FORMUŁA 4.0 - tak będzie wyglądała kampania reklamowa

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 4

PLAY i agencja Grandes Kochonos przygotowali kampanię oferty FORMUŁA 4.0.

Bohater i bohaterka każdego ze spotów przedstawiają nam FORMUŁĘ 4.0 w ofercie operatora sieci PLAY. W FORMULE 4.0, płacąc stały abonament od 79 zł, otrzymujesz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do czterech sieci: Orange, T-Mobile, Plus i PLAY. Towarzyszący bohaterom znajomi w innych sieciach dowiadują się od nich o nowej, przełomowej ofercie PLAY.

Jednocześnie ze spotami wizerunkowymi emitowane będą również spoty produktowe, w których główni bohaterowie prezentują swoje nowe smartfony – Samsung Galaxy S II oraz Nokia Lumia 800, dostępne w ofercie PLAY już od 1 zł.

Media:

TV, Radio, Internet, OUTDOOR, Prasa, Kino, BTL

Start kampanii: 30 marca 2012

Informacje o autorach:

Grandes Kochonos

Michał Sorówka (Dyrektor Kreatywny);

Daniel Piecka (Copywriter), Bartek Grala ( Art Director), Rafał Leski (Art Director);

Maria Snopkiewicz (Copywriter), Weronika Matyjek ( Art Director);

Celina Kozikowska (Account Director) ;

Przedstawiciel Klienta:

Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Iwaniuk, Marta Skrzypczak;

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny;

Internet: K2, Monika Kamińska (P4), Marcin Winkler (P4);

Dom Mediowy: Mediacom;

Dom produkcyjny: OPUS Film;

Reżyser: Jerzy Bugajewicz;





 

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gonzo pisze: 2012-03-30 11:02
    Nooo.... ta Pani w reklamie "ma czym oddychać" :-)))) .... ale z drugiej strony musi wziąć głęboki oddech żeby móc rozmawiać i rozmawiać i rozmawiać.... ze wszystkimi w tej nowej taryfie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusgsm pisze: 2012-03-30 13:05
    ja nie rozmawiam tyle przez telefon, są jeszcze inne ciekawsze zajęcia
    0
  • Users Avatars Mini
    prorok pisze: 2012-03-30 20:47
    Pakiet 2 GB to aż nadto, w sumie wystarcza mi miesięcznie 200-300 MB ponieważ najczęście korzystam z wi-fi.
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin pisze: 2012-03-31 17:10
    Zgrabna i dobra kampania, widać że przygotowaniem zajęła się profesjonalna agencja. T-Mobile sklecił na szybko jakiegoś gniota nawet lepiej dla nich jeśli nie puszczą tego w tv.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: