FOTON - Netia wprowadza nową markę szybkiego internetu

Newsy
Opinie: 3

FOTON jest nową nazwą marketingową obejmującą usługę Szybkiego Internetu Max 50 lub o wyższych przepływnościach świadczoną pod marką NETIA przez wybrane spółki z Grupy Netia. FOTON do 100 Mb/s świadczony jest przez spółkę Internetia. 

W ramach oferty klient może kupić:

  • internet do 100 Mb/s z routerem Wi-Fi Netia Spot w abonamencie za 65,90 zł miesięcznie plus pierwszy miesiąc za 1 zł,
  • pakiet tv (87 kanałów telewizji cyfrowej) plus internet do 100 Mb/s z routerem Wi-Fi Netia Spot w abonamencie za 94,90 zł miesięcznie.

24 maja ruszyła nowa kampania promująca usługę Netia FOTON. Również tym razem w spotach występuje Tomasz Kot, ale w zupełnie innej niż dotychczas kreacji. W pierwszym ze spotów Tomasz Kot wciela się w postać młynarza, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna…



Kreacją i produkcją nowej kampanii reklamowej promującej Netia FOTON zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: