PLAY i agencja Grandes Kochonos przygotowali kampanię oferty FORMUŁA 4.0.
Bohater i bohaterka każdego ze spotów przedstawiają nam FORMUŁĘ 4.0 w ofercie operatora sieci PLAY. W FORMULE 4.0, płacąc stały abonament od 79 zł, otrzymujesz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do czterech sieci: Orange, T-Mobile, Plus i PLAY. Towarzyszący bohaterom znajomi w innych sieciach dowiadują się od nich o nowej, przełomowej ofercie PLAY.
Jednocześnie ze spotami wizerunkowymi emitowane będą również spoty produktowe, w których główni bohaterowie prezentują swoje nowe smartfony – Samsung Galaxy S II oraz Nokia Lumia 800, dostępne w ofercie PLAY już od 1 zł.
Media:
TV, Radio, Internet, OUTDOOR, Prasa, Kino, BTL
Start kampanii: 30 marca 2012
Informacje o autorach:
Grandes Kochonos
Michał Sorówka (Dyrektor Kreatywny);
Daniel Piecka (Copywriter), Bartek Grala ( Art Director), Rafał Leski (Art Director);
Maria Snopkiewicz (Copywriter), Weronika Matyjek ( Art Director);
Celina Kozikowska (Account Director) ;
Przedstawiciel Klienta:
Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Iwaniuk, Marta Skrzypczak;
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny;
Internet: K2, Monika Kamińska (P4), Marcin Winkler (P4);
Dom Mediowy: Mediacom;
Dom produkcyjny: OPUS Film;
Reżyser: Jerzy Bugajewicz;