FOTON jest nową nazwą marketingową obejmującą usługę Szybkiego Internetu Max 50 lub o wyższych przepływnościach świadczoną pod marką NETIA przez wybrane spółki z Grupy Netia. FOTON do 100 Mb/s świadczony jest przez spółkę Internetia.
W ramach oferty klient może kupić:
24 maja ruszyła nowa kampania promująca usługę Netia FOTON. Również tym razem w spotach występuje Tomasz Kot, ale w zupełnie innej niż dotychczas kreacji. W pierwszym ze spotów Tomasz Kot wciela się w postać młynarza, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna…
Kreacją i produkcją nowej kampanii reklamowej promującej Netia FOTON zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.