferta mnie obowiązuje? Promocja Standardowa czy Super Promocja?
Jeżeli Klient ma Fresha dłużej niż 3 mce to Super Promocja (w opcji FORMUŁA 79 oraz FORMUŁA 159), jeżeli krócej to Standardowa.
Q: Czy nielimitowany pakiet SMS dotyczy takze MMS?
Nie, nie dotyczy
(w ofercie Formuła 4.0 SMS i MMS są nielimitowane)
Q: Czy można zmienić umowę z obecnego All Inc 109 na Super Promocję All Inc MAX 85 poprzez podpisanie aneksu do umowy? i czy po wykorzystaniu nielimitowanych połączeń na tel. stacjonarne, minuty schodzą z pakietu złotówek?
Tak – po wygaśnięciu zobowiązania.
Q: Mam abo All In65 i mam w nim 325 min ( 240 normalne + 75 za przedłużenie) czy mogę wejść na nowe All In65 w sensie żeby dostać 400 min?
Obecnie nie. Od 17.04 będzie taka możliwość.
Q: Oferta tylko SIM ma być w e-shopie bez zobowiązania czasowego. Czy można będzie zrezygnować z niej po skończeniu się bonusów, np. po pół roku czy po 3 miesiącach?
Można, okres wypowiedzenia to jeden pełen okres rozliczeniowy
Q: Kto może zmienić taryfę na Formułę 4.0?
Każdy! W Play zależy nam na tym by każdy z naszych Abonentów mógł cieszyć się nielimitowanymi połączeniami i SMSami z 4 sieciami komórkowymi w Polsce.
Wszyscy Abonenci posiadający umowę z Play mogą zmienić swoją ofertę promocyjną na Formułę 4.0
Q: Na który z wariantów Formuły możemy dokonać zmiany?
Do benefitów oferty należą:
Rabat 10pln na czas nieokreślony
Rabat 40pln na czas nieokreślony
Nielimitowane połączenia na numery stacjonarne (3msc w T&B)
Pakiet Smartfon 2GB lub Pakiet Internet 200MB (w zależności od decyzji Klienta)
Możliwość wyboru tzw. E-faktury i wiążący się z nią rabat w wysokości 10pln
Q: Czy Klient, który już posiadał aktywowaną E-fakturę otrzyma rabat w wysokości 10pln?
Tak. Rabat zostanie przyznany Klientowi.
Q: Czy zmiana taryfy łączy się z jakąkolwiek opłatą?
Nie. Zmiana jest bezpłatna.
Q: Czy zmiana taryfy łączy się z wydłużeniem okresu umowy z Play?
Nie. Zmiana nie wiąże się z wydłużeniem umowy z Play.
Q: Kiedy zmiana taryfy na Formułę 4.0 może wejść w życie?
W zależności od dyspozycji Klienta zmiana może wejść z kolejnym cyklem rozliczeniowym, bądź też następnego dnia od decyzji Klienta.
Q: Czy pobierana jest opłata aktywacyjna?
Nie. Opłata aktywacyjna nie jest pobierana.